MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Po zakoupení a zaplecení objednávky 144748354 (zánovní kolečkové brusle) lžou. V den kdy má být zboží doručeno napíšou, že se opozdí termín doručení!!!! A za další dva dny mi oznamují mailem, že objednávku ruší, že není skladem!!!! Takže až po 5 dnech od zaplacení!!! Ani nevědí nebo lžou co mají skladem a co ne!!! Velmi neprofesionální přístup na tak velkou firmu jako je Mall!!! Opravdu mě tento přístup a jednání firmy Mall zklamalo!!!
Objednal jsem si jídlo pro psa, dorazily mi dva kočičí záchody. Naprosto tragický reklamační systém, skoro vše řeší/neřeší automat - hlasový i emailový. Ostatně reakce na recenze jsou toho přikladem. Zatím nic nevyřešeno, náprava chyby obchodu se přenáší na zákazníka. Nedoporučuji tento portál.
Koupili jsem vloni u společnosti Mall kočárek, po rozbalení kočárku doma jsme zjistili, že kočárek nebyl kompletní, chybělo nám několik dílů, museli jsme tedy kočárek odvézt zpátky a čekali na další. Po užívání pár týdnů cca 3-4 se začaly sekat kolečka a bylo s kočárkem těžké manipulovat, tudíž jsme ho reklamovali ( to bylo 12.11.22). Po třech týdnech nám bylo sděleno, že je kočárek opraven a i přesto, že nám měl být doručen domů, nám byl doručen na prodejnu. Po zkontaktování zakaznického centra s otázkou, proč nám kočárek nebyl doručen na adresu, že bohužel nemáme čas na prodejnu jet, jsem byla odbyta tím, že to asi prodavač popletl a nic se s tím nedá dělat, že si ho tam prostě musím vyzvednout a pokud tak neučiním, bude mi účtováno skladné. Dobře, tak jsme tedy kočárek vyzvedli a jaké bylo naše překvapení, když jsme rozbalili krabici a chyběly tam opět části kočárku? My jsme ho ale předávali kompletní. Opět jsme tedy zkontaktovali zákaznické centrum (17.12.22 tuším) a doteď čekáme na nějaké řešení, protože to vypadá, že nikdo nic neví. PS: Kočárek už máme samozřejmě nový. Horší zkušenost jsem zatím s žádnou společností neměla.
Nic
Zboží nedorazilo , při reklamaci, ze je na depu v Ostravě , pak jen automat, ze objednávka je zrušena ,místo operátora mluví automat a pak přepisování mailu a penize nikde, zbozi nikde, už si zde nic nekoupim a pokud penize nepřijdou do pátku podám trestní oznámení na tento obchod
Mnou zakoupené zboží mi nebylo dodáno a to ani po opětovných urgencich na zákaznické lince a u reklamačního oddělení. Neustále psali, že mi budou zboží dorucovat následujíci den, čekal jsem a nic, tak tomu bylo cca 10 dní pak mi napsali, že mi bylo zboží doručeno, což není pravda. Zase jsem to reklamoval a zase nic. Zvažuji podání trestního oznámení
Velkou nabídku produktu, ale ne vše mají skladem!
Taky čekám na svoje zboží, které mi mělo dorazit, ale ještě nedorazilo, berou objednávky, ale nemají zboží skladem. MAAL už nikdy vice, raději se obraťte na jiného spolehlivější prodejce elektroniky!
Rychlé vyexpedování zboží přepravci
Velmi špatná zkušenost d opravcem - na Mall jsme neměli na výběr, dopravce byl daný... V pondělí jsme objednali zboží s tím, že jsme ZAPLATILI dopravdu v určitý den, a to na pátek! Ve středu přišla sms, že doručují již zítra, tedy ve čtvrtek. To jsme změnili na námi avizovaný pátek. Je pátek... Od rána sedíme, čekáme, nehneme se (víme, podle recenzí, že nejlepší je sedět na zadku a nejlépe se nevzdalovat ani na hajzlik). Telefonát. Konečně. Bohužel nám nějaký pan Soukup suše oznámil, že dnes nepřijedou. Nejřív v pondělí. Po ostré slovní přestřelce, kdy vyšlo najevo, že pan Soukup je ve firmě asi spíš namalovanej, než kompetentní, jsme se dozvěděli, že zboží převzali až dnes (nevím, co měly tedy znamenat ty předchozí sms), a že zboží nepřivezou, protože ŽÁDNÝ z řidičů nemá cestu naším směrem... Takže... Ledničku máme na chalupu, kde pochopitelně v pondělí nejsme. Musíme si vzít dovolenou a čekat, že nám SNAD zaplacené zboží zaplacenou služnou dovezou. Čili - nedoporučujeme!!!
Rychlé dodání, ceny.
Bohužel mi přišla tiskárna již použitá. Byly v ní nalité barvy a zaseklý papír. Absolutní neochota mi vrátit peníze.
