Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8 053 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dne 23.4. 2023 v akci objednán a zaplacen telefon Samsung S23, který měli skladem. Do současné doby nedodán, nejprve posouvali termín dodání a v posledním e-mailu dne 29.4. napsali, že časový horizont dodání odhadují na několik týdnů až měsíců, protože jejich dodavatelé nejsou schopni dodat Mallem objednané množství (to určitě). Nabídli slevový poukaz 500 Kč za storno. Pěkné nakupování na MALL.cz.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Jarka Kaletovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Naprostá spokojenost. Jeden den objednání a následující den mělo byt doručení. Bohužel přepravce přivezl o den později a přesto se Mall omluvil i když to nebyla jejich vina. Ale důležitější věc je zboží - objednávala jsem obyčejné velké plastové odpadkové koše. Zboží kvalitně, luxusně zabaleno,nemělo šanci se přepravou poškodit!!! Byla jsem velmi překvapená, protože jsem v minulosti objednávala u dvou jiných firem drahé koše a přišly polámané, neúplné, obalené jen v potravinářské fólií.musela jsem vracet. Nyní jsem to riskla znovu a moc jsem tomu nevěřila, protože byly velmi levné oproti minulým.Opak je pravdou. Mám s Mall třetí kvalitní objednávku během roku

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží jsem uhradil dobírkou. Potom zboží vráceno, neodpovídalo popisu. Přišla od nich faktura na vrácení peněz. Dnes jen to 14tý pracovní den po splatnosti a peníze na úctě stále nemám !!! Komunikace ??? Na každý email mi přijde odpověď že urgují finannční oddělení, nebo bez odpovědi. To samé když tam zavoláte. Neznají ani na jaký účet mají vrátit peníze?! Co takhle na ně podat společně trestní oznámení a žalobu.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Anekotpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Objednala jsem balíček, bohužel jsem si omylem odstranila poštu a nejsem schopna dohledat číslo objednávky, které potřebuji vědět kvůli vrácení 1 položky. Není možno nikoho nikde kontaktovat, bez čísla objednávky nemůžu nic. Do balíčku také žádný formulář nepřibalen. Mluvit můžete jen s robotem, který samozřejmě nerozumí vašemu požadavku. Řešení problému katastrofa. Muže aspoň tady někdo z mallu zareagovat?? Děkuji

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Verunka Mykynkapřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Rychlé dodání zboží

Zboží jsem uhradila v den kdy jsem dělala objednávku, zásilka přišla za dva dny ale byla psána na dobírku, takže mi jí nechtěli vydat. Řešila jsem to přes linku mall kde mi bylo doporučeno to zaplatit znovu a že mi Mall peníze vrátí na účet do pěti pracovních dnů, dnes jen to 14tý pracovní den a peníze na úctě stále nemám !!! Komunikace ??? Na každý email mi přijde odpověď že urgují finannční oddělení. Takže tohle není férové jednání !!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Leoš Oulickýpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Žádné

Tragédie v doručování zásilek. Čekáte týden, aby jste zjistil, že zboží nebylo stále odesláno. Nákup 2x a 2x tragédie. Nikdy víc.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Josef Šperlpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Žádné

