SCONTO Nábytek
85 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Rychlé dodání.
Komunikace, skvělí dopravci
Rychlé doručení a milí zaměstnanci pro rozvoz,
Police nemají kvalitní zavěšení, nutná úprava, aby drželi a malá nosnost, ale za to vy jako prodejci nezodpovídáte, takže za mě jste perfektní.
Ostatní zákazníky, kteří pomohli naložit, když celkem dlouho čekali na výdej:-) 2x
V sobotu v 9.03 jsem si musel otevřít sám "jednosmerkou" dveře byly stále zavřené.
Zboží bylo poničené.Výměna neni možná.Dodavatel zboží nemá
Cena a snadné sestavení vše kompletní
Dlouhá doba odeslaní zboží které je skladem-dohledné době-bylo 14 dní
Dnes 6.1.2023 jsem objednal matraci a do dnešního dne ještě nepřišla (vzdálenost obchodu od místa bydliště cca 30 km a zboží skladem) když jsem volal, tak mi bylo řečeno že Sconto napsalo špatně telefoní číslo přepravci a ten mě proto nemohl kontaktovat.
cenu výrobků, přístup zaměstnanců k zákazníkovi.
nic
Ochotu,včasné dodání,velké poděkování řidičům- informovanost
rychlost
Objednavala jsem si lampicku no spodek bylo prohle a nestabilní. Považuji to za chybu kurýra krabice byla zmačkaná něčím těžším a tim se samozřejmě prohla.
Všechno - rychlost, barva, cena.
Nic.
Velký výběr skladových položek
Velice mne zklamal přístup k reklamaci. Zboží při výdeji bylo přivezeno na výdejním vozíku, kde došlo ke zběžné kontrole kvůli poškození - skladníky nejvíce zajímal podpis o převzetí aby mohli odbavit dalšího zákazníka. Bohužel při dovezení a finálnímu rozbalení sedací soupravy bylo zjištěno, že jeden díl je poškozen. Byla podána reklamace na kterou přišla velice rychlá odpověď - podle protokolu jste zboží převzali v pořádku, reklamace se zamítá. Prostor při přejímce zboží není absolutně dělaný aby jste zboží rozbalili a řádně zkontrolovali. Když si zboží rozbalíte, tak je na vás jak si ho zpět zabalíte, takže v této situaci je velké jistota že nikdo si zboží 100% nezkontroluje, ale prodejci podepíšete převzetí zboží ať ho můžete naložit. Vzniká zde tedy velká šance že si převezmete zboží s vadou a prodejce se ožene papírem o tom že zboží bylo v pořádku. Jediná šance jak tomu předejít je si nechat zboží přinést až do bytu, kde jste z obliga, ale zaplatíte si docela drahou dopravu. Případně do předávacího protokolu napíšete že zboží nebylo 100% zkontrolováno...
Rychlost dodani
Nic
Kvalita, docela snadné na sestavení
Zboží přišlo poškozené
vše
nic
skvela komunikace
Rozbalilh jsem sedací soupravu a byla poškozena
všechno - komunikace, dodání v termínu
nic
Objednal manžel před týdnem pohovku, zaplatil , a ani není e-mail že kdy ji dovezou!