Nikdy více ! Přišel větráček v devastovanem stavu jak přejetý náklaďákem čekám už od 26.12 na reklamaci a stále jen lži a výmluvy !! Kolik lidí jste okradli??! Slyšela jsem že dost !!!!
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Vrácení nefunkčního zboží do 14 dní,odezva za 2 měsíce 3x email.
Zboží nemohlo být reklamované z důvodu rozbalení,tak jak jsem to měl asi vyzkoušet bez rozbalení,úplně z lidí dělají blbce.
Nic
Vše !!!!! Objednávka vysavače 20.12.2021, zaplaceno předem - velká chyba !!!!!. Garantované dodání 21.12 2021 - sliby chyby. Dnes 1.1.2022 se stále doručuje. Zboží fuč, peníze fuč, moje důvěra v MALL fuč.
Neuznaná reklamace s vyjádřením, že oprava by stála více, než produkt samotný. NIKDY VÍCE TENTO E-SHOP!!!
-
Tak tohle je můj konec s MALLem. Objednali jsme 2ks sady po 9 ozdobách od MAJA DESIGN. Do boxu přišlo cosi obalené v kartonových krabicích a přelepené spoustou izolepy. Donesl jsem to netknuté reklamovat na pobočku v Plzni ve 14 denní ochranné lhůtě. Měl jsem opravdu "štěstí" a narazil zde na naprosto nekompetentní, ale pronikavě důvtipnou dívku, která stále dokola opakovala, že tohle nejsou 2ks ozdob(obsah kartonu se ukázal být 10 ks zabalených v jednom alobalu, nikoliv ve dvou) a je SCI-FI ?? aby nám to přislo takto zabalené a navíc to zboži nebyla schopná v interním systému ani najít a zkontrolovat kolik ozdob měla sada vlastně obsahovat. Prý už je asi vyprodané?? Na mé námitky, že přeci, kdyby bylo zboží nekompletní a já chtěl reklamovat z tohoto důvodu, namísto toho, že ho prostě nechci, tak se obloukem vrátila k tomu, že by muselo být originálně zabalené, což to naše opravdu není. Po čtvrt hodině opakování své mantry svolila, že tu parádu vyfotí a pošle na jejich "odděleni" pro posouzení. Jsem moc rád, že jsem si takhle zpříjemnil poslední den v roce, bylo to fajn a posílám na oplátku mallu novoroční přaní: JDĚTE SE BODNOUT
28.11 jsem objednávala sedačku a termínem doručení 27-29.12. Říkám si fajn, Vánoce s novou sedačkou nestihnu, ale aspoň bude doma na Silvestra. Týden před termínem mi dorazila zpráva, že sedačku budou doručovat další den. Další den SMS, že to z technických důvodu nestíhají a ozvou se. Tak jsem volala na linku Mall s dotazem kdy bude objednávka doručena, jelikož jsem si kvůli tomu brala den volna. Na lince mi řekli, že to zjistí s ozvou se. Přiznám se, trochu jsem je na CC uháněla. Volala jsem tam celkem 5x v rámci týdne a vždy byla odpověď stejná, zaurgují to emailem na partnera. Jednoho operátora jsem se i zeptala, zda má smysl zkusit abych já sama partnerovi zavolala. Operátor mi řekl, že ano, a možná tam urychlím odpověd k ním (strašně ráda dělám práci za druhé mimochodem). Nakonec jsem se rozhodla tedy partnerovi zavolat sama, ale ani tam jsem se nové informace nedozvěděla. Až po dalších urgencích z mé strany jsem se dozvěděla, že sedačka bude až v první/druhé polovině ledna. Ani na tomto se není schopná infolinka/partner dohodnout. Psala jsem tedy na email stížnost. Jelikož mi po 4 dnesh stále někdo nereagoval, psala jsem jim na Messenger. Tam mi bylo opět odpovězeno, že sedačka bude v 2. polovině ledna a že na můj email reagovat nebudou, jelikož mi vše sdělili po Messengeru (neodpověděli na vše mimochodem). Tomu říkách perfektní jednání se zákazníkem :-D
Zboží došlo v pořádku, rychlé dodání
Nic
Schválit? Snad radši nic
Zboží ve slevě po zaplacení mi bezdůvodně stornovali objednávku, Komunikace žádná příjmu otřesná píší mi automatické emaily jen v angličtině
Nic
Nedodání zboží z 15.11. po několika urgencích přišlo 29.12, že snad v lednu. Dárek k Vánocům prostě nepřišel Další objednávka z poloviny listopadu řešena opakovaně, termín se jen posouval, voláno a psáno opakovaně, prý ji ztratili, po 14 dnech jsem musela objednat znovu aby došlo. Nikdo nic neví, nikdo vám s tím neporadí, katastrofa.
