Termín dodání do týdne psáno. Objednávka zrušena po měsíci z mé strany. Při kontaktování zak.centra mi bylo sděleno, že zboží do týdne přijde a ani tak se nestalo.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Místo vámi zaplaceného zboží příjde naprosto něco jiného v naprosto jiné hodnotě. Budete to muset posílat zpět přes zasílkovny .. a až jim to přijde tak vám až do 14dní vratí preníze... původně objednaného produktu se nedočkáte ..naprosto příšerná zkušenost... nikdy víc.
Velky vyber zbozi
Objednala jsem s mall.cz 3x. Poprve mi prislo zbozi rozbite, podruhe prislo bez problemu (objednala jsem jen jeden produkt) a potreti mi prisla nekompletni zasilka. Po teto zkusenosti uz nic objednavat nebudu.
Nikdy nekupujte na Mall dražší zboží. Zaslal jsem do Mall na reklamaci telefon. Reklamace by trvala déle něž měsíc, pokud bych se neozval a nepřipomenul se. V polovině reklamace jsem se ptal na stav, náhodou jsem se dovolal na infolinku a bylo mi sděleno, že reklamace je v řízení a ať vydržím. Po dalších dvou týdnech jsem se přeptal, jak je na tom má reklamace a celou situaci jsem řešil s paní Terezou Hroncovou po emailu. Bylo mi sděleno to samé co mi řekla operátorka, reklamace je v řízení... Druhý den mi přišel email o tom, že reklamace je vyřízena "Opravou", začínal jsem, ale mít trošku obavu, po přečtení recenzí tady na Zboží.cz. Přesto jsem se na telefon těšil, po mesíci používaní mého starého Samsungu. Druhý den ráno mi přišla SMS od DPD, že mi budou doručovat balíček s telefonem. Po převzetí balíku a otevření krabičky jsem nemohl uvěřit vlastním očím. Telefon mi přišel ve stejném stavu, ve kterém jsem ho zasílal do Mall na reklamaci. Telefonu se nikdo nedotkl, displej byl "upatlaný" stejně jako, když jsem telefon zasílal do Mall. Telefon, byl prý zaslán do něměcka na opravu, ale nevěřím tomu. Na faktuře ze servisu bylo staré datum 10.02.2023, já si telefon kupoval 26.02.2023. Na emaily, už nikdo neodpovídá a situaci nikdo neřeší... Toť má zkušenost s Mall, obrázek si můžete udělat sami, z Mallu tedy už nikdy. Komentář "Abychom mohli situaci prověřit, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz, do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. Spojíme se s Vámi." Si můžete strčit za klobouk, stejně se mi nikdo neozve.
NIKDY VÍCE!!!! Reklamovali jsme u Vás dvě sady příborů u Vás zakoupené. Jedna originál a druhá dokupovaná k nerozeznání hodně podobná.Pečetě jsou jiné než u té první sady.Ta původní přišla pěkně zabalená v originál krabici a ta dokupovaná v sačcích po kusech. Zmínku o výrobci ani náhodou nenajdete. Pravděpodobně u padělků zrezly nože a u druhé 6ks se stejnou pečetí nezrezly. Mimochodem používané stejně.To pro odborníka co psal posudek že se to může stát. Né u světoznámé značky Solingen...a né u ušlechtilé oceli18/10. Reklamaci jste zamítli a zrezlé nože jste nám vrátili s částí příborů. Proč jste si tedy nechali ty nezrezlé nože , dvě lžíce a dvě vidličky když byla reklamace zamítnutá? Chceme zpět naše zboží.
Už nikdy více, jakou koliv elektroniku. Sluchátka do uší dnes dorazila odpověď,že se reklamace zamítá z důvodu,že jsem špatně používala sluchátka. Tak bych se chtěla toho odborníka zeptat,jak se tedy používají sluchátka do uší a jestli by mi to mohl i názorně ukázat. Děkuji
Řešení reklamace od doby co nemate pobočky je jedna velká katastrofa! Čekat skoro dva měsíce na něco co neumíte ani vyřešit, odezva nula, hovory nikdo nic neví a nebo drze položí telefon, na e-maily nikdo nereaguje!!! U vás už nikdy nic! Veškeré info předám dále a snad se dočkám alespoň peněz když ne zboží!
Tragédie, týden se marně snažím řešit reklamaci na reklamační oddělení se nedovoláte a na maily nikdo nereaguje
Po zrušení provozoven je velký problém s komunikací.Tel.jen s robotem,a když jsem chtěl zboží reklamovat,nenašel jsem nikde ani aktuální telefon ani e mail,který vyžaduje přepravní firma pro podání rozměrnější zásilky. Dříve jsem nakupoval na MOLL často.Ale nyní raději v kamenném obchodě,kde se semnou snad někdo pobaví a poradí .
