MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Dobré
Vše in
objednané zboží, které bylo údajně skladem není vůbec k dispozici. Komunikace špatná, reakce na dotaz negativní. Oznámení o nedostupnosti zboží ze strany obchodu proběhla po týdnu.
katastrofa
cena a dodání v pohodě vázne výdejní místo.
Vše v naprostém pořádku.
Není co, dva nákupy a dva problémy!!!!
Dostavíte se 20.12. osobně na výdejní místo v Ostravě v 16,10hod, kde pracují dva lidé na kase a řeší i reklamace, v řadě stojí čtyřicet lidí a pracovníci na kase vám nahlásí, že systém automatického vydeje zkolaboval a oni musí řešit i reklamace!?! Po 40minnutách se posunete o dva metry v řadě dodředu tak se otočíte a jedete raději domů s tím, že zítra bude líp, ale to opakovalo i 23.12., takže vánoční dárek si vyzvednete 27.12. - to bylo v pořádku, na vydejním místě pracovali dva lidé - 45 minut v háji
Nebyl vůbec žádný problém, vše dle představ a za výborných podmínek a tak si představuji, že má fungovat eshop. Pro příklad všem.
Vzdy spokojenost, vse v poradku, doruceno dle dohody nebo probehlo osobni vyzvednuti na pobocce.
Vyrazeni z VIP programu, presto ze jsem verny a dlouholety zakaznik, ktery v obchode utratil desitky tisic korun.
Vše OK
vše v pořádku, doporučuji
JSEM VELMI SPOKOJENA
Co se týče nákupu na mall je vše v pořádku, vše končí případnou reklamací. U tohoto obchodu v podstatě neexistuje možnost kontaktu a dohody zjištění stavu. Člověk je odkázán na přihlouplé dopisování s robotickým reklamačním systémem. A čeká vždy na něco jako odpověď tak aby se nedočkal zprávy: vašemu dotazu se budeme věnovat do tří dnů. Toto není služba zákazníkovi, ale toto je k nas......
vše v pořádku
Vše v pořádku, průběžné informování o termínu dodání, včetně možnosti jeho přizpůsobení.
na jednicku
Sušička po objednání dorazila rychle,při osobním odběru v Č.Budějovicích jsme ji vyzvedli 23.12.13 před šestou.To bylo v přádku.Vypadá to,že pokud platíte tak vše probíhá dobře.
Po pár dnech provozu se zboží porouchalo a zjistili jsme,že nemáme záruční list.Telefonicky se mnou komunikovali jen automaty,poslal jsem dva mejly na které mají prý tři dny na odpověď.Dnes je čtyři dny a odpověď žádná.Dojel jsem tedy do obchodu osobně a jediný pracovník kterého jsem zastihl mi v rychlosti řekl,že záručák mít musíme a víc se se mnou nebavil.Tak jsem zvědavý co bude až přijede opravář.
doporučuji
vše o.k.
vše v pořádku
Vše ok.