Nic
Objednáno 9.12., zboží nedorazilo do Vánoc, termín doručení se neustále posouvá a po asi 3 týdnech napíšou, že dodají až bude... Velmi profesionální přístup! Na Alze mám to stejné zboží hned v ten den. Mall už nikdy v životě.
koupila jsem v předstihu vánoční dárek 6.11.2021 nevšimla jsem si, že mám zboží pojistit na vrácení do ledna a už vůbec mě nenapadlo si ho zkontrolovat,zda tam něco nechybí.vnučka dárek rozbalila pod stromečkem a když zjistila,že tam chybí jeden ze 3důležitých komponentů dárek nechce
nekompletní zboží
nic
všechno, nejhorší eshop na netu ostuda ,radši ukončete podnikání
X
Doba doručení. První bylo uvedeno, že mi zásilka dojde 22. 12. Když zásilka nepřišla, změnilo se datum doručení na 23. 12., poté se datum doručení změnilo na 5. 1. a následně na 27. 12., což je dnes, ale zásilka nemá šanci přijít. Co tam asi uvidím zítra?
nic
Doručení -garance doručení do vánoc haha
Objednala jsem zboží v polovině prosince s garancí doručení do Vánoc. Dodnes je boží stále na cestě i po mé telefonické urgenci.
Nic
Velice špatná komunikace, klamné informace. Příště určitě zvolím jiný obchod, i za cenu si připlatit.
Nic
21.12 jsem si objednal televizi,rovnou jsem to zaplatil okamžitou platbou a připlatil jsem za expresní doručeni ještě v den objednání,doma nám se televize rozbila a tak jsem to chtěl vyřešit conejdřive do Vánoc. 22.12 Platba dorazila z nějakého důvodu druhy den,informovali mě o tom mailem a že dnes televizi mi budou doručovat. přišla ještě sms že mi již brzy budou doručovat mou novou TV,zanedlouho ještě jedna sms že mi budou doručovat TV mezi 18:27-19:2. Těším se!!! 20:00 nikdo nic! Koukám do stavu objednávky “ Zrušeno” V ten den samozřejmě se mi nepodařilo nikomu dovolat zjistit v čem je problém. 23.11 Volám hned ráno na zákaznický servis,po několika rozhovory c několika operátory mi bylo řečeno že za jeden den televize se zdražila o 6000 t. Kč tak to museli zrušit a že cenovou politiku se mnou nikdo probírat nebude. ale že by mě někdo o tom informoval to ne. No zkratka,peníze mi vrátí do 3-5 pracovních dnů a pokud mám ještě zájem o nějakou TV tak mám vyrobit znovu objednávku a ještě jednou zaplatit. Žádná snaha pomoct klientovi!!!! Prý “mate veškere informace na našich webovkach” Po takovém přístupu ke klientovi každý si myslím člověk už by rozmyslel 5 krát než by něco si objednával dalšího přes mall. No po dlouhém hledání na internetu,skladem a doručením do Vánoc stejnou televizi ale o 6000 t. Kč měl jenom Mall. Bohužel pro mě!!!! 23.12 Objednávám znovu. Platba radši při převzetí. Potvrzovací e-maily a sms že mi dnes doručí mezi 17:32-18:32 mou telku. 17:20 dostal jsem e-mail že bohužel nebude možné doručení zásilky, jelikož se jedná o zorměrné zboží. 24.14 DEKUJE VAM MALL CELÁ NAŠE RODINA BEZ TV!!!
Stanislava Václavovicová Objednala jsem zboží, kde mi garantovali doručení do Vánoc. Zboží jsem objednala 17.12. 20.12. ho teprve vyexpedovali a dodnes nedorazilo. Byl to dárek pro neteř. Pod stromečkem ho mít nebude :(
Nic moc , mozna ze nrco malo jste odeslali vcas
Zrusena objednavka , nevracene penize dodnes , zadna komunikace , ikdyz jsem na sve naklady informoval , tak stale bez reakce
Rychlost přijaté objednávky a poslání faktury.
Od prvního dne, co jsem vytvořila objednávku na zboží, které bylo skladem a garantovalo se, že doručení bude opravdu do vánoc, tak do dnešního dne, což je 23.12, stále nemám svou objednávku, která je stále už několik dní na cestě. I když na svých stránkách milá Mall garantujete doručení do vánoc, tak prosím o doplnění kterých vánoc se to bude týkat, páč těchto vánoc se své objednávky rozhodně nedočkám.
Nic!!