Není nic
zoohit.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
těch je čím dál méně, snad jen cena, výběr. bonusy-po platbě předem čekáte déle, baleno vše v tenké krabici, občas poškozena, pravidelně je protrženo, rozsypáno steliv, často rozděleno do 2 balíků, každý jiným dopravcem nebo jiný den
A to nejhorší? Stornovala jsem předčasně odeslanou obj., což emailem potvrdili. Vytvořila jsem novou a zaplatila. Teprve poté jsem si všimla, že na účtu zablokovali obě částky-po dodání té správné objednávky však obě platby odešli! Na reklamaci a emaily nereagují, tel neberou. Takže jsem přišla skoro o 600 Kč. Pokud mi to nevrátí, tak to byl můj poslední nákup u nich- a to jsem pravidelně nakupovala roky za nemalé peníze. Vše můžu doložit, obj. 325964937-navíc mají tu drzost , že poslali email a chtěli hodnocení, na emailovou konverzaci s nějakou Danielou N.- ovšem NIKDO ZE ZOOHITU SE MNOU NIC NEŘEŠIL! Na dlouholeté zákazníky kašlou
Nejhorsi internetova stranka na nakup.Arogantni na servis lince ukáčko ktery neumi mluvit a nakonec polozi telefon.Svoloč zapraskana!
nedodávají objednané zboží, ale zaplatit jej musíte chybějící zboží nezašlou, prý mohou vrátit peníze na peníze se čeká min. 14 dní
Po doručení kočičí uzavíratelné toalety chyběly dvířka a vrchní úchyt. Věc,která se skládala ze čtyř částí mi byla doručena jen ,,napůl" .NEDOPORUČUJI!
Problémy s dopravou, hlavně vše rychle vyřídit, uvedený čas neodpovídal doručení balíku, neochota platit hotově, a jak hned nevezmu telefon, šup s balíkem na výdejní místo. Klidně 6 km daleko. A cena za dopravu vysoká.
Nejsou
Komunikace se zákazníky, absolutní neochota. Kvalita a zoohit jdou si v protisměru. Bohužel dokážou zklamat i opakovaně. O co horší je ty jejich automatické odpovědi robotem na recenze.
Při řešení problému absolutně nesolidní jednání. Chybí mi položka i peníze. Obchod nereaguje a přesto na servis odkazuje.
Dobrý marketing a kvalitní produkty
Velké problémy při vrácení zboží. Tím, že nemají pobočku v Česku, řešíte vše zdlouhavě se zahraniční pobočkou. Také není možnost přidávat recenze na FB, či Google, což je zavádějící.
Udělají super cenu na wels chips 1l a pak zjistíte že nabízejí pouze 250ml už ani náhodou.
15 dnů žádné info o stavu objednávky. Na můj dotaz jen drzé info, že byla zrušena. Zda chci objednat znovu nebo peníze zpět. Peníze zpět - číslo účtu musí být v mezinárodním formátu (musím se přihlásit do bankovnictví, vyhledat). Jenom zdržování a problémy a ANI JEDNA OMLUVA po více, než dvou týdnech bez zboží (zaplacená objednávka). Nedoporučuji!!!
Místo krémového škrabadla dorazilo tmavě šedé :-(
Nic
Objednávka klece a krmení pro ptactvo.Za mě absolutně velké NE. Objednávku jsem udělala ve středu a v pátek voláno na zoo hit že nemám potvrzení, paní na lince nám řekla že je vse v pořádku a dodání trvá déle, čekali jsme,v pondělí jsme se do aplikace kde je balík už nedostaly, opět voláno a bylo nám řečeno že toto zboží je zakázáno prodávat do ČR.
Velký výběr
Bohužel čekat v dnešní době týden na doručení objednavky je fakt hodně. Navíc na zákaznické podpoře nepříjemný cizinec který ani neumí pořádně cesky
Žádné.
Doručení balíčku trvalo dlouho. Při vrácení zboží musíte volat na linku, kde vám oznámí, že nejdříve musí zjistit, zda je možné zboží vrátit.. po tom odešlete balíček PPL nebo českou poštou a čekat 14 dní na vrácení peněz , jak za zboží, tak zvlášť za poštovné. Tento eshop už nikdy!
Dobré ceny a výběr, bonusové body
V online obchod+ zoohit nakupuju od roku 2012 a poslední rok se jejich služby zhoršily. Najednou se ze systému ztratilo mé tel. číslo a zásilka nemohla být doručena, nedávno nešlo platit kartou nebo přidat kartu a nejvíc mě namíchlo, když několikrát rozdělili zásilku do 2 balíků, doručovaných dvěma různými dopravci, z nichž jedna obsahovala 6 malých paštik, zásilka byla v ceně asi 1000 Kč a do jednoho balíku by se vešla. Nechápu, jak můžou nabízet pomalejší doručení ekologickou cestou a potom poslat zásilku ve dvou kusech. Poohlídnu se po někom jiném.....
Zboží a ceny jsou dobré
Přes email dostanete informací, že vámi vybraný sortiment momentálně není skladem a dotaz zda chcete objednávku zrušit. Odpověď ne nic nechci rušit. I přes tuto informaci vám obchod objednávku zruší bez vašeho vědomí. Prý to dělá systém. Zdlouhavá komunikace. Myslím si že pravá ruka neví co dělá levá. Na peníze čekám. Snad mi je vrátí.
Dobré ceny,velký vyber a rychle doručení
Při vracení zboží je to hrozné,složité a peníze minimálně měsíc neuvidíte,špatná komunikace nikdy bych už neobjednávala něco, kde hrozí možnost vraceni( můj případ obleček na psa)
Objednávka rozdělena do dvou balíků. Vše placeno předem. Prvni balik v poradku, druhy vubec neprisel, po urgenci znovu posláno. Balík přišel za nekolik dni, zboží uvnitř rozsypane a k celému mi přišla faktura, kde chtějí znovu zaplatit. Nikdy víc.
Naprostá tragédie! Nejhorší zkušenost se zákaznickým servisem v životě. Rozhodně nedoporučuji!
Dodání rychle Kvalitní výběr krmiv Systém bodů takže jednou za čas objednám i věci "zdarma" jako pamlsky nebo myšicky pro kočky