Firma nekomunikuje a na reklamaci zboží nereaguje, ale obchodní e-maily zasílá hbitě. Rostliny došly poškozené a květináče obsahují vajíčka lalokonosce, kterého je velmi obtížné se zbavit.
Zahradnictví flos
49 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Krásné internetové stránky, ale...
Jsem na vozíku, chtěla jsem si sama vybrat rostlinky. V telefonu jsem byla ubezpečena, že s invalidním vozíkem se všude dostanu. NEDOSTANU! Pouze po hlavních cestách, jinak mi to musí donést ten, kdo jede se mnou. Takže musím vědět, co chci a ne kupovat, co se mi líbí a musí se mnou někdo jet. Sama na invalidním vozíku bohužel ne. Pan asi vedoucí (nepředstavil se) byl velmi nepříjemný. Nic jsem tam nekoupila. Nakoupila jsem jinde, kde s vozíkem mohu a kde jsou lidé příjemní.
Pochvala pro přepravní společnost PPL, která zásilku včas dodala.
Zahradnictví FLOS slibuje dobu dodání zásilky 2-3 pracovní dny. Bohužel to není pravda a doba dodání je daleko delší. Navíc každá pracovnice INFO linky podává jiné informace zákazníkům o stavu zásilky a jejím doručení.
Objednala jsem si trvalky v Zahradnictvi Flos,byla jsem tak natěšená,že jsem si zadala osobní odběr.Shodou dalších okolností jsem ale potřebovala,aby mi zásilka byla dopravena na doručovací adresu.Našla jsem si telefon,spojila se s robotickou operátorkou a když mi nebyla schopna odpovědet,přepojila mě na živou bytost.Paní mi změnu rychle a mile vyřídila.Asi za 2 víkendové dny jsem si tak z nudy zadala recenze Zahradnictví Flos a zjistila,že má jen 50% ohodnocení.Začala jsem o své objednávce pochybovat,ale žila jsem v naději,že lidé jsou různí a není nad vlastní přesvědčení.Když zásilka trvalek přišla byla krásně zabalená.S napětím jsem krabici otevřela a viděla jen bezpečně zabalené , narostlé a životaschopné rostliny bez plísní,škůdců a polámání.Takže velká spokojenost. Pokud někdo z Vás čeká,že mu přijdou přehnojené a nakvetlé krásky jak z Holandska,bude nejspíš zklamán. Pokud,ale sháníte rostlinky,které jsou sice menší,ale vypěstované zde a zvyklé na podnebí České republiky NEBOJTE se objednat! Já jsem s objednávkou,rychlostí dodání a trvalkami ze Zahradnictví Flos velmi spokojená a zahradnictví budu ze srdce s radostí doporučovat všem.Martina
Dělala jsem zde první objednávku několika trvalek a 3 nebyly úplně 100% ale napsala jsem e-mail kde jsem rostliny nafotila jak vypadaji v záhonu a hned jsem dostala odpověď ze mi pošlou nové . Ani ne do týdne opravdu přišly , tímto velice rada doporučuji za rychle vyřízení. A celkově jsem byla moc spokojena. Určitě zase rada objednam . Super plus je velký vyber sortimentu vše co jsem potřebovala bylo skladem , co víc si zákazník muže přát ? Takže za mě velká spokojenost .
Objednala jsem 8 rostlinek a bez upozorneni jich prislo jen 6. Penize byly vraceny, ale ocekavala bych lepsi komunikaci. Rostlinky takovi chudacci :(
Naprosto žádné!!!!!
Dlouhá doba dodání, rostliny napadené, vykousané listy, od pohledu nezdravé, hrůza!!!!! Po přečtení problémů s reklamací, jsem rostliny ošetřila a snad se zpamatují. TENTO OBCHOD OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!!!
žádné
- dlouhá dodací lhůta - dodáno, ale úplně jiné zboží - zjevně cizí objednávka dle přiloženého dokladu - rosliny v katastrofálním stavu, čtyři květináčky jen se zeminou, rostliny nikde - reklamace neprostý nezájem - nejstrašnější online zahradnictví, jaké jsem za 10 let nákupů na internetu poznal, nikdo tam nenakupujte, lepší nakupovat v obchodech v Polsku přes Allegro, kytky mám za 4 dny a ještě s fotkou co mě posílají, prostě paráda, zato Flos jsou jen hezké stránky a jinak katastrofa a hrůza
Objednávku jsem zrušil, protože za 5 dnů nebylo zahradnictví FLOS schopno posunout moji objednávku nikam z kategorie PŘIJATÁ OBJEDNÁVKA, ačkoliv se jednalo o 1 balení hnojiva. Když jsem to chtěl vyřídit po telefonu, tak jsem jen narážel na zmatenou AI, která mne po dlouhém zdržování dokázala odkázat jen na zřejmě neexistujícího a silně zaneprázdněného operátora, který nedokázal zavolat zpět, ačkoliv jsem byl o tom několikrát ujišťován. Asi si zahradnictví FLOS ukouslo sousto, které je na něj příliš velké, čili komunikaci se zákazníkem, což mají jiné internetové obchody zmáknuté podstatně lépe … a také u jednoho z nich jsem to zboží po takové zkušenosti nakoupil.
