MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Objednala jsem si pračku na Mallu 5602 Kč + 600 Kč doprava INSTALACE ODVOZ STAREHO SPOTŘEBIČE Dneska přijeli dva chlapi přinesli pračku s tím že v nějakých podmínkách je uvedené že má být pračka na chystaná za prvníma zamykatelnýma dveŕma což nikde napsané samozřejmě není takže to dopadlo tak že mi nechali v koupelně starou pračku a v chodbě mám novou pračku pán byl příjemný asi tak jak osina v …… arogantní …. který vám oznámí že on už pro firmu pracuje dlouho jedná se konkrétně o firmu HELICAR Takže nemůžu prát pračka není zapojena stará není odvezena 6300 v čudu a služba žádná už nikdy nikdy nic neobjednám
POLSKÉ ALLEGRO JE HNUJ Nic firma je absolutně neschopná, neumí ani vyexpedovat zboží. Jako soda stream mi poslali nějakou pitomou dětskou deskovou hru. ABSOLUTNÍ SELHÁNÍ
POLSKÉ ALLEGRO JE HNUJ Nic firma je absolutně neschopná, neumí ani vyexpedovat zboží. Jako soda stream mi poslali nějakou pitomou dětskou deskovou hru. ABSOLUTNÍ SELHÁNÍ
Absolutně žádné, byla jsem velmi naštvaná, ale nakonec nám to všem patří. Pšoňáci z nás žijou, nebýt Čechů tak jsou v p....i .
Materiál hnus, rozměry nesedí. No prostě prasečina!!!!!!! Už nikdy neobjednám a totéž doporučuji i ostatním.
Nedoporučuji, 24.4 jsem objednala sedaci soupravu. Dnes je 2.6. sedačka stále nikde. Termín dodání byl 16.5. když zavolám, řeknou jen, že zjistí kde je problém
žádné
Zaplacená instalace, která neproběhla, protože o tom dopravce neměl info. Obchod zaslal poškozené zboží, po 3 týdnech komunikace si pro něj tedy přijeli. Ještě jsem ho musela zabalit a připravit pro protivného dopravce, který ho chtěl pomalu naložit na auto. Šlo o velké spotřební zboží, takže jsem se docela zapotila. Po odeslání, hned druhý den měli vráceno na skladu. Dostala jsem info o vrácení platby do 2 pracovních dnů. Po 4 pracovních dnech jsem se zeptala jak to vypadá. Bez odezvy, ale druhý den mi volá dopravce, že mi veze zboží od mall s dobírkou. Odmítla jsem, že je to kravina. Volala na mall a dozvěděla jsem se, že mi poslali nový kus zboží. Takže moje naštvanost byla na místě. Dokonce bylo info, že se tedy stala chyba a peníze dostanu zpět. Nooo ale už neřekli, že musím čekat až se jim nové zboží jejich chybou odeslané, vrátí k nim na sklad. Od dopravce jsem měla info, že již zboží vrátili, ale mall tvrdí pravý opak. Peníze do teď nemám. Oni peníze i zboží mají. Komunikace šílené, vše musím řešit já. Pouze sliby a lži. Problém řeší několik lidí a pomalu každý tvrdí něco jiného. Šílené.
O
Neda se dovolat ani napsat zivemu cloveku pri dotazu na poskozene zbozi. Automaticka reklamace na netu nefunguje.
Nedošla celá objednávka a o peníze jsem přišel.
Nic na mall nekupovat!!!
