Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8033 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání, vstřícné jednání personálu.

nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Zboží jsem objednala v 16.30 hod a druhý den v 16.hod zvonila spediční firma. Neuvěřitelné.....

Nic.

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Vše ok

nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání, širokou nabídku

Zářím nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nic

komunikace

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod, ale...

rychlost,spolehlivost

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel nemám co chválit !!!

Lhůta dodání zboží, na zboží jsem spěchala a teď 14 dní po datu napsaném u výrobku kdy ho můžu mít ho stále nemám. A nikdo mi není schopen vysvětlit jak je to možné. A TO NEJSOU JEŠTĚ VÁNOCE !!!!

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost dodání , cena

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Komunikace s prodejnou a rychlost dodání

Možnost parkování

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Jednani reklamace

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nic

vše

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nic

Od poskytnutí prvotní špatné informace, přes absolutně nezvládnuté reklamační řízení. Teď koukám na hodnocení zákazníka pode mnou, také ohledně lednice a je to jak přes kopírák. Zdržovací taktika, a i když se jednalo v obou případech o lednici, nezbytná věc pro rodinu s malými dětmi, tak támhle má Mall pár dní na zjištění, támhle na odvezení... A týdny letí...

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

nedodržení termínu

Registrovaný uživatelpřed 7 lety
Nedoporučuji obchod

předchozí nákupy byly v pořádku až na delší čekací dobu a dokud nedošlo na reklamaci

Objednaná lednice přišla s uvnitř rozbitými plastovými přihrádkami. Reklamační oddělení odpovídalo s prodlevou, mezitím jsem byla nucena být bez lednice, než-li se vyjádří co dál. Konečná odpověď přišla skoro po týdnu! Chtěli po mne zabalit lednici a poslat jí zpět, dalších XX dní čekat na peníze, v případě že bych chtěla náhradní lednici, čekala bych dalších 10 dní minimálně, než objednají svoz, než jim to doručí zpět, než naskladní novou a než ji doručí. Mezitím samozřejmě neužívat, jinak jste bez nároku na reklamaci. Místo vyslání technika, zaslání náhradních šuplíků, nebo případné kompenzace, vymýšlí organizačně neuskutečnitelné varianty, co mají zákazníka odradit od reklamace. Jak je asi možné zabalit lednici zpět tak jak byla při odeslání?! Kdybych ji nerozbalila tak bych nezjistila, že je rozbitá! Příšerné postupy !

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

rychlost a ochotu

nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Zaplatila jsem si výnos a zapojení. Nic nezapojili a na výnos mi řekli at si ještě někoho seženu, že je to těžký.

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

darky

nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení objednávky i obsluhy při vyzvednutí

nic

Ověřený zákazníkpřed 7 lety
Doporučuji obchod

Rychlost

Nic

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaWE|DO Home

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)WE|DO Point

Kontaktní údaje

Kategorie