Výrobek atomic light
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Komunikace se zákazníkem. Pán mi na jejich telefonické lince slíbil, že u technické podpory zjistí, zda mnou vybraný pevný telefon má možnost interní komunikace mezi dvěma byty. Už jsou to tři týdny a dosud se mi nikdo od nich neozval Po převzetí Mall. cz poláky už to není co bývávalo. Už zde nebudu dál nakupovat.
Objednala jsem pracku Sharp(obj. C. 136061852) Na mall.cz bylo uvedeno, ze je "zanovni" - bez puvodniho obalu, kratce pouzivana, se zárukou (cena oproti "nove" pracce cca o 500,- levnejsi). Pro pračku jsme si vcera dojeli do výdejny v Ostravě, cca 40km. Jenomze po vyneseni do schodu a zapojeni, jsme zjistili, ze je vadny displej, jsou vidět draty, z jedne strany je odchliply - jakoby ho uz nekdo vyndaval. Druhe zdeseni prislo dneska, kdy jsem pracku zkusila pustit. Behem prvnich minut prani jsem objevila louzi na zemi - tece avivaz. Po dalsim zkoumani jsme zjistili, ze je mokro i pod celou prackou-odkud tece voda netusim, ale rozhodne nic takoveho doma nechci!! Na telefonni cislo se nedá dovolat, na email s zadosti o vrácení zatím taky nikdo nereaguje. Samozrejme nemam zajem opet pracku nakladat a vozit dalsich x km nekam do vydejny!!!! Tak vytocena jsem snad jeste nikdy nebyla, nechapu jak si toto může vubec nejaky e-shop dovolit! Prodat temer za plnou cenu totalne znicenou pracku! Doufam, ze se tedy urychlene nekdo ozve, pro pračku nekoho poslou a vrati penize!!!!
Nevyplatí se tady nakupovat. Při požadavku na záruční opravu Mall.cz nepředal informace o závadě servisu a samozřejmě tím došlo k situaci, kdy výrobek nebyl vyzkoušen podle popisu závady a jednoduše mě bylo oznámeno: závada se neprojevila. No jasně, že ne! Otevřeně se chtějí zbavit nákladů na záruční opravu, protože jsem reklamoval výrobek na konci záruční doby. Nedokážu si představit, koupit tu něco nákladnějšího, než kávovar a pak se při závadě dozvědět, že můžu táhnout k čertu.
nic extra vůči konkurenci
reklamac - protahování, neinformování o právech spotřebitele, neochota vyřídit reklamaci a předvést zboží
objednané zboží došlo v pořádku
Při objednávce jsem zadala e-mail a od té doby mi chodí na mail cizí objednávky - na lince mall mi řekli, že oni to opravit nemohou, že to musí "zákazníčka". takže dnes zase faktura pro cizího člověka u mě na mailu.
Nic
Komunikace , slíbí , dělají si srandu
Objednán "pánský sluha" /zásilka K0900008036/od odesílatele STARCON design, s.r.o., Kralovická 326, Zápy - to, co přišlo bylo na úrovni zpracování 5.třídy základní školy (a to žákům možná škodím). Nejlepší a asi i nejdražší na celé zásilce bylo balení produktu - zbytek je vhodný jako podpal na ohniště.
Rychle odeslani
Zaslali jiny vyrobek (vyscac DO7921S se 7m snurou misto 10m snurou), nasledovala reklamace. Objedal jsem hend jeste jeden (druhy vysavac se hodi a fakt potrebujeme luxovat), opet posali spatny vyrobek, opet reklamace. Objednal jsem cernou stolni USB nabijecku, prisla bila ..atd. Volal jsem na zakaznickou linku, nemuzou 'nic' delat. Kuryra ze zakaznicke linky neposlou. Navrhli zbozi vratit, ale dvakrat jsem platitl za rychle doruceni a jeste bych dvakrat platitl postu, coz dle zakaznicke linky Mall nevraci. Doporucili pouze komunikaci na reklamace@mall.cz Vysledek: Mam dva nove vysavace, ktere nemohu pouzivat kvuli probihajici reklamaci, a stale se mi nikdo neozval. Toto jsem u Mall jeste nezazil, podpora je u Mall bohuzel otresna, jsem velice zklamany. Uz jedine Alza!
