28.7. Dorazila nefunkční pračka. Volala jsem ihned na linku, chtěli poslat video přes Úschovnu, poslala jsem. Pak chtěli vyjádření ze servisu - zavolala jsem technika a poslala zprávu...Od té doby paní Homolova protahuje reklamaci. Mám vyjádření servisu, že je to vadný výrobek. Neopravitelny. Na dnes přísliben svoz. Nedorazil. Celý den čekám. Mall jsou opravdu nespolehlivy shop. Už Nikdy více. Na stížnosti nereagují, na zákazníkovi nezáleží . Na lince jsou sice milí operátoři, ale ti nic nezařídí. údajně urgují... ale slibem nezarmoutíš... nejkomičtější bylo, když jsem poslala stížnost na vedouci@mall.cz a na tu mi v konverzaci navázala paní Homolová, na jejíž liknavost si stěžuji... Tedy nemám peníze, ani funkční pračku - mám ale 2 malé děti a topíme se v hoře špinavého prádla... Pračka byla v akci - příště si opravdu raději připlatím - tohle mi za to asi nestojí. MALL JE MOJE NEJHORŠÍ ZÁKAZNICKÁ ZKUŠENOST - takovou bezmoc a vztek jsem nikdy nezažila. Nedodrží vůbec nic. A když čtu recenze tady, je mi do breku, že jsem to neudělala dřív!!!!
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Objednáno 2.8. , zboží mělo dorazit 6.8.-9.8. dnes 10.8. zboží nemám. Objednano jako dárek . Jen posouvání termínu dodávky ze dne na druhý den. Když napíšete email kdy zboží přijde, odepíši že odpoví do 5 dnů.Myslela jsem že nejhorší obchod je Okay, ale Mall je úplně stejný , poprvé a naposledy.Velke zklamání, kdy zboží je skladem, a nejspíš není
nic
Připlatila jsem si DORUČENÍ V DANÝ DEN, termín ale nebyl dodržen. Ani se neopmluvili. Musela jsem si vše večer po celém dni čekání zjistit sama. Nespolehlivý obchod. Bohužel mám špatnou zkušennost s Mall opakovaně.
nic
Když jsem přebíral zboží po hotovostním zaplacení, mi bylo zboží na prodejně dodáno v přelepeném obalu. Pro jistotu jsem si zboží rozbalil přímo na místě. Elektrokoloběžka byla zjevně opotřebováno, ježděná a ustřihnuté visačky, což uznal i pracovník na výdeji. Peníze mi vrátili až za několik dní a do zprávy mi napsali, že jsem si rozmyslel koupi-nevhodný dárek, přitom jsem zboží chtěl, ale bylo opotřebované a jiné nebylo. Elektro koloběžka byla poslední a v ten samý den se objevila na stránkách znovu jako poslední a nová. Na reklamaci se mi nikdo neomluvil a paní Zuzana Homolová mi psala email, že jsem peníze dostal a že je vlastně vše v pořádku. Peníze jsem obdržel až po pěti dnech Je to k zamyšlení a po této zkušenosti tento obchod rozhodně NEDOPORUČUJI.
Nic
Doručení - nedoručení koupeného a zaplaceného zboží krátká doba na vyzvednutí absolutní nezájem obchodní pomocí zákazníkovi dementní a pomalí automat . Myslel jsem že česká pošta je nejhorší s doručením balíků ale Mall mě přesvědčil že neee nevím to s jistotou ale asi probíhá utajená soutěž o nejhoršího dodavatele každopádně za mě Mall má 10 bodů a myslím že má velikou šanci na 1. Místo
Nic
Dodání šílený , zboží mělo přijít po 3. Dni Přišlo až za 8. Dní bez jaké koliv informace ,email s informacemi k objednávce bez čísla na dopravce takže jsem neměla šanci zjistit proč balíček nepřišel .... Zboží nebylo zrovna levné a přišlo poněkud nefunkční , byl to dým na hmyz.. Když jsem psala na reklamaci tak pani chtěla byt asi vtipná a chtěla poslat dým Zpátky nebo jej nafotit... Takže jsem z reklamace ustoupila protože to nemělo význam .... Každopádně vyhozene peníze.... Nikdy jsem neměla problém se zbožím nebo s reklamacemi až do teď.. Velmi děkuji za obchod..
Donedávna spokojená
Nedodržení datumu doručení , musí se několikrát volat kdy bude doručeno a stejně nic nevíte. Nedostatečné informováni zaměstnanci na zákaznické lince
nic
Mall si nechal zaplatit objednávku. Když po týdnu nedorazila, tak jsem náhodou zjistil, že jí obchod zrušil a a ni se neobtěžoval mne o tom informovat. Aktuálně nemám zaplacené zboží, ani vrácené peníze. Jsou to podvodníci.
nic
že jsem zaplatil kabaly a mam je platit znovu .Je to zlodějna.Někdo si tam masti kapsu.Aježtě že to poslali zadarmo cha cha oni a něco zadarmo.A to že tvrdi že je vše v pořádku a 3x to musíte reklamovat tak to je fakt vpořádku.
