Logo obchodu MAXmobil MAX-shop.cz

MAXmobil MAX-shop.cz

4938 hodnocení

96 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Nedoporučuji obchod

V říjnu letošního roku jsem zakoupil na firmu telefon Samsung Galaxy S6 Edge Plus. Zakoupený telefon fungoval všeho všudy týden od zapnutí. Odeslal jsem jej tedy 4.11. zpět na reklamaci a dodnes telefon nemám, výměnu za jiný odmítli... Prodejce se odmítl se mnou o tom bavit, že telefon je v reklamaci dle podmínek daných obchodním zákoníkem a že mne budou informovat o tom, když se jim telefon z reklamace vrátí. Hlavně si zde nic nekupujte, ať nedopadnete stejně.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

rychlost

žádná

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

chválíme komunikaci s obchodem a velmi rychlé dodání,zkušenost s vrácením zboží a reklamace zatím nemůžeme hodnotit,

zatím nic

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Bleskové a perfektní vyřízení objednávky, výhodná cena. Doporučuji.

nic

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Zboží nové nepoužité, zabaleno originálně od výrobce Ochota prodavače na prodejně, který vyměnil mnou špatně objednanou barevnou variantu za mnou chtěnou.

není to úplně kritika, ale jelikož zboží z EU ditr. nutnost reklamovat pouze u prodejce nikoliv u aut. servisu v rámci EU

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod, ale...

...

obchod se dopouští klasického nekalého jednání. dne 21.9.2016 jsem obdržel vyreklamovaný telefon Samsung Galaxy S5 mini s odůvodněním: Zařízení bylo dlouhodobě testováno a nebyla shledána žádná výrobní vada. Obnovení továrního nastavení. Nepopírám, že nebyla nalezena vada výrobní, avšak před odesláním k třetí reklamaci byl telefon stejně jako v předchozích dvou případech závadný při telefonování, kdy jsem nebyl slyšen, protistrano. Pokaždé než jsem telefon reklamoval tak jsem cca 5x i vícekrát vracel přístroj do továrního nastavení, což však nijak nepomohlo a závada přetrvávala i poté. Jsem přesvědčen, že se z vaší strany jedná o nekalou praktiku a telefon jste mně opravili a zaslali zpět s vysvětlením, že nebyla shledána závada, tak jak to Samsung dle recenzí nespokojených zákazníků a několika mých známých dělá běžně. Tomu nasvědčuje to, že při převzetí telefonu na displeji již nebyla ochranná folie, se kterou jsem k Vám přístroj odesílal. Po bližším prozkoumání displeje jsem zjistil, že to není původní displej a je opět vyměněný, protože na něm byla vpravo dole rýha, kterou jsem způsobil předtím, než jsem stihl folii nalepit a to hned po druhé reklamaci. Podejte mně prosím vysvětlení, když na přístroji nebyla shledána závada, proč je tam jiný displej? Pokud mně nedokážete toto vysvětlit, předám celou věc České obchodní inspekci či pořadu Černé ovce, které jsem již kontaktoval s tím, že vše mám zdokumentované na fotkách, videích a výpisech hovorů. Žádám tedy o navrácení kupní ceny v plném rozsahu. V příloze vám zasílám ofocené podací lístky, které žádám proplatit na níže uvedený bankovní účet, poté, co jste mi je s telefonem vrátili zpět s pozdějším nesmyslným vysvětlením, že takto zaslané lístky nelze proplatit a potřebujete je naskenovat. a reakce obchodu ? Vážený pane Gajdoši, Telefon byl otestovaný před odesláním do servisu na naší zákaznické lince, kde žádná závada se neprojevila, zařízení bylo taktéž diagnostikováno u výrobce, kde nebyla zjištěna žádná výrobní závada zařízení. U některých typů telefonů, kde demontáž probíhá čelní stranou, tedy odlepením displeje, může servis při otevírání displej poškodit, což není jev neběžný, jedná se například o telefony Samsung S5 Mini, S5, Note 4, S6, S7. V případě, že dojde k poškození, tak servis samozřejmě musí displej, který poškodil vyměnit, to však neznamená, že byl displej vadný. Toto je vyjádření k Vaší reklamaci. Poštovné, které jste vynaložil na odeslání zboží, Vám proplatím. Avšak berte v potaz, že na proplacení poštovného máte nárok nejpozději do 30 dnů od podání reklamace, v tomto případě bychom Vám mohli proplatit pouze poslední poštovné, avšak v rámci kulance předám k proplacení i předchozí podací lístky. S přáním hezkého dne, Daniel Fibikar kdybych reklamoval osobně na pobočce měl jsem vyhráno takhle to bude ještě dlouho trvat.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Nakupoval jsem poprvé a měl jsem trochu obavy, ale vše je v pořádku. Rychlé dodání zboží do 2. dne. Vřele doporučuji