Velice dlouhá doba dodání od 28/3 vytvoření objednávky s doručením 17/5 2024, kdy ani rostliny nebyly kompletní. Jeden salát chyběl úplně a dva kedlubny zlomené. O komunikaci, jsem se pokoušela přes e-mail, na který mi odpovězeno nebylo do teď.
Rostliny dorazily sice místy s vysypaným balem, ale byly zdravé a tak se ujaly.
Jsem velmi nespokojen se způsobem komunikace, kterou lze nazvat „nekomunikace“. A jak jsem zjistil na internetu, takových nespokojených zákazníků má tato firma mnoho. Ignorovali mne a nereagovali na mou již osmou žádost o opravu údajů stran mé poslední mé objednávky! Uvádí tam nepravdivé údaje! Žádám o okamžitou nápravu. Takže nebudu již já ani mí přátelé vašich služeb využívat! Jsou jiné, spolehlivější firmy.
Jednu hvězdičku za opravdu dobré balení
- Dodané rostliny mě dost zklamaly - Pomalé vrácení peněz - Žádný avizovaný návod na pěstování jsem neobdržela Celkově obrovské zklamání. Nechala jsem se zlákat pěknými webovkami a milionem pozitivních recenzí na heuréce. Objednala jsem 12 rostlinek, ať už ta doprava za 149 za něco stojí. Přišel krásný balík, uvnitř plastové balení, ve kterém rostlinky opravdu mohou přijít dobře zabezpečené. O to větší zklamání z toho, co se v balení nacházelo. 2 rostlinky jsem ihned po rozbalení reklamovala, protože bylo do očí bijící, v jak špatném stavu jsou, postupně jsem pak zjišťovala další věci, které mě nakonec vedly k vrácení celého balíku. Obsáhlou recenzi jsem dala na heureku, tady mi to prostor nedovolí. Ve zkratce rostliny uvadlé, nezdravé, s plísní, menší přesazené do většího květníku, neoznačený květník, z 12 rostlin jsem byla spokojená se třemi, což vedlo k vrácení celého balíku na vlastní náklady, protože jsem už byla znechucená a nechtěla se handrkovat o reklamaci. Jako další negativum vidím pomalé vrácení peněz, na které jsem se opakovaně dotazovala. Paní Buková avizovala, že se peníze vrátí přes platební bránu, jakmile dojdou rostlinky, což mi psala v neděli, nicméně balík se vrátil a byl přijat už v pátek - což jaksi prošlo bez povšimnutí (i když jsem balík posílala přímo na její jméno), což k pocitu "péče" o zákazníka moc nepřispívá. Peníze nakonec dorazily ve čtvrtek. Možná jsem jen měla smůlu, ale mně ony "zdravé a silné rostliny" přišly jen ze čtvrtiny, tudíž toto zahradnictví NEDOPORUČUJI, Markéta Šimková
Velmi rychlé vyřízení objednávky a spolehlivá doprava - druhý den od objednání rostlinky předány dopravci, následující den před polednem dorazily v pořádku ke mně. Všechny velice pečlivě zabalené (bohužel v ne moc eko jednorázovém plastu, ale to se třeba časem dořeší). Rostliny jsou ve výborném stavu, všechny krásně rostlé, zdravé a v kondici. Určitě objednám i příště a mohu doporučit.
Zahradnictví sice obrovské, ale nepřehledné, označení čísel květin absolutně neodpovídá a zaměstnanci... ti česky nerozumí a tedy nijak nepomohou. Rovněž i kvalita květin neodpovídá ceně. Pro mne velké zklamání.
Rychle vyřízení, pečlivě zabalené, rostlinky jsou v super kondici
Zahradnictví nedoporučuji, Picea omorika vypadá velmi zuboženě.
Přehledné stránky, zboží krásně zabalené,rostlinky jsou opravdu pěkné, žádné poškození při přepravě,díky perfektně zabalené mu zboží
Žádné
Perfektní zabalení rostlin
Rostliny, které jsem objednala, byly dobře zabalené, přišly včas a v dobré kvalitě. Děkuji.
Perfeektně zabalené, spokojenost
Nelze platit on line bankovním převodem. Musíte si připlatit za platbu při předání.
Bohužel, žádné klady jsem nezaregistroval.