Euroking.cz
70 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dnes mi byl doručen balíček od euroking.cz Balíček byl dovezen přepravní společností DPD. Balíček byl v pořádku. Po rozbalení balíku s elektrokoloběžkou jsem si všiml že u zadního kola je odlomený kryt a na ulomeném kousku je lepidlo. Takže se jej pokusil někdo opravit a zamaskovat. Super že se snaží (takto drahou věc) poškozené zboží prodat jako nové.
Nic..
E-shop Euroking stoprocentně nedoporučuji! Objednávala jsem fén jako dárek k narozeninám v neděli 5.9 (byl skladem, doma jsem ho měla mít ve středu 8.9) do poznámky jsem ještě psala, že bych ho potřebovala nejpozději do čtvrtku. Poté mi napsali až v pátek e-mail, ze balíček odeslali a přijde během 2 pracovních dnů.. Doufám, že nebude trvat stejnou rychlostí vrácení peněz..
Nic. Obchod nedoporučuji.
Dodací lhůta dlouhá, zboží přišlo vadné, objednávka byla zrušena, obchod nedodržel obchodní podmíny, nevrátil peníze v plné výši a ještě až po několika urgencích a výmluvách.
Nic
Doba dodání, zboží dorazilo poškozené !!!
Jsem spokojená s komunikací, dodáním zboží a jeho kvalitou. Nemám naprosto nic, co bych vytkla.
vůbec nic
absolutně vše, samá reklamace, kontakt pouze přes email. Člověk reklamuje dvoje hodinky a oni zašlou zpět pouze jedny a ještě se špatným řemínkem s tím, že druhé budou teprve zasílat(po pěti týdnech) a tyto mohu reklamovat a budu čekat další měsíc!!!. Prostě už nikdy!!!! tady nebudu nakupovat.
nic
Všechno!!!
Chybí mě přepravce zásilkovna.
nic
Objednala jsem a zaplatila zboží, které bylo na jejich e-shopu jako SKLADEM. Ovšem večer mi přišel email, že zboží nemají a nebude, že si mám objednat jiné. Do společnosti se NEDOVOLÁTE, firma Antalon s.r.o. na české justici NEEXISTUJE. Naprosto něuřitelné chování, které bohužel ohrožuje důvěryhodnost i ostatních prodejců na internetu.
Objednávala jsem láhve přes firmu Antalon/EuroKing. Doručení bylo bez problémů. Po krátké době jsem musela jednu láhev reklamovat. Kominukace bez problémů. Reklamaci mi uznali a láhev po naskladnění poslali.
Nic
Bylo mi dodáno nekompletní zboží, u zastřihavače vlasů chyběl jeden nástávec. Zboží jsem reklamovala. I přes zcela zjevnou chybu na straně dodavatele, kterou mi potvrdila i ČOI, byla reklamace zamítnuta. Při komunikaci s reklamačním oddělením trvalo vše neskutečně dlouhoo, jednání neprofesionální. Obchod v podstatě nic neřeší a jen čeká až to podvedený zákazník vzdá. Důrazně doporučuji všem potencionálním zákazníkům se tomuto e-shopu vyhnout!!!
Nic!
Všechno!!! (Reklamace)
cena
reklamace ukazala co je obchod zac. Praskle tesneni (po 14 dnech pouzivani) si mam slepit sam...pokud to nebude drzet mam ho poslat spolecne se svym lepidlem. navic vse schvalne protahovali....nikdy vic...vsechno je u nich problem
Ke zboží není český návod. Po telefonické domluvě mi slíbili, že ho zašlou mailem, ale nic se nestalo. Měla jsem i technický dotaz, také mi paní na telefonu slíbila, že mi odpoví mailem ale neodpověděla.
zboží zaplaceno 28.1. dnes je 8.2. dosud nebylo předáno zboží dopravci!!!
nic
uvedené zboží není skladem, ačkoliv bylo uvedeno skladem
nic
zboží nebylo
Asi nic
Dodaci lhuta
nic
zboží v době objednání nebylo na eshopu, jiné, nově vybrané dosud nedorazilo
S tímto eshopem jsem nadmíru NESPOKOJENÁ. Prosím o přečtení, pokud si zde budete objednávat.... Objednala jsem si pračku, která přišla v polské verzi. Hned po vybalení jsem volala na infolinku, co s tím mám dělat. Na pračku jsem čekala týden (na eshopu bylo psáno dodání 2-4 dny). Bylo mi odpovězeno, že se zeptá. Začala jsem tedy prát. Mezitím nabídli slevu 500,-, potom 900,- a nakonec 1200,-. Tu jsem chtěla vzít, ale nakonec jsem si to rozmyslela. Bylo mi řečeno, že mám zboží zaslat do Stráže nad Nisou, na jejich výdejní místo (mám to tam pár kilometrů, chtěla jsem to tam zavézt.) - NELZE. Takže objednat přepravu. Po dlouhé komunikaci sjednali svoz za 399,- s tím, že bych to samozřejmě zaplatila já. Chtěla jsem, aby mi pračku vyměnili za CZ verzi - Není skladem. Pořád jsem ve 14 - denní lhůtě na vrácení zboží, pračka dvakrát běžela, ale pokud bych jí poslala zpět, zaplatila bych za přepravu 399,- a prý by mi vrátili 3000 - 4000Kč, protože je znehodnocená a bez obalu :-))) Který jsem nakonec našla, naštěstí. Mám jí týden. Za dvě praní a z ceny 7768,- Kč bych po odečtení dostala třeba 2600,-? No není to normální zlodějna? :-) A ještě mi bylo napsáno, že bych se měla nad svým jednáním zamyslet. Vše jsem nahlásila na ČOI a doufám, že také "nenaletíte".. Pokud s nimi budete komunikovat, na lince je příjemná paní. Ale pakliže s nimi budete jednat o reklamaci, vrácení zboží nebo podobných věcech, i jejich vedení Vám dokáže pořádně hnout žlučí. Toto není pošpinění, mohu doložit emaily, pokud by někdo chtěl. Jediné co je dobré, paní za PC, která je na zákaznické lince, komunikuje rychle. Ale k čemu nám to je, že... :-) Sice čekám, že mi eshop na toto odpoví, ale vzhledem k tomu, že už nemohu já odpovědět na jejich odpověď, tak tímto končím. Chtěla jsem ušetřit a akorát jsem přišla o 8346,- s dopravou. Takže nikdy více. Pro novou pračku jsem si dojela do Datartu a jsem spokojená. :-) Krásný den ;-)