
PLANEO
95 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednala jsem si myčku na nádobí, zaplatila jsem si premium dopravu se zapojením spotřebiče a předvedení funkčnosti. Ani jedno mi neudělali, jsou neochotný a se vším hned vyřízený. Myčku jsem si nechala dovést volně stojící takže stačilo zapojit do odpadu a na kohoutek vody. Na to mi řekli že to nemám připravené ale jak to už jsem se nedozvěděla. Řekli mi, že musím mít zvláštní vývod vody přímo na myčku a to samozřejmě neexistuje prostě se jim to nechtělo dělat. Žádala jsem o vrácení peněz za tu dopravu protože stála 600 Kč a nemyslím si, že vynesení spotřebiče do patra je za tuhle cenu. Vůbec tomu nerozumí ti dopraváři, kteří jsou podle Planea zkušení.. Volala jsem tedy na infolinku, tam mi to zvedla velice nepříjemná paní, která mi dokonce nadávala, že jestli sem si jako nevšimla že ona tam nebyla, a že o tom nic neví. hovory jsou monitorovány tak doufám že ji za tohle vystupování minimálně vyhodí. Už si od Planea Elektra nikdy nic nekoupím. Je to hrozný přístup, jak u dopravářů tak u infolinky.
Objednal jsem otci sporák. První den se ve stavu objednávky objevilo že Vznikl problém. Když jsem odepsal jaký,tak jsem nedostal žádnou odpověď. Za dva dny bylo ve stavu objednávky Připravuje se. Třetí den přišel email. Děkujeme za objednávku,která byla úspěšně doručena. Nic nikdo nepřivezl. Volal jsem na zákaznickou linku. Slečně jsem vysvětlil problém. Odpověď byla ,že napíše na dopravce a obratem zavolá co se stalo. Je to dva dny a nic. Super společnost. Brzy budou asi někde u soudu
výborný přístup Matěj Stránský Planeo elektro Česká Třebová
Odvezli starý spotřebič
Zaplatila jsem 600 Kč za to že mi sporák donesou dovnitř, zapojí, předvedou a odvezou obaly. Nic z toho se ale nestalo a když jsem jim psala ať mi teda vrátí peníze, ani se neobtěžovali mi odepsat. Takže tuto službu si neplaťte, kluci z té přepravky říkali že jsou jen řidiči, né plynaři, elektrikáři a jiní kvalifikovaní odborníci, takže nikomu nic nezapojují, což dává smysl že
Perfektní komunikace a obsluha zaměstnanců prodejny Humpolec.
Bacha na Planeo, reklamace uznávají stylem, že Vám vrátí zpět reklamovaný kus s tvrzením, že to je nový vyměněný výrobek. O vrácení peněz nechtějí ani slyšet, pouze výměna za nějaký jiný krumpl z jejich e-shopu
Zlodějové, co se v obchodě přetvařují a prodají mi vysavač, ve kterém je ,,neoriginální a slabá" nabíječka, die jejich servisu :D přitom krabice byla originální .. takže to nazvali, že to není vada, ale má chyba, tě používám takovou ,,jejich" nabíječku .. peníze vrátit nechtějí, ani vyměnit nabíječku .. jsou to špíny .. pobočka Kadaň .. oficiální mail taky hnus, ignoranci, co si zachraňují zadek.. Planeo velkej bulkshit, ať už je zkoupi Allegro .. 3,5k v háji .. okrádat a okrádat
Objednala jsem si americkou lednici, zaplatila dodání do patra v RD, přijeli, řekli že to nepůjde. Lednici jsem vrátila s tím že mi dají zpět peníze do 14 dnů, od 15.8 nemám ani korunu. Přes info linku si paní znova vzala číslo účtu, po týdnu opět nic. Už v životě nikdy
Koupila jsem dceři tablet opravu jako vždy neuznali jsou tam neochotni a drží v Přerově už nikdy
Nikdy více - nedorazili s pračkou v časovém intervalu jak měli, telefon nezvedají.
