MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Absolutně nedoporučuji mall. Zakoupeny hodinky v ceně 4.990,- a za 3 týdny po objednávce přestaly fungovat!!! Poslány na reklamaci a vráceny, že jsou bez závady. V obchodě vyzkoušeno a opět nefungovaly!!!! Otřesné jednání. Sám prodavač viděl, že hodinky nefungují. A tak napsáno na reklamační oddělení, že odstupuji od kupní smlouvy a ono to nejde!?!? Tak ČOI si s vámi poradí!!! Jako napsat mi, že mam zboží k vyzvednutí, když je nefunkční? Děláte si že zákazníků legraci?!?! Zajímá mě další postup ze strany Mallu!!! Takže opravdu pozor, jelikož jednání mají vážně otřesné!!!!
Příplatek za expresní dopravu - a ta se jaksi nekoná. Dne 29.6. 2021 zakoupeno (a kartou ihned zaplaceno) zboží. Jednalo se o dětskou cestovní postýlku, dětskou jídelní židličku a nosítko. Dvě ze tří věcí kupovány hlavně pro účel blížící se dovolené s malým dítětem - a z toho důvodu byla zvolena i expresní doprava s pěkným příplatkem. Zboží mělo být doručeno ve čtvrtek 1.7. 2021. Nestalo se. Dopravce (společnost WEDO) jen poslal strohou sms, že z kapacitních důvodů bude doručeno následující pracovní den. O.K., stane se. Jen je tedy zajímavé, že konkurenční eshop s jiným dopravcem zboží objednané v ten samý den (úterý) zvládl doručit už ve čtvrtek... Bohužel, navíc druhý den (pátek 2.7.2021) se to celé opakuje!!! Následuje víkend a státní svátky, takže z té urychlené dopravy je výsledek takový, že objednávka z 29.6. bude (snad) doručena 7.7.2021 - když to dobře půjde. To jako VÁŽNĚ??? Ano, uvědomuji si, že problém je v tomto případě spíše na straně dopravce. Ale když takovou službu - navíc příplatkovu - mall.cz "poskytuje", tak by to mělo reálně opravdu fungovat - a to se tedy neděje!
Na Mall.cz jsem nakupoval rád. Poslední objednávka byla definitivně i poslední. Zakoupený mobil fungoval jen krátce, a tak přišla reklamace. Naprostá katastrofa!!! Když vyberete v jejich reklamačním formuláři, jak chcete reklamovanou věc vyřešit, narazíte na naprostou ignoraci, nechápu. Nakonec se celé řešení táhlo neúměrně dlouho, více než 30 dnů (lhůta daná zákonem). Odstoupil jsem od smlouvy, abych dostal alespoň zpět peníze a nový mobil jsem koupil už raději jinde. Telefon jsem nemohl používat téměř 2 měsíce, místo toho jen nějaké omluvy, výmluvy a čas jen běžel… Za mě obrovské zklamání a tady už nikdy nic nekoupím, protože dobrý prodejce se pozná až jak přistupuje k zákazníkovi s reklamací a tady nejhorší, co jsem kdy s reklamací zažil!
Nic
Reklamace dětského nosítka Tula v ceně 4 tis. Kč. Nosítko jsem použila max. 8 krát, používáme více kočárek. Podotýkám, že dítě má 1 rok. Na nosítku praskla plastová přezka, dítě spadlo. Takže asi pro každého rodiče hrozná zkušenost s takto vadným zbožím. Reklamaci mi Mall neuznal, dokonce poslal odpověď, že vada byla způsobena špatným použitím. Každý, kdo někdy v nosítku nosil dítě, ví, jaký je to nesmysl. Prostě stejné nosítko už Mall neprodává a peníze vracet nechce, tak to řeší takto. Totální výsměch zákazníkovi. Místo vrácení peněz a omluvy za prodej vadného zboží, kdy mohlo dojít k vážné nehodě, takovéto jednání. Z Mall si už nikdy nic nekoupím. Zlatá Alza!
Již 14 dnů čekám na vrácení peněz za stornovanou objednávku!!!!! Platba byla stržena neoprávněně - storno bylo potvrzeno, přesto byla platba obratem stržena!!!! Směrem dovnitř to jde rychle - směrem ven nedobytné!!!!! - jen výmluvy!!!
nic, neprijemna zkusenost pri nakupovani pres internet. mall nikdy vice.
zakaznicky servis, reklamni oddeleni. Po nakupu vadneho zbozi a nasledneho vraceni, dle mall instrukci, stejne neni zadna sance dostat sve penize zpet, absolutne neprofesionalni jednani.....cekam, ze mi zacnou nabizet jeste mall bony.[
Rychlost dodání zboží
Barva výrobku
Tentokrát nic.
