Absolutně OBchod NEDOPORUCUJI -Zboží nekvalitni -Spatna komunikace při reklamaci -Velky problem s navracenim penez -Nelze platit hotove Majitel Polsko doslova VELKA HRUZA. Na recenzi- diskuze odpovida pocitac: Dobrý den, aby bylo možné prověřit situaci, zašlete nám číslo objednávky a do předmětu uveďte slovo DISKUZE. Budeme Vás kontaktovat. NIKDO VAS NEKONTAKTUJE Varuji zde nakupovat !!!!!
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Žádné
Na Mall.cz jsem koupila Lego, ale dorazily mi pleny. Ihned jsem volala na infolinku - bez úspěchu. Den 2: Podařilo se mi spojit s někým živým. Úspěch. Prý mám e-mailem poslat fotky a oni vše předají na reklamaci. Jestli budu muset platit dopravu mi nyní neřeknou, jak bude probíhat náprava paní také neví. Fotky obratem odesílám. Potvrzení o přijetí žádné. Volám tedy po druhé, abych zdůraznila, že vše potřebuji vyřešit rychle, protože se jedná o celkem vysokou částku a navíc to je dárek, který potřebuji do konce týdne mít. "Ano, jistě. Napište žádost e-mailem a vše se bude řešit urgentně. Během druhého dne byste měla mít odpověď. (Toto byl jediný ochotný a milý zaměstnanec) Den 3: Odpověď nepřišla. Den 4: Hned dopoledne volám na infolinku. "Má to na starosti kolegyně, napíšu jí, aby vám během dneška dala vědět." Je večer, stále nic. Volám tedy znovu, opět žádám o urychlení. "Urgentně nic nejde, na starosti to má kolegyně a já s tím nemůžu nic. Je to na reklamačním oddělení." Žádám o přepojení na reklamační oddělení. - "Nelze." Žádám o urychlení procesu. - "Nelze. Je to klasická reklamace a oni mají své lhůty." Zdůrazňuji, že se nejedná o typickou reklamaci, jelikož oni mi doručili špatné zboží a chyba byla na jejich straně. Nemám ani to, co jsem si objednala a ani peníze. Měli by tedy udělat maximum pro to, aby chybu co nejrychleji napravili. Odpověď: "Nemůžu udělat nic." Žádám o přepojení na vedoucího. - "Nelze." Otázka, zda pán má nějakého vedoucího. - "Ano." Chci s ním mluvit. Odpověď: "Ano, během dneška se vám ozve." Neozval. Den 5 Stále nic. Ano, chyba se může stát. Ale když se stane, je potřeba se k ní postavit čelem, omluvit se za vzniklé komplikace, urychleně vše napravit a vše se zákazníkem komunikovat. Na žádný z těchto kroků nedošlo. Omluva nezazněla. Urychlené napravení situace už vůbec ne. Vše si několik dní vesele přehazovali z jednoho oddělení na druhé. Přijde mi naprosto nepřijatelné, kolik času jsem musela strávit s něčím, s čím jsem neměla nic společného. Kolikrát jsem musela volat na infolinku, abych zjistila aktuální stav a kolik e-mailů jsem musela napsat. Vše kvůli jejich chybě. A to ještě nejsme u konce, cizí obří krabice mi tu stále překáží a peníze zpět nemám. Korunu tomu všemu nasazuje nízká kvalifikace specialistů na telefonu, kteří často postrádali základní komunikační dovednosti a často je umění jim vůbec rozumět, natož pak s nimi něco vyřešit. Komunikace s obchodem je opravdu šílená. Děkuji Mall.cz za spoustu stresu a za zkažené narozeniny.
Uz nikdy nic na tomto eshopu. Poslali mi duplicitne mnou objednane zbozi. Jeden balik jsem prevzal a zaplatil a druhy jsem neprevzal ( kuryr DPD odvezl zpet ) . Po 5 mesicich mi prisel vyhruzny email z oddeleni vymahani pohledavek,ze jim dluzim za balik ktery jsem neprevzal. Po nekolika urgencich z me strany telefonicky i emailem zjistite ze vas maji uplne u prde.. !!! Nasledne na to prisel dalsi email ze pres veskerou snahu se se mnou memuzou spojit a budou vymahat castku, plus naklady na vymahani pokud do 3 dnu nezaplatim. Nikam se neda dovolat,pouze na jejich debilni zakaznickou linku kde melou porad to same dokola !!! Predavam podnet na ČOI a Policii ČR. Pozor na tento eshop !!!