Nakup nedoporucuji, objednala jsem mikrovlnnou troubu, která nedorazila! Prisla jsem o penize a uz více nez mesic zadonim o vraceni penez, jen vymluvy a lži, komunikace opravdu marna. Prestavam verit, ze bez kontaktovani PČR své penize dostanu zpet. Uz 3x byla zásilka údajně na ceste, potom mi 2x přislíbili vraceni penez s tim, ze již mikrovlnku nechci a nyní jsem se dozvěděla, ze se jim prý zásilka vratila (LEŽ!! Nikdy nedorazila) a vraceni penez bude treba konzultovat s dalsim oddělením. Normalni podvod a krádež! NIC NEKUPOVAT
Žádné
Asi 5.let jsem dostával od zaměstnavatele jako benefit poukaz na tento obchod.. Objednat si tu více jak 5. produktů je něco neuvěřitelného.. Ale budiž, spousta lidí to vzdá. Jenže když musíte... Ale co je nejvíce tragické, tak když máte poukaz a uděláte objednávku, která se stornuje, tak Vám nikdo nepošle zpět poukaz automaticky.. Nemáte šanci zjistit do poslední chvíle platnost poukazu, protože Vám to napíše při vložení "Nevztahuje se na tento produkt" Až, když se ozvete, tak Vám ho pošlou nový... Jako je toto normální?? Také si musíte říkat zpět o peníze stornované objednávky..?? Po urgenci na zaměstnavatele konečně nedostávám benefit od Mall.cz. Ale těch let a nervů.. Teď čekám automatickou odpověď: Dobrý den, aby bylo možné prověřit situaci, zašlete nám číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. Budeme Vás kontaktovat. S pozdravem Veronika overeno@mall.cz Jojo, díky moc...
Podvodná společnost, až za hranou slušnosti.. V servisu jsem mě na opravu set top box smart a při první reklamaci mě vyhověli. Vydrželo fungovat dva měsíce a reklamoval jsem znovu. By lo mě řečeno, že přístroj jsem si koupil někde jinde ! Již nikdy nekupujte na Mall.cz. Jsou velmi nekorektní při vyřizování reklamací. Napřed si přečtěte recenze na reklamace a budete se všichni divit ! I kdyby mě prosili ji stáhnou, tak nejsem úplatný ! Přeji vše, aby si dávsli pozor !! Jak lehce lze zneužít zákazníka... S úctou a přání všem slušným lidem Ladislav Ležák
MALL.cz si schrábnul prachy za služby které neumí vůbec zajistit! Dovolat se na Mall je nemožné. Doručení v daný den a čas dopravcem Helicar zbytečné platit tuto službu. Dopravce Helicar vůbec nedodrží ani den ani čas který si zákazník zaplatil a dělá si co chce.Nezvedá telefon,neodpovídá na zprávy. Jednání se zákazníkem stylem SMS dnes mezi 11.30 - 13.30 Vám budeme doručovat zásilku. Doprava Helicar se vymlouvat na MALL že sice poskytují služby které neumí v konečném závěru doprava stejně zajistit. Že doprava je placena od najetých kilometrů a musí mít naplánovanou trasu tak aby nebyla časová ztráta. Takže doručení na daný čas a datum vůbec neexistuje. A samotný zákazník je nakonec otrokem dopravy a jen doufám že mu snad někdy zboží doručí. Storno zásilky nejde vůbec dotáhnout do konce.MALL zákazníka odkáže na dopravce dopravce zase na MALL. NEDOPORUČUJI PLATIT PŘEDEM. UŽ NIKDY VÍCE SLUŽBU DOPRAVCE HELICAR .
Objednávka měla být už doručená podle dopravce za to může Mall že prý nemají nějaké kódy na Mall se nedá dovolat a Alegro taky ne tak jsem zvědav kdy se ozvou. Tento obchod už nikdy víc měl jsem to raději koupit v Alze za stejné prachy a bez problémů jenže zde mě lákala dřívější doprava ale nakonec bude delší. Už nikdy
Nechápu, že tak známý eshop má na velké spotřebiče dopravce s tak otřesnými recenzemi. Nekomunikuje, řidič nedostupný, nedovezou zboží nejen ve slíbenou hodinu, ale ani den, kdy jsem ten spotřebič opravdu nutně potřebovala.Bohužel není možnost volby. Dokud Mall nezmění dopravce, v životě už tam nic neobjednám
Zadne
Řešení reklamace bylo nemožné. Nakonec jsem si celou reklamaci musela vyřídit sama přímo u Whirlpool odkud mi během týdne přivezli novou pračku. Pokud bych čekala až reklamaci vyřeší Mall tak bych se nedockala ani po roce.
