Logo obchodu zoohit.cz

zoohit.cz

407 hodnocení

73 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Minimální objednávka za 500,-? Trochu blbý, když chci něco za 69,-.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Lež a ignorace, to je heslo zákaznické linky !

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, skvěle zabaleno.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Přehledné stránky, rychlost dodání i komunikace ohledně výměny zboží z důvodu výběru špatné velikosti hodnotím na jedničku. Jsem nadmíru spokojená.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

V zadnem pripade a vubec v nicem. Dvakrat reklamace, dvakrat prislo poskozene zbozi. Komunikace na bodu 0, cesky spatne hovorici pracovnici, kteri jen slibuji a nic nezaridi!

Uplne vse, zbozi bali uplny neznalci!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem si zboží. Poté co jsem ale objednala jsem zjistila že mám špatnou velikost. Píšu zda se dá objednávka zrušit že chci od nich jiné zboží. Napsali mi že objednávky se nedají zrušit. Takže nemám dopravci zboží převzít, že se tím zásilka pošle k nim zpět. Já tedy tak učinila a dnes po nějaké době mi přišel e-mail že za toto provedení a vrácení zboží mám u nich nedoplatek který činí cenu toho zboží!! Takže 1600,-!! Poté mi pak ještě přišla klec správná a celý spodek ohnutý!! Tím že na klec jsem čekala déle a potřebovala jsem jí, tak to neřeším, ale myslím si že s ohnutýma klecema tu má problém více lidí.!! Takže to my bychom mohli požádat o vrácení peněz. Určitě už tady nikdy nic nekoupím a všem doporučuju si raději někde připlatit než pak takhle nalítnout a ještě dostat zničené zboží!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dobré ceny, široký výběr, přehlednost .

Expedice. Objednávám pravidelně a i když jsem obchod vícekrát oslovila s prosbou o nápravu, nic se nezměnilo ani po jejich slibu, že to příště napraví.Dnes opět dorazily 2 balíky s kočkolitem 4 x 10 l.Bohužel opět rozděleno naprosto nelogicky- do jednoho balíku 1 x 10 l a do druhého 3 x 10 l .Takže balík, který má skoro 30 kg nelze skoro z pošty dotáhnout.A to nemluvím o tom, že byl v minulosti těžší balík několikrát protržený.Kvalita krabice nevydržela tu tíhu.Za druhý balík se samozřejmě připlácí .Nevím zda někdy někomu v expedici dojde, že by to mohl do balíků rozložit rovnoměrně.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Celkové jednání ze strany infolinka špatně až příšerné. Slečna se chovala velice neprofesionálně. Na informaci proč ni nejde sledovat balíček mi řekla že jede z Polska na dotaz proč z Polska pokud nemají sklad v ČR bála velice agresivní a pořad chtěla pokládat telefon počkám až balíček dorazí a pak dávám od této firmy ruce prič a budu tam rušit i účet.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem velké kočičí škrabadlo, laťky v boudičce přišly rozbité. Když jsem žádala zahájení reklamace, nevyhověli mi z důvodu, že jsem neuvedla číslo objednávky. To mi ale na email nezaslali, stejně jako jsem neobdržela fakturu ani v PDF ani tištěnou! Týden jsem jim vysvětlovala, že nemůžu zaslat něco, co mi oni sami neposkytli. Když jsem je vyzvala k opětovnému zaslání, tvrdili mi, že to nelze, že já vůbec nemusím být já a že jsem jim dodala asi špatný email! To rozhodně ne, u přepravní společnosti PPL jsem si ověřila, že email jim Zoohit poskytl správný. Prostě demagogicky zdržovali a lhali. Když se mi přes složité dokazování podařilo potvrdit vzniklý obchodní vztah mezi mnou a Zoohit a jednoznačně dokázat, že jim peníze byly odeslány, poslali mi konečně fakturu. Podotýkám, že celé toto probíhalo jen formou nekonečných emailů, protože telefonní spojení s reklamačním oddělením není možné. Dovoláte se jen operátorce, která stále mlží a jako mantru používá formuli "nejsem kompetentní" nebo "k tomu se nemohu vyjadřovat" nebo "pošlete email na reklamační". Nakonec, když už jsem měla potřebné údaje, jsem jim znovu po těch peripetiích zaslala žádost o reklamaci. A jak to dopadlo? Na email nikdo nereaguje a operátorka k tomu přece "není kompetentní", že?!!! Naprostá ignorace. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala. Podávám podnět na ČOI a vyzývám vás, kdo máte podobnou zkušenost, abyste se taky bránili.