Zboží zakoupené za plnou cenu dorazilo použité. Položili jsme jasný dotaz: Lze to řešit i jinak, než vrácením zboží, peněz a následně novou koupí? Po dvou dnech první reakce, že potřebují fotky, aby „nám mohli vyjít maximálně vstříc a zvolit ideální postup“. Odpověď na otázku nikde. Poslali jsme tedy fotky. Odpověď zkrátím: „Zboží přineste na Mall SHOP, pokud ho nemáte v dosahu, zboží zabalte, pošlete poštou. Vše proplatíme.“ Sice velmi slušně, odpověď na naši prvotní otázku však stále nikde. Znovu tedy odepisujeme: „My nemáme zájem o vrácení peněz, chceme nepoužité zboží a jako jedinou seriózní nápravu vaší chyby považujeme, že pošlete kurýra, ten si vyzvedne zboží použité a současně doveze zboží nové.“ Ostatně, tak to DOBRÉ firmy dělají, když zcela evidentně udělají chybu. A je to jediná možnost, jak naplnit planý slib: aby nám mohli vyjít maximálně vstříc a zvolit ideální postup. Mallem nabízené řešení je naprosto běžné, zákonné vrácení zboží ve 14 denní lhůtě (až na to proplacení poštovného). Dorazila další odpověď: „Bohužel nevím, jaké jiné řešení byste si představovali. Předpokládám, že slevu s tím, že byste si výrobek ponechali, byste nepřijali.“ Takže další možností je sleva – pomalu, ale jistě se propracováváme k odpovědi na prvotní dotaz… Bohužel, paní předpokládá, že ji nechceme… Její výši tedy nezmínila a nám nezbývá nic jiného, než napsat další mejl. O našem návrhu s kurýrem takticky mlčí. Jediné, co opravdu nechceme, je trávit čas psaním mejlů, které si někdo neumí ani důkladně přečíst, nechceme si brát volno v práci, abychom stihli otevřenou poštu nebo se štrachat patnáct kilometrů do nejbližší zásilkovny. A sleva? Kdyby nám ji někdo nabídl, adekvátní slevu za všechen ten čas strávený dopisováním si s reklamačním oddělením, v případě, že Mall není ochotný přiznanou chybu napravit způsobem, který je hodný obchodu vážícího si svých zákazníků, uvažovali bychom i o ni. Než se nám tady, jak zde bývá dobrým zvykem, začnete omlouvat, zkuste reklamaci objednávky číslo 129318273 vyřešit.
Nic
Že mi přišlo jiné zboží měl to být dárek pro dceru který sem nedostala !! Takže jsem musela vracet zboží které mi přišlo a neskutečný komplikace ze strany mall kulí vracení peněz
Rychlost přípravy zboží
Dobrý den, po internetové objednávce jsem druhý den jel ( bohužel zbytečně ) do Prahy Horních Počernic vyzvednout hnojivo na zahradu a to Cererit 20 kg. Zboží mi bylo předáno na výdeji v porušeném obalu, z pytle se sypalo zboží a pytel byl přelepený izolepou. Na otázku, že jsem si objednal originální a nepoškozené zboží mi bylo odpovězeno, že žádný jiný další pytel nemají a že tedy zboží stornují :-( . TAKŽE JSEM VLASTNĚ ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ PROJEL 30 km, ZBYTEČNĚ STRÁVENÝ ČAS A NIC Z TOHO. PS : Bláznivě jsem si myslel, že se třeba Mall.cz omluví a nabídne mi nějakou slevu, nebo kompenzaci ale to jsem si jen namlouval. Dříve jsem na Mall.cz nakupoval ale už NEBUDU !!! V Mall.cz SE ZASTAVIL ČAS !!! SÁM ZA SEBE ŘÍKÁM ŽE NEMÁM RÁD ALZU ALE SLUŽBY V MALLU JSOU FAKT NEPROFESIONÁLNÍ A ASI SE PŘEORIENTUJU NA ALZU :-( . Prosím ty kecy v kleci a omluvy si nechte pro někoho jiného, TEĎ UŽ JE POZDĚ, ČASU JSTE NA TO MĚLI DOST !!!
