![Logo obchodu zoohit.cz](https://d48-a.sdn.cz/d_48/c_img_G_D/vZyBWQ.png?fl=res%2C140%2C140%2C3%2Cffffff)
zoohit.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
rychlost, kvalita, vstřícnost
nic
Opět zklamání.. různé druhy problémů při objednávkách, a když jsem poprvé jsem dostala poukaz na 10% slevy platný do 31.12.2021 ,tak zase problém.Objednávku jsem vytvořila 30.12.2021 za cca1800,- a poukaz byl odmítnout s informací, že poukaz propadl.. Obrátila jsem se na zákaznický servis s dotazem jak mohla poukázka propadnout,když platnost byla do konce roku. Jejich odpověď : je nám líto,ale není možné uplatnit poukaz. Noo, už u nich nebudu objednávat !
Zklamání opět... 2 ze 3 objednávek špatně. Objednávka za 2800 a pouze jsem chtěla dva druhy Felixu. Místo toho mi přijde 16 krabic stejného druhu. Tak proč to vůbec posíláte? Hrůza a minula objednávka zase spatne kockolity. Špatný špatný!!!!
nic
Klamání zákazníka. Chtěla jsem využít akce kdy obchod sliboval dárek při nákupu nad určitou částku. Splnila jsem všechny podmínky, dárek jsem měla i na faktuře ale v balíku chyběl. Přes kontaktní formulář mi bylo sděleno že mám smůlu, že mi jej dodatečně nepošlou. Nebylo navrženo jiné řešení či adekvátní satisfakce. Tady si zákazníka neváží. Doporučuju nakoupit někde jinde.
Zakoupila jsem 144 ks bezlepkových kapsiček, které jsem tam dlouho kupovala, ale poslali mi jiné (podobné), po kterých kocourovi tekly krvavé slzy z očí. Místo omluvy a vrácení peněz mi bylo oznámeno, že tyhle kapsičky taky neobsahují lepek. Po měsíčním handrkování, kdy peníze nevrátili předávám právníkovi.
Nic
Týden jsem čekala na doručení krmiva pro psa, které nedorazilo a společnost mě kontaktovala e-mailem s tím, že zboží bylo vráceno na prodejnu. Po hovoru s nimi jsem se dozvěděla, že zboží bylo po cestě poškozeno a mohou mi odeslat nové, které by mělo přijít až další týden. Celkem bych tedy čekala 14 dní na objednávku. Nedoporučuji…
Doba dodání dřív byla 2-3dny Teď týden :( :(
Hodně zboží
Komunikace s eshopem, neschopnost domluvit se na doprave vetsich zasilek
Cena, rychlost dodání. Kvalita věcí nebyl žádný problém.
Objednávka nedorazila kompletní. Bylo mi řečeno, že není možnost zboží doposlat. Momentálně čekám jestli mi vůbec peníze zašlou zpět.
rychlost dodávky
nemožnost, nebo velmi ztížená možnost vyměnit nebo vrátit zboží
Pokaždé rychlé dodání, nakupuji už po několikáté a vždy plná spokojenost navíc i výhodné ceny oproti jiným prodejnám a dárky k nákupu za zoobody jsou super, zvířátka jsou vždycky nadšené a já také, jsem nadmíru spokojená, více takových obchodů.
Jen pomačkané podložky pod misky, ale vždycky se narovnají A samozřejmě česká pošta opět nezklamala, kurýr ma telefon na dvě věci na nic a na ..... po celým dnu čekání doma mi přišla sms, že jsem nebyla zastižena a čeká na mě 20 kg balík se škrabadlem na poště, jistě že jsem nebyla zastižena, když nepřijel ani před dům... no hrůza nejhorší je že když jsem si chtěla stěžovat Přehazovali si mě na telefonu jak horký brambor a nic mi nevysvětlili a zbytek nezvedal telefon, ale za to nemůže obchod, příště zvolíme jinou dopravu a českou poštu po tomhle už nikdy víc !
Všechno je v pořádku.Velice rychle vyřízena objednávka....Zboží které v jiných shopech mají delší dobu nedostupné zde v pohodě...Moc děkuji Nellinka si už pochutnává na produktech z tohoto shopu ...
Nic
Vše přišlo,jak mělo.Spokojenost.Objednáno v neděli,přišlo ve středu českou poštou.
Přehledná nabídka, dobré ceny Nakupuji pro zvířata ve vícero obchodech, ale zde se ráda pravidelně vracím, jelikož nabízejí zejména výhodná balení krmení, která jinde nenajdu. Oproti dřívejšku poslední objednávky přišly velice rychle. Jsem spokojena a ráda doporučuji.
nic
Neznalost zboží, neznalost odkud zboží pochází a nebo kdo ho vyrábí, což pro mně je dost důležitá informace. Zboží z Polska nebereme protože smrdí a kočky ho nechtějí žrát a to máme 5.koček. Toto zboží bych nedal ani nepříteli... Špatný přístup k reklamacím, poškozené zboží nechtějí vyměnit a zaslat nové, protože by museli hradit dopravné, ale pro zboží si pošlou...( kdopak asi platí tu cestu...) Krabice chodí pomlácené, uvnitř je zboží špatně poskládané a vystlané vzduchovými polštářky. Definitivně jsem se rozhodl, že na těchto stránkách už nebudu více objednávat
Objednávka dorazila velice rychle a to českou poštou, na kterou si tady hodně zákazníků stěžuje. Pán z pošty mi zavolal jak měl a doručil také včas. Pokud si někdo stěžuje na dopravu, tak by tu stížnost podle mého názoru měl dostat spíš dopravce, než zoohit. Možná by bylo fajn mít na výběr zaslání i prostřednictvím gls, ppl apod., ale já s poštou neměla sebemenší problém. Asi záleží na poště v dané lokalitě. Zoohit chválím za dobrou komunikaci, rychlost odeslání a zboží, které vypadá pěkně (objednala jsem si boudu pro pejsky Spike all seasons).
Rychlost
Po pěti letech přišlo velké zklamání. Tak hlavně ze firma ma od zákazníka peníze :( Ostatní už je evidentně nezajímá ....
naprostá spokojenost, nakupuji zde již několik let a vždy mi vyšli vstříc. Bonusy za nákupy a výhodné slevy pro chovatelské stanice. Od roku 2013 jsem řešila jen jednou reklamaci u zakoupené klece - ulomená nosná lišta (vada od výrobce) do týdne nám klec zaslali novou. Obchod mohu jen doporučit
nic, vždy jsem byla spokojená
roky u nich nakupujeme, objednali jsme špatné granule , a nestihli vrátit do 14 dnů. Prostě smůla. Nelidcký přístup. Kontakt na vyšší osobu než je zákaznický servis neexistuje. Prostě vám ho nedají.