Objednal jsem zboží které mi došlo ale nebylo kompletní, tak jsem volal na reklamace udělal jsem všechno co po mě chtěli a už čekám druhý měsíc a pořád nic. Volal jsem tam ještě jednou a paní mi slíbila že mi dá hned vědět jak to se zbožím vypadá a po týdnu se mi pořád nikdo neozval. Rozhodně nedoporučuji nic objednávat je to banda lhářu a zlodějů!!!
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Došlo mi poškozené zboží (pračka). Pračka je v novém domě, ve kterém ještě nebydlime, takže jsme na to, že pračka že dvou míst teče přišli až po týdnu (kdy mě naštěstí napadlo pračku vyzkoušet právě kvůli funkčnosti). Takže nejen, že pračku musím z Příbrami sama dopravit až do Prahy, ale ještě mi paní z reklamační sdělila, že už tedy nejsme ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy. Jako ať se na mě nikdo nezlobí, ale doručí mi rozbitou pračku a takové jednání? A to pominu, že jsem před měsícem koupila za 12 000,- lednici, která pro změnu namrzá (lednice, ne mrazák) takže Mall už nikdy. Už jsme s nimi problém měla a bohužel jsem se nepoučila. Takže tohle byla poslední kapka.
Nic
Naprosto vše! Četla jsem špatné doporučení na mall, ale potřebovala jsem rychle lehatko na zahradu a mall garantoval “ zboží zítra u vás” . Myslela jsem, že na tak jednoduché a jasné objednávce není co zkazit!!! Objednala jsem 1.6.2022 a jelikož tam byla garance “ zboží zítra u vás” , jsem 2.6.2022 lehatko očekávala. Jaké bylo překvapeni, když jsem dopoledne volala na zákaznickou linku a ještě než se mě ujal zaměstnanec Mallu mi bylo sděleno, že mé zboží není zaplaceno. Kde se stala chyba? Z mého účtu platba odešla! Volám tedy do Citybank, což je banka Mallu a tam mi bylo potvrzeno, že má platba je na účet připsána. Volám zákaznickou linku, tam mi tvrdí, že jsem nezaplatila. Prosím tedy, aby se spojili s tím, kdo má přístup k vypisům. Slibuji, že se mi ozvou….. Čekám, nikdo nevolá. Volám tedy sama a opět mi bylo řečeno, že mou platbu neeviduji. Takže jsem 2.6., místo abych se těšila ze zahradního lehatka, strávila telefonovanim, abych stále dokola slyšela, že má platba není evidována, doplněno sliby, že prověří, zavolaji zpět atd. Nic z toho samozřejmě nedodrželi! OK tak holt to přijde 3.6. Víkend před námi, užijí si lehatko pak. Jaké překvapeni, když jsem se v pátek odvolala do Mall, telefon vzala pani Denisa Dostálová , první osoba, která byla milá a chtěla pomoci, ale byla na to bohužel krátká. Oznámila mi, ze zboží obdržím až 6.6.2022. Takže závěr ….. objednáte zboží 1.6. 2022, garantují “ zboží zítra u vás” a obdržíte ho 6.6.2022. Vím, že Mall dodává zboží i o víkendu, proč mi nebylo dodáno nevím. Každopádně tuto firmu vidím jako skupinu neprofesionalů a podvodníků. Hřeší na to, že stále tu budou zákazníci jako já, že sice čtou recenze o nespolehlivém dodání, ale VŽDYŤ PŘECE NEMOHOU NA TÉTO LEHKÉ OBJEDNÁVCE NÉCO POKAZIT …… BOHUŽEL MOHOU. Za mne tedy Mall NIKDY VÍCE!!!!
Za mě výborná komunikace. Dokonce mi přišla zpráva z omluvou za pozdější doručení, ale panenka přišla přesně jak měla a vnučka měla dárek na Den dětí včas. Tudíž za mě plná spokojenost.
Nic
Vyvarujte se tomuto obchodu! Jsou to zloději a podvodníci! Peníze z nich už nikdy nedostatnete. Jen lži a trapný výmluvy. Raději nakupte jinde!
Napsali doručení 25,26 a je 27 a nic nepřišlo. Zpráva s omluvou nikde.
Vůbec nic...
Dali jsme k reklamaci sadu NEREZOVÝCH hrnců, reklamace nebyla uznána, za nevhodné používání ?! Si jako myslíte, že jsem v nich vařila železo nebo měď ?? Při prvním použití ( dodávám, pro nechápavé nebo méně zkušené k čemu se vlastně hrnce používají..) postavila jsem k varu brambory, při vroucí vodě se objevili rezavé tečky na dnu hrnci.. Nerezové hrnce nereznou, prosím teda vaše odborné vysvětlení jak s hrnci teda zacházet, asi slouží pouze jako na okrasu. Každopádně jsem psala na ČOI a potáhnu to výš.. V takovém případě si od vás už nic neobjednám, sadu hrnců neuznané reklamace nepřevezmu, můžete zkusit nabídnout k prodeji. Možná nějaký troubelín se na to chytí a bude v tom vařit klidně dál..
Pokud si budete chtít zaplatit výnos zásilky do patra, dejte si pozor, neboť "výnos do patra" dle Mall.cz je výnos s vaší asistencí. Řidič přijede sám a hlavně z částky, kterou jste zaplatili on neuvidí ani korunu. Takže raději se vykašlete na připlácení firmě a dejte ty dvě stovky řidičovi.
Reklamace uznána. Na peníze čekám už měsíc.
