Objednala a zaplatila digestoř po mé reklamaci, že nic nedošlo bylo oznameno ,že to pošta rozbila.Tak jsem si musela objednat a zaplatit jinou.Nicmeně po 2 měsících se mi ozvali, že údajně tu rozbitou jsem si vyzvedla také no a tak jsem si musela koupit i tu druhou.Takže mám jednu digestoř zaplacenou 2x .To se vyplatí.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Výběr zboží
Doprava. V neděli předáno dopravci, v pátek stále na cestě. Již nikdy vice
Teď už nic
Přístup a jednání se zákazníkem, Skladem nemají co inzerují jako skladovou zásobu a při vracení peněz za tuto položku si počkáte i 2 měsíce. S tímto obchodem jsem skončila
Dodani zbozi funguje
Reklamace, nepruzna, natahovani lhut, komunikace max. 1x/den... Zadny zakaznicky pristup. Zmatek v tom co se vlastne resi...
přístup a bezmoc, jsem zákazník který u MALL nakoupil asi za 250tis. vše ok, pokud neřešíte reklamaci, reklamaci nikdy neuznají, napíší pouze nevhodné používání, to je vše. viz. nová pračka za 19tis., nyní telefon za 7500Kč používaný měsíc.
Inzerovaná cena soundbaru Samsung HW-Q800 přes cenové srovnávače nesedí proti reálné ceně na webu... (13.516 Kč proti 15.359 Kč)
nic
Objednala jsem si zboží 7. února, které mělo být, dle e-mailu a webu, doručeno 11.-12. února, odpoledne 12. února jsem se rozhodla zavolat na zákaznickou linku, jelikož žádnou aktuální informaci ohledně doručení jsem nemohla zjistit nikde jinde než tam. Operátorka mi řekla, že se stala chyba při naskladnění a doručení zásilky bude zdrženo až do 15. února, na dotaz proč jsem nedostala tuto informaci před tím, mi nebylo adekvátně zodpovězeno. Poprosila jsem, aby mi zavolali nebo napsali, až budou mít aktuálnější info, nedostala jsem ŽÁDNOU zpětnou vazbu. Každý den jsem kontrolovala jejich web, zda tam jsou nějaké změny a stále se tam jen měnil datum doručení. Když jsem znovu zavolala na zákaznickou linku 17. února mi bylo řečeno, že objednávka je u partnera, který zásilku bude doručovat, ale stále od něj nemají žádnou informaci o tom jak a kdy bude doručena. Totální nezájem o zákazníky, nedodržení slíbených termínů a nulová zpětná vazba!!!!
Celkem přehledné stránky
Zboží přišlo poškozené. MALL.CZ není schopen vyřešit jednoduchou reklamaci. Neplní slovo, a uchylují se ke lži. Nikdy více, zde nebudu nakupovat. NEDOPORUČUJI
Zboží vždy bylo doručené v pořádku
Dnešní dodání zboží čas mezi 18-21:00. Mám malé miminko a když kuryrka volala a říkala, že za dvě 2 minuty je na místě. Běžím dolů a tam čekám dalších 8 minut. Nemůžu nechat dítě tak dlouho bez dozoru. Tohle se mi stalo poprvé a doufám, že naposledy. Ani se neumluvily a to jsem po 5ti minutách čekání volala a nezvedali mi telefon.
Jsem objednala kamery 4ks a prislo mne jenom jeden kus za stejnu cenu. Jsem reklamovala 10 dni nazpět nikdo mne se neozval a pak přišel email ze musim zase cekat a ni ne vím do kdy. Koupíš na mall a pak ještě musis cekat za svoje peníze a za jich chyby. Jsem překvapena o jich zákaznícky servis . Nedoporučuji objednávat zboží přes Mall.cz
Absolutně nic.