Ochota prodavačů
- neuznávají reklamace - neidbornost prodavačů - podřadné výrobky
Při koupi jsou milý
Při reklamaci už jsem dala druhou s tím ze bude něco se základní deskou na mobilu . A prý nic nenašly . Tak nevím jestli mám dat ještě po třetí . A to by mě musely vrátit peníze . Ale oni si opět najdou ze vše je v poradku a jak si muzou během 30 dnů být jisti ze základní desce v mobilu nic není já ji mám teď druhy rok v září mu konci záruka . A mám obavu ze si zas vymysli ze mu nic není . Co vy tam na to co v planeu.
Po objednání pračky a úhrady montáže jsme se dočkali velkého zklamání a nervů. Pračku sice dovezli,ale zapomněli si nářadí ( ve finále nebylo potřeba ) takže nechali pračku u koupelny, s tím,že se vrátí v osm večer...nikdo se neukázal ... Po kontaktování mi bylo řečeno, že zapomněli..domluva byla druhý den ve tři ..ok...zase zapomněli a nikdo nedojel .. komunikace byla otřesená prostě jsem měla pocit , že obtěžují ,ale chtěla jsem jen službu kterou jsem si zaplatila a po pravdě neumím zapojit pračku ..dva dny nahánění , volání jsem se nedočkala nápravy naštěstí syn dojel a pračku zprovoznil . Kontaktovala jsem Planeo , že chci vrátit peníze za službu kterou jsem nedostala . Slečna musela zjistit zda je to možné .. vrátí do 14 dnů . Planeo už nikdy více. Dva dny vězněm ve vlastním bytě jelikož pouze sliby a čekání ..
Pochvala pro mladou prodavacku a jejího kolegu z prodejny v Opave na Tesinske ulici ochotni,usmevavi a příjemní zaměstnanci .V prodejně jsem byla 21.8.2024 a mají velkou pochvalu ode mě .
Zklamání z prodejny v Ostravě u Ikei Prodavačka u které jsem nakupovala neuměla poradit odešla jsem zklamaná
Prodávají předražené šunty z Polska
- manipulují s cenami na e-shopu - ráno jiná cena odpoledne jiná - za vyšší cenu jej mají na prodejně za nižší, uvedenou v objednávce, ne, i když tam fyzicky leží - jednání = 0
Mamka si koupila smartphone.tel.se restartuje.jiz 3x reklamován a v planeu se k tomu postavili tak,že tel.je podle nich v pořádku.nejdříve vymluvy na aplikace třetích stran,následovalo,že odpovídá vlastnostem tel.a pak podsouvání ať ho někomu prodá.takže vlastně vlastnost smartphone je,aby se restartoval.takže nový tel.si koupila,aby si ho mohla vystavit.takže z planea už nikdy nic
Kupovali jsme tablet LENOVO TAB M10 rd3. Ze začátku bylo všechno v pohodě ale časem byl horší a horší. Byli jsme tam poprvé. Pán vypadal že tomu vůbec nerozumí a jediné co nám řekl je že to dá do továrního nastavení. Tak to dal do továrního nastavení a chvilku fungoval. A před pár dnama přestal fungovat. Tak sme tam šli zas a dali to do opravny. Dneska sme si pro tablet přišli a pán nám neochtně řekl že tam byla ňáká aplikace. Která byla zavirovaná. A jěště nám řekli že se to nevstahuje na záruku. A jěště nám řekli že ten tablet máme vice kontrolovat.
Zboží v pořádku. Měla jsem štěstí, že se nám v prodejně ve Žďáru věnoval pan Dvořáček, který nám dal o všem vyčerpávající informace, tak jsem koupila ještě sušičku.
Dnes objednaná lednice se službou Premium. Omlouvají se, že kolegyně zapomněla zapsat. Takže jako inv.duchodce to vytáhnu do patra jak??! Jako co takovej pyrotechnik?? Zapomene a není....Děs toto.