Jsem ráda, že vůbec nějaká zásilka dorazila
Vůbec tuto firmu nepodporuji, ale dle vyhledávače Vánočních dárků se mi ukázala jako nejlepší,tak jsem objednala dárky s dodáním 20-21.12.2022. Nic nepřišlo. Po sléze - nejprve,přišel mail, že měli špatně naskladněno ze 2 produktů, pošlou jen jeden…ok,odepsala jsem,ať vrátí peníze za jeden a druhý do Vánoc dodají,dle jejich mailu, kde mi tyto možnosti nabízeli. Po pár dnech mi napsali, že mi peníze nezašlou, ale vše objednané a to po Vánocích 27.12.2022. mi odešlou a adeslali a vše v pořádku, ale já chtela dle nich peníze zpátky za 1 nenaskladneny dárek a druhy dárek do Vánoc!!! Takže co to je????
Nic
Zboží nebylo dodáno , peníze nebyly vráceny.Pořád dokola stejné e-maily a peníze nevráceny
Inzerce zboží skladem. Poté výmluva na přepravní společnost - která mimochodem doručovala jiné zásilky bez problémů. Neschopnost popsat zda se problém týká jedné položky nebo celého obsahu. Stejný problém umí řešit např. Lidl-shop. Rozdělí záslilku a pošle hned co lze a omluví se za zbytek. závazek vždy dodrží. ne tak MALL.
Nic
Zbozi nikdy nepredali dopravci, coz mi potvrdili i na infolince. Penize mi vsak temer po mesici dosud po xx urgenich nebyly vracene. Druhy balicek sice prisel, ale poskozene zbozi a tedy nefunkcni a dosud bez vyreseni.
Termín dodání
Záměna zboží! Mé objednané zboží už nebylo skladem, tak si klidně pošlou něco úplně jiného!
Cena za zboží Na vyhledávači Zboží.cz je uvedená cena Rottner Gun 5 EL skříň na zbraně Skladem 6 652 Kč Po přechodu do obchodu je cena o stovky korun vyšší :-(( Milan
Zklamalo mě to že nepřišla celá chybí ty dva dráty co drží sedačku byl to dárek prodej stromecek
Nic
Přišla mne nekompletní zásilka, chybí mne jedna skříňka a hlavně se nikdo ani neozval
Nic.
Příště si u nich nic neobjednám. Doručení mělo být do 22.12.-23.12. a do 23.12. to ani nebyli schopní odeslat. Nic si nekupujte od jejich partnera Good-bikes. Opakuji rozhodně se vyhněte jejich partnerovi Good-bikes. Nikdo nic pořádně neví a číslo mi na ně dát nemohli, že bych si to vyzvedl osobně třeba zítra, kdyby to bylo někde v příhraničí. Děkuji za zkažené Vánoce.
Mall začal využívat služeb WE DO. Společnost WE DO nekomunikuje se zákazníky o změnách stavu doručení. Mall má zpožděné a špatné info na staránkách o stavu objednávky. Mall poslal e-mail,že zboží bylo expedováno,ale zásilka ani po několika dnech stále ještě nedorazila.
balik objednán 13.12 měl to byt vánoční dárek a stalo se to, že s baličkem se nic nestalo dnes 22.12 jsem volal na pobočku a bylo mi řečeno že se objednávka nepohla od začátku objednaní. velké zklamání a zkažené vánoce. omluva žádná
Garance doručení do Vánoc 2022 s MALL.cz Nedoporučuji nakupovat před Vánoci. Garantují službu, kterou absolutně nejsou schopní dodržet. Mají psáno, že při objednání do 20.12.2022 stihnou doručit i jako zásilku na poštu. Objednávalo se 19.12.2022, takže v dostatečném předstihu. Očekávání že to stihnou veliké, realita potom smutná. 28.12.2022 jsem se začal pídit na zákaznické lince potom kde je zásilka. Paní mi sdělila, že to prověří ale že na to mají dalších 48h. Následující den došla SMS s vyjádřením, že zboží se ztratilo a ať si to objednáme znova (zboží už bylo nedostupné v obchodě bez termínu kdy si ho naskladní). Potom začalo nekonečné kolo mailů, kde si mě přehazovali jako horký brambor. Prvně, že ho nemají skladem a že ani neví kdy ho naskladní. Žádný náznak řešení. V dalším mailu, kdy jsem jim zdůrazňoval, že něco garantovali, tak ať jednají dle podmínek jejich akce, tak nabídli 200 Kč poukaz, pokud to přestanu řešit. Nikdo si neuvědomoval, že se jednalo o dárek pro vnuka, kterému nikdo nevysvětlí proč pod stromečkem nenašel dárek. Zlobil snad? NE, jen MALL nedokázal splnit to, k čemu se zavázal. Podmínky akce pro jistotu zmizely ze stránek. Pro MALL.cz : nesnažte se psát, ať napíšu někam mail. Řešil jsem to x dní mailem a neúspěšně. Automatizace někde pomáhá, ale tam kde má být osobní kontakt tak není.