Objednal jsem si zboží s expresním dodáním domů v daný den. Místo mnou objednaného zboží mi přišel nějakej psí pelech. Na infolinku jsem se již ten den samozřejmě nedovolal. Na druhý den, když jsem žádal o vrácení peněz jsem byl na infolince arogantně odmítnut, s tím, že pokud chci peníze vrátit, musím si špatně dodané zboží sám odvézt zpět na jejich prodejnu. Považuji toto jednání za naprosto neprofesionální. Naprosto nedoporučuji nakupovat na mall.cz. Já osobně zde nekoupím už ani baterky.
nic
Objednal jsem si malé hodiny jako dárek, který měli skladem a nabízeli doručení do druhého dne do 12hod za příplatek. Čekal jsem doma, hodiny nedorazily a po urgencích mi bylo sděleno, že zpoždění může dosáhnout až 5 dní. Druhý den jsem napsal, jestli nevědí, jak to se zásilkou vypadá a bylo mi ze zákaznické linky odpovězeno, že nemají žádné informace ohledně mé zásilky. Má poslední objednávka u Mall.cz. Velké zklamání.
nic
Zboží nedorazilo ani po urgenci.Dvě dopoledne jsem strávil čekáním na balíček, potvrzený emailem.Dopravce DPD mi sdělil, že vína není na jeho straně.(Ovšem až po druhé urgenci a potvrzovací email o čase doručení jsem dostal jak od Mall.cz,tak i od dopravce.)Nechaji lidí 2 dny čekat doma, aniž by vás kontaktovali.
pouze jednotlivce - zaměstnance, kterému je trapno za svého zaměstnavatele, tak se chudák omlouvá za něco co nemůže ovlivnit a za co nemůže
všechno - objednávka odeslaná 3.12 dorazila až dnes, kdybych se nezajímal, zboží by nepřišlo nikdy a peníze u mall.cz
Reklamaci pračky řešíme už téměř měsíc (za 3 dny) a do teď nemám od mallu ani číslo reklamace ! Na emaily nikdo neodpovídá, telefon na vedoucí prý nefunguje, pouze email (bez odezvy). Na zákaznické lince prý každý měsíc urgují aby se mi někdo ozval, bez výsledku. Když trvám na zjištění situace tak se mi do večera ozvou..neozvou.. opravdu mě to už nebaví. Mají další dva dny, pokud semnou nadále nebude nikdo komunikovat a nedorazí částka za pračku kontaktuji k dalšímu řešení ČOI.
rychlost doručení
nic
Přepravní službu, která ochotně vynesla lednici do 7. patra, když se nevešla do výtahu
Koupila jsem zde lednici i se službou vynesení do bytu i instalace, lednice nám bohužel nakonec nevyhovovala rozměrově. Pokoušela jsem se tedy domluvit výměnu za jiný kus, bohužel Mall tuto službu neposkytuje a bylo mi řečeno, že mám lednici vrátit sama na prodejnu. (lednice 2 metry a 80 kg) To by pro mě znamenalo najmout stěhováky. Nechápu, když poskytují službu dodávky a instalace, proč neposkytují služby pro vrácení nadměrného zboží. Nebo pokud bych si objednala lednici jinou menší a objednala si službu opět donesení do bytu, proč by nemohli odvézt zpět tu nevyhovující. Bohužel po několika telefonátech mi nebylo vyhověnu a tím, mě donutili si lednici, která mi nevyhovuje ponechat. Příště už budu nakupovat jen u malých prodejců, tam se vždy ochotně dá domluvit na řešení.
Zboží mělo přijít už před 10dny . Stále nedorazilo. Napsali mi že dorazí v pondělí. Je pátek a stále nic. Za mě zklamání.
Dodání zboží
Horší komunikaci jsem ještě nezažila a od jména jako Mall.cz bych opravdu nečekala! Za 1) mi 3 dny po zaplacení!! Toť přibližně ve chvíli, kdy uz mela byt objednávka připravena! Přišel e-mail o nezaplacení. Zaplatila jsem tedy. Samozřejmě, ze e-mail byl vygenerován blbe, protože moje objednávka už zaplacena byla, takže ne vlastní chybou byla objednávka zaplacena 2x., 2)Snažila jsem se tedy dovolat a zazadat o vrácení peněz, ale automaticky hovor je nastaven tak, aby Vám přisel pouze odkaz na internet a řešte si to tam. Ok tedy, snažila jsem se. Proťukala jsem se až k části, kam jsem vložila soubor potvrzující provedené platby. Po týdnu, kdy se nic nedelo a ja zkusila postup zopakovat jsem zjistila, že žádost o vrácení nebyla doručena, protože se internetový odkaz v půlce zasekl, ale to jsem v tu chvíli neměla možnost zjistit. Opravdu absolutně nezvládnutá komunikace s klienty.
Nic
Dodací lhůta, žádná komunikace s prodejcem. Stále čekám na vrácení peněz a na emaily nikdo neodpovídá.
nic,takže nikdy více nebudu s tímto obchodem komunikovat ani cokoli objednávat