MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednáno - dodáno Odstoupení od smlouvy do 14 dní - zboží vráceno. O té doby nemám ani zboží ani platbu zpět. Nikdo se mnou nekomunikuje a když zavolám na infolinku, tak je to v řešení. Na internetu reklamaci ani nevidím. Tedy obchod porušuje sám svoje obchodní podmínky. Budu muset počkat na 30 denní lhůtu a obrátit se na ČOI.
Nepríjemná skúsenosť s Mallom. 29.11. som vytvoril objednávku. Na svojom účte na Mall.cz bola zverejnená informácia, že objednávka bude na výdajnom mieste uložená do 3.12. Avšak 3.12 o siedmej ráno mi prišla SMS od dopravcu, že objednávka mala byť vyzdvihnutá do 2.12., a že ju teda budú posielať naspäť. Kontaktoval som infolinku dopravcu WE-DO, ktorý mi tvrdil, že naozaj tam mala byť iba do 2.12. Takže Mall mi poskyton nepravdivú informáciu. Následne ale nebol schopný danú situáciu vyriešiť. Ešte v ten deň a počas nasledujúceho týždňa som viackrát kontaktoval infolinku, pričom som bol vždy informovaný, že oni (Mall) nevedia, čo je s objednávkou, že im ešte dopravca neodpísal. Následne som v piatok 10.12. opäť navštívil svoj účet na Mall.cz, kde bola zverejnená informácia, že objednávka bude opät doručená 10.-12.12., tak som začínal byť spokojný. Lenže, čo sa nestalo? V sobotu 11.12. som svoj účet navštívil znovu, a tentoraz tam bola informácia, že objednávka nebola 9.12. vyzdvihnutá, a že je doručovaná naspäť Mallu. Tak som už nahnevaný zavolal na infolinku, kde mi slečna zdelila, že ona nemôže opätovne vytvoriť objednávku, pretože jeden produkt z objednávky nie je na sklade, takže mám čakať, kým to bude opäť na sklade a potom sám mám objednávku znovu vytvoriť. S tým som nesúhlasil, odmietal som už opäť sa tejto veci venovať, a požiadal som danú slečnu na infolinke, aby mi peniaze naspäť neposielali, ale nejak si to vyriešili a objednávku mi opäť zaslali, a súčasne ma pravidelne informovali o stave. Slečna súhlasila a potvrdila tento postup. Avšak dnes, 12.12., mi ráno prišiel mail, v ktorom sa ospravedlnili a informovali ma, že objednávku nie je možné opätovne doručiť. Bez žiadneho vysvetlenia. Naozaj zlý prístup, hlavne čo sa týka informácií. Kebyže sám nekontaktujem infolinku, tak by som vôbec nevedel, čo sa s objednávkou deje. Pracovníci na infolinke sú naozaj príjemní, avšak systém je nastavený zle, a "kompetentní" nie sú schopní takúto situáciu vyriešiť.
Z jednání mall.cz jsem naprosto znechucena. To, že mi rozdělili objednávku, by nebyl takový problém. Říkala jsem si, že mi dojde místo jednoho balíčku, balíčky dva. Jenže....v noci v neděli mi poslali e-mail, že mi stornovali objednávku že strany partnera. V pondělí jsem si volala jejich operátorům, aby mi to vysvětlili, když vidím, že danou věc i nadále nabízí k prodeji. Bylo mi sděleno, že musí kontaktovat svého partnera, který jim do 48 hodin odpoví a následně mi dají vědět,kde nastala chyba. A světě div se...v pátek, tedy pátý den od storno objednávky žádná iniciativa ze strany prodejce mall.cz, aby mi sdělili, jak to tedy s tou objednávkou bude a i přesto, že v pondělním telefonátu mi bylo sděleno, že mi peníze vrátí na účet, tak doposud stále nic. Opravdu horší komunikaci se zákazníkem jsem ještě nezažila. Na základě téhle zkušenosti vím, že si na mall.cz již nebudu objednávat nikdy nic, co nabízí přes svého partnera. Pochopila bych, kdyby sdělili, že v současné době toho mají opravdu hodně, ale místo toho se po mém 20minutovém čekání na spojení vymlouvají, že kolega, který to se mnou řešil v pondělí, tak nejspíše není v práci. To už bylo opravdu přes čáru.
dodání s využitím zásilkovny.cz
přišlo mi záměrně zaměněné zboží (kdy již docházející položka napříč trhem byla okatě nahrazena jiným) obj. č. 134181713 a když jsem reklamoval vícero způsoby, chodí mi jen automat. maily, že se mi - nejprv do 3.. v dalsim mailu do 5ti dnu ozvou.. dnes je to tyden od doručení a nic.. čekal jsem návrh, že mi jen chybnou položku vymění nebo jí pošlou jako kompenzaci a omluvu.. (jedna se o položku za 'blbych' 250kč) .. nechci vracet cely balik, stačí mi vyřešit jen tu jednu chybnou položku.. ale domluvit se s rekl.oddělením Mall.cz je NEMOŽNÉ ! Protože jim jde jen o prodej a budou klidně uzavírat obchody, i když nemají dostatek personálních kapacit na pozdější servis a služby okolo.. jde jim jen o uzavření objednávky ! ..jak typicky české - děkuji už NECHCI
Nic
Zboží zaplaceno dvakrát a po 14 dnech není vyřešeno , 24 hodin??? Ani přes email, který se mnou vyřizuje operátorka , ani přes vyplněnou reklamaci, dodány účty ihned a stále nic. Jednání katastrofa . Tohle byl poslední nákup zde. Bohužel jsem si nepřečetla recenze před nákupem, jedinná kladná zde není.
