Tak Sconto nábytek nikdy více!!!!!!!!! objednali jsme dražší nábytek, prý vyrobeno v Německu, německá kvalita, zpracování,atd...vyzvedli jsme si M...U!!! doslova a do písmene!!! nábytek Concept pro opravdu total zklamal! Všechno je vyrobené v Polsku!!!! Žádné Německo!!!ani se to nesnaží maskovat!!to je zavádění spotřebitele a myslím, že i ČOI by to mohlo zajímat !!!! Předražené polské ho..o!!!polské návody, půlka jich samozřejmě chybí, také jako půlka šroubků, upevnění do zdi,atd..tak tohle fakt neee
SCONTO Nábytek
85 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
Objednaný rošt byl dodán prasklý, reklamováno hned po rozbalení. Reklamace trvala měsíc, byl přislíben nový rošt. Dodána byla pouze prasklá boční podpora roštu s tím, ať si ji zákazník opraví sám. Pánovi, co si rošt objednal je 83 let ,je na vozíku. Koupen speciální imbus , aby se šrouby dali povolit. Ze strany Sconta neochota , nezájem a prý je vše v pořádku. Není ! Nikomu nedoporučuji!
Velice vstřícné jednání paní na informacích při reklamaci zboží v Plzeňském obchodě .I při nákupu se nám zaměstnanci chovali velice vstřícně a mile.Touto cestou bych jim chtěla poděkovat
Zboží dodali nekompletní (chybějící nohy u židle). Vůbec se nesnaží reklamaci vyřešit. Pošlou e-mail ze mají na vyřízení zákonných 30 dni a tím to končí. Nesolidní jednání.
Několik let zpátky jsem tu koupil 6 židlí, které dneska jsou stále v sortimentu. Potřeboval jsem pár náhradních šroubů a dílů, abych opravil 4 těch židlí, ale bohužel Sconto Nábytek to neumí zařídit, pokud nemám číslo fakturu ... fakturu, kterou určitě tolik let (aspoň 8, možná i víc), neuložím. Jsem schopný jmenovat výrobek, můžu poslat fotky těch částí, které chybí, můžu je tam dovézt a ukázat fysicky, jak se to dělá třena u Ikey, ale ne ... bez čísla faktury to nejde. Už bych nikdy tady nic nekoupil - bude se Vám ztratit jeden šroub, a už nemáte fakturu? Smůla, musíte si to celé zboží koupit znova - prostě směšné
Příjemný personál na pobočce
Koupila jsem botník RADIM- .Pohodlně do něj dáte boty jen velikosti 38. Manžel a syn s velikostí 42-43 mají smůlu botník nelze zavřít.. Neplní tedy svůj účel reklamace byla zamítnuta.
rychlost dodání a celkem ok
postel vrže, asi by bylo potřeba silnější rošty?poradíte mi co s tím.-
Za tu špinavou sedačku patří na... na celé sconto
Strašná doprava, komunikace při problémech žádná. Sedačka přišla s flekama. Sconto to bylo naposledy. Snad reklamace proběhne úspěšně. To je snad vtip toto prodávat jako novou sedačku. Radim Chlud
nic
na skladové zboží jsem čekala 14 dní, pote přišlo úplně něco jiného, než jsem objednala. Vzhledem k tomu, že nábytek byl určen na chatu jsme záměnu zjistili až na místě. Museli jsme vše znovu naložit, odvézt zpět do Prahy, reakce obchodu pouze konstatování mailem, že obdrželi reklamaci. Dál nic, nikdo se neozval, nenabídl řešení, neinformoval jak to bude řešeno a v jakém časovém horizontu. Poprvé a taky naposled jsem v tomto obchodě něco objednala,
rychlost zpracování a prodeje
bohužel jsem podle obrázku neodhadl velikost křesla, takže je jen pro malé lidičky
Kvalita výrobku
Žádné
Nereagují na reklamaci, prý na to mají 30 dní Nechtějí vrátit peníze, ikdyž byl nábytek poškozený Velmi špatná zkušenost
Přehledný eshop Milý ochotný personál Pěkné zboží a velký výběr
Vitrína nekvalitní. Špatný návod, jiné komponenty.