Co můžu pochválit? Nic...
Co vás zklamalo? ... Komunikace, a především to, že pro Mall.cz nepracuje nikdo kompetentní. Nikdo, kdo by opravdu řešil problémy. Všem, se kterými jsem od 12.04.2022, kdy jsem objednané zboží uhradil, je naprosto jedno, že mi nic nedorazilo. Když volám na zákaznickou linku, stále stejná pohádka. Někdo mi dá vědět, ale pak se nikdo neozve. Milý Malle.cz, VRAŤ mi moje prachy, nebo sežeň, co jsem si zaplatil a doruč mi to. Je takový problém, si vyřešit ten problém s dodavatelem, na kterého se neustále vymlouváte beze mně? A mi prostě dodat jiné zboží? Nebo narovinu říct, že jste neschopní a vrátit mi prachy? To mě musíte tahat za fusekli měsíc a půl? OJEBÁVKA č. 137759987
Nechápu ty recenze zde. Nakupuji několik let a často a nikdy jsem neměla problém, poprvé jsem teď vracela nefunkční výrobek a vše proběhlo rychle, na call lince, byla paní vždy milá.
Nic
Nic.
Objednávka měla být dneska doma. Stále není. Komunikace nulová.
nic
Zboží přišlo nekompletní, poškozené, reklamace odmíta řešit.
Rychlost odeslání
Objednala jsem dvě figurky Sonic ale dorazila mi jiná, než jsem si objednala.Když nakupuji figurky o velikosti 7cm za více jak 500kč tak očevám že přijdou ty co jsem si objednala.Navíc jsem je chtěla pro syna k 6 narozeninám,který jsou zítra.
Nic
Zboží pod objednávkou č. 137759987 jsem objednal a zaplatil 12.04.2022. Zatím je to přesně měsíc, co mi nebylo nic doručeno, nikdo není schopen říct, kde zboží je. Komunikuje semnou přes e-mail pouze nějaký robot, jehož algoritmus je naprogramován tak, aby mě absolutně vytočil. Jsem zvědav, po kolika měsících robot vyhodnotí, že je mi třeba vrátit peníze za nedodané zboží.
Nic
Všechno Řešení reklamací - zboží pošlou do servisu, který údajně zařízení vůbec neopravuje a pošlou zamítavou zprávu. Když jsem si stěžoval, tak na druhé kolo reklamace to poslali úplně do stejného servisu, který poslal zprávu jako přes kopírák. Do dnešního dne mi neřekli která součástka se porouchala a nebyli schopni vysvětlit proč není krytá zárukou. U Mall.cz rozhodně nic nekupujte.
Nic
Nekonečné dodání
nic
Vrátil jsem zboží během 14 dní přes Zásilkovnu. To trvalo cca týden a teď mi v době expresních plateb vracejí peníze už 4 dny. Takový chaos a bordel jsem neviděl snad ani v Rusku. A mám takový dojem, že to je hlavně o lidech, co tam pracují. Už nikdy více.
Velké zklamání, objednala jsem panenku Barbie a místo toho mi byl doručen zastřihovač vlasů. Na to, aby se ke mně dostalo objednané a zaplacené zboží, musím vytvořit novou objednávku a zaplatit znovu. Chybně doručená objednávka se považuje za vyřízenou a zákaznický servis přistupuje k situaci, jako kdyby šlo o standardní případ reklamace. Z mé strany nedošlo k žádné chybě, ale k nápravě se vyžaduje pouze mé úsilí. Očekávala jsem, že znovu přijede kurýr, přiveze mou skutečnou objednávku a zároveň odveze chybně doručené zboží. Místo toho musím zbytečně ztrácet čas a peníze, abych vrátila zboží, které jsem si neobjednala. Služby Mall.cz již v budoucnu využívat nebudu.
Jednoznačně nedoporučuji obchod Mall! S takovým jednáním jsem se v životě nesetkal! Zboží přišlo poškozené od dodavatele, to se dá pochopit ale to, že už to řešíme od 1.4.2022 a stále není nic vyřešené, už se vážně pochopit nedá! Neustále řešení přes e-mail reklamace, poté dokonce e-mail vedení, email zákaznické podpory, x telefonátů a stejně nemám nic! Byla domluva, že vrátí peníze. Podotýkám, že toto vzešlo z jejich strany, takže jsem se podle toho zařídil, protože se jednalo o dárek k narozeninám, musel jsem sehnat dárek jinde. Došlo k vrácení zboží z mé strany a už jsem myslel, že dojde jen k vrácení platby. Což jsem se velice spletl! Následně mi přišel e-mail, že mi bude doručeno zboží od dodavatele. Takže místo platby se mi snažili doručit zboží! Po opětovné telefonické a emailové domluvě, jsem samozřejmě zboží odmítl a bylo mi řečeno, že by mělo dojít normálně k vrácení peněz bez zpoždění. Poté nastalo ticho, opakované telefonáty e-maily a žádné řešení. 3.5 se ozvali s tím, že dodavatel poslal zboží, protože si myslel, že ho chci! A že mi teda nemůžou vrátit platbu, protože nemají zboží. Zboží jsem poslal 22.4.( na odvoz se čekalo asi 14 dní, než stanovili datum) a už ho dávno mají, to že neměli zboží, které já ani neviděl mě vážně nezajímá! 4.5. přišlo zpět i zboží, které odeslali údajně omylem a stále peníze nemám. Takže opravdu nedoporučuji!
Nic