MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
nic
pri odstoupeni od smlouvy a po uplynuti 30 od odeslani protokolu o neopravitelnosti mi stale nebyly vraceny penize
Rozsáhlý e-shop plný nepřeberného množství zboží Napůl výhodné ceny Více možností dopravy
Poplatek za osobní vyzvednutí na pobočce Zvláštní postup při objednávce a volbě doručení zboží Více než polovina zboží není u mall.cz skladem a dodávají ho prostřednictvím externího prodejce Vyšší ceny Objednávka vytvořena a zaplacena 12. 08. 2021. Dne 13. 08. 2021 došlo k údajné expedici objednávky. Od té doby ale nedošlo ze strany mall.cz k jakémukoliv kontaktování kupujícího. Termín dodání se tedy bez jakékoliv informace, nebo kontaktu ze strany mall.cz, neustále posouvá až do data 24. 08. 2021, kdy byla objednávka samovolně zrušena. Dne 25. 08. 2021 byla zásilka údajně navrácena na sklad a mall.cz vyžaduje, abych o navrácení platby sám požádal, jinak mi peníze nebudou navráceny. Začátkem měsíce září jsou mi, po žádosti z mé strany, peníze nazpět zaslány. Nechápu komunikaci ze strany mall.cz. Zákazníka o posunu termínu doručení neinformuje i přesto, že dodavatel nemá zboží skladem. Dle objednávkového procesu ale už došlo k expedici zásilky. Zákazník tak necelých 14 dní čeká na dodání zásilky, která ani nemůže být dodána, protože zboží není skladem. Mall.cz poté zásilku vyhodnotí jako chybnou kvůli nevyzvednutí ze strany zákazníka, ačkoliv mělo být zboží doručeno na pobočku, k čemuž nikdy nedošlo. O navrácení peněz po pochybení ze strany mall.cz si i přesto musíte sami žádat. Tohle jednání a přístup mi přijde velmi zvláštní. Člověk si u mall.cz nemůže být nikdy jist, že mu zásilka bude opravdu doručena a nepřijde tak o své peníze. Je daleko výhodnější si zboží objednat u předem vybraného prodejce. Mall.cz tedy jednoznačně nedoporučuji!
(Dříve pobočky, skvělý pracovníky) Nyní nemohu pochválit nic.
Reklamace, a rušení poboček tento obchod posunul na žebříčku z 1 místa na místo 150. 20 tisíc formulářů a neochota na údajně lehce reklamovatelných zásilkovnách, kdy vše je problém. Jedna objednávka 8mi věcí rozdělena na 8 objednávek , kdy každá dojde jinou službou v 14dnech i když jsou údajně skladem a mají dojít zároveň. Reklamace jak jsem zmínil, od 16:00 údajná linka prakticky offline = nelze nic zjistit. Zrušení poboček = v práci je nás 90 a 89 lidí má špatnou zkušenost s mall.cz od doby co jste zrušili pobočky. Př. Pardubice, Hradec Králové nemají ani jednu pobočku z původních dvou až tří v každém městě. Reklamovat zde je naprostý děs Můj dříve oblíbený obchod se skvělými profesionálními lidmi, kteří pomáhali je nyní noční můra a prozatím nejhorší zkušenost s reklamacemi za 20let.
U každého zboží je napsane kdy chcete doručit a ještě se mi nestalo že by to dorazilo vždycky je to se zpožděním několika dni
Nic
Mimo zbozi vse, termin dodani nedodrzeli i kdyz jsme si priplatili za vcasny termin,problemy s platbou(bylo zaplaceno ale system hlasil ze ne)k notebooku byl jako darek Office 365 na rok zdarma, coz byl i duvod proc jsme nakoupili zde nebyl dodan. Po 2x tel. urgenci(nezajem operatora tuto situaci resit tak jak slibil)nam bylo receno ze licence jiz nemaji a nelze jinak kompenzovat, takze velke zklamani s timto obchodem.
