nonstop problemy,prerusovani obrazu hlavne vecer…20x volano na tech.support a zadne reseni.Kdyby nemeli monopol na fotbal kanaly tak uz nemaji skoro zadne zakazniky.ostuda.
O2.cz
12 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nutí zákazníkovi balíčky služeb "zdarma" o které nemá vůbec zájem. Bezplatně jsou jen na omezenou dobu. Poté začnou zákazníkovi za nevyžádané a nechtěné služby účtovat a jejich zrušení je záměrně složité. Aktivování nechtěné služby je navíc často v rámci "balíčku služeb" povinné.
Mam jedinú skúsenosť a rozhodne aj poslednú. Nemal som u nás v dome moc na výber, jediná dostupná a prijateľná možnosť internetu. Jedna sa o O2 5G Internet (100MB) na doma. Bol som ho zjednat na pobočke, cely tento proces trval cca hodinu. Po tak dlhom čase rovnako, ako som bol znechuteny ja, tak bola aj pani na druhej strane stola. Čo je, ale odpustitelne, občas niečo nefunguje, neviete ako na to a podobne, OK. Internet som si doma spustil. Fungoval príšerne. Výpadok pravidelne ráno, poobede a častokrát aj večer. Volal som na technickú podporu. Vraj si ten 5g box mám umiestnenie k oknu, viac k oknu to už nešlo, verte mi. Pán hovoril, že nič viac s tým už, ale bohužiaľ nemôže spraviť. Ale po našom telefonáte sa to "Zlepšilo", Internet už nevypadával tak casto, rýchlosť za ideálnych podmienok aj občas dosiahla nejakú tu priemernú hodnotu 60MB. Následne sme do domu dostali výhodnú ponuku pevného internetu za zvyhodnenu cenu. Tak som sa s vľúdnou tvárou stavil na pobočke, že chcem zrušiť službu. Nemilé prekvapenie bol doplatok 5000 za 5g box, ktorý som si kúpil pri podpise zmluvy. Zo slov pri zjednani "5g box budete mať za 99Kč mesačne" My skutočne nedošlo, že si ho tým kupujem na splátky a nie prenajimam, a v prípade zrušenia služby ho budem musieť doplatiť.
Dobrý den,zakoupil jsem zkušebně O2 tv sport,šlo mi především o sledování hokejové extraligy...no je to mizérie,obraz se seká,u hokeje obzvlášť nepříjemné,za ty peníze tam není kvalita,už ne......
Nabízejí balíček kino na měsíc zdarma. Ale už tam nikde nepíšou že je to jednou za celou dobu zdarma. Ale sms o tom že můžete mít měsíc zdarma chodí čtvrtletně ikdyž už službu jednou využijete. Klamavá reklama!
Žádné klady nemá.
Horší TV abych pohledala. Už jsem měla místní internetovou televizi, televizi od T-Mobilu a teď tohle. Jak jsem s T-mobilem nebyla spokojená, tak tahle je zadarmo drahá.
Neskutecne sluzby! Pokazde hovor s nekym.jinym.castky na.koho natrefite. Chtrla jsem.zrusit..neschopni operatori nezrusili.pak.nauctovano..ted 45min hovor .a hlavne hovor o nicem..melou si avoje a castky neodpovidaji slibum a smlouve! Katastrofa
nic
Služby, běžně dostupné služby jsou drahé. Televize a celé její ovládaní je každá další varianta dražší a míň použitelná. O2 televize na nejdražším modemu a nejdražším setopboxu se seká. Přechody mezi pořady ruší sledovaní TV, posouvání v čase je čím dál horší. Nejlépe O2 TV fungovala ve své první verzi. Dnes fakt uvažuji o zrušení celé služby a tím i mobilních služeb. Naštěstí už v okolí jsou jiní poskytovatele.
Už nikdy více…internet co 14 dnu výpadek, bohužel mám připojené kamery a diky tomu ze mi tahle firma neni schopna zabezpečit aby jim to fungovalo za ty prachy co jim pravidelně musím posilat tak odcházím a již nikdy více!!!! NEDOPORUČUJI!!!!!!!
