Po omluvě e shopu za zpoždění zboží o dva týdny,dnes opět zpoždění o další týden.Děkuji ,ale chci zboží aspoń dostat a mám obavy.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
Zbozi nemaji skladem, ale tvari se ,ze jo a doba dodani cca 10+ dne pokud ho neztati po ceste
Zatím jednání vstřícne uvidim realitu vyřízení vrácení ve 14 lhutw
Došel mi parfém Dior Homme intense bez celofánu,90%obsahu,zjevný fake podle asi 8 prvků identifikující fake,jak jsem otevřel.keabickz,hned jsem nesl.na zásilkovou.Polsky BB shop,smrdí to jak močůvka,víčko nedosedá,kriv atomizeru dlouhá trubička nasávání zkrátka všechny prvky nesou znaky fake a to i včetně krabičky dle Dior ČR i videí na YouTube.Cekam na vrácení částky nazpět.Skoda že takové podvodníky MALL nechá se sebou obchodovat a ztratí tím reputaci do dalších obchodu svých zákazníků
široká škála sortimentu, rychlost dodání, slušné ceny
Nedoporučuji si u prodejce kupovat žádnou elektroniku! V případě poruchy se jen těžko domáháte prozákaznického přístupu. Naprosto nerespektují platné zákony.
Značkový křeslo vrže po 2 týdnech Absolutně žádnej formulář, kontakt týkající se reklamace Nejsou schopni zajistit opraváře křesla namísto toho vám vyjede seznám nějakejch shluků písmenek který maj bejt "autorizovanej servis"... co já s tim?! Ještě abych se s tim někam tahal.. děláte si prd.e.l? Líná korporace... všechno jedou do marketingu - Čínská politika (hlavně prodat - je jedno v jakym je to stavu). Nejmenovaná začínající firma mi tehdy ihned poslala opraváře domů.. nevím z jaké firmy a ani mě to nezajímá. Proč musím dělat kroky za vás? Váš systém reklamace je trapnej a když se někde proklikám k reklamaci tak mi stránka napíše že "sorry ale teď to nejde". Firmu nikomu nedoporučuju.. tohle mě akorát vytočilo. NEMŮŽU UPLATNIT ANI PRÁVO REKLAMACE bez problému tak jako u všech ostatních firem Nemám důvod si u vás koupit ani debilní lampičku
Způsob vyřízení prodloužené záruky. Problém s pračkou v prodloužené záruce byl řešen jako pojistná událost. Po dvou letech prodloužené záruky a jedné opravě pračky mi vyplatili 192,- Kč. S tím že pračka ztrácí každý měsíc hodnotu, už jednou byla opravovaná, že je nezajímá, že prodloužená záruka by měla ještě dva roky platit a pračka se rozbila znovu. POZOR! na podmínky prodloužené záruky.
Rychlost.
Nic
Doba doručení
Zklamalo mě velice to že pro firmu mall.cz je důležitější reklama než bezpečí odesláneho zboží...přijde mi absolutně hloupé zásilku v hodnotě 6000 poslat jako burani v prázdné krabici bez jakéhokoliv zabezpečení ( bublinková folie , vzduchové sáčky) místo toho jenom 1kg těžký katalog o který rozhodně nikdo nestojí ani nikdo nežádal prostě hnus. Zboží došlo poškrábáné a potlačené
Rychlost dodání
Vyřízení reklamace. Již měsíc se snažím vyřešit reklamaci zásilky, která přišla poškozená. Slíbeno zaslání nového zboží. Po včerejší komunikaci se zákazníkem servisem jsem zjistila, že zboží není v reklamačním rizeni ale bylo evidováno jako vrácené(kdybych si nezavolala nemám žádné informace a peníze by mi u mall.cz visely kdo ví do kdy). Příště raději objednám jinde
Objednala jsem si zboží s víkendovým doručením domů. Zboží nedorazilo. Vsadím se, že zítra, v pondělí, mi přijde e-mail, že zásilka dorazí v úterý. Kdybych chtěla, aby mi zboží dorazilo později neobjednávám ho na víkend!! Zklamání!
