O2.cz
12 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Kvalifikace pracovníků je nulová.
Nic
Všechno
Rozšíření
Všechno ostatní
Přístup obchodníka Lubomíra. Vyřešil vše s grácií.
Nic
Nic
O2 Smart Box vyžaduje instalaci Android aplikace. Na mém tlačítkovém mobilu není Android. Co pak? Připojení kabelem a nastavení skrze prohlížeč nefunkční, resp. nikdo Vám nedá přístupové heslo. Bez toho prostě internet nerozběháte. Když pak zavoláte na O2 podporu, tak Vás automat asi 10x odkáže na O2 Online Chat a dokonce Vám to i pošle v SMS. Nevím jak moc inteligentní lidi pracují u O2, ale pokud Smart Box nepustí internet ve výchozím nastavení, tak se prostě na O2 Online Chat nedostanete. Raději se O2 vyhněte a už vůbec nekupujte O2 Smart Box. To co funguje už 20 let se změnilo k horšímu a pak jen posloucháte v telefonu nějakého operátora, jak se Vám asi 50x moc omlouvá, jak moc je mu to líto a tak...
Nic
Setup box odchází po dvou letech a je vzdy cenove neprimerene navýšen. Ovladač je kus hladké cihličky s kterou se při sledování nedá pracovat. Puntíky nelze cítit a a ani nejsou barevně odlišeny, natož podsvícené. Nepovedený čin.ky design. Je možná výměna za funkční výrobek?
Asi nic
Naprostá katastrofa, nechápu jak se něco takoveho
-
Nedávno jsem na prodejně O2 koupila ochranné sklo na svůj mobil. Paní konzultantka nebyla zdvořilá, poradit jaké sklo kupovat neuměla, když jsem si vybrala sklo a poprosila jsem ho nasadit, řekla že to dělají, pak si vzala můj mobil, sklo a zmizela někam do vedlejší místnosti. Byla tam víc než 20 minut, ani nevím, co tam dělala. Pak se mi to sklo cestou domů v rukou prostě odlepilo od obrazovky. Sklo je na jedno použití, samozřejmě zpátky se nalepit nedá. Paní mi to prostě zkazila. Když jsem se pokusila tuhle situaci na prodejně vyřešit, bylo mi řečeno, že "tohle už není jejich problém". A tohle není první taková situace, co jsem zažila jako klientka O2. Vůbec s O2 mám jen ty nejhorší zkušenosti. Jsou otravní, lhostejní, o klienta se nepečují vůbec. Jejich zaměstnánci, na kterých jsem se obracela, obvykle neuměli poradit a často bylo vidět, že jsou hodně neprofesionální. Proč tam vůbec sedí, pokud nic nevědí ? O2 aplikace funguje ab den, kdy má náladu. Peníze se strhávaji bezdůvodně (mám předplacenou kartu). Nedoporučuji.
Smart box je k ničemu, ešte k tomu pracovníky v pobočkách O2 lžeu a by te okradli peníze..
Bohužel vůbec nic
Bohužel mě zklamalo úplně vše.
Objednaj jsem pro syna mobilní telefon. Bohužel když jsem přišel s natěšeným klukem do prodejny, tak mi bylo oznámeno, že můj zarezervovaný mobil byl prodán a jiný prý nemají ani mít nebudou. Takové jednání je opravdu nefér a pro mě nepochopitelné. Po této zkušenosti pro mě tato společnost přestala existovat. Kdyby ten MB byl pro mě, tak to hodím za hlavu, ale to zklamání v očích kluka mi nebylo vůbec příjemné.
nic
Nic
Všechno
Dobrá cena v akci, rychlé dodání
Nic.
Vsechno
nic
vše
Storno objednaného zboží bez vysvětlení.
Zcela upřímně a bez emocí... nevim. Služby O2 nejsou z nejlevnějších, ale padá jim to až moc často
Když si člověk objednává zboží za 35K, očekával by aspoň kapku nějaké serióznosti. Místo toho se musí po třech dnech doprošovat, aby mu bylo aspoň sděleno jak na tom objednávka je, protože od potvrzení zaplacení nepřišel jediný email. A ejhle z ničeho nic se člověk dozví, že se objednávka stornovala. Kým? To na podpoře nikdo neví. No nevadí, stornovalo se to asi z nějakého dobrého důvodu, bohužel ten důvod uvíznul někde v matrixu, protože nikdo mi ho není schopen sdělit ani vyzjistit... Jako... tohle je opravdu na hraně
Nic
Zloději
Kdybych seděl na letišti v Kábulu a chytal Al Jazeera Wi-Fi tak by mi věřím tomu signál nekolaboval tak často.Zakoupil jsem si router(asi do tělocvičny nebo co) který je údajně do 25 metrů a není film,seriál nebo zprávy který bych v klidu plynule dokoukal.Pořád se kazí obraz což bych přežil ale každou chvíli se obraz načítá protože je signál slabej.Když volám operátorovi jestli s tím jde něco dělat tak mi řekne,že mi může nabídnout za X tisíc silnější router a mělo by to potom fungovat.Absolutní nespokojenost a O2 TV nebo internet už nikdy víc