Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8 053 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Jan Kosanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dnes už bohužel nic

Mall začal využívat služeb WE DO. Společnost WE DO nekomunikuje se zákazníky o změnách stavu doručení. Mall má zpožděné a špatné info na staránkách o stavu objednávky. Objednávka stronována. Peníze stále nevráceny a Mall nereaguje na emaily. Linka je Automat

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Šárka Bluchovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží si sami stornovali , už nikdy víc mall

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Akinom 22před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zboží stále nedorazilo (21.12.22), ani nebylo expedováno.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Zboží objednáno 11.12.2022. Do teď nebylo ani expedováno takže rodině dám pod stromeček asi jen obrázky produktů. To budou mít všichni radost. :) Je divné že Mall má tak pozitivní hodnocení i přes to že za poslední dva roky zde převažují negativní hodnocení... Podle mě by se hodnocení jako takové mělo aktualizovat podle poslední doby, nebo od změny vlastníka. Hodnocení, které bylo vyplněno X let zpět už nemusí odpovídat skutečnosti a tím pádem může být zavádějící.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Zdeněk Bitalapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednal a zaplatil jsem zboží u kterého bylo psáno, že příjde do 4 dnů. Už je to 2 týdny a stále nic, nikdo mě ani nekontaktová o spoždění, musel jsem 2x volat abych se dozvěděl že zboží ani nebylo vyexpedováno… Napisled co jsem přes vás něco objednával, opravdu děkuju za to, že dceři na Vánoce nepříjde dárek

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
TPKpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

První objednávka: 300 Kč za dopravu jsem přijala s nadějí, že to teda dorazí včas, je to přecejen velký spotřebič). Nedorazilo. Produkt naprosto nekvalitní a hlavně poškozený, proto jsem ho chtěla vrátit. Najednou mi přišel e-mail z Polska lámanou angličtinou, že vrácení nelze (takže očekávám, že to byl prodejce). Volám na Mall - tam mi bylo sděleno, že prodejce semnou vůbec komunikovat nesmí. Nesmí, ale očividně to jde. Reklamační proces trval víc jak měsíc a potom další měsíc, než byly vráceny peníze. Druhý objednávka: Objednávám produkt a volím připlacení za doručení další den. Další den čekám doma na kurýra, nepřišla ani SMS, proto volám přímo doručovací službě - paní mi zcela v klidu sděluje, že balíček je stále na depu a bude doručen až další den. Jistě, nemám nic lepšího na práci než sedět další den doma a čekat, jestli pán vůbec dorazí. Očekávám, že v takových případech přijde alespoň e-mail, SMS, nebo případně telefonát (například v PPL to tak funguje). Jdu na Mall a podívám se na možnosti doručení stejného produktu dnes. Mohu si připlatit za to, že dorazí ještě dneska, nebo připlatit o trochu méně za zítřejší doručení. Volám tedy do Mallu, sděluji operátorce nastálou situaci a zajímá mě, jak je možné, že stále nabízí možnost dnešního doručení, když očividně není možnost doručit ani balíčky z předešlého dne. Paní mi s naprostým klidem oznámila, že doručovací služba nestíhá, takže mi nemůže slíbit kdy balíček dorazí. Jako fakt? Takže já dám peníze za nějakou službu (v tomto případě za včasné doručení), službu neobdržím a nikdo mi o tom nedá ani vědět? Možná, když tedy služba nestíhá, by Mall neměl přijímat peníze za něco, co nemůže dát. Takže za mě už ne, chtěla jsem tomu dát druhou šanci po fiasku s předchozí reklamací, ale ten e-shop je skutečně nefunkční.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

8.12. byl objednán mikroskop, 9.12. dorazil email o expedici zboží, ovšem o týden později zboží stále nebylo odesláno, po zavolání na linku mallu mi bylo řečeno, že prověří danou situaci a do 2 pracovních dní mi zašlou vyjádření, 19.12. (tedy 2 pracovní dny) jsem stále neměla žádné vyjádření, tak byla objednávka večer zrušena a zažádala jsem o vrácení peněz a voila.... 20.12. bylo zboží najednou předáno přepravci s doručením v následujícím dni... Každopádně zboží jsem již objednala jinde a i přes pokročilé datum 3 dny před Vánoci mi bylo doručeno do druhého dne a objednávka z Mallu bude vrácena. Z Mallu již nikdy více.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
KWpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vcera prisel email a sms,ze bude zbozi dorucovano. Cely den jsem doma a misto aby prijeli,peisel dnes rano email o stornu objednavky,jako bych to stornovala ja. A opetovne odeslani dalsi skoro 200. Jako matka na matersky si toto fakt nemohu dovolit!! Jsem fakt n....a a nikdy vice uz!!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Objednala jsem dceři myčku za cca 15000. Přišla poškozená, bohužel jsem ji zaplatila předem a k tomu i poplatek za přesný termín dodání a výnos do patra cca 700,-. Dalších 14 dní jsme čekali na odvoz poškozeného zboží. Aby se vše stihlo do Vánoc, objednala jsem myčku znovu - opět poplatek za přesný termín a výnos do patra, přestože byla chyba na straně obchodu, sleva žádná. Peníze za poprvé objednanou myčku stále nikde, dopravce termín nedodržuje. Katastrofa, MALL už nikdy více. Domluva na reklamačním oddělení nemožná. Podávám stížnost na ČOI.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Tomáš Pytlíkpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Pouze 3x jsem na Mall.cz nakupoval s odstupem 0,5 roků a všechny 3 objednávky pokazili... vždy přišlo něco jiného. 3x to už není smůla !!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic komunikace hrozná s automatem se nedomluvite a když už e-mailem tak stále dookola a řešení žádné

