MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Absolutně nespolehlivý dopravce Hellicar, nekontaktní dopravce, obchod mall nemá online spojení.
Mall odbavil mé zboží ještě ten den, ale jejich dopravce (WEDO) my stále zboží nedovezlo. Na infolince mi bylo řečeno, že pro mě bude nejlepší, když si zboží vyzvednu na depu ve Zdibech. To mě opravdu naštvalo, když jsem za dopravu platila 120 korun, s tím, že mi zboží dojde následující den. Paní mi přesunula balíček do zásilkovny, že to bude rychlejší. Doufejme, že zboží, které jsem si zaplatila předem, mi bude vůbec doručeno.
Poškozené zboží ale funkční
Byla baby Born chlapeček v akci za 699
Psali že akce potrvá ještě 9dni, druhý den byla panenka za 1119Kc
Objednala jsem si z Mall kuchyňského robota Sencor za 5000 Kč a k tomu jsem si připlatila prodlouženou záruku, měla sem ho doma 10 měsíců (toto není spotřebič který používáte denně). Přestala fungovat jedna část robotu, kterou jsou použila 3x tak jsme ho šli reklamovat po cca 3 týdnech přišel email se zamítnutím mé reklamace z důvodu nevhodného používání. Je smutné že takto velké firmě stojí za neuznání reklamace,přijít o věrného zákazníka. Už nebudeme žádné zboží z Mall objednávat a riskovat to že opět bude případná reklamace zamítnutá.
Rychlé odeslání ze skladu dopravci
Činnost dopravce velice špatná , zboží zůstalo na depu několik dnů
Týden předem partner objednal pračku na daný termín aby byl někdo doma jelikož jsme měly zaplacenou donášku a zapojení, v Daný termín v 7:00 ráno přišla sms že pračku doručí mezi 7-10:00 hodinou, pračka ani hovoru od dopravce že přijede později jsem se nedočkala, když už nám v pozdních hodinách večer došla trpělivost cca mezi 20 hodinou zavolal přítel dopravci, ten to zvedl a řekl že nám pračka přijede ve 23:00!! Jako opravdu? Po celém dní čekání kdy na druhý den vstávám na ranní? Zapojovat mi pračku po 23 hodine?? Přijela nakonec pračka? Nee ve 22:00hodin přišla sms že pračku doručí následující den i přes upozornění že nikdo nebude doma!!!!! Opravdu kdyby dopravce zavolal přes den ( nezlobte se, bohužel nestíháme je možné domluvit jiný den kdy budete doma??) PROFESIONALNI PŘÍSTUP, bohužel nedočkali jsme se ani blbé omluvy. Majitel by se opravdu divil koho zaměstnává a že přichází o mnoho peněz díky nezodpovednosti zaměstnanců
Zboží dle očekávání.
Komunikace po reklamaci na špatně zvolené místo k vyzvednutí na bodu mrazu. Kompenzace 0. Prostě příští nákup ne.
Objednávka mi měla být doručena hned druhý den, čekala jsem týden a tak jsem se to snažila řešit. 2x mi to hlásilo zásilku poslanou a doručenou na místo. Nakonec mi přišel email, kde bylo napsáno, že z technických důvodů nedoručí zásilku. (zapomněli dát štítek s datem doručení:-))). Nakonec teda, že mi to pošlou znovu expresně, čekala jsem další týden, nakonec přišla zpráva, že mi stornují objednávku (měla jsem jí zaplacenou). V emailu psali, že mi poslali peníze zpět, do 5 dnů bude na učtě. Tak až po 5 dnech mi přišlo, že mi peníze zpět posílají.. NEHORÁZNOST, NEOCHOTA, HNUS.. NIKDY VÍC!
Vůbec nic
Zboží objednáno, došla zpráva, že zboží je na cestě, za 3 dny zpráva, že je jim líto, že nemohli zboží doručit. Ještě, že jsem neplatila dopředu. Škoda ztraceného času, kdybych si raději nejdřív přečetla hodnocení obchodu. Takže již nikdy víc.
nic
nekonečná doba u dopravce od 2.11. neni dodnes objednané zboží dodáno.
Dodano jine podstatne levnejsi zbozi.
Po dlouhé době objednáno z mall.cz a NEFUNKČNÍ VÝROBEK za 1000kč. To je opravdu skvělý... Tak děkuji
Jsem zklamaná a přes Mall již neobjednám. Vždy jsem byla zvyklá na fér jednání od dopravců, vždy přijeli kdy měli, případně se ozvali. Tady mi zboží nebylo doručeno v daný čas a nikdo ani nebere telefon. Až zpětně jsem si pročítala podobné, negativní recenze. Doufám, že se mi podaří objednávku stornovat a budou mi navráceny peníze. Nerozumím tomu, jak tato spolupráce s někým nespolehlivým může fungovat. (Dopravce Helicar)
Máte fajn věci
Už dvakrát jsem obdržela zásilku poškozenou ale ne při dopravě uvnitř rozbalené zničené plastové boxy dejte si na to pozor!
Mall nikdy více.Místo pračky jsem obdržela kamna, která jsem nepřevzala. Po urgenci mně bylo slíbeno, že pošlou novou pračku.Po pár dnech bylo všechno jinak.Pračka stále žádná, ale požadavek na druhou platbu.
Dodání zboží a komunikace
Mall už nikdy , přišlo mi jiné zboží než které jsem si zaplatil , po telefonu mi bylo řečeno že mám poslat email, po 7 dnech jsem se dočkal odpovědi že se to řeší...
Mall stornoval objednávku, informoval pouze přes e-mail..(zboží skladem měli) nebylo ani dodáno v termínu. Tato zkušenost se mi stala již podruhé.. už nikdy víc..
Nic
Není možné se s nimi spojit. Již přes týden mají vratku poškozeného zboží. Nenapsali dosud ani že jej evidují. Neuvádí nikde email, tak nemáte důkaz pro snahu o dokomunikování se s nimi. Vše lze jen přes jejich formulář, kde mají 5 dní na reakci, takže vratku zase zdržují. Zkušenosti z minulosti jsou takové, že neodpovídají ani na formulář. Krom potrvzení s datem vratky tak nemáme v ruce nic jiného, nelze totiž na netu u jejich dopravního společníka dohledat datum převzetí vratky, předpokládejme, že to bylo dva dny po odeslání. Kdy hodláte napsat, že zboží máte v ruce - za měsíc? A s tím, že máte podle zákona další měsíc na vyřízení? Tohle pasivně agresivní obchodní taktika!
- nedoručení zboží ani 15 dnů po objednání a zaplacení, zboží bylo skladem - komunikace v podstatě žádná - na mailu overeno@mall.cz nevyřešili a nezjistili do dnešního dne vůbec nic