ProSpánek
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Obchod rozhodne nedoporucuji a uz vubec ne polstar od Tempur. Po 2 letech se polstar zacal propadat, byl plny hrudek a zacaly mi problemy s krcni pateri. I kdyz jsem polstar reklamovala, Prospanek mi reklamaci neuznal, aniz by polstar videli na zivo. Vse probihalo online. Tempur je predrazeny a nekvalitni. Za 6000,- si jeho koupi rozhodne rozmyslete.
možná tak hezký design prodejny
Paní na prodejně v Brně, hned si mě při vstupu přebrala a začala mi nabízet nejdražší matrace Tempur s tím, že nic lepšího nenajdu. Měli jsme matrace z XXXlutz a po 4-5 ti letech jsme je proleželi, tak jsem hledal něco nového. Paní mě do koupi vyložene nutila a naslibovala věci typu 100 dní garance na výměnu, zkuste si to, já sama spím na této matraci již 10 let a nic mě nebolí. Nenechte se opít rohlíkem. Nakonec jsem podlehl, protože spánek je pro mě důležitý a matrace taktéž. Vcelku jsem s tím i neměl problém, protože jsem neměl co ztratit s garancí na vrácení 100 dní (kterou i všude inzerují). Matraci jsem dovezl domů, spal na ní 2 dny a poprvé v životě jsem pocítil, co je to bolest zad z matrace. Volal jsem tedy na prodejnu i jejich podporu s tím, že nepotřebuji vrátit matraci, ale jen bych ji vyměnil za tvrdší. Prospánek mě jen odbil, že na 100 denní garanci mám nárok pouze v případě, že jsem podepsal jakousi smlouvu na pobočce, kterou mi samozřejmě cíleně zatajili. Arogance, lži, nic víc. Vyhněte se naprosto obloukem, všichni, nakonec jsem koupil na premiove-matrace.cz, kde byl naprosto profi přístup a matrace jsou super. Ne, nedělám reklamu někomu, jen píši fakta, klidně z prospánku doložím fakturu za 70 tis, s kterou si můžu tak nějak vytřít....podlahu.... Nejhorší zkušenost s podvodníky, co jsem kdy měl!
Absolutní zklamání. Myslela jsem si, že výběrem tohoto obchodu vsázíme na kvalitu, ale obrovské zklamání. Postel dodána s poškozeným čalouněním (naštěstí v místě, kde to není vidět), po informováni paní prodavačky z olomoucké prodejny, máme vypsat reklamační formulář a poznámka paní prodavačky, že jsme si nezaplatili montáž za 700kč, mě doslova dorazila. Nezaplatíte si montáž od nich, tak nezájem ??? Jsme zákazníci, kteří jim tam nechali celkem dost peněz (postel + matrace) a taková reakce, podotýkám, že s dodáním správné postele byl také problém!!! Jen se budu modlit, aby nám ty jejich předražené matrace, které jsme si tedy v dobré víře, také pořídili, aspoň něco vydržely. Dle recenzí mám velké obavy. Na to, jaké mají ceny jejich sortimentu, by komunikace prodavaček ve vztahu k zákazníkům měla být rozhodně na vyšší úrovni!!!
Přístup na pobočce
Matrace za 25tis. Údajně se neproleží... Musím jí každých 14 dní otáčet, jinak se na tom nedá ležet. Reklamace nemá smysl, budete akorát měsíc bez matrace a vrátí to jako že se nic neprojevilo. Příště raději Jysk, IKEA a cokoliv jiného.
Za mě super, v sobotu objednáno v úterý matrace doma. Rozhodně doporučuji
Stal jsem se zákazníkem spol. ProSpánek, STRAŠNÉ, KATASTROFA. Čtyřikrát vrácené zboží, nekvalita, odfláknutá zakázka, ZNAČNĚ PŘEDRAŽENÁ ČÍNA. Po páté reklamaci jsem raději vše zrušil. Objednal jsem jinde v eshopu a vše v pořádku a za poloviční cenu.
