Obchodce nereaguje na reklamaci. Nejde reklamovat při zadání čísla objednávky to napíše neplatné číslo
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nabídka
Vše ostatní. Zboží (které je 'skladem') zaplaceno týden, v aplikaci již čtvrtý den ukazuje - předáno dopravci, doručování na adresu. Přesto mi každý den chodí SMS a email - zboží nebylo možné předat dopravci, zásilka bude opožděna. Zboží z ostatních eshopů přitom chodí normálně během 2-3 dnů. U Mallu zřejmě běžná dodací lhůta 10x delší, než jinde. Mall už nikdy...
Přišla nekompletní zásilka. Přesně jak píší ostatní. Reklamací se ničeho nedovoláte, protože na ni nikdo neodpovídá. Když se konečně proklikáte k nějakému formuláři pro reklamaci a vyplníte jej, přijde vám zpráva - do 24 hodin vám odpovíme. Hmm, je to 10 dní a nic se neděje. Na zákaznické lince se pán omluví - když do čtvrtku neodpovíme, znovu zavolejte. Nemám nic jiného na práci než mluvit 15 minut s automatem, než se dostanu k hovoru s operátorem, který vám řekne - když nepřijde odpověď do čtvrtku, zavolejte znovu. Díky. Je čtvrtek Odpověď nemám. Chtěla jsem si objednat mnohem více zboží, ale když pak u každé naskočí zvlášť poštovné, protože je to jen překupování zboží, pak vás poštovné vyjde na více než samotné zboží.
Objednal jsem zahradní zástěnu. Dorazil produkt nevalné kvality z VidaXL. Líbí se mi projekt rozšíření sortimentu, ale opravdu dáte možnost přeprodávat produkt dvakrát? To myslíte vážně? Chcete se stát Aukrem? Prodejci SHUMEE a petromila.cz nemají žádné vlastní sklady a jsou jen napojeny dropshippingem na VidaXL. Žádám tuto informaci předat kompetentnímu oddělení, protože serióznost Mallu tím značně trpí. O tom, že produkty jsou i o 40% dražší než u prodejce VidaXL není třeba ani mluvit. Vyřešte si to!! Ještě doplním, že produkt nebyl dodán v termínu (ani nemůže být, jde z Rakouska!)
ABSOLUTNĚ NIC
Varuji zákazníky před tímto absolutně nespolehlivým obchodem. Zdůvodnění: Došlo mi nekompletní zboží a 14 dní se s nimi dohaduji na nápravě, tj. dodání chybějícího dílu. Tvrdili mi, že považují zboží zítra kompletní a víc jen nezajímalo. Na můj nátlak tvrdili, že stále kontaktují dodavatele. Ovšem poté, co kontaktuji dodavatele napřímo zjistím, že reklamační oddělení vůbec dodavatele nekontaktovalo. Výsledek jednání: Díky mému rychlému jednání s dodavatelem napřímo, dorazil chybějící díl do druhého dne a co na to MALL?? Neodpovídá na maily, pravděpodobně kvůli černému svědomí. CHCI TÍMTO UPOZORNIT NA VĚDOMÉ POŠKOZOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA BEZ SNAHY JAKÉKOLIV NÁPRAVY ČI SATISFAKCE!! Jednání považuji za otřesné!! Moje známá rovněž objednala zboží a zaplatila, přičemž dodnes nemá zásilku, protože údajně nemají zboží na skladě. Takže další klamání zákazníka. OBCHOD NIKOMU NEDOPORUČUJI!!!
Pokaždý jsme byla s nákupen spokojená,ale to jsem nikdy nereklamovala
Zboží je v reklamaci,mají na vyřízení poslední 4 dny,po přečtení některých recenzí začínam mít trošku blbej pocit...
Tady bych si už nikdy nic nebjednal objednal jsem si mycku samsung která nedorazila úplná chyběli věci uvnitř myčky měsíc mi bylo slibovano že věc urguji call centrum nejhorší komunikace po měsíci jsem to už opravdu nevydržel a udělal kravál stim že jsem mycku odvezl a teď čekám na vrácení peněz za mě už nikdy víc.. pridávám i číslo objednávky 126886837
Call centrum
S Vaširanmi produkty jsem byla vždy spokojená,až na poslední konzrervy ANIMONDA GranCarno č.obj.126570529,kdy jsem si 2.2.21 obj.5ks konzerv CranCarno,poslali jste Fa na 678,-kč,objednávku vyřizovala firma KRAFTIKA,která poslala jen 2 ks konzerv za stejnou cenu s tím,že zboží není na skladě a přeplatek se mi vrátí. U Vás jsem to 2x urgovala,že berete na vědomí,bez odpovědi,proto žádám o vrácení proplacené částky za nedodané zboží
Neuvěřitelný šlendrián. Strávil jsem hodinu výběrem zboží. Nejdřív jsem se dozvěděl, že mi díky vlastní neschopnosti organizace rozdělí zboží do několika zásilek a budu muset zaplatit několikeré poštovné. Pak mi aplikace suše sdělila že můj košík již není aktuální a nepovolila mi za zboží zapltit. Děkuji, že jste mě připravili o hodinu mého času, s vámi již nikdy!