Naposledy, co jsem objednávala na Scontu! Gauč přišel úplně v jiné barvě, než jsme chtěli, náprava škod - neochotné jednání
Objednány 4 židle 3.5, dodány 16.5 - celkem 4 židle, dvě z nich nepoužitelné - jedna měla kratší nohu o 1 cm, druhá nepřipevněný podsedák, poškozená. Od 16.5 běží reklamace, 12.7 přivezli místo 2 nových židlí pouze jednu!!!!!!!!! Na čtvrtou novou židli stále čekám.....ještě máte chuť nakupovat u Sconto nábytek????
Výrazně nedoporučuji - skrz dopravce! Sconto nábytek má výrazně delší dodací doby nábytku oproti konkurenci (to je v pořádku, inzerují to na webu) - i tak se nám ale stalo, že pohovka měla dorazit téměř o dva týdny po potvrzeném nejzazším termínu dodání. Co je však největší katastrofa je jejich dopravce Rhenus Home Delivery (!). Tato společnost si s námi domluvila termín dodání telefonátem, ve kterém vám paní velmi nevybíravým způsobem řekně, že se zboží rozváží v pracovních dnech 7:00-19:00 a že v tomto termínu není schopná zaručit bližší časové okno. Tudíž si musíte běžně vzít dovolenou na celý den a čekat. Bohužel i tohle není záruka, že Vám zboží ten den dorazí. Dle jiných recenzí na internetu (na tuto dopravní společnost) se opakovaně stává, že jim v den doručení pošlou zprávu, že vůz havaroval a doručení se nekoná. Paní operátorka mi velmi neochotně slíbila (po velmi dlouhém hovoru a přemlouvání), že si napíše poznámku o doručení po mé pracovní době (tzn. v 18:00). Na jejich webu při sledování zásilky byl pořád domluvený čas v 18:00 avšak den předem přišla zpráva, že pohovku dovezou dopoledne a s časem se již nedá hýbat. Vzal jsem si tedy volno z práce, aby už po všech výše zmíněných peripetiích a opravdu dlouhem čekání byla vytoužená pohovka konečně doma. A v den doručení - zpráva o poruše vozidla! Na podpoře Sconta mi pak řekli, že s tímto dopravcem neměli nikdy problém (i když zkušenosti z recenzí a nezčetných příbězích s rozbitým autem mluví jinak) a že mohu být rád, když mi v Rhenus Home Delivery dali nový termín doručení (opět v rozmezí 7:00-19:00, takže další den dovolené navíc). Mám velké podezření na podvodné jednání dopravce Rhenus Home Delivery a pokud Sconto nezačne spolupracovat s jiným dopravcem, výrazně nákup v tomto obchodě nedoporučuji.
V tomto obchodě na pochvalu není ABSOLUTNĚ nic!
Sconto v Modřicích: - drzý, arogantní a neochotný prodavač, který ačkoliv má úplně prázdnou prodejnu si nás všiml po cca 20 minutách, do té doby se v pohodě vybavuje s kolegyní. Pak příjde a začne vás úkolovat, že máte nábytek nainstalovat na své místo, protože on tam od toho prostě není... - když pak chcete něco koupit, musíte podepsat absolutně nesmyslnou smlouvu, kde musíte nahlásit víc údajů než na finančáku, jinak jim to prostě systém nevezme -další horor vás čeká ve výdeji nábytku: musíte obejít budovu, kde je čekárna na výdej, Zde nefunguje vůbec nic, vyvolávací systém je "dočasně" mimo provoz, jednou za 20 min vyleze skladník a rozdá lístky. Do "čekárny" jde slyšet, jak se skladníci zevnitř skladu hádají, kdo co má dělat... - když po hodině (!) dostanete židly, tak pak doma zjistíte, že je poškozená (!) a musíte ji vrátit... SHRNUTÍ: TOMUTO OBCHODU SE VYHNĚTE, ZDE PANUJE PRACOVNÍ MORÁLKA A DUCH Z ROKU 1984. ZÁKAZNÍK JE TADY JENOM NA OBTÍŽ, PRODAVAČI JSOU NEKOMPETENTNÍ, AROGANTNÍ A SKLADNÍCI NA OKAMŽITÝ VYHAZOV. TADY SI VÁS PROSTĚ NEVÁŽÍ A JENOM ZDE ZTRATÍTE ČAS!!!
nic
neschopnost komunikace, levá ruka neví, co dělá pravá, není možno validně domluvit datum dodání zboží, přestože doprava je zaplacena, nakonec si zakázku vyzvedneme sami
Nedodané určité díly, dala jsem reklamaci a čekám již 28 dní a nic.........
Žádnéeee