Posledni objednavka, zrejme chyba na webu. Objednavka okamzite stornovana, coz chapu, cena neodpovidala skutecnosti, ale zadna omluva, nic. To je velke zklamani v pristupu k vernemu zakaznikovi.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vždy rychlé dodání
nic
Zklamalo? Spíš naštvalo objednala sem si ložní povlečení pro dceru na určitý den ten den mi to nedorazilo, a neustále zpoždění objednávky.!!!!!
někdy ceny, jindy sortiment
Zrušení objednávky z důvodu špatně navedené ceny od dodavatele.. Místo toho, aby bez obtěžování vrátili předem zaplacené peníze na účet, z něhož přišly, obtěžují vyplňováním údajů v dotazníku. Opravdu se mi to snad jen zdá..tak si nepředstavuji službu a ze zákona povinnou vratku peněz. Příště opravdu zvážím, zda nenakoupit jinde.
objednávala jsem i v minulosti a nebyl problém
celý koncept prodejní galerie. Když nejste přímými prodejci, tak si nemůžete ohlídat dobu dodání. Objednávka učiněna 27.3. 2022, hned 28.3. potvrzeno, že byla předána dopravci DPD firmou Aga24. Do dneška 4.4.2022 nic. Urgovala jsem 31.3.2022 bylo mi přislíbeno, že v pátek 1.4.2022 pošlou (asi apríl). Dnes jsem se ze sledování zásilky zase dozvěděla, že nic nebylo posláno.
nic
objednal zboží, zaplatil. Do té doby vše vpořádku. emailem potvrzení o přijetí platby. Od té doby ticho po pěšině. Prostřednictvím zákaznické linky objednávka vystornovaná. Dodnes žádné peníze na účtu. Jsou to zloději. Hodlám podat podnět na obchodní inspekci.
Rychlé dodání
Posílají použité zboží, takže nikdy více Mall.cz
POmoc při výýběru zboží
Zalali vadné zboží. Má snaha je vyměnit se setkala s neskutečným byrokratickým kolotočem. Nakonec oznámili, že musím zboží vrátit. Pak mi oznámili, že jsem vrátil nefunkční výrobek a byrokratický kolotoč se rozjel nanovo. Jedním slovem - KATASTROFA
Doba doručení Komunikace Neustále prodlužují dobu dodání, čekám uz tři týdny a nic, komunikace žádná, web nepřehledný, nelze odeslat žádný jednoduchý formulář k vyřešení dotazu, jen placená linka. Moje poslední objednávka, už nikdy víc. Poslední rok to šlo čím dál víc z kopce, nedoručování zásilek trvá už snad rok, bohužel jsem zboží neměla možnost objednat jinde. Do příště aspoň vím, že radši vyberu jiné. Pokud zboží chcete brzy, rozhodně neobjednávejte! Já teď budu jen doufat, že jsem 8 tis. nevyhodila do hajzlu a zboží snad někdy přijde.
Pokud potřebujete reklamovat zboží katastrofa!!! Došli nám nekompletní zboží, přes měsíc jsme reklamoval, ale bez výsledku, v jednotlivých emailech si pán z reklamací protiřečí, na závěr napsal, že uplynula doba, kterou má dodavatel k vyřízení, což nebyl můj problém, neboť já jsem hned poprvé napsala, která část zboží chybí. Takže po dvou měsících se na koupené zboží můžem doma dívat, opravdu velké zklamání s chováním tohoto obchodu. Když jsem volala nazákaznickou linku, tak odpověď pokaždé zněla, že se reklamace urgentně řeší, ale skutek jaksi útek.
Žádná komunikace, platbu si vezmou, v zápětí zruší bez udání důvodu obj., peníze ani zboží zakoupené v akční ceně nemám .
Nic
Nedoporučuji!!! Objednala jsem si Apple Watch. První zádrhel - nebyly doručeny včas. Když teda byly doručeny nešlo se do Apple hodinek přihlásit neboť tam byl přihlášený už jiný uživatel, hodinky jsem koupila rozbalené, nikoliv používané. Mělo jít čistě o poničený obal což mi bylo jedno, ale tohle???? Zákaznický servis neodpovídá na mé zprávy! Hodinky jsem poslala zpět a tak jak jsem je potřebovala hned budu teď čekat 14 dni na vracení peněz. Absolutní otřes jednání přes zákaznickou linku. Naposledy!!!! Už nikdy více !
Sortiment
Dne 18.7.2021 jsem na eshopu mall.cz vysavač. Bohužel se na tomto vysavači vyskytla opakovaná vada. Průběh druhé reklamace: - 29.01.2022 byla zásilka byla vrácena odesilateli - 04.02.2022 Eshop mall.cz potvrdil převzetí reklamovaného zboží - 08.03.2022 jsem E-mailem zaslala Odstoupení od kupní smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace - 10.03.2022 mall.cz potvrdil, že reklamaci nestihli vyřídit v řádné lhůtě a náleží mi tak nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Potvrdili mé číslo bankovního účtu s tím, že požadavek na vrácení platby za reklamované zboží předávají na příslušné oddělení, kde bude do 5 pracovních dní zpracován. Dnes, tj 24.3.2022 stále nemám peníze na účtu a to i přes jednu telefonickou urgenci na jejich zákaznické lince. Tento text zasílám i na čoi.