jejich zisky
Prodloužení dárkového poukazu mě zamítli, částku 1000kč schlamstli, pěkně mi za ni poděkovali a srdečně se rozloučili.
Potvrzení objednávky, zboží na cestě a nakonec vygenerovaná omluva, nelze dodat...
Nic
Objednal jsem si 3 hračky, velmi podobné. Když jsem potvrdil objednávku, tak mi 3x naúčtovali poštovné. Jako při cenách dopravy nechat každý produkt nakoupit od jiného eshopu a tvářit se jako jeden, co to je ??? To je uplně nesmyslný obchodní model, který pozorné zákazníky okrádá o čas a nepozorné o peníze!
Dodání zboží bylo rychle
Strašná komunikace v rámci reklamace... Pro příště vím že od téhle společnosti radši nic
Rychlost dodání a cenu.
Po rozbalení zboží konkrétně kuchyňský robot Bosch MultiTalent 8 č. objednávky 127325966 jsme zjistili, že plastová odmerka zároveň sloužící jako bezpečnostní prvek při tlačení čehokoli např. ke strouháni je PRASKLÁ podélně v celé délce. Zjevná chyba prodejce mall.cz a ne dopravy. Nikde nelze dopátrat tel. kontakt aby se zákazník dotázal jak řešit. Jen samé SMS odkazy na formuláře. V dnešní covid době k ničemu. Zvažte nákup, reklamace je osobně nerešitelná! Z okresu se nedá zajet k nejbližší prodejně mall.cz
Momentálně nic
Už podruhé avizovaná doba doručení ještě o tři dny delší. Když něco kupuji se slibem doručení ještě toho dne, očekávám, že objednávku dostanu max den druhý.... Je to den třetí a stále nic. Příště rozhodně koupím na Alze
Doba dodání
Naprosto otřesný nákup. Objednávali jsme úložné boxy, které evidentně nějakou dobu ležely na skladě. Po rozbalení se materiál začal rozpadat. Boxy tedy vracíme, ale informace nám nejsou zcela jasné. Operátorka byla velice nepříjemná, na-email ohledně reklamace mi nepřišla odpověď a tak stále nevíme, jak správně postupovat. Při negativním komentáři týkající se systému vrácení, mě operátorka uzemnila, že mě přeci nikdo nenutí u nich nakupovat. Tak takto tedy ne. Poslední nákup na Mall.
Sortiment
30 minut jsem tvořil objednávku asi za 5000 abych aby vzápětí zjistil že budu platit za každou položku zvlášť dopravu i při osobním vyzvednutí, jelikož se jednalo o zboží od vícero dodavatelů. Osobní odběr mě tak vycházel pro 12 položek na 600kč nebo skoro 900Kč případě dopravy na adresu. To snad nemůžou myslet ani vážně!!!!!Objednávku jsem okamžitě zrušil a objednal u Alzy.
nic
Na Mall.cz jsme koupili sadu nádobí BERLINGERHOUS BH-1224 Rosengold Metallic s mramorovým povrchem 15 ks jako vánoční dárek. U jednoho hrnce, při třetím použití (po cca 14 dnech) nám upadla úchytka (ucho). Hrnce jsme dali reklamovat - poškození úchytky na jednom hrnci a na největším hrnci nerovné dno hrnce (přímo z výroby). Vyjádření od Mall.cz na reklamace zněla: vaše reklamace nebyla uznána, protože výrobek byl nevhodně používám. Zboží posláno zpět na moji adresu. Hned jsme odepsali Mall.cz, že s neuznanou reklamací nesouhlasíme. Necítíme žádnou vinu na poškození hrnce "nevhodným" používáním. Teď čekáme na odpověď....Pokud se rozumně nedomluvíme, zvažujeme se obrátit na nestranného znalce v daném oboru, který nám provede znalecký posudek. Obchod Mall.cz je pro nás velké zklamání.
nic
vše
Velice rychlé dodání (Objednáno ve čtvrtek 22:30 + -, dorazilo na prodejnu v pátek před 8), cena zboží :)
nic