Mall už ne, mají stále problém s dodáním zboží i když si připlatíte za rychlé doručení. Pak po zrušení objednávky, mají zas problém vrácení peněz a došlo to tak daleko, že mě napsali ať si to vyřeším s bankou. Chyba je prý na jejich straně. Tak to mě dojalo.
komunikace hrůza
Rychlé dodání
Objednával jsem na obchodu rozbalený držák na telefon ve slevě na 1400Kč. Držák dorazil v doslova zapraseném stavu, jako by ho balil někdo na stavbě. Nikdy jsem s rozbaleným zbožím neměl z ostatních obchodů problém, ale prodávat relativně drahé zboží v takovém stavu, to by byla ostuda i na bazar. Čemukoliv označenému jako rozbalené zboží se na tomto eshopu už budu vyhýbat.
V životě si u vás už nic neobjednám.Nevím jestli to posílaté random..., ale mohli by jste se aspon podívat na objednávku , co si zákazník objednává!
Nic
Datum dodání, můj balíček měl dorazit včera a zatím nikde není, jelikož zítra odjíždím na dovolenou a potrebuju se sebou notebook který jsem si objednal, asi budu muset rušit dovolenou protože nemám koho poslat na vyzvednutí
Při koupi televizoru a dopravě zdarma byl dohodnut den doručení a i když jsem si vzal kvůli velké zásilce volno a celý den čekal na doručení, tak se nikdo ani neobtěžoval ozvat, že zboží nebude doručeno. O 3 dny později po urgencích obchodu a dopravce, mi řidič oznámil, že je za chvíli na adrese doručení. Bez domluvy, samozřejmě jsem byl v práci 25 km daleko, takže k převzetí nedošlo. Další den to samé, musel jsem okanžitě poslat 25 km někoho k vyzvednutí zásilky a doufal, že aspoň zboží bude v pořádku. Po dvou dnech jsem se díval na krabici a všiml si ne moc dobře zalepené krabice izolepou,jakoby rozbalené a znovu zabalené zboží. A ano, uvnitř překvapení v podobě škrábanců na obrazovce. Ne hned moc viditelných, takže někdo by si třeba ani nevšiml. Tak nevím zda se mě snažili podvézt a zkusit mi prodat již jednou reklamované zboží, nebo to prodejci škrábli při balení vystaveného kusu??? Nevím. Ale po tom všem neuvěřitelné! A nyní mě čeká jednání se zákaznickou linkou, nebo tedy s jejich automatem?
nic
zaplatil jsem si 100 kč navíc aby mi zboží přišlo max ve 12:00 a stále nic ztráta peněz
Nic
Reklamace,zbozi které jsem zde zakoupila a došlo na reklamaci,tak mi každý z pracovníků říká něco jiného a domluva s nimi je katastrofální.Už nikdy víc si zde zbozi nezakoupim.
Objednal a zaplatil jsem zboží 1.6. těsně před doručením jsem při sledování zásilky zjistil že zboží bylo poškozeno a přepravce ho ruší. čekal jsem email o stavu a nic , na mall jsem se dozvěděl že zásilka byla zrušena. Reklamoval jsem vrácení peněz asi po 14 dnech. po asi 5 dnech mi přišel opravný doklad s tím že do 3 dnů mi přijdou peníze. Bohužel mi přišla jen půlka. Na další urgenci mi po 4 dnech odpověděli že čekaji na vratku z dopravního oddělení. Je 15.7. a peníze stále nemám všechny. Myslím že Mall se vrací do stavu eshopů před 15 lety, bez komunikace a ještě zadržují peníze na Mall si již neobjednám...
nic. absolutně nic
přistup prodejce. Když si zákazník objedná zboží na určitý den a přibližnou hodinu tak to nedělá pro jen tak pro srandu. Naposled jsem nakupoval v tomto obchodě. Jsem velmi zklamán. Chtěl jsem vám dát šanci ale jde vidět že si svých zákazníků nevážíte. Raději budu příště nakupovat u zeleného mužíčka.
Když si kupuji službu dodání ve Vámi vybraný den, což u většiny pracující populace znamená, že si dotyčný/á musí vzít dovolenou, tak bych očekával, že zboží dorazí, ne že budu číst sms od dopravce o "kapacitních" důvodech. Jak čtu ostatní recenze, zdaleka nejsem sám. Předem jsem platil naposledy, bohužel jsem se nechal zlákat službou odvozu spotřebiče, od konkurence jsem mohl mít zboží už dnes. Zbytečné komplikace pro zákazníka.
Nic