Chci peníze nebo zboží 125976641 Zde číslo obj jinak jdu na policii a bude tahacka přes soudy ale peníze o ty se budu rvát!!!!!!!!! Nikdy nic nikdo nekupujte okrádají lidí fuj hanba
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Elektroniku na téhle stránce už nikdy kupovat nebudu,Po koupi tabletu který jel asi rok a po reklamaci sem obdržela prej nový kus, když po čase začal dělat to samé co ten první ( nelze nabít ani zapnout) po třetí poslán tablet na reklamaci ,reklamace neuznaná žádná závada. Takže mám tablet který je plně prej funkčí ale ja ho prostě nenabiji a nezapnu , Volání na zákaznickou linku nemá už cenu paní se jen vysmala že si to mužem zkusit poslat znovu na opravu ale že už ho neopraví že si ho máme dát někde jinde opravit :D .Takže tady už opravdu nic kupovat nebudu
Po téměř dvou měsících stále zboží nedorazilo! Pokud si otevřu svou objednávku, stále mi sdělujete, že kontrolujete dostupnost a stále se už dva měsíce mění předpokládaný termín dodání. Vzhledem k tomu, že jsem zboží objednala 28.11, tak jsem předpokládala, že do Vánoc dorazí. Bohužel 17.1. stále zboží nemám.
Objednala jsem synovi dětské čaje sunar v baleni po 3 ks. Objednávka přišla, ale dětské čaje byli natržené a místo 3ks tam byl jen 1ks. Trvalo 3 měsíce, než s tím někdo opravdu začal něco dělat, a to jen díky mé nespokojenosti a připomínek, jinak by vše ututlali. Poté se vše vyřešilo způsobem vracení platby za zbylé 2ks čaje, které mi nepřišly, ovšem poslali částku jenom za 1 čaj a ještě k tomu menší částku než opravdu stojí na jejich stránkách. Jsem velice nespokojena a zde již nakupovat nebudu.
Výber produktov široký ale...
...rozdeľovanie produktov do jednotlivých zásielok kde sa u každej zvlášť platí poštovné je zdieranie vašich zákazníkov. Za košík v hodnote 700Kč, 300 Kč poštovné. Ďakujem, fakt nie.
Zboží dorazilo včas
Příšerné jednání v obchodu a navíc zavádějící reklama. Přítel mi k Vánocům koupil helmu s tím, že pokud mi nebude sedět, tak ji přece může vrátit do konce ledna - proto taky kupoval v MALL. Bohužel po snaze využít tuto "akci" nám bylo na prodejně oznámeno, že zboží nemůže být rozbalené a na otázku, jak asi máme vědět, že helma nebude sedět, nám bylo oznámeno, že to máme poznat z popisu nebo nemáme takové věci kupovat, když si nejsme jistí. Opravdu rady nad zlato! Služba tedy úplně k ničemu a po této zkušenosti příště raději využijeme jiný eshop!!!
Zboží přišlo včas
Měla jsem objednané dvě položky, bohužel byly rozdělené do dvou balíků ,takže nemalé poštovné zaplaceno dvakrát,což myslím není fér to jsem si mohla objednat jinde,každé zvlášť a možná by to poštovné vyšlo levněji.Ale to jsem přešla co mi,ale vadilo mnohem víc,že zboží,které mělo být k Vánocům jako dárek přišlo v původním obalu ,žádný přebal a protože jsem v tu dobu kdy balík přišel nebyla doma ,balík přebíral obdarovaný tak hned viděl co bude pod stromkem a to mi teda vadilo hodně takže tady už objednávat nic nebudu
druhá objednávka v mém životě a opět zcela špatně. Nejprve doručení měsíc po Vánocích navzdory avizované dodací lhůtě 5 dnů. Nyní doručení nevyhovujícího zboží, protože mají zavádějící informace na webu a úplně chybný popis. Reklamovat nelze, 14 dnů uplynulo.