Snad jen doprava.
Zakoupil jsem novou myčku , po rozbalení totálně poškozena a obal byl bez poškození - musela byt již zabalena poškozena. Tak jsem tedy reklamoval a nechal si poslat novou. Po rozbalení opět poškozena Opět obal bez poškození. Strašné! Nic nekupovat.
Žádné
Mall. cz - 11 dní jsem čekala na vyjádření obchodu ohledně nedodaného zboží, žádné odpovědi jsem se nedočkala. Požadovala jsem vrácení peněz za zaplacené zboží a čekám dál. Považuji toto jednání za nesolidní. Tento obchod po svých zkušenostech nedoporučuji.
nic
Odeslal jsem peníze, všechno Ok, a najednou, že je objednávka zrušena ze strany zákazníka a že peníze vrátí do 3 pracovních dní..myslel jsem, že je to solidní obchod..vidím, že ne..
nic
Nejhorší přístůp k zákazníkům ze všech větších eshopů v ČR. Klamavé reklamy, otravování zákazníka po nákupu. SpojenÍ s Allegro katastrofa (vrána k vráně). Už nikdy nic, i kdyby to bylo za polovinu.
Objednal jsem elektroniku za 700 Kč, doručovat mělo DPD do Zásilkovny. Někdy na záčatku května mi oznámili, že zboží nestihli doručit v čas, ale že to nepochybně stihnou zítra. Pak se nic nedělo 12 dní, až jsem se dozvěděl, že objednávku zrušili a že mi poslali peníze zpátky na účet. Zatím však nic. Spolehlivější doručování zásilek mají i v Burkině Faso.
Nedoporučuji! Taková firma jako Mall má naprosto zkostnatělý neflexibilní systém řešení problémů spojených s objednávkami. Omylem mi poslali úplně jiné zboží (a asi v třetinové hodnotě, než jsem zaplatila). Já jako zákazník musím vyplnit formulář, zboží zabalit, vyplnit DALŠÍ formulář a jít odeslat. Až jakmile naskladní zaměněné zboží, tak vám odešlou to vaše správné původně objednané. Takže z proklamovaného doručení na druhý den čekáte na zprocesování třeba týden, ačkoliv chyba je jednoznačně na straně Mallu. Kompenzace (třeba ve formě slevy) žádná, mému dotazu se pán na infolince velmi divil, co po něm chci. To by mělo být v takovém případě snad zcela automatické. Stejně jako okamžité odeslání původně objednaného zboží! Nevidím důvod, proč bych měla být trestaná chybou někoho ve skladu Mall. Takže pro mě z jednoduché objednání jedné položky kovbojka na týden a bez jakékoliv adekvátní omluvy ze strany Mallu. Nevím, co tam mají za systém, ale je to ostuda!
nic
vše
zboží jsem nedostal, sledovací číslo není funkční a nikdo nedokáže říci, kde zboží je. Peníze odmítají vrátit a na infolince neví co s tím a tak neustále odkládají termín řešení o 5 dní. Uplynul měsíc a nikde nic. Pokud se nechcete dohadovat o vrácení peněz za zboží, rozhodně nakupte jinde.
nic
chování smrada na infolince, který mi položil telefon, místo řešení situace, chci znát jeho jméno, čas volání 17.5..2023 ve 16:22h... , když si hovory nahráváte za účelem zlepšení služeb, od změny vlastníka stojí služby za nic, já měl za to, že mi na infolince máte pomoci a ne že mi smrad telefon položí... A to ani nemluvím už o tom, že jsem zboží uhradil, a připlatil si i expres dodání v konkrétním čase za dva dny, a po týdnu, kdy mi zboží nedorazilo, jste mi sdělili, že objednávka byla zrušena, protože jste zboží neměli na skladě, i když jste deklarovali, že máte, a nikdo od vás se neráčil mi třeba napsat, že je objednávka z tohoto důvodu zrušena, pokud budete takto pokračovat i nadále, tak bude mít určitě nový majitel radost, za podobné recenze, jaké čtu, já na MALL nakupuji roky, a nikdy tyto problémy v minulosti nebyli...
Nic
Objednala jsem si boty, na obrázku byla úplně jiná barva než v realitě. Pobočku kde se dá vrátit zboží v Ostravě zrušili. Informace ohledně vrácení zboží na internetu jsou nepřesné, na infolince se s vámi baví automat a nevyřeší vaše dotazy než na konkrétně ty, které se vás zeptá sám automat.
23.4. jsme objednali Samsung Galaxy S23 Ultra. 3. týden po objednání a stále nic.
Cena