Logo obchodu SCONTO Nábytek

SCONTO Nábytek

7663 hodnocení

85 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

- Nábytek odpovídající cenovým relacím. Nic zvláštního, ale použitelné. - Doprava prodejce je naprosto špatná. Nedoporučuji. Dlouhé lhůty, neochotní pracovníci, cena neodpovídající kvalitě služby.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nekvalitní nábytek, nejhorší co jsem kdy viděl. Doporučuji nekupovat.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Koupily jsme přímo na prodejně skříň A postel, na prodejně samozřejmě krásná barva všechno . Dopravu sme si zajišťovaly samy ,která nás stejně, ale vyšla draho jelikož, bydlíme daleko . Doma při otevírání krabic , jsme byly zklamaný úplně jiná barva odstínu, než jsme viděli na prodejně..... při dalším zjišťování jsme narazili na velke okousane díry co měly být na sroubky ... hrůza veliké zklamání.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Objednal jsem si satni skrin,doprava perfektni,vynesli a slozili az do bytu,pan ktery sestavoval skrin byl naprosto luxusni,takovy pristup se jentak nevidi a presne vedel co dela!!! Velke podekovani!!! Vrele doporucuji

Nic

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Kupovala jsem sedačku, jelikož dopravu mají drahou a od prodejny to bylo kousek, odvezla jsem si jí sama. Balená byla v igelitu a látkovém potahu, které nebylo ani jedno poškozeno. Doma po rozbalení jsem zjistila, že je na sedáku zespoda díra - vytržená látka (a upadlá nožička, ale tu jsme si přidělali). Sedačka byla na 100 % balena již s vadou. Evidentně před balením došlo k poškození a je neuvěřitelné, že si někdo dovolí prodat poškozený kus nábytku. Reklamace samozřejmě zamítnuta, svedeno na mechanické poškození (ač jsme sedačku nemohli jakkoli poškodit my - díra byla na SPODNÍ straně, ke které jsme se nemohli při přepravě dostat). Tento obchod tedy vysoce NEDOPORUČUJI A UŽ SI ZDE NIC NEKOUPÍM!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Neuvěřitelně dlouhý termín dodání objednáno 3.2. dodáno 26.2. až po třech telefonických urgencích. Smluvní doprava katastrofa, neprofesionální pracovníci, poškozené obaly zboží a tím pádem i některé díly nábytku. Kvalita nábytku nic extra, montážní spojovací materiál dodán v chaotickém provedení, některých vrutů bylo zbytečně moc a některé zase v balení chyběly, naštěstí jsem měl doma čím chybějící spojovací materiál doplnit. Závěrem musím říci že Sconto nábytek už NIKDY VÍCE!!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

25.2. Chlapi co nám dovezli sedačku a postel přijeli dle domluveneho času, byly ochotní a příjmení. Vyšli se vším vstříc a jednali profesionálně. Takových lidí by měli zaměstnávat víc.

Zklamání pani z dopravy arogantní, zmatená asi tam je chvíli vše ji strašně dlouho trvalo. Chtěli jsme si to nechat jak dovézt, tak i vynést, ale cena 200,- za patro je moc. Po příjezdu posádky jsme si to vynesli za pomoci kamarádu sami.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Co mě zklamalo? Koupili jsme si sedačku s materiálem tý nejvyšší třídy,po chvilce začal žmolkovatět,tak jsme ho reklamovali. Domluva při dodávání děsná,měli přijet kolem 3. hodiny,tak jsme si domluvili lidi a oni,že přijedou kolem 12.hodiny,což jsme v práci,tak pokus číslo dvě vyšel jen kvůli tomu,že to dovezli k našim domů,jenže jsme zjistili,že to dodali bez nohy a ještě s přetočenýma hákama a reklamaci nám už neuznali,že prej pouze pošlou poštou nohu a ať si to přimontujem sami a háky otočíme, nicméně poštou poslali nohu bez šroubků...když člověk reklamuje zboží,tak si sakra zkontroluji,jestli to má všechno,co má,aby se reklace už neopakovala!!! Se scontem jsme skončili!!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Přístup prodávajících mě překvapil a hlavně dobrá informovanost v OD v Ostravě. Dopravní firma přijela v časovém rozmezí které mi dispečerka sdělila. Přijeli dva mladí a zdatní kluci, kteří jednali velmi profesionálně.