Bohužel jsem začal nabývat dojmu, že MALL.cz změnil svůj přístup k pojetí svého businessu a přesouvá svou obchodní strategii od pře/prodeje k podivným (možná až podvodným) praktikám na kupujících. Objednané zboží na svém webu sami zobrazují, že je skladem za cenu. Objednám, přihodím něco dalšího od stejného zdroje (když už, tak ať toho tedy jede víc) a ihned zaplatím kartou. Po týdnu přijde email, že jsem objednávku zrušil, což není pravda a začíná to smrdět... Vzápětí přijde email, že jsem objednávku nezaplatil, což mne řádně dopálilo. Ověřeno přes bankovnictví a platba byla v tu chvíli okamžitě zarezervována a v nejbližší pracovní den uskutečněna. Není možné se dobrat vrácení peněz a stornování celé objednávky, která nebyla že strany prodejce realizována. Stále vnucují jen zrušení jedné položky. Jakto, že jen jedné, když tvrdí, že jsem vůbec nezaplatil, bylo by logické zrušit celou objednávku. Jenomže já zaplatil a samozřejmě vše, vždyť platba se v internetové bráně předvyplní sama z jejich podkladů z objednávky. To že se pokouší zákazníka různými způsoby (včetně předkládání nepravd) obalamutit, zmást a odradit od řádně realizovaného nákupu, včetně proběhlé platby z regulérní a tedy platné nabídky v online shopu, je nefér a není hodno pře/prodejce s takovým tržním podílem a bývalým věhlasem. Nejprve jsem byl přesvědčen, že se jedná o "nedorozumění", ale nyní je člověk stále častěji nucen myslet si, že to není náhoda a podobně podezřelých jednání na zákaznících se dopouští čím dál tím častěji s celkem širokým rozptylem rozmanitosti a invence. Po následném přečtení mnoha a mnoha recenzí z poslední doby na všemožných portálech jsem bohužel začal nabývat stále silnějšího názoru, že by se mohlo jednat o záměrně podvodné jednání, které je pro začátek zralé na podnět u ČOI a následně možná i u orgánů činných v trestním řízení, protože podobných i jiných křivd z jejich strany vůči zákazníkovi jen přibývá a snaží se nelogicky argumentovat, své problémy přenášet na třetí stranu a zbavit se jakékoliv zodpovědnosti, o které na víc na svém webu několikrát uvádějí, že jí přebírají na sebe! A i když vás nejprve několikrát "smáznou", tak pod negativní recenzi vždy alibisticky napíše někdo z mallu, že se tím bude zabývat... Kdyby se tím ale chtěli skutečně zabývat, řešili by přeci samotnou příčinu a nikoliv až vylepšit pohled případných dalších hejlů k oškubání na důsledek.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

celkově vše, zboží dorazilo ,bohužel po odborné , zaplacené montáži přes Mall zjištěn vadný výrobek a od té doby nikdo nekomunikuje. Jediné východisko je myčku zabalit a poslat na své náklady zpět.????To jako opravdu ????Obchod Mall již nikdy k nákupu jakéhokoliv zboží nevyužiji.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Pavel Kořenpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Žádné..

Porušují zákonou dobu reklamace 30dni..za 36 dnů to přišlo a já posílám zpět zboží a žádám vrácení penez.. komunikace přes email že ať si najdu znalce atd..jak to dopadne pak napíšu,zatím nedoporučuji vzadnem případě..

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Dajána Medveďovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nikdy jsem se zbozi nedockala.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Heligarrpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Výrobek má Anglickou vidlici. Nechápu proč jsem o tom nebyla informována předem. Nejde použít v ČR! Komunikace úplně katastrofální. Rozhodně nikomu nedoporučuji.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Libor Urbanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Poslali zboží v jiné barvě a navíc nefunguje jejich systém vrácení zboží a peněz. Odpověděli mi , že nemám nárok na vrácení peněz, protože jsem prý nezaplatil. Zboží jsem však uhradil - jinak bych to zboží "bundu" ani nedostal a nelze na základě této objednávky vyplnit formulář vrácení. zboží a peněz. Telefonický kontak zajišťuje JEN "virtuální" čili umělá komunikace, která nereaguje na tento problém.......

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Pavel Zelenkapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zhruba před měsícem jsem si objednal boty z tohoto eshopu, ale bohužel mi neseděly. Podle pokynů na webových stránkách jsem boty okamžitě vrátil zpět přepravní společností. I přes mou snahu mi však peníze za nákup stále nebyly vráceny. Poté, co jsem se obrátil na zákaznický servis, mi bylo sděleno, že se zásilka nejspíše někde ztratila a že mi nemohou vyřídit vrácení peněz, dokud nebude nalezena. Toto jednání považuji za nesmírně frustrující a nespravedlivé, protože to, že se balíček ztratil, přeci není moje vina. Postupoval jsem přesně dle pokynů eshopu a nakonec zůstal jak bez bot, tak i peněz. Celkově jsem tedy ze služeb poskytovaných tímto eshopem velmi zklamaný. Nemám pocit, že by můj problém byl vyřešen odpovídajícím způsobem, proto jakýkoliv nákup nemohu nikomu doporučit.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Mirek 0790před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Museli vrátit penize za zakoupené zboží.Obrněte se trpělivosti. Mnoho štěstí.