Jiné zboží než které jsme objednali a zaplatili

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Dana před 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC

Na Mall.cz již objednávat nebudu, mají domluveného dopravce, garantují dodání do 14. 12., a 20. 12. se dozvím, že zboží vrátili zpět do Mallu, který tím pádem objednávku stornuje. Podotýkám, že máme recepci 24/7, takž výmluvy typu "adresát nezastižen" nepřipadají v úvahu. Objednala jsem všechno zboží jinde a na 5x budu běhat po různých místech na poslední chvíli jen proto, že společnost slibuje něco, co není schopná dodržet.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
jiri jungmanpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nevím, co se stalo, ale co tam vlezli Poláci, Mall jde od desíti k nule, ne k pěti. Asi jako všude. Co jim jediné jde, jsou trhy. A měli by u toho i zůstat. Už nikdy !!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Misa Fuckovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zásilku jsem doháněla více jak 3 týdny a nakonec mi přišlo úplně jiné zboží.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Helena před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednala jsem dvě věci a přišla jen jedna. Obchod nic neřeší. Určitě nedoporučuji nakupovat!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

Potěšila mě ochota zaměstnanců na pobočce i s těžší věcí pomohou do auta. Celkově super přístup zaměstnanců.

Rozdělování zakázek, občas kvalita partnerů a hlavně to, že Allegro zavírá mall pobočky a nechává pouze boxy a výdejní místa zásilkoven. Bohužel nedají to zákazníkům včas vědět, aby lidé nekupovali díky snížené možnosti vrácení (zejména větších věcí), případně reklamací. Osobně jsem vracel na zásilkovně a paní mě poslala do zádele, díky rozměrům (Byla to lehká krabice, ovšem trochu vyšší). Je na zvážení každého zda si koupí větší věc a bude trnout aby byla v pohodě. Vracet na vlastní náklady skrze Poštu, všechno řádně zabalit, aby se zboží nerozbilo. Asi budu volit příště obchod s kamennou pobočkou. Obchod zavření poboček nijak nekomunikuje, což beru jako podraz na zákazníky. Osobně bych zvažoval co kupovat. Spotřební zboží, kdy je důvod k reklamaci či vrácení nulový. Ale určitě nekupovat velké věci, případně drahé věci. Kdo nevěří, tak si počkejme :) Kdysi jsem měl Mall moc rád, ale cesta Poláků, je cesta do pekel.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Objednala jsem si sadu šálků na espresso a přišly semínka papriky. Škoda, že jsem si recenze nepřečetla dřív a spoléhala na předchozí zkušenost z minulého roku. Nákup u Mall už nikdy víc.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně vše špatně. Objednán dárek pro synka a 2x odložen a nedodržen termín. Dárek pro synka nemám peníze zatím také ne. Klasický polský přeprodejci. Někde jinde z eshopu objednají a pak na svém eshopu prodají někdy i dráž než v oficiálním obchodu. Zboží a dopravce s tímto obchodem asi ani nekomunikuje. Několikrát z eshopu objednáno a buď to byl šmejd a nebo ani zboží nedorazilo. Bohužel se musím přidat k ostatním recenzentům a zde již nikdy nenakoupím. Problém shledavám po přidání k logu MALL.CZ (by Allegro)

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Hana Strakovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

fakt nevim

k objednávce číslo 143336368 Kód na krabici odpovídá kódu objednanému zboží v objednávce, ale v krabici je jiné zboží. Fotka u zboží je chybná. Je tam vyfocen betonový vzor, ale v krabici je cihlový. Není možné to nikde vykomunikovat. Každý kdo si zboží objedná dostane něco jiného. Já to objednala dvakrát, než jsem se podívala, že kód na krabici sedí. Myslela jsem si, že se někdo spletl ve skladu. Ale je špatně fotka u zboží na stránkách.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Veronika Vaňkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Měsíc čekám na zboží, komunikace žádná. Pořád se opakuje, že se řeší. Když chci otevřít objednávku, tak najednou neexistuje. Podán podmět na ČOI.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaOne Courier

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)One Point

Kontaktní údaje