Doručovatel zboží. Uloženka.cz opět zklamala, její služby jsou naprosto nespolehlivé a vřele ji nedoporučuji
Dodání v termínu
Naprosto otřesné jednání v obchodu + klamavá reklama, abych to vysvětlil, rodičům jsem k vánocům koupil bezdotykový automatický koš, měl jsem ale pochybnosti o fungování v uzavřeném prostoru, proto jsem kontaktoval mall.cz (asi call centrum) tam mi paní potvrdila, že to problém nebude. Po rozbalení a vyzkoušení je ovšem koš pořád otevřený. Tak jsem ho vzal do obchodu kvůli navrácení (velká reklamní akce), že jde zboží normáně vratít do konce ledna. Pří příchodu mi prodavač, jen stroze oznámil, že zboží nesmí být vybalené a že mám tedy smůlu. NIKDY VÍC.
vstřícní zaměstnanci plzeňské pobočky
v dobré víře objednán nový telefon (ne žádná poznámka na eshopu nebyla přehlédnuta), ale realita úplně jinde - přišel použitý s nastavenou polštinou telefon sice vyměněn, ALE u vyměněného kusu naprosto stejný problém!
Pokud Mall inzeruje prodlouženou délku možnosti vrácení produktu, tak považuji za nefér, že když potřebuji po vánocích jeden produkt - z 10 objednaných přes tuto stránku - vyměnit, tak to nejde, protože jsem při posledním kroku něco nezaškrtla. Opravdu nechápu tento přístup. Operátoři odpovídají jako roboti, příště raději nakoupím u menší firmy, kde se můžeme normálně domluvit. (Na některé produkty jsem čekala dva týdny, místo slibovaných 4 dnů)
Objednal jsem dárek pro kamarádku. Deklarované dodání bylo 30.12. - 4.1. Dnes je 6. A stále nic. Dle stránek dopravce se zásilka od včerejších 15:00 přesouvá v rámci Prahy z Národní do Horních Počernic. Touto rychlosti jste už skoro trumfli českou poštu... Chápu, že mall ne vždy může za zdržení na straně dopravce, zboží se slíbenym deadlinem dodání jsem si ale objednal u nich, tak tato nelichotiva recenze patří bohužel sem.
Webkamera s mikrofonem objednána 30.11. Nebylo možno zjistit, kde je zboží, zda je již na cestě nebo ještě někde ve skladu. V Mall Pointu neměli o zásilce žádné informace. Na zákaznickou linku Mall se nedalo dovolat. Zboží dorazilo na Mall Point až 23.12., což již bylo pozdě. Objednáno u konkurence, kde bylo vše k dispozici k vyzvednutí ještě tentýž den.
Zboží objednáno na začátku prosince. Doručení mělo trvat do 3 dnů, po 14 dnech už jsem neměla trpělivost, tak jsem objednávku zrušila. Samozřejmě peníze mi stále nevrátili. Již semnou nikdo nekomunikuje.
Objednávku zboží nesmyslně zrušili (platba ještě ani dorazit nemohla, když byly svátky, peníze byly na cestě) Na emaily nikdo neodpovídá. Takže nemám zboží ani peníze zpět! Objednávala jsem naposledy.
Zboží přišlo rozbité, stále čekám na vyřízení reklamace, zaslala jsem rozbité zboží, fotografie, pořebné formuláře, uplynula doba pro vyřízení a na urgence nereagují. Vítková
nic
Objednávka 124875771, zaplaceno 14.12.a po třech týdnech objednávka stále nikde.
nic
zklamalo mě hodně, zakoupila jsem si u vás koberec v říjnu a zaplatila dopředu a dodnes mi nic nepřišlo.!!! přes telefon mi bylo sděleno že je již na cestě a 3tydny skoro uběhlo a opět nic.Tak nevím kde je problém. Psala jsem i mail a také nic .žádná odpověď. už nikdy nebudu nakupovat !!!!
Nic, zboží mám dle přepravce WEDO prý již doručené 14.12.2020 ale bohužel zboží nemám ani mi nikdo nekontaktoval, že veze balíček. Psal jsem dotaz na MALL CZ a také dělají mrtvé brouky. Už mi začínají s..t, ty jejich kontaktní formuláře jsou pěkně na h...o když to nikdo neřeší. At tam radši dají telefon a mail.
Všechno
Nic komunikace žádná