starší objednávky v jedné zásilce přes přepravce, kterým nebyl wedo
Wedo nedoporučuji a bohužel ani nákup přes Mall, který si nasmlouvá nespolehlivého přepravce. Výhoda nákupu na jednom místě padá, když mi objednávku rozdělí do 4 zásilek. Jedno poštovné platím já, ostatní mall, já nemám šanci ovlivnit výběr přepravce, jen termín doručení. Člověk se těžko orientuje, co je v které zásilce. Co zásilka, to zpráva v mobilu a na emailu, každý den znova a znova, člověk čeká, přesto zásilky přes wedo 5.den nepřichází. Nespolehlivý wedo kurýr, který v pondělí i ve středu telefonicky slibuje, že zboží doručí, ve čtvrtek a v pátek už není dostupný na telefonu. Na centrále wedo ani na centrále mall nic nezmohli, sice jsou úslužní a slibují, že kurýra kontaktují, ale výsledkem jsou dceřiny narozeniny bez dárku a kurýr se neozval.
rychlost dodání
V nabídce zboží je skladem,ale přišlo něco jiného.Nikdo se neozval že už zboží není a poslali jste něco jiného .Stejnou značku (gillette),bohužel navyhovujííci.
Mohu pochválit jejich špatnou komunikaci a dlouhou dobu dodání
Zboží po 7pracovních dní stále nedorazilo i když psali že je skladem a navíc zboží jsem si nechával poslat prostřednictvím České pošty a má to prý dopravit společnost WeDo která nemá moc valné recenze teď už vím že na MALL už nikdy nakupovat nebudu
Dnes už nic.
Mall / jejich partner zamítnul vrácení zcela nerozbaleného erotického zboží ve 14-denní lhůtě z "hygienických" důvodů a jednoduše ho poslal zpět. Zákaznická podpora naprosto k ničemu.
Naprosto neuvěřitelné řešení při reklamaci zboží. Přišla nám myčka, kterou jsme objednávali babičce. Při zapojení a zapnutí bohužel myčka nemyla nádobí. Při zavolání na zákaznickou linku mi bylo řečeno, že mám zboží přivézt nebo ať si seženu doklad od výrobce, že je myčka rozbitá a že se mi ozvou. Samozřejmě mi nikdo nevolal a problém se mnou neřešil. Nakonec jsem musel 3x volat sám, jak se situace má a pokaždé stejná odpověď, ať si zajistím ofiko servis nebo myčku na vlastní náklady přivezu zpátky. Naprostá arogance něco řešit ze strany Mallu, který se ani neuráčil mi poslat kontakt na autorizovaný servis Beko, takže i to jsem musel řešit sám. V Beku naopak velmi ochotní, že se mi ozve technik, který dorazí a na vše se podívá, naopak Mall má reklamace totálně na háku, nedoporučuji kupovat větší zboží, protože s případným vrácením a reklamací jsou velké problémy a Mall od těchto věcí dává ruce pryč.
Objednala jsem si zboží a zvolila možnost výběru dne doručení za poplatek 119,- I přesto,že mi přišel email s informací,že mnou zvolený den bude zásilka doručena, jsem po me iniciativě zjistila,že zásilku mám v Depu a dopravce mi jej nedoručí a odkázal mě na Mall, kde mi operátorka řekla, že je to na dopravci. Nakonec tedy zásilka přijde pozdě, já jsem nucena zaplatit peníze za rychlé doručení,i když neproběhlo. Firma mi je prý vrátí,ve chvíli kdy vyplním dotazník a odešlu jej elektronicky. Navíc operátorka firmy Mall mě řekla ať si dojedu do Depa... Tuto firmu už nikdy víc.
Nedodání garantovaného množství zboží. Namísto 20 ks vakuovacich sáčků s ventilkem bylo dodáno jen 18 ks.
odolné Blackview BV8000 Pro stříbrný 6/64 8jádrový outdoorový IP68 + záruka 25měsíců a servis. Odolné jen dost těžko není ani prachotěsný natož vodě odolný po dvou měsicech odešel reproduktor reklamace neuznána
nothing
everything, they let you wait and then screw you over by cancelling the order.
Dobrý den, objednala jsem v obchodě MALL.cz dva paddleboardy, které jsem on-line zaplatila částkou 16 300,- Kč. Zboží sice dnes přišlo, ale paddleboardy a příslušenství nejsou v originálním obalu. Zboží se zdá být již použité, špinavé a mokré. Také v každém balení byl přiložen doklad o odstoupení od kupní smlouvy jiné osoby, kde bylo uvedeno, že paddleboardy netěsní u ventilu a vyfukují se. Toto potvrzuje mou domněnku o již použitém zboží jinou osobou. Společnost MALL.cz nám tyto paddleboardy zaslala jako nové zboží za plnou cenu. Na zákaznické lince mi bylo řečeno, že se se mnou obratem spojí, bohužel se tak nestalo.