Nekupujte od nich nič, objednal som si pánsku koženú bundu za 65€ a prišla mi stará používaná dámska vetrovka, ktorá smrdí za údeným, po odpísani na všetky kontakty ktoré som našiel mi prišli maily ze adresy nebolo možné nájsť, považujem to za podvod, 65€,nie je málo peňazí a budem to riešiť
Za vrácení zboží jsem musel uhradit vysoké poštovné a ještě řešit odeslání přes DPD. Katastrofa, zde si už nikdy nic nekoupím.
Žádné
Špatná komunikace nedá se spojit telefonický
Katastrofa, objednané zboží po měsíci vůbec nepřišlo a žádná reakce či komunikace. V žádném případě zde nenakupujte. Již nikdy si na mall neobjednam nic
Různé zápory tohoto obchodu jsou tu hezky zmíněny, téměř měsíční čekání na zaplacenou zásilku, kterou nikdy neměli a nechtěli doručit s tím, že v systému bylo stále uvedeno, že čeká na doručení, je asi standard. Když vám ale v komunikaci s vámi ohledně reklamace navíc opakovaně píší různě pokřivené varianty na vaše jméno, připadá si člověk vážně jako vzácný zákazník. Děkuji, nikdy více.
Nic
Poprve jsem na zasilku, kterou jsem mela zaplacenou cekala 25dni,vubec mi nedorazila Mall to porad svadel na dopravce. Tak jsem volala i dopravci co se deje ale zadny balik jsem u nich nemela zaevidovany. Tak jsem zase volala na Mall kde teda je muj balik na ktery cekam uz mesic a oni se porad vymlouvali at cekam atd.. No nakonec jsem ho zrusila s pekne ostrym emailem. Druha objednávka s tim ze jsem myslela ze to bude lepší ale opak byl pravdou, sice balik prisel ale uplne jiny!!! Ted se snazim o reklamaci kterou pry budou resit az za 3 dny. Misto plotu kamaradce jako darek ktery tak chtela mam neco pro male deti 2x z toho kazdy balik pro jinou osobu ze Slovenska Fakt z Mall a Alegrem to jde z kopce banda ........... Zase jsem akorat na*rata!!
E-shop nabízí zboží, které nemá. Po zaplacení objednávky, jsem ověřovala u operátora, bylo vše v pořádku. Následující den přišlo storno. Opět jsem ověřovala u operátora, ten tomu sám nerozuměl?! Ohledně vrácení peněz se ještě nikdo neozval. Druhá objednávka ze stejného dne, opět ověřovaná s operátorem. Prý vše v pořádku. Bohužel systém stále hlásí jako neuhrazeno!!! Operátor tomu opět nerozuměl!!! Zvláštní jednání a postupy tohoto e-shopu!
Žádný,tato kolonka zbytečná
Moji milí zlatí Firma PORUŠUJE obchodni ZÁKON staví vlastnií obchodní podmínky nad OBCHODNÍ ZÁKONÍK, NEOCHOTA jednat se zákazníkem!! ,pořádně si rozmyslete zda jít na nákup u slona mall...jednání mall je neskutečné,neuvěřitelné ,protože člověk si udělá radost se zakoupeného zboží,a Mall vám to v zápětí zruší a ze zákona mají na to právo z důvodu Vašich objednávek nastala technická chyba, kdy byly chybně uvedeny ceny a z tohoto důvodu došlo ke stornování objednávek.no asi pání z mall si chtěli mé objednávky ponechat proto zrušili dle zákona takže za mne velmi klamavá reklama na Mall jak je super s Alegrem v TV proto nedoporučuji ani svému nejhoršímu příteli,nejednají férově..Když se něco takého stane,tak mají se nějak domluvit lidsky ne se obracet na zakon eshopu a zrušit více objednávek s vícero produkty v objednávce .Takže bych potrestal pracovníky mall,že něco poslali špatného do světa a potrestal bych pracovníka v mall co to má na starost a ne si vybít zlost na zákazníkovi. Takže heslo náš zákazník náš pán u Mall neplatí. Za mne vyhozený čas a nervy s tímto špatným eshopem.