Katastrofa, kupovali jsme kvůli fotbalovým přenosům, každé utkání výpadek, hnus ale peněz by chtěli... internet i televize... katastrofa
Ráda bych aspoň něco pochválila, ale internet od O2 je opravdu katastrofa. Funguje pár hodin denně, Když prší nefunguje vlastně vůbec. Když je zima, nefunguje taky vůbec. A v létě je mu asi moc horko, to nefunguje taky... Zažila jsem spoustu poskytovatelů, ale O2 je nejhorší z nich. zadarmo drahé...
Nic
Dejte si pozor na pojištění, které nabízí. Mají tolik výluk, že vlastně to co slibují, že uhradí, tak neuhradí vůbec. Jen od Vás vyberou peníze a když potřebujete opravit telefon, že se Vám třeba nedopatřením rozbil, tak Vám řeknou, že máte smůlu a pošlou Vám výňatek z výluk.
O2tv tenis ten mi chybí ,ale cena kterou jsem za nefungující služby zaplatil tyto nefungující služby radši tento kanál oželím.
Cena kterou jsem za nefungující služby zaplatil - Neustále mi říkali mala rychlost , tak jsem navyšoval rychlost . Pak že mám špatný router dále set-topbox obojí jsem vyměnil set-topbox dokonce 2x a výsledek byl čím dál tím horší.Došla mi trpělivost a od O2 jsem odešel. A nejpikantnější je na tom to ,že jsem musel doplatit ač téměř nový router a set-topbox cca 6 měsíců .Nyní jsem jen chtěl vědět jestli se něco pohnulo k lepšímu ,ale není tomu tak. Mám pocit ,že nikdo ( ti kterých se to hlavně týká ) recenze nečtou.Co by pomohlo je vyměnit vedení a ti aby vyměnili technickou část O2 . Zklamaný ,ale poučený zákazník.
Snad jen, že CETINu se podařilo O2 dokopat k tomu, aby po více jak měsíci konečně uvolnil přípojku optiky, kterou nemělo právo blokovat, jelikož původní majitel na bytě už dva měsíce nebydlí... Taky jsem načerpal dostatek nových vědomostí na to, abych věděl, že O2 je i zadarmo drahé.
O2 je snad nejhorší operátor v ČR, rozhodně nejhorší poskytovatel internetu a služeb. Svou nedbalostí a naprostou ignorancí způsobili to, že jsem byl více jak měsíc bez internetového připojení v novém bytě (pracuji z 80% z domu) a blokovali úspěšně všechny pokusy o zpřístupnění přípojky pro nového poskytovatele (podotýkám, že původní majitel smlouvu již dávno zrušil a několikrát se dožadoval na několika hodinových telefonátech s O2 o okamžité zrušení služeb a uvolnění optického vlákna pro novou službu). Až po několikátém pokusu a vyhrožováním žalobou na help line se podařilo O2 donutit k urychlenému uvolnění služeb na optické přípojce a k možnosti zřízení služby nové u jiného poskytovatele. Asi jsem ještě u žádné jiné firmy neměl větší pocit toho, že jsem jim totálně u zadku a že se jim nechce ani daný problém eskalovat na svého nadřízeného, pokud problém nedokážou vyřešit přímo běžní zaměstnanci call centra.
Nic
Vše Internet pomalý S opravou se neobtěžujte nic to nevyřeší
Co nejrychleji od o2, jeden velký podvod, dáváme k inspekci
asi nic
Obrovský a nestabilní ping, téměř po každé při horším počasí internet vypadne, prostě obrovský propadák za předraženou cenu. NEKUPOVAT!!!
Ono vám pošlou vyúčtování 4/10 a chtějí platbu v září aby vám mohli vrátit 300kč za air bank,prý si to máte hlídat v moje o2 a když si to hlídáte tak chtějí fakturu zaplatit ten samý den co byla vystavena borci co
Poučení že od o2 už nic a alespoň mohu přátelům doporučit to samé.
Router-cena extrémně vysoká, 6k za nic… připojení mega pomalé, každou chvíli vypadává a ne jen u nás ale ve více krajích podle tabulek výpadku. Set-top-box-cena opět extrémně vysoká, 5k za nic… aktualizace která zkazila cely systém a vypadá příšerně, procházení programy je zasekané a každou chvíli potřeba natvrdo vypnout a zapnout.
Nic
Po ukončení smlouvy na internet a zaplacení veškerých faktur O2 posílá faktury za router, který od O2 nemá a hrozí exekucí. Jsou to šmej.i!
nic