Nic
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Můžu pochválit až třetího operátora, který se mému problému věnoval, snažil se vše napravit a neodbyl mě tím, že ,,zboží jistě za 2 dny dorazí" nebo,, zeptám se a dám vám vědět" jakož takto učinili jeho kolegové.
Za objednané zboží jsem provedla platbu předem z účtu a když jsem se začala po 14 dnech ptát, kdy že zboží dorazí, nejdřív písemně, poté i telefonicky se mi nedostalo řádného vysvětlení a víc se mému problému nikdo neěnoval. Až třetí operátor vyhledal problém, volal zpět a podal vysvětlení, dokonce se snažil nabídnout jiné řešení. Nakonec jsme se domluvili na zrušení objednávky, tak teď už jen čekám, kdy a jestli peníze dorazí zpět.... Na takovou firmu-převeliké zklamání.
Ochotu
Nic
všechno
nic
Rychlost
Nic, vše v naprostém pořádku
vše
nic
nespolehlivý obchod,nabízejí zboží které nejsou schopni dodat, jednání ze strany obchodu velmi špatné, na zákaznickém centru nemají informace o Vaší zásilce která nebyla dodána, peníze si nechají poslat, ale vracejí až za 5 dní, to jsem ještě neviděl, rozhovor s operátorkou úplně o ničem, nic neví jen se omlouvá, nedoporučuji
ryclost, dostupnost, příjemné jednání
nic
nic
Koupil jsem nejdražší typ brusky na trhu a nakonec jsem ji po 20 sekundách zdevastoval- natavil jsem plastovou podložku. Nevím , kde soudruzi z NDR udělali chybu .
Objednala jsem si dnes zboží z toho důvodu, že si ho můžu během dnešního dne vyzvednout, jak bylo uvedeno. Bohužel mi nepřišla ani SMS, ani email o tom, že by zboží bylo připraveno, byť mě na zákaznickém servisu ujišťovali, že zboží si budu moci vyzvednout. Nechápu, proč tedy obchod v sobotu nezavře, když stejně nefunguje. To jsem platila kartou předem, abych měla jistotu, že dnes zboží budu mít. Jak si prodejce může dovolit tahat zákazníky za nos?!!!
Rychlost dodání
nic
Nic
Velka nespokojenost s reklamaci. Dne 16.10.2017 jsme podal reklamaci c.2600391886 pres Mall.cz pobocka Praha 13 ovladace Moveto 541007 pro pohon vrat Moveto arm 300, dne 25.10 mi prislo z Mall.cz ze reklamace byla zamitnuta a ovladac je funkcni, v servisnim protokolu se pise ze ovladac neni kompatibilni s Moveto arm 300 ale ja jsem to kupoval jako prislusenstvi pro pohon vrat Moveto arm 300, bylo to uvedeno v popisu vyrobku na Mall.cz ze je tento ovladac kompatibilni s Moveto arm 300, jak je mozne ze tedy neni kompatibilni? Hned pri podani reklamace jsem na pobocce Praha 13 rikal ze je ovladac nekompatibilni a chci ho pouze vymenit. Pri prodeji v popisu bylo jasne uvedeno ze je pro Moveto arm 300, na fakture neni nic, jen ovladac Moveto a na krabice od ovladace take neni nic uvedeno, neni k tomu ani manual, na samotnem ovladaci neni vubec nic ani stitek ani oznaceni vyrobce Hned po vyrizeni reklamaci dne 25.10.2017 jsem psal do servisu Moveto ktery mi sdelil nasledujici, cituji:Dobrý večer. Ovladač 541007 není určen pro výrobky Moveto ARM. Správný ovladač je 30016GTX. Výměnu řešte se spol. Mall.cz. Jednoduse Mall.cz dodal spatny ovladace ktery neni pro Moveto arm 300, Mall.cz mi odmitaji provest vymenu za funkcni ovladace, argumentuji to tim ze jsem je mel vymenit do 14 dnu od nakupu, ale proc bych to mel delat, nakoupil jsem tyto ovladace jako nahradni pro pripad poruchy ovladacu ktery byli prilozene k pohonum vrat ktere jsem take zakoupil u Mall.cz, zadny zakon mi nenarizuje vyzkouset vyrobek ve lhute 14 dnu, 14 denni lhuta se vztahuje pouze pro nakup pres internet a v pripade ze zakaznik je nespokojeny a bez udani duvodu chce vratit zbozi. Ja reklamuji zbozi ktere je nefunkcni s pohonem Moveto arm 300, dale mi reklamacni oddeleni Mall.cz navrhuje abych dodal nejaky dokument ktery dokazuje ze oni meli v nabidce uvedeno ze se jedna o ovladac pro Moveto arm 300 ale ja nechapu jak mam dohledat informace o zbozi kdyz Mall.cz stahl tento vyrobek z nabidky a nahradili funkcnim ovladacem, na fakture nemam uvedeno ani o jaky ovladac se jedna ani k nemu jsem nedostal zadny manual, pokud takto pristupuje Mall.cz k zakaznikovi ktery u nich dlouhodobe nakupuje a nejsou schopni mu vyjit vstric i kdyz se nejedna o zakaznika chybu ale o jejich chybu, tak uz u Vas nic nenakoupim. Proc ja mam dokazovat a nekde hledat popis vyrobku? Kod vyrobku je 482578 - ovladac:541007 snad podle toho dokazou dohledat o jake zbosi se jedna, neni preci mozne aby po roce prodejce nevedel jake zbozi prodaval. Zadam o presne urceni vyrobku a manual k nemu. To si mam fotit pokazde kdyz na Mall.cz nakupuji popis zbozi abych musel pak dokazovat o jaky vyrobek se jedna, to ma prece presne vedet prodejce. Nechapu jak muze tak velka spolecnost jako Mall.cz timto zpusobem jednat se zakaznikem a delat ze zakaznika poslicka kde zakaznik musi dokazovat o jaky vyrobek se jedna.
rychlost a komunikace na jedničku
nic
Vše - ceny, dodací lhůty, přístup k reklamaci.
Zatím nic.
- moc příjemní pracovníci v obchodě Brno Bohunice, a to i při vrácení zboží - příjemní pracovnci na call centru - někdy dobré ceny - sem tam zboží, které jiné obchody nemají
- jeden obchod v centru, kde není nejlehčí zaparkovat, druhý obchod na druhém konci města (na Brno žádná hitparáda) - když jsem vrátila zboží, které jsem koupila na základě popisku na webu, který ne tak úplně odpovídal skutečnému nastavení věci, nabídli mi jako kompenzaci ztráty 2 hodin cestováním po Brně s malými dětmi (vyzvednutí nákupu a druhý den jeho vrácení) a náklady za dopravu kupon na 100,- Kč, který musím využít do 30 dní. Takže firma zklame moji důvěru a jako kompenzaci si u ní musím nutně koupit zboží a poskytnout jí tak zisk nebo mám smolíka a zůstanu rovnou v mínusu. Kdyby to byla byť jen zčásti moje chyba, ani nepípnu, ale toto byla chyba společnosti.
široký, přehledný sortiment, rychlé dodání
rychlost dodání
Supr obchod
nic
Nic
Zboží objednáno 13.09.2017. 7x změna termínu doručení. Dnes 24.10.2017 zboží nebylo dodáno (více než měsíc). Ruším účet.
všechno
Rychlost dodání, cena