Logo obchodu MALL.cz

MALL.cz

8029 hodnocení

74 % spokojených zákazníků

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nekupujte od nich nič, objednal som si pánsku koženú bundu za 65€ a prišla mi stará používaná dámska vetrovka, ktorá smrdí za údeným, po odpísani na všetky kontakty ktoré som našiel mi prišli maily ze adresy nebolo možné nájsť, považujem to za podvod, 65€,nie je málo peňazí a budem to riešiť

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
pavel bambušekpřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Za vrácení zboží jsem musel uhradit vysoké poštovné a ještě řešit odeslání přes DPD. Katastrofa, zde si už nikdy nic nekoupím.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Pavel Maděrapřed 5 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Špatná komunikace nedá se spojit telefonický

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Michalpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Katastrofa, objednané zboží po měsíci vůbec nepřišlo a žádná reakce či komunikace. V žádném případě zde nenakupujte. Již nikdy si na mall neobjednam nic

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Různé zápory tohoto obchodu jsou tu hezky zmíněny, téměř měsíční čekání na zaplacenou zásilku, kterou nikdy neměli a nechtěli doručit s tím, že v systému bylo stále uvedeno, že čeká na doručení, je asi standard. Když vám ale v komunikaci s vámi ohledně reklamace navíc opakovaně píší různě pokřivené varianty na vaše jméno, připadá si člověk vážně jako vzácný zákazník. Děkuji, nikdy více.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Lucii..před 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Nic

Poprve jsem na zasilku, kterou jsem mela zaplacenou cekala 25dni,vubec mi nedorazila Mall to porad svadel na dopravce. Tak jsem volala i dopravci co se deje ale zadny balik jsem u nich nemela zaevidovany. Tak jsem zase volala na Mall kde teda je muj balik na ktery cekam uz mesic a oni se porad vymlouvali at cekam atd.. No nakonec jsem ho zrusila s pekne ostrym emailem. Druha objednávka s tim ze jsem myslela ze to bude lepší ale opak byl pravdou, sice balik prisel ale uplne jiny!!! Ted se snazim o reklamaci kterou pry budou resit az za 3 dny. Misto plotu kamaradce jako darek ktery tak chtela mam neco pro male deti 2x z toho kazdy balik pro jinou osobu ze Slovenska Fakt z Mall a Alegrem to jde z kopce banda ........... Zase jsem akorat na*rata!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Jana Kožurkopřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

E-shop nabízí zboží, které nemá. Po zaplacení objednávky, jsem ověřovala u operátora, bylo vše v pořádku. Následující den přišlo storno. Opět jsem ověřovala u operátora, ten tomu sám nerozuměl?! Ohledně vrácení peněz se ještě nikdo neozval. Druhá objednávka ze stejného dne, opět ověřovaná s operátorem. Prý vše v pořádku. Bohužel systém stále hlásí jako neuhrazeno!!! Operátor tomu opět nerozuměl!!! Zvláštní jednání a postupy tohoto e-shopu!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádný,tato kolonka zbytečná

Moji milí zlatí Firma PORUŠUJE obchodni ZÁKON staví vlastnií obchodní podmínky nad OBCHODNÍ ZÁKONÍK, NEOCHOTA jednat se zákazníkem!! ,pořádně si rozmyslete zda jít na nákup u slona mall...jednání mall je neskutečné,neuvěřitelné ,protože člověk si udělá radost se zakoupeného zboží,a Mall vám to v zápětí zruší a ze zákona mají na to právo z důvodu Vašich objednávek nastala technická chyba, kdy byly chybně uvedeny ceny a z tohoto důvodu došlo ke stornování objednávek.no asi pání z mall si chtěli mé objednávky ponechat proto zrušili dle zákona takže za mne velmi klamavá reklama na Mall jak je super s Alegrem v TV proto nedoporučuji ani svému nejhoršímu příteli,nejednají férově..Když se něco takého stane,tak mají se nějak domluvit lidsky ne se obracet na zakon eshopu a zrušit více objednávek s vícero produkty v objednávce .Takže bych potrestal pracovníky mall,že něco poslali špatného do světa a potrestal bych pracovníka v mall co to má na starost a ne si vybít zlost na zákazníkovi. Takže heslo náš zákazník náš pán u Mall neplatí. Za mne vyhozený čas a nervy s tímto špatným eshopem.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Martina Machatovapřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Měli by změnit dopravce, garantují dodání zboží do určitého termínu balík sice leží už dva dny na výdejním místě ale nemohu vyzvednout bez kódu který mě nikdo ještě neposlal,dneska budou zkažené narozeniny

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Vacice Marespřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

nejsou

zkažené narozeniny dcery, sliby alži

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Dominik Taclpřed 6 měsíci
Nedoporučuji obchod