Přehledná nabídka na internetu
Služba dovozu nového a odvozu starého spotřebiče včetně montáže je zajišťována smluvními partnery. Jako zákazník jsem si tyto služby zaplatila, ve výsledku ale nebyla zajištěna jejich návaznost, vše jsem po opakovaných telefonátech na mall zajišťovala sama . Operátoři mall mě opakovaně ujistili, ze je vše v pořádku,. Přepravní firma naopak sdělila, že Informace , které mi mall poskytl ohledně dopravy prý nejsou pravdivé a “takto to nefunguje” .
nic
objednávám zboží dopoledne v pátek 10. 9., objednávka je skladem u partnera. Nepamatuji si, zda bylo konkrétně doručení 16. nebo 17. 9. Ve čtvrtek 16. 9. kontroluji stav, má být doručeno v pátek 17.9., v pátek ráno žádné info tak volám na mall linku. Ta je mimo provoz. Tak píšu na FB, kde mě informují, že zboží bude doručeno 16. 9. (vůbec je netankuje, že se ptám už o den později a informují mě o jiném datu než vidím na trackingu objednávku, tudíž nesrovnalost v systému). Vyžádám si předání "živému" kolegovi jelikož chatbot neumí tuto situaci řešit. Kolega mě v 10:34 ubezpečí, že zjistí stav u partnera a následně mě bude informovat (mezitím mi jde několikrát automatická hláška napište nám zprávu). Přibližně ve 13 (tedy za 2,5 hodiny) opakuji dotaz, stejná odpověď, tedy že zjišťuje stav a dá mi vědět. To se opakuje. Doplňuje se o domněnku, že "zboží pravděpodobně nebylo naskladněno a že ještě nebylo odesláno ". Tedy rekapitulace: informují o jiném datu doručení než já vidím v trackingu a navíc datu, které bylo o 1 den dříve. Skladem u partnera nemá žádný význam, nevědí, jestli to skladem partner má nebo ne. A nakonec nejsou schopni za 6 hodin od partnera zjistit stav objednávky. No pěkná sebranka.
20% sleva, rychlé dodání (zaplaceno) druhý den doma.
Člověk si zaplatí výnos do patra, a dopravce říká, že to nemá na faktůře tak že to nemůže udělat. Ale byl hodný a pomohl mě s tím.. ovšem s MALL.cz vyřizuji vrácení peněz Ale na MALL.CZ už jen malý věci!!
nic
Bez jediného slova, gesta nebo dokonce omluvy se stále termín dodání posouvá a posouvá a posouvá jen tak dál mole.
20% sleva
Objednala jsem zboží 7. 9. ráno (+ přijali i platbu), s tím, že jsem se milionkrát dívala a ověřovala, zda-li je dané zboží skladem, pak hned pod tím bylo napsáno JIŽ ZÍTRA doručení na adresu, říkám si paráda, to je rychlost (moje chyba - nerozklikla jsem si možnosti) a tak jsem pevně věřila, že do pátku bude zboží doma (všude, kde jsem objednávala a to OPRAVDU všude jinde, bylo zboží VŽDY nejpozději do 3 dnů u mě!) Když ani v pátek žádný email nepřišel, naštvaně jsem volala na zákaznickou linku, paní působila docela znuděně, a že jestli jsem to chtěla do 2 dnů popřípadě následující den, tak jsem si to měla zaplatit.... Tak jsem se ptala, jak je možné, že když něco mají na skladě, že je expedice až od 15.9.? Na to mi odpověděla jen, že jsem si to měla zkontrolovat, že doručení mají do 2 - 6 pracovních dnů, bylo mi do breku, byl to dárek a já se OPRAVDU v dnešní době nesetkala s tááááák dlouhým dodáním. Dnes jsem se koukala na email, jestli je už konečně zboží na cestě a NIC.... Je to sice "JEN" sedmý pracovní den, ale kvůli tomu jsme posunuli oslavu, že to určitě druhý týden od objednání dojde a najednou tam je expedice od 16. - 21.9. ??? Takže s tím, co tady čtu a opravdu mě mrzí, že jsem si to nepročetla dříve, tak abych se vůbec toho 21. 9. zboží dočkala :-( Už nemám chuť ani sílu tam volat a ptát se na svoji objednávku :-( Po této zkušenosti už u Vás neobjednám.