Měli by změnit dopravce, garantují dodání zboží do určitého termínu balík sice leží už dva dny na výdejním místě ale nemohu vyzvednout bez kódu který mě nikdo ještě neposlal,dneska budou zkažené narozeniny
nejsou
zkažené narozeniny dcery, sliby alži
Bohužel se musím také přidat se svou trpkou zkušeností s tímto obchodem. Dne 3.2.2024 jsem u prodejce Mall.cz zakoupil telefon XiaomiRedmi note 13 pro 5g BLUE s termínem doručení původně 7.2.2024. Platbu převodem jsem provedl 5.2., takže se termín doručení posunul na 9.2. Rád bych samozřejmě využil promo akce xiaomi trvající do 18.2. a nenapadlo mě, že by telefon nedorazil tak, abych pohodlně splnil všechny podmínky bonusu. Od 9.2. se v systému sledování objednávek mění nesmyslně datum doručení každý den o další den, přesto že po první telefonické reklamaci mi bylo sděleno datum doručení 15.2. a při druhé už bylo naskladnění neznámé a datum doručení také s nabídkou stornovat objednávku. Po mém upozornění, že stejný telefon aktuálně prodávají na svých stránkách i když jako partnerský prodej s možností již zítřejšího doručení mi bylo pouze oznámeno, že je celá situace mrzí, že nemohou nic jiného dělat a ať se zkusím obrátit na infolinku společnosti xiaomi promo, která akci pořádá. Tady už je má zkušenost naštěstí zcela opačná a musím pochválit maximální vstřícnost ze strany xiaomi, který mi přislíbil, že bonus vyřešíme i přes totální NESCHOPNOST A SELHÁNÍ OBCHODU MALL.CZ. Takže k dnešnímu dni telefon stále nemám, v systému sledování objednávek na stránkách Mall.cz datum doručení dnes 17.2., přitom stav objednávky je "Kontrolujeme dostupnost zboží a předáváme objednávku ke zpracování do našeho skladu.Mrzí nás to, ale vaše zásilka je zpožděna". Snaha ze strany obchodu nulová. Nikdy bych nečekal takovéto jednání ze strany obchodu takového formátu, velmi mě to mrzí, ale rozhodně nemohu doporučit.
Rychlé doručení to je snad jediný
Nebyla přibalená věc která byla napsána v nadpisu!!! Jeden kolega z Mallu mi tvrdí to a druhý zas to!!! Naposledy jsme jako rodina tam obědnávali
Riskla jsem to a objednala reproduktor Bose se slevou. Dorazil, vypadá, že je nepoužitý a hraje úžasně. Byl ale zabalen příšerně, v papírové pseudokrabici normálně létal..
V minulosti mi přišlo několikrát použité zboží.. Něco jsem vrátila, něco nechala. Mám-li být upřímná, mám spíš s tímto obchodem negativní zkušenosti.
Před Vánocemi jsem zakoupila sodastream. Sice doručení bylo opravdu rychlé ale bombicka byla prázdná a neobdržela jsem fakturu. Do dnešního dne i přes urgence nemám bombicku ani fakturu. Řidič měl bombicku přivézt ale bohužel. Už nikdy od této společnosti nic nekoupím. Děkuji za krásný obchod.
Měla jsem upřímnou snahu podržet Mall před zelenou konkurencí, ale po poslední zkušenosti končím... Zboží objednáno na konkrétní výdejní místo s tím, že bude doručeno ještě ten den (11.2.) V pořádku, byla neděle večer, byla jsem chápavá, že zboží bude doručeno o den později (12.2.) Ale když mi během dne skočila SMS, že se to prodlužuje o další den (13.2.!)... Zkrátka končím. Hrajete neférově a při honbě za zákazníkem používáte falešné karty. Dávám konkurenci zelenou. Tam se mi stalo jednou, že se zboží v době Vánoc zdrželo a přišla "aspoň" obrovská omlouva. Na vaší lince jen prázdné "sorry" to neovlivníme. Hmmm, když neovlivníte, tak neslibujte! Vaše CTRL "C" a CTRL "V" : "Dobrý den, abychom mohli prověřit, kde nastala chyba, zašlete nám, prosím, číslo objednávky a Váš dotaz a do předmětu e-mailu uveďte slovo DISKUZE. S pozdravem (...) Si prosím nechte od cesty.
Mall je podvodnik!!! Reklamacia zahajena 11/2023, do dnesneho dna neobdrzany reklamacny protokol Do dnesneho dna neopraveny vyrobok Autorizovany servis sa od Mallu distancuje Vyhodenych 20 000,- Kc, ostal mi iba nefunkcny vyrobok K dnesnemu dnu MALL tvrdi ze informaciu sice obdrzali ale reklamaciu MALL nespisal a teda ju neeviduju a je to zakaznikov problem ze zamestnanec MALL nespisal reklamaciu na zaklade podnetu ktory od zakaznika obdrzali ohladne nefunkcnosti zbozi. Odkedy je zakaznik zodpovedny za lenivych zamestnancov, ktory si neplnia svoje povinnosti? Okedy je zakaznik zodpovedny zato ze si MALL nespravne zaradil reklamaciu a teraz ju ignoruje? ANI PO VIAC AKO 30 VYZVACH REKLAMACIA STALE NEBOLA ZAHAJENA!!! Podvodnici!!!
Žádné
Je mi líto, ale vzhledem ke všem problémům, při porušení obchodních podmínek ze strany Mall, bude z naší strany podána předžalobní výzva.
Zadne