Nákup věcí, které nabízí sám mall a jsou objemově menší, doručují bez problémů.
v Mall-u jsem se zařekl po poslední zkušenosti již nikdy nenakupovat. Ach jakou jsem udělal chybu, a nedal jsem na svou předešlou zkušenost. Mall za nic nemůže, za vše vždy může dopravce a partner... Zákaznická infolinka je jako loterie: pomůže mi z 10 telefonátů, během měsíce, pouze jeden, ale ani ten nic nevyřeší. Zboží, které jsem objednával jako předposlední se řešilo 2 měsíce. Mall mi nedal vědět nic (žádné maily, sms prostě nic) veškeré informace jsem dostával, jen když jsem si sám zavolal na podporu. Abych to zkrátil, 2 měsíce jsem čekal na objednávku Mall si s dopravcem přehazovali odpovědnost (doslova volám a na obou stranách mi řeknou, že odpovědnost je protistrany, že s tím nemohou nic dělat...), když jsem se šel náhodou podívat na pobočku kam mi to měli dovézt/dovezli, samozřejmě to tam bylo, ale prodavač mne odbyl a jeho pomoc spočívala v tom že to odeslal ještě ten večer pryč a má objednávka byla zrušena. No a ted k té aktuální: opět nikdo netuší, kde to je: na sledování zásilky přes polskou stránku se nemohu s číslem objednávky dostat. Koupil jsem u Mall-u pouze proto, že udával dodání za necelý týden a veškerá konkurence měla 4-8 týdnů Cena, oproti kokurenci je o dost vyšší, ale kvůli spěchu na brzké obdržení jsem tento fakt přijal. V den kdy mi to nejpozději mělo přijít mi teprve přišel e-mail, že zboží bylo teprve expedováno. Takže teď čekám, bez možnosti sledování zásilky, přes stránku, která je pouze v polštině, a Mall nemůže nic udělat protože je jen zprostředkovatel.
Nic
Přivezli mi jiný model lednice. Zjistila a oznámila jsem to během 20 minut po obdržení lednice.(3.1. 2022). Dnes je 13.1.2022 a v předsíni j mi stále stojí špatný typ lednice. Každý den komunikuji s jejich coolcentrem,jednou po dobrém,jednou křičím. Vždy mi slíbí nápravu a nikdo se mi neozve. Včera, konečně, jsem se domluvila na svozu špatné lednice, že budu doma od 14 hodin,dopravce mi volal v 8:45, že u nás bude za 5minut . Opět úplně zbytečný hovor s coolcentrem a stejně se mi nikdo neozval,kdy můžu s odvozem počítat. Naprosto nekorektní chování tohoto obchodu při zaznamenání pochybení lidského faktoru. Navíc se jedná o lednici. Původní je rozbitá a tedy novou potřebuji. Nemám ani peníze,ani lednici. Navíc typ ,který jsem objednala vyprodali a nemají.
Rychlé vyřízení objednávky, Mall nám sám zavolal kvůli doporučení o prodloužení záruky
Nevím jestli je to vyloženě negativum, ale dopravce nám poškodil pračku. Bohužel jsme to zjistili pri prvním praní, kdy nám to málem vyplavilo koupelnu. Hned jsme nahlasili že došlo k poškození dopravcem. 3 dny to urgujeme a dokonce i na infolince se diví, proč to tak trvá. Vždyť nejde o reklamaci. A na mall píší, že se hned domluvíme na termínu dovezení nové pračky. Bohužel pračka je věc, bez které se obejdete jen na pár dní, pokud tedy nechcete chodit ve špinavém prádle. Byl bych rád, kdyby nám co nejdříve došla nová. A taková krásná pračka to byla. Škoda že někteří dopravci si neuvědomují hodnotu zboží a chovají se k nim bezcitně. Zak dlouho jsme čekali na novou pračku a stihli jsme vyprat max jednu várku a to jsme to museli předčasně ukončit, protože z pračky stříkala voda.
Vůbec nic
Špatná komunikace ohledně platby předem. Objednávka placená převodem i na dobirku.Vse doloženo, ale platba převodem prý neproběhla.Budu řešit přes banku,zbozi se mi pěkně prodražilo.