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Velice vstřícný personál. Bezkonkurenční ceny za telefony. I když je telefon ze zemí EU, tak jsem se nebál ho koupit přímo tady, jelikož obchod funguje dlouhou dobu. Klasická záruka dva roky.

Asi jen není možnost platit kartou v obchodě. Pokud bych chtěl platit on line přes net,tak je účtováno cca 160kč navíc což mi přijde divný. Když bych připočítal dopravu, tak zaplatím o 260Kč navíc.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Nemělo chybu, perfektní.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Není co dodat, vše funguje jak má.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

I've ordered the Samsung Galaxy S7 Edge and it had arrived just fine!

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Naprostá spokojenost. Při ověřovacím telefonátu jsme vyřešili jeden otazník v objednávce, ochota, kompetentnost. V obchodě samotném rychlost, profesionalita, kompetentnost. Zboží bylo přede mnou otevřeno z originálního obalu, zkontrolována kompletnost dodávky.

Není to kritika, ale otazník: v roce 2016 nedat možnost platit kartou při osobním převzetí (které volím, protože nechci řešit případné poškození při přepravě, jakkoliv obchod ujišťuje, že zde problémy nevznikají) působí přece jen trochu jako projev staromilství, o to víc u e-shopu. Rozumím, že si banka účtuje poplatky, ale na druhé straně e-shop je právě proto "E", že by měl maximum operací provádět "E"lektronicky. Platbu nevyjímaje.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

vše v naprostém pořádku ...rychlé jednání..super komunikce

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Nákup proběhl v pořádku, rychlé vyřízení. Zatím žádná zkušenost s vrácením, ani reklamací.

Nemožnost placení kartou při osobním odběru.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Velice rychlá doba dodání. Byl to první nákup a další zkušenosti s obchodem zatím nemám.

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Můj třetí nákup telefonu v tomto e-shopu během dvou let. Jednou jsem řešil reklamaci, vše bez problémů.

Nic

Registrovaný uživatelpřed 8 lety
Doporučuji obchod

Koupily jsem i MAX MOBILU několik telefonů, nikdy nebyl problém. Nyní mohu komentovat i reklamace u tohoto prodejce. Reklamovala jsem telefon po třetí reklamaci nabídka vrácení peněz. Nakonec jsem si vybrala jiný telefon. Reklamace vyřízena za 19 dnů. Chování prodavače v prodejně bylo profesionální a slušné.

Nedostala jsem odpověď na své dva emaily ohledně stavu reklamace.

Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

Cena Ok Dodáno rychle a v pořádku

žádná

Registrovaný uživatelpřed 9 lety
Doporučuji obchod

vše v naprostém pořádku, rychlé dodání, jasný původ zboží, dlouho na trhu, slušná firma

Ověřený zákazníkpřed 9 lety
Doporučuji obchod

Spokojenost

Doprava

Česká poštaGLS

Výdejní místa

Vlastní místaBalíkovna

Kontaktní údaje

Kategorie