Bohužel se musím také přidat se svou trpkou zkušeností s tímto obchodem. Dne 3.2.2024 jsem u prodejce Mall.cz zakoupil telefon XiaomiRedmi note 13 pro 5g BLUE s termínem doručení původně 7.2.2024. Platbu převodem jsem provedl 5.2., takže se termín doručení posunul na 9.2. Rád bych samozřejmě využil promo akce xiaomi trvající do 18.2. a nenapadlo mě, že by telefon nedorazil tak, abych pohodlně splnil všechny podmínky bonusu. Od 9.2. se v systému sledování objednávek mění nesmyslně datum doručení každý den o další den, přesto že po první telefonické reklamaci mi bylo sděleno datum doručení 15.2. a při druhé už bylo naskladnění neznámé a datum doručení také s nabídkou stornovat objednávku. Po mém upozornění, že stejný telefon aktuálně prodávají na svých stránkách i když jako partnerský prodej s možností již zítřejšího doručení mi bylo pouze oznámeno, že je celá situace mrzí, že nemohou nic jiného dělat a ať se zkusím obrátit na infolinku společnosti xiaomi promo, která akci pořádá. Tady už je má zkušenost naštěstí zcela opačná a musím pochválit maximální vstřícnost ze strany xiaomi, který mi přislíbil, že bonus vyřešíme i přes totální NESCHOPNOST A SELHÁNÍ OBCHODU MALL.CZ. Takže k dnešnímu dni telefon stále nemám, v systému sledování objednávek na stránkách Mall.cz datum doručení dnes 17.2., přitom stav objednávky je "Kontrolujeme dostupnost zboží a předáváme objednávku ke zpracování do našeho skladu.Mrzí nás to, ale vaše zásilka je zpožděna". Snaha ze strany obchodu nulová. Nikdy bych nečekal takovéto jednání ze strany obchodu takového formátu, velmi mě to mrzí, ale rozhodně nemohu doporučit.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Hokyczzpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Rychlé doručení to je snad jediný

Nebyla přibalená věc která byla napsána v nadpisu!!! Jeden kolega z Mallu mi tvrdí to a druhý zas to!!! Naposledy jsme jako rodina tam obědnávali

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

Riskla jsem to a objednala reproduktor Bose se slevou. Dorazil, vypadá, že je nepoužitý a hraje úžasně. Byl ale zabalen příšerně, v papírové pseudokrabici normálně létal..

V minulosti mi přišlo několikrát použité zboží.. Něco jsem vrátila, něco nechala. Mám-li být upřímná, mám spíš s tímto obchodem negativní zkušenosti.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Sonicka Veverickapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Před Vánocemi jsem zakoupila sodastream. Sice doručení bylo opravdu rychlé ale bombicka byla prázdná a neobdržela jsem fakturu. Do dnešního dne i přes urgence nemám bombicku ani fakturu. Řidič měl bombicku přivézt ale bohužel. Už nikdy od této společnosti nic nekoupím. Děkuji za krásný obchod.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Zdenka Jpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Měla jsem upřímnou snahu podržet Mall před zelenou konkurencí, ale po poslední zkušenosti končím... Zboží objednáno na konkrétní výdejní místo s tím, že bude doručeno ještě ten den (11.2.) V pořádku, byla neděle večer, byla jsem chápavá, že zboží bude doručeno o den později (12.2.) Ale když mi během dne skočila SMS, že se to prodlužuje o další den (13.2.!)... Zkrátka končím. Hrajete neférově a při honbě za zákazníkem používáte falešné karty. Dávám konkurenci zelenou. Tam se mi stalo jednou, že se zboží v době Vánoc zdrželo a přišla "aspoň" obrovská omlouva. Na vaší lince jen prázdné "sorry" to neovlivníme. Hmmm, když neovlivníte, tak neslibujte! Vaše CTRL "C" a CTRL "V" : "Dobrý den, abychom mohli prověřit, kde nastala chyba, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz a do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem (...) Si prosím nechte od cesty.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
M Ivanpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Mall je podvodnik!!! Reklamacia zahajena 11/2023, do dnesneho dna neobdrzany reklamacny protokol Do dnesneho dna neopraveny vyrobok Autorizovany servis sa od Mallu distancuje Vyhodenych 20 000,- Kc, ostal mi iba nefunkcny vyrobok K dnesnemu dnu MALL tvrdi ze informaciu sice obdrzali ale reklamaciu MALL nespisal a teda ju neeviduju a je to zakaznikov problem ze zamestnanec MALL nespisal reklamaciu na zaklade podnetu ktory od zakaznika obdrzali ohladne nefunkcnosti zbozi. Odkedy je zakaznik zodpovedny za lenivych zamestnancov, ktory si neplnia svoje povinnosti? Okedy je zakaznik zodpovedny zato ze si MALL nespravne zaradil reklamaciu a teraz ju ignoruje? ANI PO VIAC AKO 30 VYZVACH REKLAMACIA STALE NEBOLA ZAHAJENA!!! Podvodnici!!!