Cena
Doba dodání Komunikace
Nic
Zatim nic
Zbozi objednane a zaplacene pred vice nez 3 tydny melo dorazit 7.12.2021 od te doby se vzdy prodluzuje dodani na dalsi den. Pritom na zakaznickem uctu na mall.cz je informace ze zbozi proveruji na sklade, tudiz zadne predani do expedice. Zadna informace o zpozdeni dodavky, nahradnim terminu apod. Predmet Objednavky je darek na vanoce, ale s timto zpusobem komunikace od Mall zacinam silne pochybovat o tom zda vubec stihnou dorucit zbozi do stedreho dne :-(
Bohužel nic
Jednání. Nezlobte se na mě . Pokud si zaplatím večerní dodání a datum přesný a objednávka doručena není . A chování dopravcem minimálně bez úrovni a ještě mi jasné dá najevo ,že mám objednaný termín na ráno . A není schopný odpovědět a raději zavěsí stím ,že se ozve a nic se vlastně dál neděje mě přijde opravdu od Mall neslušné . Chtělo by to vyměnit dodávací službu , určitě nejsem jediná kdy jednání je bez úrovni . Bohužel objednávka stále nikde a raději si objednám jinde..
Dodací doba. U sledování zásilky stále svítí doručuje a očekávané doručení se stala posunuje na den, který právě je.
Pochválit nelze nic!!!!
Zboží přišlo nekompletní, po nahlášení se nic nedělo, volala jsem znovu a opět se nic neděje. Pořád jenom sliby a výmluvy. Nejhorší je, že nemáte nikde odvolání, není možné se spojit s někým, kdo vám pomůže. Proto jsem objednala naposledy!!!!!!!
Nic
Zadna komunikace z jejich strany,zbozi do ted nikde,stale jim pisi a NIC,ikdyz vidim,ze je to doruceny. Vubec,kdyz vsude ctu,ze jim zbozi neprislo a nebo rozbite,nefunkcni,tak radsi uz nikdy vice. Jeste,ze jsem neplatila nic predem.
3.měsíce čekám na objednané zboží, přestože již podle sledování zakázky mělo být doručeno, opak je pravdou. Zakázka č. 131614799 za 7600,-
nic
Obdržel jsem výrobek s výrobní vadou (nefunkční zástrčka do zásuvky) a při reklamaci jsem se dozvěděl, že "výrobek byl nevhodně používán". Opravdu neuvěřitelné!
Nic
Pristup dopravce i prodejce. Doprava domluvena mezi 9-11 hod. Dopravce zbozi priveze v 7:30, kdy na adrese nikdo neni, vyfoti si dum, jako dukaz ze na adrese byl a tim to pro nej konci. Absolutne arogantni a neochotny pristup. Operator na mall.cz prehazuje odpovednost na zakaznika, protoze pry za dopravce neodpovida on, ale ja. Nakup sporaku prevedeny na absurdni divadlo.
Nic
Objednal jsem autokameu Truecam a7s použitou s roční zárukou. Když dorazila zjistil jsem že chybí GPS modul a HDMI kabel. Na infolince mi řekli že se mám obrátit na reklamační oddělení a že mi chybějící věci dodají. Podal jsem tedy reklamaci s tím že se mi ozvou nejpozději do 4 pracovních dnů. Už je to 7 prac. dnů a stále nic takže zboží vrátím ve čtrnácti denní lhůtě. Po této zkušenosti si u Mall.cz už nikdy nic nekoupím.
V dodaném zboží mi chyběla položka a po žádosti o reklamaci mi zaměstnanec na výdeji řekl, že mi může vrátit cenu objednávky. Na otázku zdali mi vrátí i dopravné odpověděl že nikoliv. Tudíž nemám ani objednávku, protože půlka chyběla, a ani cenu dopravného. Mall mě tedy oškubal o dopravu kterou pro mne ani neuskutečnil.
Široký výběr zboží, cena
Doprava, zboží bylo předáno dopravci 23.11. a stále mi nepřišlo, po dotazech u společnosti WEDO mi oznámili předpokládané doručení 30.11., nicméně dnes 1.12. opět přišla sms,že bude doručováno v následujících dnech, už začínám pochybovat,že zboží dorazí a bude v pořádku...
Podpora byla hrozná, nedokázali zjistit informace o produktu. Na produkt čekám měsíc a stále žádné informace o to kdy produkt přijde. Původně měl přijít 16. - 23.11. Komunikoval jsem jak telefonicky, tak přes email, volal jsem několikrát bez toho, aby mi dali jakoukoliv odpověď, přes email mi psali že se mi ozvou a už se neozvali.
V říjnu vytvořena objednávka, žehlící prkno přišlo rozbité tak jsem ho vrátila a doteď nebyl nikdo schopný poslat mi peníze zpět !! Několik e-mailů s výmluvami a nakonec se mnou pro jistotu přestali komunikovat úplně. Už nikdy !