![Logo obchodu CZC.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_gV_v/jW0cEA.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
CZC.cz
78 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Jednoduchost, rychlost, přehlednost, solidní ceny a možnost vyzvednutí zboží v místě trvalého bydliště. Tak bych charakterizoval obchod. Vřele doporučuji.
Rychle dodání do druhého dne..
Nevyhovující zboží jsem vracela hned druhý den po převzetí a pote 3 týdny čekala na vrácení penez. Na výdejním centru nepříjemný prodavač. Podal mi jine informace ohledně vracení penez za zboží než v informacnim centru. Nemam tiskarnu a reklamační list mi řekla slečna v info centru ze mi vytisknou v prodejne, přestože jsem ji řekla že jdu na Anděl, neřekla mi ze zrovna tam mi jej nevytisknou. Tak jsem běhala po pražském Andělu a hledala copy centrum. Slečna na info mi sdělila ze podepsaný reklamacni protokol muzu nechat na prodejne a oni to pošlou na centrálu. Takze nejdriv na prodejnu, pak zpet do copy centra a zpet s papirem na prodejnu.Pan prodávající me poslal s reklamacim listem na poštu. Po takovém běhání jsem odmítla a řekla že mu reklamační list nechám na prodejne. Kvůli vraceni zboží za 235,- kc jsem musela 3x na prodejnu a strávila s tim 3 hodiny. Tentokrát nebylo nakupování přes eshop zrovna nejšťastnější. Nebyla ani dodržena doba do kdy měli vrátit peníze. Po zkušenosti budu zboží teto spolecnosti kupovat pouze v kamenné prodejne, kde si mohu prohlédnout co kupují abych předesla vraceni a následnému nesmyslne zdlouhavému reseni reklamace. Rozhodne tim ušetřím spoustu času a nervů.
Obchod můžu jen doporučit ! :)
pokaždé jsem spokojen
nic
Moznost vyzvednuti v centru Prahy za 0,- cenu Zbozi k dispozici do druheho dne
Cena komponentů byla relativně nízká.
Sestavení počítače naprosto odfláknuté, komponenty neuchycené (těžká grafika jen zastrčená do slotu bez uchycení, stejně tak procesor s chladičem. Po telefonické reklamaci, že takto setavené PC se může poškodit i při šetrném zacházení ze strany dopravce se vše snaží hodit na poškození poštou. I přes mé ujištění, že balík byl naprosto v pořádku a chyba je na straně toho, kdo počítač sestavoval trvají na reklamaci na poště. "Oni nám na poště 99% reklamací vždycky přijmou." A tím to jen začalo... horor.
Spokojenost jako vždy!!! :)
To co jsem ocekaval se splnilo
co se týče vyřízení reklamací, tak kritika je slabé slovo. Dělají si z lidí normálně srandu. Horší vyřízení jsem ještě nezažila. Vrátí telefon neopravený a ještě vám ho rozbijí - prasklé tělo telefonu a rýpanec na těle. No masakr!!!!! Pokud bych mohla hodnotit -1. Vím píši to v naštvání, ale co k tomu víc dodat. Momentálně nemám víc slov.
SPOKOJENOST,OBCHOD DOPORUČUJI
NIC
Obchod je v pohodě, vše je o lidech..
Pani na pokladně bohužel svoji pozornost upíná ke svým kolegům a vznika tak volná zábava, což mě při prosbě o radu stálo cca 10 min. Stroze mi odpověděla na možnosti platby a tak jsem musel čekat na prodejce. Záhy jsem zjistil, že mají na úplně blbém místě platební terminál a neochotne paní jsem to důrazně vysvětlil.
Vyhodnejsi nakup nez na ostatnich e shopech
Upřímně nevím co to má znamenat ale při částce nad 15 000 platit poštovné? No ehm ...mohli to vymyslet líp.
Nebyl problém se zrušením části objednávky.Peníze odečetli ihned,žádné čekání.
?
arogance přijímacího technika
Rychlé, bezproblémové dodání
Zboží jsem vyzvedl na pobočce v J.Hradci. Vše OK.
spokojenost
Doporučuji
Zboží dorazilo v určitou dobu do zvolené prodejny.
Děkuji ale z tohoto e shopu už radši ne. Reklamace telefonu standartně 30 dní ze zákonu, ok termín vyžízení reklamace připadl na sobotu. Logicky jsem čekala nějaké vyjádření v pátek, bohužel se tak nestalo a tak jsem běžela na prodejnu v Liberci a tam mi bylo zděleno že na to mají ještě pondělí a že to vypadá na vrácení peněz na účet, ale že mi musí vystavit dobropis. Dobře telefon na call centrum 3 minuty spojování a ověřování reklamace ano vrácení peněz proběhne až mi na email dorazí dobropis. Pondělí a dobropis na vrácení peněz nikde. Opět dlouhý hovor na call centrum a sdělení že byl odeslán a kam asi? Na email kupujícího,jelikož jsem si mobil sama nekupovala. Jak je to jen možné, při reklamaci jsem uvedla svůj email i mobil?? Kdybych si peníze nepohlídala žádná odezva jak tedy reklamace dopadla. Paní na call centru že mi dobropis ihned pošle na email když jsem jí řekla že to dám k prošetření na ČOI že až zavěsím odesílá ho. Dodnes žádný nepřišel, nebýt kamaráda aby mi ho doposlal tak peníze nemám doteď. A to nemluvím ještě o tom že jsem musela běžet na prodejnu ho podepsat a milostivě aby mi ho oskenovali a poslali zpět na centrálu. Ochota na bodě mrazu, komunikace nulová a spolehlivost žádná. Velké zklamání a nikdy více.