nic
arogantnost, nezájem komunikovat a řešit problém se zákazníkem, nevracejí peníze po odstoupení od kupní smlouvy
Doprava zboží, velmi ne spolehlivá dopravni společnost
Objednala jsem zboží s Dárkem , dárek nepřišel …
Nic
Pristup obchodu a stav zbozi.
nic
zboží při reklamaci nové nedali ani navrátili peníze
Dne 2.8.2021 jsem objednala knihu Karel Gott, která podle jejich stránek byla skladem. Knihu jsem potřebovala dodat do 24.8.2021. V jiných obchodech již byla vyprodaná, proto jsem ji objednala zde. Platbu jsem provedla ihned kartou. Dnes je 7.9.2021 a já stále knihu nemám a na mé e-maily nikdo nereaguje.
Zatím nic
Určila jsem si doručení do druhého dne a bohužel musím čekám až na pondělí. Objednávala jsem něco co jsem opravdu potřebovala hned,proto jsem dala expresní dodání a prý z kapacitních důvodů mám smůlu. I když objednávka byla s tímto požadavkem potvrzena. Takhle tedy ne. Příště si tak drahé zboží objednám jinde,kde mi opravdu dodrží termín dodání. Teď si pár dní bohužel asi budu vařit u sousedů,nebo já nevím kde.
Nic
Doprava,komunikace
Dokud nenastal problem s objednavkou rad jsem na mall.cz pravidelne a celkem casto nakupoval
Nemoznost zaridit dopravu/ vraceni velkeho zbozi (pracky a susicky - 2x70kg) ve 14 denni lhute. Zbozi jsme koupil 5 dni zpatky a bohuzel mi nevyhovuje. Rad bych zbozi vratil, coz dle zakaznicke linky a komunikace s obchodem je mozne pouze pokud zbozi sam dopravim na prodejnu. To bohuzel nejsem schopny sam zaridit jelikoz: - nemam obalovy material (firma mall ho odvezla v ramci sluby komplet) a neni do ceho zbozi zabalit aby se behem prepravy neposkodilo - nejsem schopny sam snest zbozi dve patra ke dverim - nemam auto na odvoz (dalo by se potencialne vyresit objednanim dopravce) Za sluzbu nemam problem zaplatit rozumne naklady spojene s timto ukonem, ale i tak mall.cz neprislo s zadnym resenim. Bohuzel v ramci emailove komunikace s reklamacnim oddelenim cekam vzdy na odpoved 48 hodin, coz vzhledem ke 14 dni denni lhute vraceni zbozi neni uplne efektivni zpusob komunikace. Telefonicky zalezitos vyresit nelze.
Jelikož jsem nestihla vrácení zboží do 14-ti dnů,žádala jsem o kontakt na obchodníka, ať můžu vyměnit obuv za správnou velikost. Už na pobočce mi bylo sděleno, že si mám boty prodat sama,že se smluvními dodavateli nelze domluvit. Nevzdala jsem to a na lince Mall popsala svůj problém znovu...že nechci nic vracet pouze vyměnit(dámské lodičky za 1580,-Kč).Bylo mi slíbeno, že kontakt zjistí a zavolají zpět... Asi mi číslo slíbili,aby mohli hovor se mnou ukončit. Nikdo se neozval. Můj oblíbený eshop je pro mě velkým zklamáním... Už nikdy více....