Logo obchodu zoohit.cz

zoohit.cz

396 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

doručení zboží

vrácení zboží - již 4 měsíce urguji vrácení peněz, podle domluvy a jejich instrukcí jsme vrátili klec pro psa kurýrovi PPL a Zoohit se vymlouvá, že zboží neobdržel zpátky a peníze od srpna nemáme zpátky, nedoporučuji tenhle e-shop, nemáme ani zboží, ani peníze, jedná se o 1000 Kč!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Neserióznost firmy. Když jsem objednávala jako nový zákazník, tak byla slibována sleva 10% z ceny zboží. Sleva se načetla, až do doby, než jsem zadala svoje údaje. Poté se sleva z nepochopitelných důvodů odečetla. Zboží jsem nechala v košíku a napsala jsem na firmu, jak je možné, že nemám slevu na první nákup, když jsem ještě nikdy nic nenakoupila. Bylo mi odpovězeno, že jsem již v e-shopu nakupovala v roce 2011. Tak jsem se na jejich stránkách přihlásila a po přihlášení mi to psalo, že jsem nový zákazník od roku 2019. Takže jsem na firmu znovu napsala, jak je to možné, že po přihlášení se jevím jako nový zákazník a oni tvrdí, že jsem již v roce 2011 nakupovala. Na to mi bylo odpovězeno, že jsem předtím objednávala z jiného mailu,. Podotýkám, že při prvotním přihlášení v roce 2019 jsem uváděla jenom mailovou adresu a heslo, žádné jméno a další údaje z kterých by firma mohla usoudit, že je to ta samá osoba, ale s jinou mailovou adresou. Myslím si, že je to velice neseriózní jednání a proto bych na to chtěla touto cestou upozornit i další případné "nové" zákazníky.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání, vše vždy dobře zabaleno a hlavně příjemné ceny

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednala jsem si dvířka pro kocoura na čip. Přišla v katastrofálním stavu špinavá ,podrapana ,se spoustou chlupů, takže použitá.Měla jsem objednaného řemeslníka, který mně měl dvířka zabudovat takže jsem krabici ani neotevřela až poslední den bylo to těsně po lhůtě 14 dnů. Řekli mi že jsem to měla řešit dříve a žádná omluva. Byla jsem zklamaná, že takto jednají se zákazníkem, který u nich nakupuje již osmým rokem a za nemalé peníze. Všude jinde by se alespoň omluvili nebo poslali nějaký malé prezent pro zvířátka.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nedokázala jsem na internetových stránkách dohledat recenze,kam bych mohla recenzi přidat

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Jílový hrudkující kočkolit zn. Tigerino se nám velice osvědčil, stejně tak kočičí tuňákové kapsičky Cosma.

Webové stránky jsou opakovaně chybové. Chybí tlačítko "odhlásit se", nelze změnit heslo. Nelze vybrat způsob doručení - pouze Česká pošta. Uvítala bych Zásilkovnu, vyzvednutí v kamenném obchodě nebo doručení kurýrní službou. Zakoupila jsem fontánu, ale e-shop již neprodává k této fontáně náhradní filtry.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

NEOBJEDNÁVEJTE KOČKOLIT A DOUFEJTE, ŽE NEBUDETE MUSET NIC REKLAMOVAT Musím říct, že nejsem člověk, který píše recenze, a obzvlášť ne ty negativní. Ale chování zoohitu mi už nekolikrát přišlo nemyslitelné, a vzhledem k tomu, že se opět opakovalo, už mi to nedá. Když jsem objednala kočkolity, tak obě krabice přišly poškozené, kočkolity protrhané, vysypané do krabice. Dovoláte se někomu, kdo buď nic neví nebo dělá, že neví (nevím, co je horší). Dodavatel je pouze česká pošta - žádosti, aby dodali PPL, nebylo vyhověno, že prý dodávají jen českou poštou. Zboží znovu neposílají. A na to jsem narazila opět - ve 2 balících v celkové hodnotě za 5 tis chybělo zboží. Napsala jsem jim, že zboží potřebujeme (inkontinenční pleny pro psa), a požádala, aby je zaslali. Opět mi bylo sděleno, že vzhledem k nákladům zbož nepošlou. Tenhle příštup je nevídaný. Nikde jsem tohle nezažila, ani v obchodě, kde jsem nenakupovala tak často, natož tady, kde kupujeme několik pytlů kvalitního žrádla plus další věci za několik tisíc... a oni napíšou, že by byli tratni... to je nehorázná povýšenost a neslušnost, vůbec si neváží zákazníků. Že prý pošlou peníze, ale to je mi k ničemu, když jsme schválně objednávali zboží s předstihem, protože pozítří odjíždíme a pleny potřebujeme.. takže si můžeme trhnout... a ještě mají tu drzost napsat, že přeplatek může být použit pro příští objednávku - ale pouze v případě, že bude hrazena bankovním převodem. Tak oni mají naše peníze, udělají chybu a pak místo, aby se snažili to napravit, omluvit se, a udělat vše pro to, aby zákazníka neztratili, tak nás pošlou někam...

