Od prvního dne, co jsem vytvořila objednávku na zboží, které bylo skladem a garantovalo se, že doručení bude opravdu do vánoc, tak do dnešního dne, což je 23.12, stále nemám svou objednávku, která je stále už několik dní na cestě. I když na svých stránkách milá Mall garantujete doručení do vánoc, tak prosím o doplnění kterých vánoc se to bude týkat, páč těchto vánoc se své objednávky rozhodně nedočkám.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Dobrý den, též se přidávám se negativní recenzí. Už jsem slyšela z několika stran, že lidé na Mall nadávají, ale zatím se problém netýkal mě, tak jsem jim dávala šanci. Bohužel ale došlo i na mě. Před rokem a půl dostala dcera k narozeninám prasátko od Fisher Price. Už pár týdnů poté přestalo hrát, ale byl covid, lockdowny a já vyčkávala s reklamací a bohužel jsem zaváhala, protože mezitím prasátko již přestali prodávat. Nakonec jsem se dostala k reklamaci a prasátko jsem chtěla opravit a pokud by nešlo opravit, chtěla jsem prasátko zpět, protože ho mají děti opravdu rády a navíc to byl dárek. Tento požadavek jsem v reklamaci uvedla. Bohužel se nikdo nenamáhal mi zavolat ani napsat a zeptat se mě, jak bych chtěla dál postupovat. Vrátili mi peníze, ale vzhledem k tomu, že prasátko už se nikde nedá sehnat, tak je to pro mě neřešitelný problém. Raději bych měla “rozbité” prasátko, než peníze na účtě a smutné děti doma, že o prasátko přišly. s Mallem jsem skončila a rozhodně nebudu doporučovat dál.
Rychlost dopravy a výběr
Takto NEokologicky zabalenou objednávku jsem opravdu dlouho nedostala, tohle fakt patri do minuleho stoleti!
Nic
Zboží mělo být doručeno 19/12, včera bez jakékoliv komunikace byla objednávka zrušena. Kdyby sama nezjišťovala, kde zboží je, tak se mi nikdo neozve. S Mall mám z prosince 2 zkušenosti a obě jsou špatné, takže za mě už nikdy.
Momentálně nic
Dne 26. 11. mi přišlo potvrzení platby, 27. 11. zpráva o tom, že se zboží odesílá. Od té doby jsem třikrát telefonovala, co je s objednávkou, nikdo mi nebyl schopen zjistit stav, jen jsem byla ujištěna, že zboží do Vánoc dorazí. Dnes mi operátor sdělil, že balík se asi ztratil. Tři dny před Vánoci. Objednávala jsem dárky pro děti, teď budu muset rychle sehnat něco jiného, což pro mě není moc jednoduché - jsem dost pracovně vytížená, musím toho kolem Vánoc ještě dost zařídit a tak. Za mě naprostá neschopnost ze strany prodejce. Chyba se může stát, ale v takovém případě očekávám, že bude se zákazníkem rychle komunikována, a ne že se zákazník dozví jen tak mimochodem, že balík tedy asi nedorazí. Jsem opravdu velmi naštvaná.
Nic
Dárkový certifikát, který jednou zadáte a objednávku si pak rozmyslíte a stornujete Vám propadne bez nároku na vrácení peněz nebo certifikátu. I když na helpdesku Vám tvrdí něco jiného, dodnes jsem 1500 czk nedostal zpět. Účet jsem u nich zrušil a nechci o MALL.cz nikdy nic slyšet. Že tak velký kolos potřebuje okrádat lidi tímto způsobem, mi hlava nebere!!!
Nic
Vše. Bylo mi doručeno staré poškozené zboží. Na telefonáty ani maily nereagují. Přesto, že zboží bylo dodáno, v obchodě mají stále nevyzvednuto dopravcem a posouvá se datum doručení. Na reklamaci nereagují.
Nic, nespolehlivý e-shop.
Naprostá nespokojenost. Zboží objednáno a zaplaceno 12.12 po 8 dnech stále nedodáno a dodáno nebude. Prý nemají skladem i když na stránkách bylo , že skladem je. A dodání do Vánoc ? taky lež.
nic
Zakoupil jsem produkt přes mall.cz v dobré víře, že všechno bude v pořádku. Avšak opak byl pravdou... Výrobek který byl doručen byl pochybné kvality bez jakéhokoli návodu k použití, evidentně se jednalo o nejaký import z Ruské federace, kde v balení nejspíše i chyběly některé komponenty. V balení nebylo ani prohlášení o shodě, které má být povinnou součástí balení. Komunikace s eshopem je jedna velká tragédie, paní z podpory mi poslala jakýsi návod k použití, nicméně návod byl tak tragicky přeložený, že nelze vůbec pochopit jak nebo co k čemu zapojit. Věty vůbec nedávají smysl. Na emaily neodpovídají, řešení se už táhne měsíce... Jakože vůbec nechápu, jak MALL.cz může ještě existovat. Teď zpětně se dívám na recenze a vypadá to, že je to jeden z nejhorších eshopů v ČR.