Nic.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

dopravu

Paní mi volala v pátek, že mi v pondělí dovezou objednávku. Poprosila jsem ji tedy jestli by mohla napsat do poznámky, že budu doma kolem třetí. V pondělí sem čekala a nikdo se neozval. Napsala sem na zákaznický servis a bylo mi oznámeno, že došlo k neporozumění, že mou objednávku dovezou až následující pondělí. Nerozumím tedy proč mi paní nesdělila datum. V pondělí mi volal dopravce, že mi zboží doručí kolem desáté hodiny. Vysvětlila sem, že sem měla objednávku převzít až kolem třetí hodiny. Dopravce o ničem nevěděl. Vzala sem si volno v práci a sháněla známe kteří by mi nábytek pomohli vynést. Pán přijel přesně na hodinu a oznámil mi, že mám objednaný i výnos což sem neměla. Jelikož měl zboží již ve výtahu nezbývalo mi nic jiného než výnos zaplatit. Paní u objednávek je zřejmě nová? Strašný přístup.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Koupili jsme si matraci krásnou velkou 180x200. Po dvou měsících-propadlá a proleželá. Reklamaci nám neuznali,jen výměnou za další matraci. Nekvalitní zboží!

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Doprava - dojeli jsme si pro to sami

Koupili jsme sedací soupravu s křesly FM 373 3-1-1. Křesla se překlápí, když si kupříkladu sáhnete pro čaj. Sedačka je prosezená po dvou měsících, namísto vrácení peněz chtějí provádět opravu. Takový šunt a uváděná původní cena 50000? Tak určitě ...

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Všechno!Nikdo mě tam už nikdy neuvidí, v prodejně vše nejúžasnější a vše bude včas jak potřebujem, tudíž jsme na slíbený termín vyklidili byt, byly objednané i postele a co se nestalo, postele druhý den nikde, když už přišly, tak jsme je museli reklamovat! Následně gauč, co se prý dá smontovat 3cm šrouby, když mezera mezi pantama a stěnou gauče je 2cm, ale to je prý v pořádku, ta DIRA tam má být! Nedoporučuji, nikomu, budete mít akorát starosti a ne radost z nového nábytku.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Cokoliv jsme koupili, bylo velmi kazove. Věci jsme měnili třeba až 3x. U něčeho jsme opakovanou reklamaci vzdali a zboží vrátili. Nekvalitní zboží.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

internetové stránky

Zboží skladem, ale pak jsem čekal 14 dnů než skladem bylo, museli ho převést z jiné pobočky. Co bylo horší, po rozbalení jsem zjistil, že v objednané sedačce z části nejsou vyvrtané otvory a nelze ji složit a zároveň přišla praskla polička. Ze 4 objednaných položek, 2 byly na reklamaci. Sepsal jsem reklamaci a poslal na požadovaný e-mail a věřil, že se to vyřeší, zatím pořád někam volám, protože na reklamaci stále nikdo nereagoval, vždy dostanu telefonní číslo a když už se konečně dovolám, tak oni za to nezodpovídají. Je to naposledy, co jsem tam něco koupil, i kdyby to měli zadarmo.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Kladně vyřízená reklamace

Protože jsme nechtěli vrátit peníze , ale vyměnit zboží / židle/ čekali jsme celý měsíc .

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Dnes 3.11. jsem čekala na dohodnutou dopravu šatní skříně z e-shopu mezi 7.00 - 15.00! Ve 13.15 se mi to nezdálo, zavolala jsem na Sconto dopravu a tam mi bylo sděleno, že mám dopravu objednanou na pondělí 5.11.! Když vám volají kvůli dohodnutí termínu, postaví vás před hotovou věc a nic je nezajímá. Mně bylo ve čtvrtek telefonicky oznámeno, že mi v sobotu dovezou ve výše zmíněném časovém rozmezí skříň. Chtěla jsem i výnos do patra a montáž .Dohodnuto.Během pár hodin mi paní volal zpět, že nábytek dovezou v sobotu, ale montáž proběhne v pondělí mezi 12.00 - 16.00, protože v sobotu nemontují.Nakonec jsem se v sobotu nedočkala ani té skříně, protože paní napsala vše až na pondělí 5.11, kaj jsem zjistila z dnešního telefonátu s její kolegyní. Budu si muset vzít volno z práce, jsem naštvaná a to byl můj první i poslední nákup! Nikdy víc!!!NEDOPORUČUJI

