Matrace mi bohužel nevyhovuje, je tvrdá a špatně reguluje teplo, což na prodejně nepoznáte, opakovaně se snažím o výměnu, ale zatím bezvýsledně, volám na infolinku, píšu, nikdo se mi neozývá. Dostala jsem cca před týdnem nabídku na výměnu s cca 15-ti tisícovým doplatkem, zkoušela jsem volat na ředitelství, ale marně, od té doby opět žádný kontakt. Péče o zákazníka nulová, jde jen o to prodat, prodat, prodat. Když máte problémy a potřebujete pomoci , dají ruce pryč a nekomunikují. Ochotná slečna na infolince to nezachrání, jen vyřídí vzkaz, pomoci nemůže. Ještě stále doufám....
ProSpánek
46 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vrácení zboží. Na vlastní náklady doručeno nevyhovující zboží na prodejnu. Následně strženo z ceny 500 Kč jako manipulační poplatek ( údajně za papírování, takže 500 Kč za vytištění 2 ks papíru jim přijde asi adekvátní). Dále strženo 5 procent z ceny za otevřený obal, který se otevřít musí, aby bylo možné zboží vyzkoušet. Nikdy více tenhle e-shop. U žádného jiného e-shopu jsem se s takovými příšernými podmínkami nesetkal. Na dotaz, za co jsou finance stženy se již nikdo neozval.
Byla jsem na pobočce v Mostě, kde byla moc prima a odborně znalá obsluha, koupili jsme matrace, postel a rošty, zatím jsme maximálně spokojení.
O týden se nám protáhlo doručení, ale to se dá pochopit vzhledem k okolnostem na trhu.
Krásná prodejna Příjemná atmosféra A skvělá a příjemná paní prodavačka
Naše vybraná matrace nebyla skladem na prodejně, ale zdarma nám jí doručili až domů do 3 dnů.
Přístup prodavačky Kvalitní produkty Celková spokojenost, na nové matraci spím skvěle a budím se odpočinutá
Koupila sem matracku a je super. Poradili mi
Strasna domluva s ridicem GLS. Kdybych to vedela priste si matracku odnesu z prodejny jak mi pani nabizela.
Zákaznický servis, ochota pomoci
Profesionální přístup na pobočce, výborně poradili, velký výběr, dlouhá záruka, rychle dodání
asi jsme utratili víc než jsme chtěli, ale stalo to za to
Přístup obchodníka. Prošli jsme s manželkou vícero obchodů a rozhodně jsme si dávali s výběrem matrace načas. V Prospánku v Jihlavě mně obchodník vše vysvětlil a dokonce matrace byla hned skladem.
Nemám k tomu nic.
Já jsem byla spokojená. Na prodejně jsme strávili asi hodinu, se vším poradili, postel i matrace došly v termínu a spí se nám skvěle.
IKEA nebo JYSK je samozřejmě levnější, ale taky kvalitou někde úplně jinde...
-jsem velice rad ze pry dostanu penize za nedorucene zbozi zpet
na prodejne v OV jsme si koupili jejich "top" matrace Tempur s dohodnutym terminem dodani.Ten nedodrzeli a kdyz jsem chtel od smlouvy odstoupit pani mi vyhrozovala ze zaplatim pokutu.Dostali jsme dalsi termin o 14 dni pozdeji.Ani napodruhe to tentokrat nevyslo...a nyni mi pry bude cela castka vracena.Takze super...chovani podomnich prodejcu
Totální scam. Matrace stojí 45 000 Kč, na místě dostanete ihned slevu na 36 000 Kč + jsme byli ujištěni, že je vhodná pro boxspringovou postel. Dodaná matrace je tvrdá jak šutr a nedá se na ní spát. Přijde mi, že v obchodě mají buďto nějaký jiný model nebo matrace prostě není vhodná pro boxspring. Po troše hledání jsem zjistil, že daná matrace stojí na italském e-shopu výrobce 400 EUR, tzn. 10 200,- Kč !!!!!! O nějaké výměně atd. nechtějí vůbec slyšet. Takže pokud se chcete nechat okrást a vyhodit peníze oknem, je ProSpánek ta nejlepší volba.
Nic
Dejte si pred timto obchodem velký pozor. Vědomě lžou ohledně termínu dodání. Neustále vás s termínem dodání natahují. Z jejich strany žádná komunikace, žádné průběžné maily ohledně stavu objednávky. Po 10 týdnech čekání na postel jsem to raději vzdal a objednávku zrušil, neboť bych čekal dalších x týdnů bez výsledků. Mnoho lidí má podobnou zkušenost.
Máte prosím někdo zkušenosti s reklamací v tomto obchodě? Reklamuji matraci Atlanta, která je po 4 měsících používání proleželá. Zaslala jsem na reklamaci fotky, kopii účtenky. Před více než měsícem mi napsali, že reklamaci evidují. Od té doby nic. Na reklamační se nedá dovolat, na emaily nikdo nereaguje. Na infolince mi řeknou, že reklamace nemají na starosti.... Prosím, pokud jste někdo byl v podobné situaci nebo se Vám podařilo vyřešit, ozvěte se mi na email pavlinkaa.s@seznam.cz
Pristup
Ani po dvou letech se na matraci nedá vůbec spát.Stala 36000 ,-po velkých ,,slevach” a katastrofa....Nevim co s tím....
Reklamace zfušované postele za balík peněz trvá více jak 2 měsíce a přestali komunikovat, předám to ČOI.
Matraci 160/200 Bella fresh za 30000kč jsme zakoupili v Pardubicích, paní prodavačka byla ochotná a příjemná.
Matrace nám nevihovuje po dvou letech byla už proležela potah na matraci prodřelí a děravý. Každé povlikání jsme matraci otáčeli. Vyhozené peníze! Podle mého vůbec neodpovídá kvalita a cena.
Dobrý den, od srpna řešíme reklamaci. Do dnešního dne nebyla vyřízena. S tímto jednáním jsem se nesetkala. Po každé když volám, na jakékoli číslo, všude je automat
NIC
Kvalita matrací Reklamační řízení (prodloužená reklamační lhůta 70 dnů) Jsou arogantní, pokud trváte na vrácení peněz
nic
termín dodání, resp. nedodání, špatná komunikace se zaměstnanci
Když chcete koupit, starají se o vás jako o vlastního :-)