MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Poprvé a naposled. Všem co plánují něco nakoupit na Mallu, doporučuji přečíst zdejší recenze...
Nabídka na netu
Služby nulové. Péče o zákazníka žádná. Se tři objednávek 2vracim. Jedna poškozená a druha místo dětské kuchynske link mi přišel houpaci konik. Na call centrum se nedovolas nikomu živímu. Jak to vratit? Na zasilkovnu. Kuryrem nebo osobně? Proč si m dělat já práci když pochybil eshop. Svoz u zakaznika? Neexistuje. Prostě ne. Tohle je posledni nakup v tomhle e-shopu. Už nikd
komunikaci s ambasadorkou zákazníků (důvod změna mého hodnocení na Mall.cz)
Objednal jsem ohřívač vody/bojler. Do dvou dnů byl doručen. Po vybalení chybělo ovládací kolečko na hřídeli termostatu (tady bych vinu Mallu nedával). Ovšem následná reklamace - katastrofa. Hlavně, že na to mají všelijaké aplikace. No a vrácení zboží - také komplikace, v podstatě bych byl měsíc bez teplé vody. Mnohem lépe zareagoval sám výrobce Dražice a kolečko ihned zdrama poslal (to jsem si ale zařídil sám). A nejlepší fórek od Mallu je ten, že mi jako omluvu poslali slevový kupón na 500 Kč, ovšem nelze uplatnit na "Partnerský prodej", což je ale podle mě úplně všechno !!!. Takže Mall.cz už nikdy !!!
Leda komunikaci
Zaslala jsem zboží 3 den zpět a trvalo 20 dni , než mi poslali peníze zpět , za mě nákup na Mallu už nikdy víc !!!!
nic
v tomto obchodě je špatně úplně vše co Vás napadne. horší obchod neznám
na mall.cz jsem před cca 5-ti lety pořídil rýč xact od Fiskars s prodlouženou 25 let zárukou u kterého se mi nyní zlomila násada. Mall mi reklamaci neuznal a odkázal mě přímo na Fiskars ačkoliv na webu Fiskars je jasně uvedeno, že reklamace se řeší přes prodejce. Nakonec lidé na Fiskars byli velmi ochotní a násadu mi poslali novou s tím, že samozřejmě to měl vyřizovat mall. Za mě jako dlouhodobého zákazníka tohoto eshopu velké zklamání z přístupu a příště je už nebudu upřednostňovat.
Nic
Nedodržují stanovené datum dodání, garance byla 9.12.2022 a nic nepřišlo, katastrofa, strašný obchod.
Přehledné internetové stránky, rychlé dodání, fajn cena, kvalitní zboží.
Nic
Určitě neplaťte předem!!! Člověk spoléhá na léta prověřený eshop a ejhle. Zboží v hodnotě 1.999 Kč nikde a peníze fuč. Už minulý týden měli zboží doručit,ale nic. Volala jsem tedy na jejich linku a tam mi operátor řekl ,že se ode dne zaplacení s balíkem nehnulo a že je to chyba dopravce. Že tam zavolá a ozve. Neozval. Volala jsem tedy po nějaké době znovu,vzala to úplně protivná operátorka a že musím čekat, než si to vyřeší Česká pošta. Tak jí povídám, že zboží jistě neměli je po jednom kuse a že ať na vyřešení Českou poštou čekají oni a mně zajistí dodání zboží přes jiného dopravce. Nic. Položila telefon. Takže nemám ani dárek pro dítě a ani peníze. Už NIKDY!!!!Opravdu nikdy bych nic neobjadnala přes firmu Mall. Ať jdou k šípku!!!!Hnus!
Bohužel nic.