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ceny

Na webové stránce v průběhu objednávky zmizí sleva pro nové uživatele. Podotýkám, že ještě jsem u nich nenakupoval a znovu asi nebudu. Vybraná doprava se po odeslání objednávky zázračně změnila z PPL na Českou poštu.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání,skvělá a rychlá komunikace, vyřešení poškozeného zboží v rychlosti.Tento obchod určitě doporučuji.Dávám 5 hvězdiček tomuto obchodu.S tak příjemným přístupem jsem se ještě nikde nesetkala.

nic

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Minimální objednávka za 500,-? Trochu blbý, když chci něco za 69,-.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Lež a ignorace, to je heslo zákaznické linky !

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, skvěle zabaleno.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Přehledné stránky, rychlost dodání i komunikace ohledně výměny zboží z důvodu výběru špatné velikosti hodnotím na jedničku. Jsem nadmíru spokojená.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

V zadnem pripade a vubec v nicem. Dvakrat reklamace, dvakrat prislo poskozene zbozi. Komunikace na bodu 0, cesky spatne hovorici pracovnici, kteri jen slibuji a nic nezaridi!

Uplne vse, zbozi bali uplny neznalci!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si zboží. Poté co jsem ale objednala jsem zjistila že mám špatnou velikost. Píšu zda se dá objednávka zrušit že chci od nich jiné zboží. Napsali mi že objednávky se nedají zrušit. Takže nemám dopravci zboží převzít, že se tím zásilka pošle k nim zpět. Já tedy tak učinila a dnes po nějaké době mi přišel e-mail že za toto provedení a vrácení zboží mám u nich nedoplatek který činí cenu toho zboží!! Takže 1600,-!! Poté mi pak ještě přišla klec správná a celý spodek ohnutý!! Tím že na klec jsem čekala déle a potřebovala jsem jí, tak to neřeším, ale myslím si že s ohnutýma klecema tu má problém více lidí.!! Takže to my bychom mohli požádat o vrácení peněz. Určitě už tady nikdy nic nekoupím a všem doporučuju si raději někde připlatit než pak takhle nalítnout a ještě dostat zničené zboží!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobré ceny, široký výběr, přehlednost .

Expedice. Objednávám pravidelně a i když jsem obchod vícekrát oslovila s prosbou o nápravu, nic se nezměnilo ani po jejich slibu, že to příště napraví.Dnes opět dorazily 2 balíky s kočkolitem 4 x 10 l.Bohužel opět rozděleno naprosto nelogicky- do jednoho balíku 1 x 10 l a do druhého 3 x 10 l .Takže balík, který má skoro 30 kg nelze skoro z pošty dotáhnout.A to nemluvím o tom, že byl v minulosti těžší balík několikrát protržený.Kvalita krabice nevydržela tu tíhu.Za druhý balík se samozřejmě připlácí .Nevím zda někdy někomu v expedici dojde, že by to mohl do balíků rozložit rovnoměrně.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Celkové jednání ze strany infolinka špatně až příšerné. Slečna se chovala velice neprofesionálně. Na informaci proč ni nejde sledovat balíček mi řekla že jede z Polska na dotaz proč z Polska pokud nemají sklad v ČR bála velice agresivní a pořad chtěla pokládat telefon počkám až balíček dorazí a pak dávám od této firmy ruce prič a budu tam rušit i účet.

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem velké kočičí škrabadlo, laťky v boudičce přišly rozbité. Když jsem žádala zahájení reklamace, nevyhověli mi z důvodu, že jsem neuvedla číslo objednávky. To mi ale na email nezaslali, stejně jako jsem neobdržela fakturu ani v PDF ani tištěnou! Týden jsem jim vysvětlovala, že nemůžu zaslat něco, co mi oni sami neposkytli. Když jsem je vyzvala k opětovnému zaslání, tvrdili mi, že to nelze, že já vůbec nemusím být já a že jsem jim dodala asi špatný email! To rozhodně ne, u přepravní společnosti PPL jsem si ověřila, že email jim Zoohit poskytl správný. Prostě demagogicky zdržovali a lhali. Když se mi přes složité dokazování podařilo potvrdit vzniklý obchodní vztah mezi mnou a Zoohit a jednoznačně dokázat, že jim peníze byly odeslány, poslali mi konečně fakturu. Podotýkám, že celé toto probíhalo jen formou nekonečných emailů, protože telefonní spojení s reklamačním oddělením není možné. Dovoláte se jen operátorce, která stále mlží a jako mantru používá formuli "nejsem kompetentní" nebo "k tomu se nemohu vyjadřovat" nebo "pošlete email na reklamační". Nakonec, když už jsem měla potřebné údaje, jsem jim znovu po těch peripetiích zaslala žádost o reklamaci. A jak to dopadlo? Na email nikdo nereaguje a operátorka k tomu přece "není kompetentní", že?!!! Naprostá ignorace. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala. Podávám podnět na ČOI a vyzývám vás, kdo máte podobnou zkušenost, abyste se taky bránili.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vstřícnost, rychlost vyřízení,milé jednání

nic

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Kontaktní údaje

Kategorie