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Je mi líto, ale vzhledem ke všem problémům, při porušení obchodních podmínek ze strany Mall, bude z naší strany podána předžalobní výzva.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Josef Pistulkapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Tato kolonka je opravdu vtipná,zvážil bych její zrušení,zabírá tu místo

V září 2023 jsem si objednal mobilní telefon Xiaomi,v listopadu se vypnul a přestal jít nabíjet,prostě už nešel zapnout. Na stránkách Mall jsem našel jako nejrychlejší a doporučený postup reklamace,doručení přímo autorizovanému servisu na opravu,což jsem tedy udělal,protože čirou náhodou mám ten servis kousek od baráku a jezdím kolem každý den. Zhruba po třech týdnech mi přišla mejlem cenová nabídka od servisu na opravu telefonu na vlastní náklady za skoro jednou tolik co stál,když jsem ho kupoval,poněvadž údajně závada byla mojí chybou(neautorizovaný vstup do přístroje a poškození kapalinou) a teď kopíruji text: "Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Reklamace zamítnutá - Neautorizovaný vstup do přístroje porušené záruční pečetě, viditelná manipulace se základní deskou. Tímto došlo k porušení záručních podmínek a z tohoto důvodu je možná pouze placená oprava – oprava bude řešena výměnou veškerých poškozených dílů. V některých případech, které splňují zákonné podmínky může dojít k účtování diagnostiky/administrativního zpracování a dopravy v případě zamítnutí cenové nabídky V případě dotazu neváhejte kontaktovat servis" Takže obchod mi prodal použitý telefon,který jim pravděpodobně poškozený někdo vrátil ,vrátný u nich na firmě opravil a posílají ho dál do světa.Několikrát jsem jim psal email s tímto příběhem,který bohužel nikoho nezajímal.Jen mi napsali ať telefon pošlu k nim na Mall,aby ho poslali do servisu,přesto ,že už tam byl což jsem jim i zdokumentoval,takže celý proces běžel nesmyslně znovu.Po 14 dnech mi poslali mobil domu i s novou servisní zprávou z toho samého servisu,že je reklamace zamítnuta z důvodu "poškození zařízení kapalinou,nevhodné používání,poškození při běžném používání".Ještě musím zmínit,že s prvním servisním protokolem mi poslali i fotografie kde bylo vidět na základní desce cosi slepovaného cizím lepidlem a opravováno. To,že v tomto případě šlo o primární problém ten,že mi prodali používaný mobil,který se asi někdo pokoušel neodborně opravit,nikoho na Mall nezajímá a nikdo od nich se mi k tomu nevyjádřil i když jsem na to v každé komunikaci dost důrazně upozorňoval.Stačilo napsat,že prověří historii přístroje nebo tak něco,ale prostě ne. Na to,že není v mém zájmu si telefon opravovat,(ani nevím jak bych se do přístroje dostal a tomu co je uvnitř fakt nerozumím) když je nový , celou záruku má před sebou a servis ještě k tomu mám za rohem jsem taky zdůrazňoval.Zajímá je pouze zákazníkova peněženka,nikoliv zákazník.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Gosovaveronikapřed 7 měsíci
Nedoporučuji obchod

Žádné

Bohužel během měsíce už druhý nakup s nějakým problémem. Ale říkala jsem si, že na par čisticích prostředcích nelze nic zkazit. Chyba a v životě už na mall nebudeme nakupovat. Místo 3 ks zboží přišli 2. Dle kamerových záznamu byl balík odeslán kompletní a před přepravou pravděpodobně rozbalen a zboží z balíku odcizeno. Poté znovu zabalen stejnou balící firemní páskou, ale na jiných místech, tím padem je přebalení očividné. Takže jsem bez peněz i produktu, naštěstí neslo o zboží za tisíce ale o par korun a spíše o princip. Radši koupím zboží i dráž než z takového obchodu.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz
Registrovaný uživatelpřed 7 měsíci
Doporučuji obchod, ale...

alespon jde zbozi bez problemu vratit.

Koupil jsem jako pouzite zbozi s vyraznou slevou. Bohuzel spatne fungoval asi predni senzor, takze byl vysavac prakticky nepouzitelny. Predpokladam, ze zbozi bylo jiz nekolikrat vracene ze steneho duvodu a presto ho mall prodava vesele dal. Zbozi jsem jiz vratil, ale ztraceny cas mi nikdo uz nevrati. Za me velmi neseriozni chovani obchodu.

MALL.czZobrazit reakci obchodu MALL.cz

Platba

Online platby (PaySec, Raiffeisen banka)Platba kartou (Euro Card, Maestro, Master Card, VISA, VISA Electron)Splátkový prodej (Hello bank)Bankovní převodHotověDobírka

Doprava

Česká poštaGebrüder WeissGeisPPLToptransVlastní přepravaWE|DO Home

Výdejní místa

Vlastní místaČeská pošta (na poštu)WE|DO Point

Kontaktní údaje

Kategorie