Už nikdy více. Na vyřízení reklamace jsem čekal devět měsíců a mezi tím jsme si posílali elektrocentralu celkem pětkrát. A ti jejich servisaci?? To je mazec.Nakonec jsem si musel najít nezávislého technika za svoje.Samozřejme že našel chybu ve výrobků a ne že jsem používal jednou špatný benzín,podruhé a potřetí Špatná svíčka a nakonec jsem si natočil v jakem stavu mi přišla naposledy. Poškrabana,rozebrána atd. To už bylo už moc. Nechybělo moc a poslal bych to na kompetentní vyšší instance. A ti jejich operátoři to jsou taky dárečci. No prostě nedoporučuji si něco kupovat přes MALL.CZ. a reklamovat něco bez právníka.To by nevyšlo.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Jakub Hušekpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zakoupené zboží nebylo dodáno. Nedoporučuji tento obchod. Nulová spolehlivost. Nulová komunikace.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

System: Na stránke bol tovar vedený skladom, avšak po jeho objednaní a zaplatení sa človek dozvie, že nemali toľko zazmluvnených kusov Komunikácia: O tom, ze tovar nie je možné doručiť ma informovali až den po termíne doručenia Doporučil by som mall.cz doimplementovat počítadlo dostupných/zazmluvnených kusov tovaru, nech sa nestavajú situácie, že zákazník si niečo objedná a zaplatí a následne dostane len email s doporučenim stornovať objednávku. Dalej si myslím, že ak nastane podobná situácia, pre dobro zákazníka by bolo lepšie ho informovať čo najskôr o vzniknutej situácii, nie az den po tom ako mala byť objednávka doručená.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Radek Švecpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Akce na samsung S23 který nakonec nemůžou dodat a chtějí vás umlčet slevou v hodnotě 500kč. Smutné že v dnešní době si něco takového můžou dovolit bez postihu.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Jakub Hanakpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

V neděli 23.4.23 zakoupen Samsung s23 ultra, který byl v tu dobu skladem a měl být dodán do 27.4.23. Dnes je 29.4.23 a stále nic, na email nikdo nereagoval a na infolince mně řekli, že ho nemají a že čekají na dodání od dodavatele, ale že neví kdy dorazí a jestli chci, tak ať stornuju objednávku. Při otázce, že byl v tu dobu skladem mně bylo odpovězeno, že je to chyba systému a že skladem nebyl. Že by někdo zavolal nebo napsal email? Že je nějaký problém, to ne! Tak uvidíme, zda telefon vůbec přijde, ale moc tomu nevěřím, už určitě opětovně nenakoupím. Update 29.4.23 - přišel email od Mall, že se omlouvají, že měli spousty objednávek na tento telefon, a že nabízí 500 Kč jako omluvu, když stornuju objednávku, vtipné :D

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednal jsem si Samsung S23a ihned zaplatil. Mall Mall mi 2x změnil termín dodání. Pani na telefonu mi sdělila, že telefon není skladem. Do emailu mi odpověděli, že špatně nacenili (To je podle mě jejich problém ) Tak jsem zvědav jak to vyřeší, ale není nutné lhát, že telefony nemají. Obrat mají velký, takže si myslím, že by měli dostát závazku a pokud tak učiní, rád smažu svou negativní recenzi. Zatím to vypadá, že budou hrát mrtvého brouka ....

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
lada fuskovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pokaždé problém.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaOne Courier

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)One Point

Kontaktní údaje