
Czech computer
77 % spokojených zákazníků
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
zboží po dvou měsících ještě nepřišlo
rychlé dodání
nemám důvod kritizovat
Vše OK
vždy vyšli vstříc v nejkratším možném termínu
dekuju CZC.cz ze mam doma TV co nefunguje a reklamaci mi neuznali a penize mi nevrati krasny aspon vim ze jen blazen nakupuje u CZC,cz
Skvěle zabaleno a super komunikace s obchodem. Všem doporučuji.
dokud nedojde na reklamaci, není co vytknout
jakmile dojde na reklamaci, zaměstnanci mají za úkol reklamaci nepřijmout za každou cenu
objednávka byla stornována na mojí žádost ,velmi příjemné jednání personálu celého oddělení.. Všem děkuji.
není co kritisovat
spokojená
ok
První a poslední zkušenost. Při příchodu na výdejnu Anděl nemožnost platby kartou a arogantní chovaní obsluhy. Děkuji za možnost koupit jinde.
Vše v pořádku.
-
jediný co firma umí je vzít si peníze. 5310 kč za prázdnou zásilku. komunikace: je nám to líto, ale je to Váš problém. ObsaH. zásilka prázdna, Zkušenost s vrácením zboží: zboží jsme vám na 100% odeslali, zkušenost s reklamací: zákaznícká linka: přehlídka cynismus. jediný co je jisté je, že z firmy czc.cz si neobjednám už nikdy nic. doufám, že víc lidí už nenaletí. dejte si všicni pozor na nekalé praktiky tohoto eshopu!!!
spokojenost
Nemám co vytknout.Tento obchod mohu jen doporučit !
POZOR na jejich pojištění.Pojistná částka se snižuje hned po dvou měsících o 28%, dále pak po každých dalších dvou o 3,5 % takže ve finále dostanete třeba sotva polovinu ceny zboží, pokud vám nejsou schopni přístroj opravit. Při nákupu pojištění se to nedozvíte, tváří se to jako že máte skvělou pojistku, o amortizaci nikde ani zmínka.Z původní ceny telefonu 8990 kč +1690 za pojištění mi jejich pojišťovna sdělila, že si mám vybrat a koupit telefon za 4900 a následně ho prý proplatí.Předávám právníkovi.
Vše bez problémů.
Můj první nákup u czc a nikdy více bych tam nenakupoval! Doba dodání více jak dva tydny, kde to jsme? Neustále volání a zjišťování, proč zboží stále nedorazilo! Volal jsem minimálně 5x a pokaždé vždy bez výsledku, prostě nezbývalo než čekat. Navíc jsem udělal tu blbost, že jsem platil předem převodem, takže kdybych objednávku zrušil, čekal bych bůh ví jak dlouho na vrácení peněz. Nejhorší zkušenost s nákupem online co mam. Možná neplatit předem, bylo by to lepší, ale přece když už mají vaše peníze na úctě, tak není co řešit, ze? Proste hnus!
+ Velmi přehledný a použitý e-shop s většinou dostatečným množstvím filtrů zobrazení a bez chyb + Uživatelské hodnocení produktů, recenze a fotky přímo na webu + Vždy bezproblémová reklamace řešená opravou, výměnou nebo vrácením peněz + Omylem zaměněné převzaté zboží donesené domů bez problémů vymění + Skvělá komunikace přes email nebo telefon a poskytování informací o technických detailech nebo naskladnění + Rádi ochotně poradí + Dostatek poboček k převzetí + Více jak 10 let spokojených nákupů
- Přeškrtnuté původní ceny v obchodě nejsou pravé - slevy a akce jsou jen na oko - touto nekalou praktikou se však neliší příliš od konkurence - Často nekomunikují příliš přes diskuzní fóra, ikdyž žádáte odpověď, nebo reagují i po několika měsících, vhodnější je použít rychlejší email - Nelze v obchodu sledovat historii cen - Někdy se jim zpozdí zásilka (zase nic vyjímečného oproti konkurenci) - Když objednáte zboží v akci za chybně nízkou cenu, budou se chvíli cukat, ale nakonec zboží dodají
-ok