Tak ty fakt nemám vůbec žádné
ProSpánek
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Profesionální přístup, výborná znalost matrací, ochota, nic nebyl problém, určitě bych nakupovala znovu u nich
Nic
Skvělý přístup a mají produkty všech cenových kategorií.
Nic
Pani na prodejne (vlidna, informovana, komunikativni, vi co prodava) Siroky sortiment (vybere si kazdy) Alternativy v ruznych cenovych vyskach
Nic
Přístup paní v obchodě byl velmi dobrý. Milá a poradila.
Nejhorší je doprava našeho produktu. Byli jsme jasně dohodnutí na datu dodání a matrace nám přišla až po 3 týdnech... Jako revanš jsme dostali 10% na příští nákup. To mi přijde spíš jako drzé, než jako nějaký revanš, lepší kdyby raději nedávali nic. Navíc žena má nemocná záda a museli jsme spát na gauči. Z dopravy velké zklamání a už bychom neobjednávali z Prospánku.
Příjemné prodavačky které nemohou za kvalitu zboží.
Zboží se tváří jako klenot- za ty peníze co nabízejí postele a matrace apod.... Však už se spálilo více lidí a já také.... Polštář který měli vystavený byl snad úplně jiný... No abych se dostal k věci polštář byl první den pevný, paměťová pěna v pohodě... Po dvou týdnech se nemá hlava o co opřít a vyměnil jsem původní polštář co jsem měl a stal se zázrak... Spí se mi daleko líp... Takže příště raději jiný obchod který nestojí bambilión na třetí a je to kvalitní.
Příjemná obsluha a prostředí.
Přátelskost prodavače
Prodejna vyvoněná, ale to je jen zdání. Zboží tak předražené, že se chce člověku zvracet a ještě k tomu nekvalitní. Polovina věcí nelze ani reklamovat a když se náhodou stane, že se Vaším případem budou zaobírat, tak stejně zamítnou a vymlouvají se na formuláře a blbiny. Dříve kvalitní produkty, dnes čínské a turecké (s prominutím) šmejdy. Kvalita katastrofická, dodání ještě horší - radši konkurence. Tohle je tragédie.
Byli jsme velmi spokojeni s paní prodejkyní na prodejně v Kroměříži, velmi dobře nám poradila a konečně nás nebolí záda :-). Také kladně hodnotím pány, kteří postel přivezli a museli vše rozmontovat a pak zase smontovat.
nic!
Reklamoval jsem v záruční době destrukci náplně v polštáři Tempur. I přes mé podrobné popsání používání polštáře a v souladu s přiloženým návodem, mi byla reklamace odmítnuta ! Jako důvod obchodník uvedl, že jsem polštář poškodil já, špatným zacházením . Reklamaci zamítli , dokonce 2x. Už je to 6 týdnů a já tímto nemám ani peníze , ani zmíněný polštář! On totiž prodejce vůbec nemá zájem mi vrátit můj majetek! Buďto peníze, nebo tento polštář. Takže varuji všechny, kdo uvažují o nákupu u tohoto prodejce. Lidi, přestaňte být slepě důvěřiví, BUĎTE OBEZŘETNÍ.
Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají
Dodací lhůta
Nic
Objednavka trvala tak dlouho ze jsem se rozhodla odstoupit od smouvy (eshop) zbozi ani nebylo doruceno a z infolinky mi prisla odpoved ze odstoupit nelze, ze to maji v podminkach. No, kdyz ctu nyni recenze tak uz chapu, to bude tahanice na mesice... NENAKUPOVAT !!!!
Komunikace s firmou naprosto strašná. Objednávka ve zpoždění. Komunikace minimální, některé komponenty chyběly, některé přišly špatné. Když si kupujete postel za cca 75 tis. Tak vám naslibujou všechno možný, ale nadále s vámi nikdo nekomunikuje. Nějaká slušnost a ozvat se, že zboží ani nebudete mit v termínu to ani nikoho neobtěžuje.
PANÍ PRODAVAČKU
Tak už jen to,že mě není dovoleno psát velkými písmeny je vrchol.Tak malými písmeny,Zakoupili jsme matrace s dovozem ,bylo nám slíbeno doručení do 31.7.2023.Dnes když jsem se dotazovala na zákaznickém servisu kde mám zboží,bylo mě řečeno,že je to na logistice a slečna s tím nic neuděla.Prý mě dají vědět 5 dní dopředu a mohu si změnit datum dovozu.Již 14 dní operují s mými penězi a já stále nemám své zboží.To mě přijde opravdu hodně nefér.Již se rozhodujeme zda neodstoupit od smlouvy,ale jak dlouho budeme u takovéhle společnosti na vrácení peněz??????Již nikdy více si nic nekoupíme.