Celý proces špatně. Upřímně špatné recenze nepíšu, mám ale pocit, že konstruktivní kritika je zde potřebná. Co se stalo nám při nákupu na mallu už bych nerada opakovala. Koncem listopadu jsme si s přítelem objednali automatický vysavač za necelých 12000,- hned druhý den nám dorazil e-mail, že zboží je předáno dopravci a hned v pondělí nebo úterý dorazí k nám. Vzala jsem si tedy HO a byla doma. Jsme první na ráně, takže jsme čekali, že u nás bude hned v pondělí ráno, zboží však po dvou dnech stále nikde. Volám do Mallu, kde máme zboží? Odpověď=je u dopravce, zavolejte jim. Volám dopravci, ten tvrdí opak, že zboží stále nepředali, takže nám ho nemají jak dovézt, ať zavolám do Mallu. Volám tedy zpět...prý to prověří, že se stala asi nějaká chyba. Během dne mám informaci, že zboží není na skladě, tudíž ho určitě nedostaneme. Objednávku tedy stornuji s tím, že do 5 prac. dnů mám obdržet peníze zpět. 8. den stále nic, volám tedy na Mall. Dovolat se je teda něco...poprvé mě virtuální asistentka odkázala na web. Po druhé už jsem řekla, že chci mluvit s operátorem. Nedovolala jsem se. Během pár minut mi ale volají zpátky. Prý se nejspíš stala nějaká chyba a peníze se tak neodeslaly zpět. Do 48 hodin je ale určitě budu mít na svém účtu. Druhý den ráno mi přijde mail, že peníze dostanu až do 5 pracovních dnů. Je pátek, takže zase až za týden. Věřím ale, že teď už se nemá co pokazit. Ano, občas úplně nemáme den, jen máme už 2 podobné, ne li horší zkušenosti s Mallem. Například, kdy jsme si objednali 3 věci a každá přišla jiný den na jiné výdejní místo. Chápu, že pokud je zboží od více subdodavatelů, je to náročné, ale když už je Mall tak známý, měl by si držet jistou dobrou pověst. Prosím zkusit proces objednávek zlepšit. Přeju více spokojených zákazníků, třeba mezi ně taky jednou budu patřit. Jana
Nic
Zboží, které mělo být skladem ihned k odeslání přišlo až za 10 dní, krabice byla na několika místech děravá a část poslepovávaná. To nemůžu dát nikomu jako dárek. Mall už nikdy více!
Nic
Odešlo email, že zboží bylo předáné přepravci, pak zrušili objednávku, aniž by dali vědět o jejím stornu. Bez nějakého udání důvodu. Ale zboží si znovu můžete objednat. Tak tomu nerozumím. A jak vrátí peníze, jsem si musela zjištovat taky sama. Už se mi to stalo po druhé. Šanci už nedostanou
nic
klamná skladová dostupnost, už není to mall.cz jako dříve (ostatně je to asi polské allegro?)
Nedoporučuji! V žádném případě neplaťte objednávky předem! Z pěti balíčků doručili jen tři. Za čtvrtý vrátí (snad) peníze. U pátého dělají mrtvé brouky. Respektive dva dny píší, že věc řeší, ale ve finále se neřeší nic. Odpálkují Vás strohou odpovědí, že věc řeší a máte čekat, až se sami ozvou - jenže neozvou. Urgujete, vypisujete, ale bezúspěšně. Takže dva týdny před vánoci nemáme ani dárky pro děti, ani peníze. Jak se tomu říká? Zlodějina? Spoléháte na léty prověřený e-shop a tvrdě přitom narazíte.
Po dělší době jsem objednal z MALL a docela jsem byl v šoku, objednané zboží nebylo vůbec zabaleno do přepravního obalu,chránící originalní obal výrobku,ani v žadné folii igelitu nic. Na originalní krabici výrobku (hračka dárek!) byl nalepeny velky samolepící logistický lístek od přepravní společnosti WEDO, který nejde odlepit,takže tak kazí dojem z dárku pro dítě, je přes celou menši krabici výrobku. Amateři. Už tady nebudu opakovat nákup abych se obaval jak přijde zboží, nedoporučuji.
Zboží objednáno dne 19.11. půlka objednávky přišla, roztrhaná krabice, zboží v pořádku. druhá půlka stále do dneška nedorazila. U všeho bylo skladem? =/
nic
měsíc a půl čekání
Velký výběr na jednom místě
Na objednané zboží čekám už desátý den a nic. Komunikace je na budu mrazu, pouze oznámení, že bude zásilka zpožděná. Určitě už nikdy na těchto stránkách nakupovat nebudu, jelikož už je to po druhé kdy řeším dlouhou dobu dodání.
Vůbec nic,banda podvodníků
Objednané dveře přišli poskrabane,na jednom místě promackle a praskle,obal byl neporušen takže to tam už takhle museli zabalit prasata a odeslat!!!nechapu!!!a reklamace to je pecka,jak už bylo zmíněno v příspěvku predemnou,tak na živého člověka se nedovolate,s automatem jsem nic nevyresil protože balik bych si musel poslat na svoje náklady protože to nevyhovuje rozměrům které mall.CZ udává a když jsem se tedy rozhodl ze jim to vrátím osobně v Pardubicích tak radši všechny pobočky zavřeli…další pobočka je 100 km daleko,bomba…takže jestli muzu doporučit,na Mall.CZ už nikdy víc nic,jak už bylo zmíněno jen tahají penize z lidi!!!!
Po stornování zboží, dlouhé čekání na vrácení peněz.Nevim jaký je to problém.