Všechno
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nic
Dobrý den. Objednali jsme si dva herní monitory v celkové hodnotě 40tis. Zadali jsme den dodani, coz bylo dnes. V poledne prisla sms o sledovani zasilky, mohla jsem sledovat jak chtela a nic konkretniho jsme se nedozvedeli. Dovolala jsem se nejake slecne ze bych rada vedela alespon priblizny cas.... pry zavola ridic... noooo je 21.30hod a nic.... To je jednání hodno medaile Za nás , již nikdy vice .
Nic
Dva měsíce čekat na zaplacené zboží to je vrchol. Poté mi napíšou že zboží nedoručí vůbec, a že vrátí peníze až bude naskladněno. Dodnes nemám ani zboží ani peníze. Už nikdy víc tento obchod.
Komunikace, přesné informace, rychlost dodání zboží, ceny stejné jako u konkurence
nic
Okamžitá výměna zboží Trvá 4 dny.Zboží potřebuji dneska. Ale to jen za další příplatek. Za express rozvoz.. Zboží dorazilo zničené bylo mi doporučeno dostavit se na pobočku osobně. A koupit si nové zboží a následně rozbité vyreklamovat. Tomu říkám okamžitá výměna. Ještě za příplatek?? Děkuji pěkně obchod Mall naposledy..
Už nikdy
NIC
Rozhodně nedoporučuji koupi nějakého dražšího zboží u tohoto obchodu. Absolutní neochota a nevstřícnost při řešení reklamace (netýká se operátorů). Mailová komunikace se táhne několik týdnů, odpovědi vždy s několikadenními latencemi, výsledek nulový. Již nikdy více!!!
pána v call centru
Neskutečná arogance při řešení problému!!! Závozce mi odmítl vynést objednané zboží do patra, ač jsem měla zaplacený výnos. Lednice mi stála ve vchodě několik hodin, než jsem sehnala odnos. Při telefonu s firmou, ač tam seděl opravdu vstřícný a snaživý pán, neskutečná arogance ze strany Mall.cz. Nabídli mi, že vrátí peníze za odnos do patra...mimochodem, nic nepřišlo ani za týden. Již nikdy bych si od nich nic nekoupila!!! Nemůžu říct jediné špatné slovo ohledně zboží, ale tohle jsem v životě neviděla. V žádném případě nedoporučuji a varovala jsem i všechny známé.
Wow, 39 Kč jako nejmenší částka pro osobní odběr v jedné z vašich poboček a dalších 39 Kč za platbu tamtéž? Takže člověka zkásnete o 78 Kč jen za to, že přijde na VAŠI POBOČKU? Příště nakoupím jinde a nechám si zboží dovézt PPL, vyjde to nastejno. A to ani nemluvím o tom, že za každé zboží se platí poštovné zvlášť a přijde v různé dny. Pokud nedokážete najít lepší řešení, neprovozujte partnerský prodej. Mall už opravdu ne.
Operátora byla přívětivá, leč nic ne vyřešila.
Průkaz e lžou. Storno objednávky v den objednání, peníze měli hned na účtě. Tvrdí že peníze odeslali, ty nepřišli. Číslo účtu v pořádku. Teď zase tvrdí že převod trvá dalších 5 dní, zkrátka nesmysl. Reputace firmy na úrovni smejdu. Bohužel. Nikdo není prý kompetentní prověřit kde mě peníze jsou... Zkrátka nejhorší zákaznický zážitek od roku 89. Takže nic neodeslal, mě peníze mají, ale ani po týdnu nemám zpět a ač prý odeslali, potvrzení o platbě na žádost neodeslal. Zkrátka pro ně zákazník nic neznamená a chovají se jak podvodníci na predvadeckach.
Vlastne nic.
Vse dovoz z jinych shopu, takze prachy navic. Napr. mall day 20% sleva je ve skutecnosti u vetsiny zbozi nadstavena cena o 20%.
Nic
Objednáno dětské lehátko Tavalax za 2296 kc. Dodáno lehátko bez originální krabice neodpovídá značka přišla (Fuxiwa) jinde za zlomkovou cenu .Potaženo silonovým materiálem bez výztuhy hlavy a bez českého návodu .Velké zklamání měl to být dárek pro vnučku kterou uvidíme poprvé po rozvolnění a nedostane bohužel nic. Jsem překvapen že MALL.CZ nabízí čínské zboží které vám přijde z Litvy, proto si už nic neobjednám a počkám raději na otevření obchodů.
Rychlost
Komunikace. K objednanému telefonu jsem neobdržel předplatné časopisů. Na můj dotaz mi bylo po dvou dnech sděleno "že jsem asi nebyl registrován", což nebyla pravda. Proto jsem uváděl i číslo objednávky. Nejde o to předplatné, ale mrzí mě způsob jednání.
Komunikace
Chtěla bych napsat nespokojenost s dopravcem ohledně objednaného zboží. Nejdříve mi dopravce není schopen napsat e-mail ani SMS že balíček nebudou doručovat a z jakého důvodu. Nakonec jsme tento problém řešila přímo na centru pro zákazníky u Mall.. Dnes mi dopravce dovezl objednávku a za prvé mi od něj nepřišla žádná SMS nebo e-mail o tom že mi budou doručovat balíček a za druhé když mi pan řidič volal že je za barákem tak sem mu řekla že za chvíli sem dole.. po asi dvou minutách mi volal znova kde sem a když s přišla dolů tak balíček ležel na chodníku a pan řidič seděl v autě a jen mi řekl jestli si jdu pro balíček a odjel.
Udělali dobrý podvod
Z Mall.cz jsem veelice nespokojený. Koupil jsem telefon přes inzerát z fakturou, kompletní balení. Po reklamace mall.cz nechtějí mi vrátit zboží protože nejsme tvůrce původní objednávky. Do reklamačniho listů jsem uváděl svoje udaje a kontakt na me. Místo toho aby vrátit zásilku na adresu odesílatele, oni pošlou na adresu co byla ve objednávce. Ve výsledku, po vyřízení reklamace jsem přišel o telefon. Mall.cz mě okradli!!!!!! Rozhodně nedoporučuji tuto firmu!!!!
Nic
Komunikace na vyliž zadek! Zboží poškozeno, nedodržení termínu dodání, reklamace? Žádná! Nikdo se neozval
VZD problém z reklamacemi
Ceny
Při výběru různého zboží nemožnost nechat si doručit vše najednou, tím pádem vysoké poplatky za doručení.. Dlouhá dodací doba. Tragická komunikace.
Objednal jsem synovi lego Duplo zaplatil jsem předem měl to být dárek normálně mělo přijít druhý den po 7 dnech jedinné co mě dokázali říct že zboží ještě nepřebral dopravce a víc neví to už v dnešní době nepřichází v úvahu pochopil bych kdyby třeba napsali že zboží není skladem a že si počkám tak to hned zruším a je to. Poučení Mall už nikdy a platit předem už vůbec ne
Výběr
Vyberete si zboží, které je od tří různých dodavatelů (partnerů) a legrační je, že dopravu zaplatíte 3x tedy od každého partnera. Tomu se říká výdrb. Mall už nikdy!
Nic