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Zdánlivý výběr zboží - prodejna Stodůlky - Praha

Takřka vše co mohlo... Objednám si stěnu - souhlasím s dopravou 400,- Kč ( chápu, že musí zaplatit zaměstnance, pokrýt náklady na naftu atd..) Jenže, k mé adrese i když maji na interneru napsáno dodání do 2 týdnů, mi bylo řečeno přes infolinku, že zboží musí prvně putovat na Hradeckou prodejnu - což je otázka 5-7 pracovních dnů a následně odtamtud dalších 5-7 pracovních dnů na mou adresu.. Další vtip byl v tom, že mají ted nějakou akci, že je nad určitý nákup asi 1000,-Kč sleva. V košíku mi to místo slevy ukazovalo navýšení asi o 4.000,- Kč - vtip je v tom, že vám slevu dají, ale na uplně nesmyslnou, prej původní cenu. :D Rozhodl jsem se tedy pro stěnu dojet... Na místě se mi nelíbila ( na živo vypadá vše jinak, což taky plně chápu), po hodině vybírání jsem si našel tu, co za to opravdu stojí, navíc měla hezkou cenu. Vyhledám prodavače, ten mi řekne, že cena platí od zítřka.. Nechápavě jsme na sebe koukali, jak je to vlastně možné, že mají na obchodě ceny, které vlastně neplatí.... Následovala další hodina vybírání - vybral jsem si stěnu, naštěstí byla skladem, naštěstí cena seděla - což teda byl nakonci taky háček - cena je pouze pro členy sconto klubu - žádná jiná cena uvedená nebyla.. tím pádem jsem musel podat svoje osobní údaje, abych si mohl koupit zboží za cenu, které tam bylo vystavené... Prodejci působili jako bezmocné loutky, které museli pro každé rozhodnutí volat někam výše, kde jim řekli pouze NE.... Na infolince arogantní pani/slečna, která byla hned se vším hotova a udělala ze mě idiota.. Co si to vlastně dovoluju, že chci doma ideálně do slíbené 2 týdenní lhůty zboží, které je skladem... Nejlepší na tom je, že tam vedle nás vybírala nějaká pani gauč a řešila uplně stejný problém - klamavé ceny.. vybírala pohovku snad 4x než došli k té, která vlastně jde za tuhle cenu vůbec objednat.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Pokud si objednáte na prodejně jinou variantu zboží (menší velikost) a očekáváte, že Vám přivezou to samé, ale menší, tak na to můžete zapomenout. Konkrétně - dorazila skříň s jinak situovaným úložným prostorem a reklamace nebyla uznána neb je to tak dle Sconta konstrukčně správně, i přes to, že posuvné dveře nelze otevřít tak, abyste se bezproblémově dostali do celého úložného prostoru. Za to, že vám prodavačka neukázala typologii skříně, mi bylo sděleno, že Sconto neodpovídá. Zákon Vám v tomto nepomůže neb jste to kupovali na prodejně a ne v eshopu. Neznalost neomlouvá a Vaše peníze vám nikdo nevrátí a musíte si ještě najmout truhláře, aby to upravil tak, abyste se do celého úložného prostoru dostali.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

před nákupem, přístup

V akci zakoupená sedačka LIMONE, původní cena kolem 30000Kč, platba v den zakoupení v akci sleva, dodání se prodloužilo na více jak 3 týdny, na dopravu jsme se radši ani neptali. Po třech týdnech, prosezené sezení a to není užívána pravidelně. V rámci reklamace sděleno, že se přijede podívat technik k posouzení. Měsíc uplynul a ani technik ani telefon o stavu reklamace. Na sedačce se projevují další závady. Nákup asi poslední v tomto obchodě a to jsem v dřívější době byl s tímto obchodem spokojen, jakož jsem rád zde chodil. Kvalita a služby však zřejmě šli v niveč asi na úkor přestaveb. A údajně německá kvalita k pousmání a zároveň hněvu při pohledu na ten moderní 30000 kus co jsme koupili.......!!!

Platba

Online platby (PAYMUZO)Platba kartou (Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Bankovní převodHotověDobírka

Kontaktní údaje

Kategorie