Klidný spánek vás s touto společností rozhodně nečeká. V prodejně jsme zakoupili 2 matrace v celkové hodnotě takřka 55 000 Kč. Podepsali jsme 100denní garanci na navrácení zboží. Před skončením této lhůty jsem volala na prodejnu, že matrace jsou na nás měkké, bolí nás z toho záda a tudíž chci využít této 100denní lhůty, matrace vrátit a vybrat si jiné, o trochu tvrdší. Co tedy mám pro to učinit. Slečna mi řekla, že se mi ozve až bude vědět, jak to vyřešíme s návratem, a pak přijedeme na prodejnu a vybereme si jiné. Pak nám doporučila, ať raději matrace vyreklamujeme (nesmysl, matrace jsou v pořádku, nejsou vadné, jen nám nevyhovuje jejich tvrdost - byla na toto doporučení moje reakce). Nic. Pak následoval další můj telefonát s upozorněním, že brzy končí lhůta, že to chci dořešit. Opět ozveme se, a samozřejmě nic . Jeli jsme tedy na prodejnu, kde nás prodejce ujistil, že se to dá řešit, neboť jsme se ozvali ještě před koncem lhůty (věděl, že jsme tam v minulosti volali), vybrali jsme si jinou a o dalším postupu že nás bude informovat další den. Nestalo se, mezitím uplynula lhůta, následovaly další telefonáty se slibem, že se nám ozvou, neozvali se, až to dopadlo tak, že jsem se nejdříve dozvěděla, že na žádnou garanci 100 dní nemáme nárok, protože ta se váže pouze na zboží se slevou max 15 % - a my máme zboží se slevou 30 %. Já jsem je upozornila, že my ale máme podepsanou tu 100denní garanci. Prý je to chyba konkrétního prodejce. A jak to dopadlo? Máte smůlu pro nás je stěžejní toto datum, kdy jsme to začali řešit (tedy dnes, předchozí telefonáty asi neplatí) a to je už po uplynutí lhůty, takže se omlouváme a vy si dělejte co chcete s matracemi za 50 tis. takže za A) Nám nabídli službu, na kterou nemáme nárok a nechali si to i podepsat. B) Řešení se tak protahovalo, až uplynula lhůta. C) Chtějí-li autoři dokumentu o nekalých obchodních praktikách natočit další pokračování, nechť se obrátí na zákazníky této firmy.
Nic
Postar zakoupeny zapacha a reklamaci odmistli s tim ze to je vyvetra neda se na tom spat.
pro prezentaci a vyzkoušení matrací na prodejně nám slečna ukázala, že mají matrace a rošty , které chceme skladem 19 ks. Sepsali jsme objednávku a zaplatili, byl nám slíbený termín dodání cca do týdne. Po týdnu přišel email, že matrace nemají skladem a doručí je další týden, opět nic. Když se podívám na web mají tam tyto matrace skladem. Když zavolám na info linku řekne slečna, že ona toto neřeší. Pořád se jen vymlouvají a nic. Tato firma je pro nás velkým zklamáním a doporučuji u nich nic neobjednávat !
Chtěla bych zde pochválit paní Gabrielu Hiklovou z Prospánku Kladno Oáza. Byla jsem si s manželem vybrat novou matraci a paní Gabriela nám naprosto mile a nenásilně předvedla funkce a kvality matrací na obchodě. Ukázala nám, jakým směrem se vydat a co na svém těle vnímat. Pak už vše bylo jen na našem pocitu. Dostali jsme nabídku kávy a vody a cítili jsme se velmi lidsky a příjemně. K tomu všemu jsme si vybrali supr matraci, která sice byla dražší než jsme původně plánovali, ale to příjemné spaní, kdy člověk ráno vstane a není ani trošku rozlámaný, za ty prachy stojí :-) Moc děkujeme paní Hiklové za profesionální a lidský přístup a snad někdy na viděnou :-) Kučerovi
Uzasna pani Jana Jonasova , hodina a pul vybirani matrace skoncila uspesnym nakupem. VELICE doporucujeme ! Jednani, vstricnost, prijemne povidani, plno informaci. Clovek nemel ani trochu pocit, ze svymi dotazy obtezuje . Dekujeme ! Znovu rikam, DOPORUCUJEME !
Milý personál na prodejně
- dodání o 6 týdnů později - slabá komunikace
Skvělý přístup obou slečen na prodejně Most. Vše nám vysvětlili a se vším pomohli. Nemůžeme si vůbec na nic stěžovat A Matrace které jsme si koupili,tak ty jsou naprosto boží. Všem doporučuji,sice to není úplně levné,ale výsledek za to stojí. Co je lepší než se skvěle vyspat