žádné
zoohit.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Pochválit mohu rychlost dodání, vyřízení reklamace i vrácení poštovného, které jsem zaplatila za vrácení vadného výrobku.Okamžitě mi bylo posláno bezvadné zboží i s omluvou.
Byla jsem spokojená
Ve srovnání s jinými eshopy příznivější ceny některého sortimentu. Relativně rychle dodání zboží
Poslední měsíc dva to jde se zbožím do kopru. Vše poházené, nezabalené. Spíš mi to připomíná jak zásilka která je určena na smetiště...a to nejsem žádná nanynka... No, myslím že pravidelná zásilka za 4900,- může vypadat i trochu k světu. A ne abych si to ještě třídila sama ... Největší strop byla ale taková ta " podestýlka" na jidlo která byla za poctive zoo body a byla PŘELOŽENA na půl a na tom 20 konzerv. To mě dostalo. Cotoje ? Jen proto že to je zdarma za body se budete k tomu chovat jak..... ? zmuchlovana letěla do koše. Děkuji pěkně. Ten kdo balí na zásilky nechť jde raději do Lidlu k chlaďáku!
nic
dle stranek maji zbozi skladem objednano zaplaceno a po tydnu prijde , ze stornujou , protoze neni zbozi skladem o penezich ani slovo
Když jsme se ženou hodnotili negativně prémiový produkt, u kterého se výrazně zhoršila kvalita, obchod 2x toto hodnocení cenzuroval a u tohoto produktu negativní hodnocení vůbec nezveřejnil. Hodnocení produktů je tedy nedůvěryhodné.
objednávám pravidelně už asi 3 roky a jsem velmi spokojená. Vždy mají to, co hledám. Navíc bodový systém odměn je pro mě velké plus.
Nejde mi se přihlásit,vše zadám správně a stejně mi to píše neplatné přihlášení.
Všechno bylo dobře. Rychlost dodání, stav objednávky. Mám s tímto obchodem dlouhé zkušenosti a vždycky pozitivní. A výborná kvalita sortimentu.
Nic
Špatný objednávkový systém!
nic
Asi všetko, komunikácia 0 bodov, vždy ked som objednala tak som čakala na zboží přes týžden. V stejnú dobu som objednávala s iného eshopu i s platbou a do 2och dní som mala zboží doma. Zoohit? za 4dni mi teprv potvrdil objednávku. A to sa nestalo poprvé ale vždy ked som objednávala. Neni možné tá pomalost. NEDOPORUČUJEM! Radšej bežte do kamenného obchodu než Zoohit.
Rychlé doručení
Krabice ve které mi zboží přišlo byla celá poškozená, argument slečny z PPL byl, že už to takhle dostali a že jestli v tom není nic křehkého, tak nevidí důvod, proč bych si to nemohla vzít. Zásilku jsem tedy převzala. Krabice s kapsičkami byli otevřené, kapsičky rozlítané po celé krabici. Kapsičky mi přisli jiné, než jsem si objednala, ale po přečtení recenzí, kde jsem se dočetla, že komunikace s obchodem a rešení reklamací vázne, rozhodla jsem se to radši neřešit. Rozhodně tento obchod nedoporučuji.
Objednala jsem žrádlo pro psa. Zaplatila převodem na účet. Po 3 dnech, kdy jsem nic neobdržela jsem volala na Zoohit, kde mi bylo sděleno, že zboží není na skladě. Objednávku jsem tedy zrušila. Pro vrácení peněz mi sděleno, že musí znát číslo účtu v mezinárodním formátu. Oni neumí vrátit peníze na účet, z kterého platba přišla. Neskutečný. Přišlo mi pouze oznámení, že platba bude převedena do 7 dnů. Rychlost opravdu na úrovni.Vícekrát si nic neobjednávat. Špatná zkušenost.
Nic
Lze nakupovat až od 299 Kč
Velký výběr, kvalita, výhodné ceny oproti veřejně dostupným produktům
Rozdělování objednávek (nyní 5x balení kočkolitu, rozdělených do 3.balíků do třech různých dnů od dvou přepravních společností), ale řeší uhlíkovou stopu, možná by to chtělo lepší logistiku. A již podruhé roztržený pytel kočkolitu, takže hned po vyndání jsem musela přesypávat jinam a uklízet. V jedné z předchozích objednávek, která vyšla na pár tisíc mi zapomněli dodat jedno zboží (klec na kočku), musela jsem objednat znovu a znovu zaplatit za dopravu na své náklady.
Nic
3.7. jsem si objednala granule pro kočky-garantujete 2-3 dny na doručení. Ani týden by mi ještě nevadil, ale že je nemám bez jakékoliv informace ani 21.7. to už je vážně špatné. Psala jsem vám a nejste schopni ani odpovědět, což můj zážitek ještě zhoršuje. Stát se může cokoliv, ale pokud nekomunikujete, tak to je vážně špatné. Během čekání mi dokonce přišel email, že se zboží vrátilo a další den, že bylo znovu odesláno. Přičemž v aplikaci pošty je stále na stejném místě. Nikdo nic neřeší. No asi si to strčte kam chcete...Přijde mi tristní, že jsou na internetu stejná hodnocení z minulého roku a vypadá to, že jste nic nezměnili..
Rychlé vyřízení objednávky Velký výběr zboží
Pokud zasílate zákazníkům slevové bonusy, jako milou pozornost, doporučuji zkontrolovat čitelnost kódu. Jinak nepotěší, ale naštve
Dnes mě má přijít balík který má být zdarma, ale jelikož to je víc než 30 kg dali mi to do dvou a hned poplatek aniž by mě informovali.
Sice mají vše levnější, než jinde, ale jsou to pěkné šunty ( hlavice na strojek Moser). Po 3 dnech stříhání nefunkční, když jsem chtěla odesílat e-mailem video s reklamací, vrátilo se mi zpět, že je email nedoručitelný. A to jsem byla zákazníkem několik let, ale za poslední dva roky se totálně zkazili.
2 tydny neprisla objednavka, jelikoz ji spolecnost PPL poskodila, slibili mi ze ji vrati a poslou znova. Se zoohitem silena komunikace, nejsou schopny mi poslat penize zpet a kdyz jsem zadala aby mi tu objednavku poslali tedy tak po me znovu chteli penize a jeste vlastne vice nez jsem mela platit. Nikdy vic uz tenhle obchod.
NIC
Zloději - objednala jsem zboží. Obratem jsem ho vracela, komunikace zákaznické linky žádná ani po urgencích, zboží jsem odeslala obratem zpět - po 14cti dnech se vrátilo nepřevzaté. Absolutně porušení obchod. podmínek - budu řešit s ČOI
velmi rychlé dodání. Výrobek kočičí dvířka Sure Flap connect mě těší, je propojen s aplikací v mobilu a mám přehled o pohybu kočiček. A hlavně zabrání vstupu nevitaným kocourkům