Logo obchodu ProSpánek

ProSpánek

89 hodnocení

46 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Když chcete koupit, starají se o vás jako o vlastního :-)

Matrace mi bohužel nevyhovuje, je tvrdá a špatně reguluje teplo, což na prodejně nepoznáte, opakovaně se snažím o výměnu, ale zatím bezvýsledně, volám na infolinku, píšu, nikdo se mi neozývá. Dostala jsem cca před týdnem nabídku na výměnu s cca 15-ti tisícovým doplatkem, zkoušela jsem volat na ředitelství, ale marně, od té doby opět žádný kontakt. Péče o zákazníka nulová, jde jen o to prodat, prodat, prodat. Když máte problémy a potřebujete pomoci , dají ruce pryč a nekomunikují. Ochotná slečna na infolince to nezachrání, jen vyřídí vzkaz, pomoci nemůže. Ještě stále doufám....

Michalpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Vrácení zboží. Na vlastní náklady doručeno nevyhovující zboží na prodejnu. Následně strženo z ceny 500 Kč jako manipulační poplatek ( údajně za papírování, takže 500 Kč za vytištění 2 ks papíru jim přijde asi adekvátní). Dále strženo 5 procent z ceny za otevřený obal, který se otevřít musí, aby bylo možné zboží vyzkoušet. Nikdy více tenhle e-shop. U žádného jiného e-shopu jsem se s takovými příšernými podmínkami nesetkal. Na dotaz, za co jsou finance stženy se již nikdo neozval.

Míla Vavříkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Byla jsem na pobočce v Mostě, kde byla moc prima a odborně znalá obsluha, koupili jsme matrace, postel a rošty, zatím jsme maximálně spokojení.

O týden se nám protáhlo doručení, ale to se dá pochopit vzhledem k okolnostem na trhu.

Phuong Hong Huynhpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Krásná prodejna Příjemná atmosféra A skvělá a příjemná paní prodavačka

Naše vybraná matrace nebyla skladem na prodejně, ale zdarma nám jí doručili až domů do 3 dnů.

Andrea Slavíkovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup prodavačky Kvalitní produkty Celková spokojenost, na nové matraci spím skvěle a budím se odpočinutá

Markéta Kurfurstrovapřed 3 lety
Doporučuji obchod

Koupila sem matracku a je super. Poradili mi

Strasna domluva s ridicem GLS. Kdybych to vedela priste si matracku odnesu z prodejny jak mi pani nabizela.

m.nutricpřed 3 lety
Doporučuji obchod

Zákaznický servis, ochota pomoci

Šárka Klingovápřed 3 lety
Doporučuji obchod

Profesionální přístup na pobočce, výborně poradili, velký výběr, dlouhá záruka, rychle dodání

asi jsme utratili víc než jsme chtěli, ale stalo to za to

kissemee kissemeepřed 3 lety
Doporučuji obchod

Přístup obchodníka. Prošli jsme s manželkou vícero obchodů a rozhodně jsme si dávali s výběrem matrace načas. V Prospánku v Jihlavě mně obchodník vše vysvětlil a dokonce matrace byla hned skladem.

Nemám k tomu nic.

Katyka před 3 lety
Doporučuji obchod

Já jsem byla spokojená. Na prodejně jsme strávili asi hodinu, se vším poradili, postel i matrace došly v termínu a spí se nám skvěle.

IKEA nebo JYSK je samozřejmě levnější, ale taky kvalitou někde úplně jinde...

David K.před 3 lety
Nedoporučuji obchod

-jsem velice rad ze pry dostanu penize za nedorucene zbozi zpet

na prodejne v OV jsme si koupili jejich "top" matrace Tempur s dohodnutym terminem dodani.Ten nedodrzeli a kdyz jsem chtel od smlouvy odstoupit pani mi vyhrozovala ze zaplatim pokutu.Dostali jsme dalsi termin o 14 dni pozdeji.Ani napodruhe to tentokrat nevyslo...a nyni mi pry bude cela castka vracena.Takze super...chovani podomnich prodejcu

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Totální scam. Matrace stojí 45 000 Kč, na místě dostanete ihned slevu na 36 000 Kč + jsme byli ujištěni, že je vhodná pro boxspringovou postel. Dodaná matrace je tvrdá jak šutr a nedá se na ní spát. Přijde mi, že v obchodě mají buďto nějaký jiný model nebo matrace prostě není vhodná pro boxspring. Po troše hledání jsem zjistil, že daná matrace stojí na italském e-shopu výrobce 400 EUR, tzn. 10 200,- Kč !!!!!! O nějaké výměně atd. nechtějí vůbec slyšet. Takže pokud se chcete nechat okrást a vyhodit peníze oknem, je ProSpánek ta nejlepší volba.

Jiří Macharapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Dejte si pred timto obchodem velký pozor. Vědomě lžou ohledně termínu dodání. Neustále vás s termínem dodání natahují. Z jejich strany žádná komunikace, žádné průběžné maily ohledně stavu objednávky. Po 10 týdnech čekání na postel jsem to raději vzdal a objednávku zrušil, neboť bych čekal dalších x týdnů bez výsledků. Mnoho lidí má podobnou zkušenost.

Pavlína Řeřuchovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Máte prosím někdo zkušenosti s reklamací v tomto obchodě? Reklamuji matraci Atlanta, která je po 4 měsících používání proleželá. Zaslala jsem na reklamaci fotky, kopii účtenky. Před více než měsícem mi napsali, že reklamaci evidují. Od té doby nic. Na reklamační se nedá dovolat, na emaily nikdo nereaguje. Na infolince mi řeknou, že reklamace nemají na starosti.... Prosím, pokud jste někdo byl v podobné situaci nebo se Vám podařilo vyřešit, ozvěte se mi na email pavlinkaa.s@seznam.cz

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Pristup

Ani po dvou letech se na matraci nedá vůbec spát.Stala 36000 ,-po velkých ,,slevach” a katastrofa....Nevim co s tím....

janpuchartpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace zfušované postele za balík peněz trvá více jak 2 měsíce a přestali komunikovat, předám to ČOI.

Lucka Pardubicepřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Matraci 160/200 Bella fresh za 30000kč jsme zakoupili v Pardubicích, paní prodavačka byla ochotná a příjemná.

Matrace nám nevihovuje po dvou letech byla už proležela potah na matraci prodřelí a děravý. Každé povlikání jsme matraci otáčeli. Vyhozené peníze! Podle mého vůbec neodpovídá kvalita a cena.

Alice Kumprechtova 80před 4 lety
Nedoporučuji obchod

Dobrý den, od srpna řešíme reklamaci. Do dnešního dne nebyla vyřízena. S tímto jednáním jsem se nesetkala. Po každé když volám, na jakékoli číslo, všude je automat

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Kvalita matrací Reklamační řízení (prodloužená reklamační lhůta 70 dnů) Jsou arogantní, pokud trváte na vrácení peněz

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

nic

termín dodání, resp. nedodání, špatná komunikace se zaměstnanci

Platba

Online platby (GoPay)Platba kartou (Master Card, VISA)Splátkový prodej (ESSOX)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

GLSToptransVlastní přeprava

Výdejní místa

Vlastní místa

Kontaktní údaje