Neexistují
Nemají kamenné prodejny . Virtuální asistentka je k ničemu, nic neví a jen zdržuje. Objednané zboží dorazilo neúplné a byl problém zboží vrátit... Z měsíční reklamace se vám stane více jak 30 dní minimálně, nepočítá se do toho doprava. V životě už si u nich nic nekoupim. Strašný od té doby co se z toho stal Aliexpress, ale i ten má lepší služby
nevím
Prodávají jiný zboží než které Vám zašlou. Klamání spotřebitele!!!!!!!!! Komunikace přes robot bez výsledku. Tady už nikdy!!!!!
Nic
2x jsem si zde objednala zboží. Ani jednou mi nic nepřišlo. V obou případech mi přišel e-mail ze objednávka byla zrušena z důvodu mně neznamemu. Třetí šanci už tomuto obchodu nedám.
Nedoporučuji tento obchod objednané zboží nedoručeno po 12 dnech od objednání.
-
Jednalo se o pračku, která dorazila o dost dní později, než bylo slíbeno. Navíc během této doby přišel mail, že pračka byla doručena, i když nebyla fyzicky ještě ani o dopravce. Komunikace se zákaznickým centrem velmi špatná, nedokáží dát jedinou odpověď, ve které by nemlzili, hlavně, že pokaždý pracovník zdurazni, ať mu dám kladné hodnocení. Take přepravce GW velmi tristní, dvakrát tam volám, kvuli změně kontaktního telefonu, dvakrát řečeno, že opravují a nic, pořád používali puvodni telefonní číslo, na kterém me jen horko těžko zastihli . Ve finále pak přijeli chlapi, kteří měli pračku i zapojit (instalace byla zaplacena) a s tím, že instalace pračky je primitivní a nemají na ni čas, mi ji nechali doslova ve dveřích. Navic celé komunikace byl v podstatě o zesměšnění mé osoby, že nedokážu pračku zapojit. Ano, dokážu, ale .... No nic radsi. Neměla jsem sílu se s nima dohadovat, byla jsem ráda, že pračka je konečně doma a vlastně i za to, že odešli. A s umístěním pračky na místo pomohl soused.
Objednal jsem si boxovací pytel, Everlast (tozn. měl být značkový) Spartan Spartan Box pytel EVERLAST 84 cm - 22kg. Pytel přišel za prvé bez karabiny. Ale OK. Dokoupil jsem karabinu, a začal do pytle denně boxovat. Z pytle začaly po nějaké době asi po dvou týdnech vypadávat horem kolem zřejmě špatného zipu takové hnusné kousky černé mazlavé výplně. Nějak jsem to utěsnil vložením igelitky, a smířil se, že pod pytlem bude bordel a do dvou let bude pytel nepoužitelný. Asi po dvou měsící se urvalo ucho pytle, takže se z něj stal definitivně nefunkční výrobek. Celou tu hnusnou, těžkou zásilku jsem zabalil, vyplnil protokol a do puntíku splnil všechny ty kokotiny pro reklamaci od těch Poláků z Allegra co převzali Mall, které jsou stejně jenom proto, aby to co nejvíc lidí odradilo podat reklamaci. No mě to neodradilo, reklamaci jsem podal a pytel poslal zpátky na jejich reklamační adresu PPL. Fakt jsem počítal, že je to jenom formalita, a že když jsem splnil ten reklamační quest a obdrží ten vadný výrobek, z kterého je jasné,že je neopravitelný, že mi prostě vrátí peníze, jak to dělá Alza u těchhle kokotin. Uběhlo přesně 28 dní a Poláci poslali mejl, že reklamaci autorizovaný servis neuznává, že byl pytel nesprávně používaný, a ještě navíc ten pytel, místo aby ho vyhodili, tak mi tu kokotinu poslali Toptransem zpět. Podle mě to bude jejich taktika obecná na většinu výrobků, takže určitě tenhle mamutí obchod nikomu NEDOPORUČUJU.