rychlost reklamace měsíc
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Doprava zaplacena na určitý čas odpolední. Ráno volali ze to vezou a budou tam v 8. Odpoledne nemůžou. Tím pádem jsem zboží nemohl Vyzvednout
Není možné doručení granuli, pouze odběr v jednom obchodě a to v Brně. Jsem naprosto znechucená…
Pístup personálu a podmínky prodeje.Rezervuji online.Sám si dojdu do prodejny sam zadat do automatu sam nacpat peníze a zaplatit za to poplatek 39 Kč. už nikdy nic tu nekoupim.
rychlost dodání
není možný žádný osobní způsob komunikace a jejich písemný komunikační systém s robotem je na nic, protože nic nevyřizují.
nic
Již podruhe jsem nakoupila v tomto obchodě a podruhé zklamání z doručení zboží. Nikdo nic neví, zjistit kde jenzásilka nemožné.
Objednané zimní pneu dorazily. Po namontovani zjištěno , že jsou 2,5 roku staré . To se mi u jiného prodejce nikdy nestalo.
Není co chválit!
Nespolehlivost dopravy, bylo domluveno dodání zboží 25.10.21 a nebylo vůbec doručeno ani žádné informace kdy bude zboží doručeno ! A skoro žádná zpětná komunikace ze strany asistentů od MALL.CZ Tak že peníze si vzaly 17 tis.a nikdo neví kde je mě zboži ani kdy bude doručené mi nebyl nikdo schopný říct! Prý v datové podobě zboží je u dopravce ale fyzicky není!!! VELICE NEDOPORUCUJI TUTO SPOLEČNOST!!!
nic
Objednala jsem si zboží z tohoto obchodu, protože nabízel nejkratší dobu doručení. Zboží mělo být doručeno 18.10. dnes je 25.10. a já zboží stále nemám. Kdybych to věděla, objednám si zboží jinde.
nic!
- 19.10. objednána dětská dílnička s příplatkem za expresní dodání (do 21.10.) - balík dorazil 22.10.... okej dejme tomu - jaké překvapení ale nastalo, když to po rozbalení nebyla ona dílnička ale zábrana do dvěří ! - na infolince operátorka s ledovým klidem, že máme dovézt zboží na jejich pobočku nebo poslat zpět a že nám vrátí peníze do 14 dní = 0% zájmu o zákazníka, 2000,- Kč v nedohlednu a ještě máme sami zajistit dopravu k nim, jsme bez dárku pro dítě. díky za nic, nikdy víc
Nechválím NIC.
Zboží mám zaplaceno, mělo být doručeno do druhého dne a nic nepřišlo! Nikdy bych si u této firmy už nic neobjednala. Dovolat se je nemožné, písemně taky nic. Strašné!
Ochotu jedné slečny, bez níž bych nevěděl na čem jsem ještě bůhví jak dlouho.
Velice nesolidní firma. Z jedné objednávky, kterou si rozdělili do šesti zásilek, mi dvě zrušili. Jednu po třech dnech a druhou po měsíci (to jsem tam musel ještě volat a zjišťovat, kde to vázne. Díky jedné ochotné slečně, se věci hnuly a já se dozvěděl, že mi tuto zásilku také ruší, jinak bych na ni čekal ještě bůhví jak dlouho). Zbývající čtyři mi přišly zhruba po čtrnácti dnech. Pro příště se raději této firmě vyhnu obloukem !!!
Upřímně nemůžu asi nic pochválit.
Mám absolutně negativní zkušenost s reklamací zboží. Lhůta 30 dní na vyřízení reklamace byla dávno pryč, když se mi ozvali s otázkou, zda je možné lhůtu prodloužit. Psali, že když nebudu souhlasit, vrátí mi peníze. Žádala jsem tedy o vrácení prostředků. Přišel mi potvrzující e-mail, tak jsem byla konečně v klidu. Nicméně po hodině jsem obdržela další zprávu od Mallu, že mi reklamované zboží zítra doručí. Zdálo se, že si ze mě dělají legraci. Zboží jsem odmítla a kontaktovala jsem Mall s tím, že trvám na předchozí domluvě. Prý mi peníze vrátí, jakmile jim kurýr přiveze to zboží zpět, ale zdá se, že na to mají také podobně stanovenou lhůtu 30 dní…
Nic
Komunikace Reklamační proces V podstatě mě okradli. Poslal jsem jim zboží na reklamaci, ale peníze poslali na jiný účet, který není vůbec můj a odmítají to dále řešit. Volal jsem jim asi 10x a vždy mi nebyli schopni pomoci. Mall.cz už nikdy více. Alza je úplně někde jinde se službami.
Objednala jsem zboží s dorucenim na neděli mezi 8-20 hod.,ale v pondělí odpoledne jeste nebylo zbož í u dopravce kam jsem volala sama.
arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy. Už nikdy více
Nic
Pokud píšou maximální velikost dětského autíčka a přijde mi angličák skoro za 700kc. To jako vážně ?? Tak si to tam upravte laskavě ty velikosti ať to sedí a né že si člověk objedná jiné velikosti a přijde mi miniaturní autíčko. A není to poprvé takže u vás už nikdy nic. Hrozný
Prehledny Eshop
Hlavnim rozhodovacim kriteriem pro me byla moznost sluzby odvozu stareho a montaze noveho spotrebice (Mall Comfort). Bohuzel po prijezdu dopravce se ukazalo, ze sluzba tak uplne Comfort neni, protoze si musim spotrebic (mycku) odmontovat sam. Nerozumim tedy ucelu odborne montaze, kdyz uz musim shanet potrebne naradi a odmontovat spotrebic sam, mohu si uz rovnou pripojit i novy. Vyuzivat Mall pro doruceni spotrebice napriklad pro starsi maminku tedy rozhodne nedoporucuji. A sluzba odborne instalace jsou vyhozene penize.
nic
všechno
nic
Nejsou mi schopni doručit zboží v daný termín. Jelikož se jedná o 70kg pračku, musím být doma. Vybrala jsem si termín, který mi vyhovoval a oni nepřijeli. Teď mi nabízí termíny, kdy už na ně čekat nemůžu. Navíc balík už byl zabalený a měl být vyexpedovaný dopravci. Přišlo mi to, že kdybych se 2x neozvala, tak tam stojí doteď. A jejich domluvte se s dopravcem sama - házení zodpovědnosti na zákazníka a co na to Občanský zákoník? Já si zboží objednala u Vás a Vy máte zodpovědnost mi zboží dodat. Vaše interní problémy mě jako zákazníka nezajímají.
nic