Nic
Zboží nebylo dodáno v termínu kvůli chybě MALL. Na další domluvu MALL nereaguje. Slíbí, že problém vyřeší a ozvou se, což se nikdy nestane.
Zklamalo to že jsem si objednal na vánoce sodastream,kde byla praskla jedna plastová láhev.Vadi zaměstnanci udělali to,aby jim to vlezlo fo krabice tak roztrhli papírový obal a lahve tam hodili na volno.Proto z MALL.cz už si nikdy nic neobjednání S pozdravem Holeček Vlastimil.Rokycany.
Nic
Záměna zboží a také přišlo použité zboží.
Nic
Dne 29.9.2021 jsem učinil predobjednavku na telefony a do dnešního dne tj. 19.12 mi nebyly dodány. Katastrofa a nulová komunikace.
Nic.
Tento obchod mi poslal jiné zboží než jsem si objednal. Zboží jsem reklamoval a dnes uplynulo 33 dní od odeslání me reklamace a peníze nikde. Nikdo nekomunikuje, nejde se nikam dovolat. Tento obchod regulérně porušuje zákon a okrádá zákazníky.
Zaplatila jsem si za doručení v konkrétní den i hodinu a dle toho si upravila pracovní dobu. Zboží v ten den nepřišlo a odpoledne se ve stavu objednávky objevilo, že bude doručena až následující den. Ten den se opět nic nestalo, datum se posunulo na dnešní, nikdo se neozval a na infolinku se i po více než 20min vyzvánění nelze dovolat.... Netuším, kdy zboží dorazí a nutně ho potřebuji.
Od 07.12. řeším reklamaci zboží, a to z důvodu, že mi přišlo navíc aniž bych ho objednala. Přišel mi delonghi sendvičovač v hodnotě 1.200,-, který už byl zaplacený a přibalený k mé objednávce jako druhý balík. Okamžitě jsem se ozvala, že mám něčí zaplacené zboží a ráda bych ho vrátila, aby bylo vše v pořádku a já si nenechala zboží, které mi nepatří. Každopádně přístup mall.cz je velmi fádní žádné "děkujeme, omlouváme se apod.". Udělali si z nás sklad pro uskladnění zboží a jediné čeho byli schopni v jedné větě - objednat svoz, čímž nás uvěznili na celý den doma. Evidentně je problém dát vědět alespoň přibližný čas svozu. Něco ve stylu české pošty, kdy zůstanete celý den doma jako vězeň.... Zároveň se já mám postarat o řádné zabalení balíku, aby nedošlo k jeho poškození a vše kolem toho připravit. Opět žádné "prosím, děkujeme". No říkám si, že to stojí vážně za to, když chcete napravit chybu, kterou způsobil mall.cz. Příště si to hodně rozmyslím vzhledem k jejich přístupu.
Nic
Uz měsíc čekám na vyřízení reklamace. Sedačka s plesnivyma polstarema. Jen klamou zákazníka a lžou. Nikdy si u nich uz nic nekoupím
Dobrý den, na zásilce nebyla uvedena částka, kterou mám zaplatit. Zásilku přebírala babička a pan kurýr od dopravní společnosti 123Kurýr si přidal 1000,- Kč. Proto bych chtěla apelovat na firmy ať uvádí částky na balíčky.
Objednávku zrušily, přitom 10 minut předtím mi odepisovali, že zboží v pořádku odeslali. Nakoupil jsem za nižší cenu a najednou cenu změnily ...... a zboží skladem mají. Tohle je klamání zákazníka. Nechám to prověřit na čoi . Vše mám zdokumentované. Už mě to štve jak si z nás dělají srandu.
Způsob jednání se zákazníkem, neochota ani po 14. dnech řešit reklamaci. Lživá tvrzení reklamního oddělení, též tel. cool centra.JIž nikdy si u nich nic neobjednáme. Pračka stojí 16. den na chodbě a je jim to úplně jedno. Oni vyděláno-naše peníze mají.
Rychlost přijaté objednávky a poslání faktury.