NIC
Doporučuji tuto firmu pokud rádi čekáte třeba 20 dní na reklamaci než se Vám někdo ozve, nebo pokud chcete dostat slevový kod, který je jen na zboží mallu nikoliv na partnera. Paráda objednáte počítač za 80 a čekáte 20 dní než je Vám někdo schopnej říct, že nedostanete vůbec nic! Naposledy sem udělal chybu že sem nekoupil u toho zeleného marťánka!
Mall píše : Vaši objednávku 134727132 se zbožím od prodejce Atonyx s.r.o. jsme stornovali z důvodu zrušení partnerem, nebo vrácení dopravcem na sklad. Prý můžeme objednat znovu a co poštovné si zaplatit znovu.... Jupííí
objednané zboží prodejce Mall prý zaslal na místo vyzvednutí neposlal KÓD k vyzvednutí a posléze zboží zase vrátil do skladu. Znovu zaslat odmítl ačkoliv se jednalo o chybu na jeho straně a objednávku stornoval. Takto opravdu ne!!! upozorňuji předem, že někam psát cokoliv ala "DISKUZE" nemíním. Stačilo, že Vám člověk dělá prostředníka mezi skladem , dodavatelem a dopravcem.
Dobrý den, mám spíše dotaz. Dne 25.10.2021 nám byla doručena zásilka "Mechanický rotoped pro děti" po otevření (10.12.2021) jsme v MŠ zjistili, že šlapky k rotopedu jsou obě pravé, ihned jsme reklamaci řešili telefonicky, ale od 10. prosince se neděje nic!!! Chci se tedy touto cestou zeptat, jak dál postupovat? Je možné napsat reklamaci na nějakou e-mailovou adresu, zatím jsem nikde žádnou nenašla. Předem děkuji za odpověď.
Bohužel jsem udělala tu chybu a zboží zaplatila předem. Mall nesplnil termín dodání o téměř dva týdny a proto jsem se rozhodla objednávku stornovat a žádat peníze zpět, načež mi bylo řečeno, že objednávka je již na cestě a proto vrácení peněz proběhne automaticky, když zasilku nepřevezmu. Zboží bylo k vyzvednutí do 26.12., tudíž bych předpokládala, že k dnešnímu datu už budu mít peníze zpět na účtě, ale nikoli. Komunikace s touto společností příšerná, na moji žádost o vrácení mi odpověděli, že zásilka je k vyzvednutí do 26.12.2021 - to mi napsali e-mailem 6.1.2022, absurdní. Nikomu nedoporučuji platit předem na tomto e-shopu a ani komunikace s nimi nefunguje.
Nic
Navýšení ceny během ověřování Mall karty,teda že sleva 1000kc s kartou, vlastně není žádnou slevou protože se během ověřování cena zboží navýšila přesně o 1000kc,na info lince jsem neuspěla,už ani nejde o ty peníze ale o princip
22.12.2021 přijata moje objednávka, po dvou předpokládaných termínech doručení stále zásilka nedošla /jsem ráda, že jsem částku nehradila předem/, podle recenzí nejsem jediná nespokojená, každému určitě "doporučím" na tomto eshopu nakupovat!
Objednávka č. 135361996 Televize objednána a zaplacena 19.12. s garancí dodání do Vánoc. 23.12. přišla zpráva, ze mi bude toho dne vaše sesterská WE DO dodávat moji objednávku mezi 10 a 13 hodinou. Půl hodiny po tomto termínu zazvonil telefon a já natěšen spěchal ke vrátkám. Kurýr ale nedržel televizi nýbrž měl v ruce malou krabičku se sluchátky(dárek k televizi) s tím že nic jiného nemá. Balíček který na displeji k podpisu nebyl nějak označen jsem nepřevzal a čekal jsem že televize dorazí alespoň po Vánocích. 28.12. přišlo storno ze strany Mall.cz. Vaše zelená konkurence Alza mi doručila objednanou televizi do 2 dnů. Snad budete alespoň schopni mi vrátit peníze v zákonné lhůtě 14 dnů. Jak vidno z recenzí a vašeho facebooku tak v tom nejsem sám. WE DO je po dvou letech zralá na přejmenování ale pomůže to?
Nic