Ověřený zákazníkpřed 6 lety
Doporučuji obchod

vstřícnost, rychlost vyřízení,milé jednání

nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky, dodací lhůta.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Vše velice rychle vyřízeno, naprostá spokojenost. Doporučuji!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Rychlé dodání (na dobírku do 2 dnů, platba kartou 3 -4 dny) Výběr zboží, množstevní sleva Akce - tzn. % slevy, dárky k objednávkám Doprava zdarma nad 700 ,- Komunikace super (když jsem měla problém, dostala jsem vysvětlení) Bonusový program - za nákupy sbíráte bodíky a můžete si pak za ně do košíku něco přidat, samozřejmě zdarma Líbí se mi, že u každého zboží jsou recenze od zákazníků, taktéž fotky

Zatím jsem neměla problém. Nemusela jsem řešit žádné reklamace.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Již podruhé není objednávka kompletní. Tentokrát chybělo závěsné odpočívadlo na topení, prvně to byly šrouby ke škrabadlu, které mi nebyly dodány ani po reklamaci vůbec.....po ujištění operátorem bylo ticho po pěšině a náprava po 13 měsících asi nebude.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

NIC nad očekávání od eShopu!

Zboží neodpovídalo popisu, tudíž nevyhovovalo. Vrátili jsme ho přesně tak, jak popisují. 27.11. přišel potvrzující email, že zboží bylo vráceno do zoohitu... ALE vrácení peněz jsme se do teď nedočkali! Na zákaznickou linku se nedá dovolat. Zkoušeno víckrát, nejdelší čekání cca 40min... pak jsem to vzdal! Kontaktování eShopu písemně prostřednictvím formuláře, také bez odezvy..... NEKOMUNIKUJÍ!!! PRO TY, CO SI ŘÍKAJÍ, ŽE JSEM JEDEN NESPOKOJENÝ Z MNOHA SPOKOJENÝCH, TAK DOPORUČUJI PŘEČÍST VÍCE RECENZÍ, POPŘ. ZKUSIT ZAVOLAT NA ZÁKAZNICKOU LINKU - URČITĚ SE DOVOLÁTE. Pokud je vše s objednávkou OK, tak není co řešit... pokud se vyskytne problém, nic od tohoto eshopu nečekejte!!! TOHLE JSEM NEZAŽIL ANI PŘI OBJEDNÁVÁNÍ Z ČÍNY!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Doprava, ceny, spolupráce při výměně zboží, komunikace (objednávám pravidelně víc než rok, vždy zatím v pořádku)

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Trošku delší doba doručení, asi že jsou vánoce....Po přečtení ne moc dobrých recenzí, objednávka raději na dobírku. Granule bezproblémově zabaleny, čerstvé,,,,,žádná problém....Kdo se bojí, může vzít na dobírku max zboží nepřevezme pokud by bylo poničené....Za mě SUPER A BEZ PROBLÉMU.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Přístup operatorek vrácení jen půlky financí což už 3 týdny urguji

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Pro 3 kastrovane kocky jsem s obavama koupila N&D ...mimochodem velmi kvalitni krmivo a mela jsem velkou radost. .ze vsem 3 tak chutnalo..div se nepoprali u misky.Take rychlost dodani ....za me velka spokojenost

Platba

Online platby (PayPal)Platba kartou (Master Card, VISA)Bankovní převodDobírka

Doprava

Česká poštaPPL

Kontaktní údaje