Sortiment, výběr, dodání zboží
Zabalení zboží při přepravě
Vůbec žádná reakce na email bojím se aby zboží vůbec dorazilo, a to mám zaplaceno předem
Výběr
Dne 4.6.2022 jsem zde zakoupila roboticky vysavač SENCOR SRV 4000GD-EUE3 Bohužel začal jezdit zmateně. Objel pouze část kraje místnosti a hlásil úklid hotov , zpět na základnu. Dne 12.9 jsem jen musela dat na reklamaci , která mi nebyla uznána ze vysavač funguje jak má. Doma jsem jej vyzkoušela a neobjel ani jednu místnost a hned jel zpátky na základnu , ale trvalo to 20 minut než ji nasel(podotýkám ze je pořad na stejném místě) (přilozim foto). Dne 5.10. Jsem vyzvedla reklamované zboží , které mi nebylo uznáno a jezdil pořad stejně zmateně, takže jsem 7.10 jela zpět reklamovat stejný podobném,který mi opět nebyl uznán! (1.11) ! Takže mi je vlastně vysavač k ničemu! Budu to řešit! Koupila jsem vysavač aby fungoval, ne aby byl 2 měsíce na reklamaci!
Chtěl jsem si objednat 2 položky. Bohužel více dodavatelů. Takže jeden doprava v pohodě a druhý při ceně objednaného zboží 150 Kč - doprava 189 Kč. Tak jsem raději objednávku zrušil
nabídka
Zboží opakovaně nedodáno na výdejní místo nabízené obchodem. Navíc nemožnost domluvit jakoukoliv jinou možnost dodání, objednávka automaticky stornována, poté čekání na vrácení zboží na sklad a až poté vrácení peněz. Plus minimální snaha vyřešit problém a nevysvětlení důvodu nedodání zboží přes opakované dotazy. Zatím nejhorší zážitek napříč eshopy.
Koupil jsem krycí plachtu na bazén a až teprve dnes 16.11.2022 jsem ji použil. Plachta OK, ale dokoupené 1× HANDI HELP Napínák lanka plachty s oky + lanko v ochranné PVC bužirce bylo totálně k ničemu. Po opravdu slabém napínání, lanko prasklou. Po průzkumu bylo úplně rezavé. Neumím si představit zdlouhavou reklamaci. Standa
POZOR MALL CZ NEVRACÍ PENÍZE ZA NEDODANÉ ZBOŽÍ!! Posílají e-mail oznámení s tím, že objednávku zrušili, a že se má vyplnit přiložený formulář, po jehož vyplnění peníze vrátí zpět. Formulář ale nejde otevřít, protože je k tomu potřeba zadat tzv. ověřovací kód, který ale MALL CZ zákazníkům v SMS z nějakého důvodu neposílá. Náhoda to není, protože se mi to stalo u dvou posledních objednávek. Je nemožné kohokoliv na MALL CZ emailem nebo telefonicky kontaktovat a v kamenném obchodě mi prodavači neporadili, na koho se obrátit.
Nic
Po necelém roce mi úplně umřel telefon. Po belni složité komunikaci s reklamačním oddělením mi telefon vrátili neopravený. V protokoluuvedli: telefon už není v záruce, někdo neoprávněně vyměnil baterii, telefon přišel do styku s kapalinou. Vše je lež. Jen výmluvy pro neuznání reklamace. MALL UŽ NIKDY VÍCE!!!!!
Nic
Chtěla jsem dostat zboží do ruky, místo toho mi objednávku rozdělili na dvě zásilky a každo uložili na jiném místě. Jednu zásilkovnu bych možná ještě našla, ale u druhé netuším kde se nachází a operátorka na Mall nevěděla také, protože již předáno dopravci. Takže na to na co jsem spěchala nemám, musím počkat až dopravce vrátí a pak mi snad vrátí platbu bez zaplaceného poplatku za doručení do vlastních rukou fakt super zase si něco na Mall objednáv dopravce WEDO bacha na ně.
Nic
Už ani placení za včasné dodání nefunguje. Nejen že nedodrží čas ani den nýbrž dodají objednávku možná za 3 dny. DPD tvrdí že nedostali pokyn ke svozu a v Mallu neví kde se vůbec objednávka nachází. Takže mám počkat až balík přijde, abych ho nepřebíral ,že pak někdy vrátí peníze. Prostě dokonalé. Už nikdy víc.
Nic