-hezký rošt a celkově konstrukce postele - šikovní pánové na montování a výnos konstrukce
Komunikace naprosto strašná, doručení více jak 2 měsíce v den posledního termínu doručení mi přijde email, že postel doručí v rámci 7-14 dní… (uvedeno v emailu daty) na přesné datum odpověď 0, volá pán, že s tím mám počítat mluví se mnou tónem jak k dítěti. Matrace mi nevyhovují, na žádosti o vrácení zatím žádná reakce. Nechtěla jsem matrace přijmout na to mi bylo řečeno, že musím. Nedoporučuji, už bych od nich nic nekoupila.
Pan Jakub byl opravdu skvělým pomocníkem při výběru matrace a postele. Poskytl nám velice cenné informace, po celou dobu návštěvy se nám věnoval a přizpůsobil vše našim potřebám a představám. Touto cestou bych pánovi Jakubovi chtěla moc poděkovat za jeho skvěle odvedenou práci a velice cennou návštěvu. Postel i matraci jsme koupili a jsme velice spokojeni. Určitě doporučíme známým a budeme se radi vracet. Nikde vám neposkytnou tolik informací a nebudou se vám tolik věnovat jako zde. Člověk přeci jen třetinu života prospí a je třeba investovat peníze i čas do výběru. Čas nám byl věnován v co nejkvalitní a nejefektivnější míře. Děkujeme za vše!
ochotná paní na prodejně ve Štěrboholech
Tento obchod opravdu ne, před dvěmi lety jsme tam brali dvě stejné matrace, každá za 35.000,- Kč. Jelikož jsem vážně nemocná, moje váha je stále kolem 40kg. Jak je možné s touto váhou matraci za 2 roky proležet? Hodně mě po spaní bolela páteř, koupila jsem tedy kvalitnější rošt, že to bude tím, nebylo. Reklamace prý není problém, ale když Vám zašlou formulář, kde je EU vyhláška, že do 2 cm je to v pořádku a to jak u matrace, tak potel, byla jsem celkem v šoku. Už ani na těch 1,5 cm kdy je proleželá a když lehnu jsem v ďůlku sed ležet prostě nedá. Kamarádka, která matrace semnou vybírala a byla nedávno u mě na náštěvě, nechtěla věřit, že je to ta samá matrace a mám jinou. Ona si je kupovala ve stejnou dobu v Jysku, za mnohem menší částku, váží dvakrát víc než já a má je naprosto v pořádku. Chtěla jsem investovat do zdraví, protože spánek je vážně důležitý a ve finále mi matrace zničila páteř tak, že mi spadly obratle, které tlačí na nervy a nepostavim se na nohy. Každý se mě jako první ptal, jakou mám matraci... takže tady teda už nikdy.
Teď už žádné
8.11. 2023 reklamované křeslo - praskl šroub. Od 8.11. šroub jede z USA. Poslední info v lednu -už jede přes kontinent FedExem. Reklamace 110 dnů ....to si opravdu dělají srandu. Máme být trpěliví. To bychom možná byli, pokud by někdo na reklamacích bral telefon. Volám ráno, v poledne, odpoledne PO -Pá - telefon zvoní, ale to je všechno.
Ochota a vstřícnost na prodejně v Mostě ( Velebudická) na jedničku, vyzkoušeno cca 4-5 matrací než jsme si odvezli Duo plus visco PSP. Vřele doporučuji
Žádné
Velikost nabídky
Především přístup personálu. Paní stojí a mlčí. Na otázky odpovídá jednoslovně, absolutně jí nezajímá, pro co jste přišli. V dnešní době je to až tragikomické. Působí překvapeně, že vůbec někdo přišel a že jediné, co opravdu chce, je nic neprodat. A to se jí daří velmi dobře :-). Dodávám, že jsme byli na prodejně sami. Zlatý pán vedle v Jysku! Má zájem, informace a my máme matraci!