Místo objednané sušičky na prádlo dorazila myčka nádobí.Po týdnu myčka odvezen a sušička stále nikde. Po dalším týdnu objednávka zrušena. Jeden měsíc od objednání zboží a stále nemám peníze za sušičku na účtě
Nic
Očekávaný termín doručení nesplněn, ale to by mi až tolik nevadilo, čekala jsem i s přítelem, protože je zásilka na něj i druhý den a to jsem byla šťastná a těšila se, protože mi přišla SMS, že mi bude zásilka, pračka za necelých 9500,- s dopravou, doručena. Přišlo následné zklamání, když se ve sledování zásilky čas, který ukazoval doručení ztratil. Volala jsem řidiči a ten mi sdělil, že nemá dneska čas, že zítra. Dispečink toho řidiče mi řekl, že my se máme podřídit. Tak jako kde to jsme? Přijde vám SMS že to má být tak a tak doručené a oni nemají čas a Mall vám akorát ve sledování napíše, že je mrzí, že je zásilka zpožděná. Dám tyhle recenze více lidem, aby věděli, že na Mall už kupovat nemají. Jsem opravdu zklamaná
Momentálně nic
Přístup zaměstnanců, nedostatek informací, bezmoc dohledat zboží, které se asi ztratilo ve vzduchoprázdnu a zničeny celý den, nejen proto, že jsem polovinu dne strávila, čekáním na zboží, které nepřišlo. A potom mě zdrtilo jednání na zákaznických linkách Mallu a DPD, kde se člověk rozčílí jejich rádoby asertivnim chováním, ale stejně nic nevyřešil.Celkově zklamání.
Nevim
Silena doba doruceni, ve ctvrtek zaplatite objednavku a doruci za tyden...
Nic
Zakoupil jsem rozbalené zboží... To ovšem nebylo zkontrolované ani vyzkoušené a teď už třetí týden čekám než se milostivě uráčí ozvat, že už zboží po mém odeslání aspoň dostali. nenakupovat na Mall lidí běžte na alzu !!!
Objednala jsem od nich spoustu veci, byla jsem vždy spokojená, ale teď okrádají lidi!!!
OKRÁDAJÍ LIDI!!! Objednala jsem v akci indukční vařič, po vyzvednutí zboží jsem zjistila, ze produkt uz byl rozbalen, pri vytažení z krabice jsem nalezla indukci spinavou od bile barvy. Zbozi jsem vratila podle postupu na jejich webových stránkách, napsala tak vzkaz, ze chci zboží vrátit ve lhůtě 14 dnu, penize at mi poslou na účet. Jejich podmínky jsem splnila ve lhůtě do 14 dni, jeste jsem jim to v dane lhůtě potvrzovala emaily, ze si preji vratit penize, vysvetlila situaci, poslala fotografie s dukazem - foceno v den převzetí zboží. Když váží zboží vice jak 5 kg, zasila se na adresu reklamačniho oddeleni, ikdyz zboží nereklamujete, maji to tak nastavené. Po 20 dnech mi prisla zprava reklamace vyřízena, uznana, zboží vám zasíláme na adresu. Na druhy den uz prijel kuryr se zbožím. Vnimam tohle jednání jako podvod. Zboží jsem nepřevzala a dal s mall.cz problém řešila pres emaily, jejich operatory. Uznaly chybu, omluvili se. Peníze stale nedorazili, volám jim, jen se vymlouvaji. Po vrácení zboží čekám na peníze 1,5 měsíce. MAll.CZ OKRÁDÁ LIDI!!!!
Nic
8.3.2022 jsem objednavala zboží. Cena pres 3 tisíce. Se slevovym poukazem 3 tisíce. Zboží mi do teď ceka v zasilkovne a mall s tím nic nedělá, ze se jim slevovy poukaz nepropsal. Neustale po mě chtějí zaplatit celou objednávku, ze poukaz mi pošlou dodatečné. Nechapu proč by jsem toto měla dělat, když jsem vše udělala v objednávce spravne, takže balík a hlavně dárek pro 8leteho syna ceka až si někdo udělá čas a konečně nám ho vydá. Zítra je 22.3. syn narozeniny, ceka na dárek a mall stále nereaguje. Takže děkuji, u nich už nikdy více objednavat nebudu, a jak mu budu zítra vysvětlovat, ze nemá dárek vážně netuším. Za tu dobu jsem na jejich linku volala 5x., a bez vysledku, porad ze to pošlou dále…a za 13 dni se nic nedeje!!!Absolutně nespolehlivý obchod.
Vzdy rychle vyrizeni objednavky