MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nevím co se tentokrát děje ale ze 4 objednávek došla jedna, na další čekám už týden, neustále posouvání dodávek a to od více přepravců. Jedna věc mi byla dvakrát zrušena. No dlouho zase neobjednam, pěkne nervy. Dohledat číslo a mejl na mall skoro nemožné. Jejich systém když má člověk problém je total k....
Naprostá spokojenost,rychlost dodání a doprava zdarma nad 299,-
všechno. zboží dorazilo rozbité!!! Podat u Vás reklamaci je opravdu umění!!! nefunguje přes aplikaci. mobilní web, ani PC. na lince máte robota který nerozumí a s ničím nepomůže!!! opravdu otřesné
Moje objednávka č. 144685717 byla vyřízena, ale hned 2.1.2023 jsem vrátila přes Zásilkovnu s vámi vygenerovaným kódem zboží Gardena Smart senzor č. zboží 19040-20 za 1.490,-Kč. Na vaši žádost jsem poslala i foto podacího lístku. Do dnešního dne i přes mé četné urgence jsem nedostala vratku peněz na můj účet. Je to nehorázné chování a arogance, protože se nikdo z Mallu neobtěžuje mě informovat o průběhu šetření atd. Budu podávat stížnost. Prosím alespoň vy, na této e-mailové adrese mi odpovězte, co mám dělat, abych dostala své peníze. Jsem důchodkyně a chybí mi. Předem děkuji. Kohoutová Zdeňka
Nic
15.1. jsem si objednal zboží (objednávka 141990331). Platba předem. Za dopravu na pobočku si Mall.cz účtuje 39 korun. Zboží přišlo pozdě - a k vyzvednutí je někde úplně jinde. Pšonkové polský, shořte v pekle!
Nic
Dodané zboží v nepoškozeném obalu bylo uvnitř poškozené. (televize 24 000,-Kč). Dle názoru prodejce byla špatně používaná.
spolupracují s podvodníky jako je ProRetail s.r.o. který nevrací peníze za vrácené zboží. Arogantní chování zaměstnanců infolinky.
NIC
Jedná se o záměnu zboží. Po dialogu s hlasovým automatem mi přišla nečitelná instrukce ohledně vrácení objednávky. Při vyplňování formuláře MALL.CZ reklamace, nešla připojit požadovaná fotografie štítku zboží do formuláře. Při dalším pokusu on line formulář už nefungoval vůbec, Palec dolů pro MALL.CZ.
Nic
Zboží přišlo po 14 dnech a ještě to bylo něco jiného. Neschopnost se někomu dovolat. Komunikace s robotem na telefonu o ničem. Řešení přes email naprosto zklamalo
Kladně zkušenosti z minulých objednávek. Bohužel co se týče elektroniky a vyřizování oprav tak už tak nadšený nejsem .
5.1.2023 odeslán telefon na reklamaci , 17.1.2023 stále nemám ani email o přijetí zásilky . Telefon jsem potřeboval co nejrychleji opravit , a místo toho už skoro dva týdny o něm ani nevím ... Příště už elektroniku na mall.cz určitě nekoupím ...
Nic
Přišlo jiné zboží..u tak velkého obchodu jsem čekala nějaké rychlé a rozumné řešení... Nejdříve vyplníte online dotazník ,když se snažíte někam dovolat mluví na vás automat . Dostanete informaci ,že se někdo do tří dnů ozve ... Po dvou dnech přišel email jak lze složitě vrátit zboží. Více bych projela a ještě s tím strávila spoustu času.. Chtěla jsem jen to co jsem si objednala . Čekala jsem ,že dopravce přiveze to co jsem objednala a já mu předám to co přišlo. Nikdy více v tomto obchodě nakupovat nebudeme . Jednání strašné ...
Smart hodinky KW10... Nechápu jak mohlo dojít zboží v rozloženém stavu, div že mi to vše z krabičky nevypadlo, použité, špinavé a navíc bez nabíječky... čekala jsem od solidní firmy, že tohle není možné... díky, už nikdy víc!!!
za nic
Objednán robotický vysavač, ovšem nebyla jsem s ním spokojená. Potíže s připojením wifi atd... stihla jsem jej vrátit ve 14denní lhůtě. Po meilu mi někdo z Mall doporučil, aby mi neponížili částku, ať jej reklamuji. Po asi dvou měsících mi napsali, že mi vysavač posílají zpět, reklamaci neuznali. K čemu je tedy ta 14 denní možnost vrácení zboží a peněz? Zde už neobjednám nic, velké zklamání.
Nic
Absolutně nedoporučuji tento obchod zboží nedodali a na peníze zpět zaplacené dopředu čekám přes 14 dní.... Komunikace nulová.... Nejhorší internetový obchod. Když se neozvou podám trestní oznámení.
rychlé dodání
stále nemám fakturu za zboží
Koupil jsem troubu s deskou.Po necelém půl roce sklokeramická deska přestala fungovat.Reklamace trvala přes měsíc.Když to opravili a poslali,deska přišla roztřískaná,na kartonové krabici nebyl symbol křehké,zabalené hala bala.Znova jsem reklamoval a čekám už přes dva měsíce.Chodí mi e-mail jeden za druhým ve znění do dvou prac.dnů se vám ozveme.Takže absolutně nedoporučuji tento obchod.Ještě že jsem si připlatil za prodloužení záruky.Zvažuji trestní oznámení.
Objednavala jsem hrazdicku pro miminko, prisla rozlepena krabice a chybela jedna zavesna hracka ze 3…i hned jsem vyplnila na jejich strankach reklamacni formular, popsala problem, pridala fotku…prisla automaticka odpoved, ze se mi do 3 dnu ozvou…za tyden nic…postup jsem zopakovala, nic…volala jsem na tu jejich “super” linku, pokecala si s automatem nez me prepojili na operatorku, ktera opet nevyresila nic a pry se mi ozvou…bylo to 1.12.2022 a ted v lednu stale nic….uz nikdy z tama nic neobjednam vsem ostatnim bych radila to same!
Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednala. Vyplnění dotazníku přes jejich stránky mi selhalo při každém pokusu při nahrání fotek špatného zboží. Nikde nelze najít email či přímo kontakt na zákaznický servis. Rozhodně bych nedoporučila, tomuto obchodu už se budu vyhýbat.
Perfektní komunikace se všemi zaměstnanci na všech urovních
Nefunkční nová pračka candy, ale to nepovažuji za chybu Mall a reklamace byla rychlá a profesionální
Drahé zboží se zpožděním doručení víc jak měsíc (čekání přes 2 měsíce celkově) po urgencích mi stejně nemohli říct, kdy zboží doručí. Informační sms o vyzvednutí na výdejně přišla a o dva dny později byla objednávka samovolně stornovaná, přišel mi jen informační e-mail. Na infolince jen soucítili s mojí nepřijemností. Nikdy víc.