Žádné
Naprosto nespolehlivy obchod. Měla nám být doručena matrace v určitou hodinu. Absolutní neochota posunout to aspoň o hodinu. Oznámí vám že vám klidně můžou dát další termín až za 14 dní. Když už teda zatnete zuby a uděláte po jejich (musel sem si vzít dovolenou v práci). Tak ve finále vám oznámí že to zapomněli naložit do auta. Následná komunikace na bodu mrazu. Žádná omluva ani řešení co nejrychlejšího opětovného doručení. Nikdo tam ve finále za nic nemůže a vlastně je to ještě váš problém. Nedoporučuji kupovat cokoliv přes e-shop.
Děkuji vstřícnému personálu za trpělivost při výběru a cenné rady.
Klady žádné
Tuto firmu nedoporučuji, naprosto šílené jednání se zákazníkem, na zboží čekáme 3 měsíce a komunikace nulová!! Když se do firmy člověk dovolá a žádá o termín doručení tak nic neví, prý čekají na kamion.. Tuto firmu už nikdy víc!
žádné
když vybíráte, nic není problém, všechno mají, dodají na termín, zaplatíte objednávku a už to začíná, zboží není - musí se vyrobit, ještě není, ještě ne, stále jen voláte a slyšíte odpověď nevíme kdy a už jsou to 2 měsíce a 10 dnů a stále čekám, už bych si u nich za nefér jednání nic nekoupila
Skvělý přístup obsluhy! :)
Vynikající přístup paní prodavačky na pobočce v Havlíčkově Brodě. Ochotná, vše vysvětlila. Doručení postelí proběhla přesně podle daného termínu, Kurýři se ozvali včas a dojeli podle dohodnutého času. Montáž proběhla bez problémů.
Cena by mohla být o něco nižší. Ale jinak nemám výhrad
Nic
Již při výběru zboží na prodejně mě zklamala informovanost zaměstnanců o produktech. Mnoho věcí nevěděli a většinu času strávili na telefonu, kde jim někdo jiný radil a já jako zákazník jsem tam jen seděl a čekal jsem, až se prodejce naučí se systémem, jak vytvořit objednávku. Následně další komunikace se společností ProSpánek při domluvě dopravy byla katastrofální. Navržen mi byl pouze jeden termín a buď doma budu nebo nikoliv. Možnosti pro domluvu nulové. Když jsem si vzal dovolenou na zmíněný den a v potvrzující SMS zprávě bylo uvedeno, že v den doručení mě bude kontaktovat kurýr, tak jsem čekal a nic. Kurýr mě nekontaktoval a když nebyl ani dodržen časový termín, kdy měl kurýr dorazit, tak jsem se snažil kontaktovat prodejce a tam se mi dostalo nečekaného zjištění, že kurýr prostě dnes přijede, čas není daný. Takže i když si s touto společností domluvíte čas, tak doporučuji si připravit celý den a čekat a čekat. Nikdy totiž nevíte, kdy dorazí. Přesto, že ve vozidle sedí dva kurýři a jeden může při nějaké nečekané situaci zákazníka informovat, tak ani toto se nestalo. Odpověď zaměstnance společnosti, jsme přeci lidi. Takže i když si domluvíte časové okno, které má rozpětí jedné hodiny, tak to nedodrží. Pro mě velmi nepříjemný zážitek a nikomu bych toto nedoporučil. Jak už jednání kurýru při osobním předání tak celkový dojem z nákupu. Myslel jsem si, že nákup matrace skoro za 40 tisíc korun bude mít nějakou úroveň. Není tomu tak. Společnost ProSpánek mi ukázala, že lepší jednání je při koupi rohlíků v Lidlu.
Super přístup paní prodejkyně, moc jsme byli spokojení