V září 2023 jsem si objednal mobilní telefon Xiaomi,v listopadu se vypnul a přestal jít nabíjet,prostě už nešel zapnout. Na stránkách Mall jsem našel jako nejrychlejší a doporučený postup reklamace,doručení přímo autorizovanému servisu na opravu,což jsem tedy udělal,protože čirou náhodou mám ten servis kousek od baráku a jezdím kolem každý den. Zhruba po třech týdnech mi přišla mejlem cenová nabídka od servisu na opravu telefonu na vlastní náklady za skoro jednou tolik co stál,když jsem ho kupoval,poněvadž údajně závada byla mojí chybou(neautorizovaný vstup do přístroje a poškození kapalinou) a teď kopíruji text: "Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Reklamace zamítnutá - Neautorizovaný vstup do přístroje porušené záruční pečetě, viditelná manipulace se základní deskou. Tímto došlo k porušení záručních podmínek a z tohoto důvodu je možná pouze placená oprava – oprava bude řešena výměnou veškerých poškozených dílů. V některých případech, které splňují zákonné podmínky může dojít k účtování diagnostiky/administrativního zpracování a dopravy v případě zamítnutí cenové nabídky V případě dotazu neváhejte kontaktovat servis" Takže obchod mi prodal použitý telefon,který jim pravděpodobně poškozený někdo vrátil ,vrátný u nich na firmě opravil a posílají ho dál do světa.Několikrát jsem jim psal email s tímto příběhem,který bohužel nikoho nezajímal.Jen mi napsali ať telefon pošlu k nim na Mall,aby ho poslali do servisu,přesto ,že už tam byl což jsem jim i zdokumentoval,takže celý proces běžel nesmyslně znovu.Po 14 dnech mi poslali mobil domu i s novou servisní zprávou z toho samého servisu,že je reklamace zamítnuta z důvodu "poškození zařízení kapalinou,nevhodné používání,poškození při běžném používání".Ještě musím zmínit,že s prvním servisním protokolem mi poslali i fotografie kde bylo vidět na základní desce cosi slepovaného cizím lepidlem a opravováno. To,že v tomto případě šlo o primární problém ten,že mi prodali používaný mobil,který se asi někdo pokoušel neodborně opravit,nikoho na Mall nezajímá a nikdo od nich se mi k tomu nevyjádřil i když jsem na to v každé komunikaci dost důrazně upozorňoval.Stačilo napsat,že prověří historii přístroje nebo tak něco,ale prostě ne. Na to,že není v mém zájmu si telefon opravovat,(ani nevím jak bych se do přístroje dostal a tomu co je uvnitř fakt nerozumím) když je nový , celou záruku má před sebou a servis ještě k tomu mám za rohem jsem taky zdůrazňoval.Zajímá je pouze zákazníkova peněženka,nikoliv zákazník.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Žádné
Bohužel během měsíce už druhý nakup s nějakým problémem. Ale říkala jsem si, že na par čisticích prostředcích nelze nic zkazit. Chyba a v životě už na mall nebudeme nakupovat. Místo 3 ks zboží přišli 2. Dle kamerových záznamu byl balík odeslán kompletní a před přepravou pravděpodobně rozbalen a zboží z balíku odcizeno. Poté znovu zabalen stejnou balící firemní páskou, ale na jiných místech, tím padem je přebalení očividné. Takže jsem bez peněz i produktu, naštěstí neslo o zboží za tisíce ale o par korun a spíše o princip. Radši koupím zboží i dráž než z takového obchodu.
alespon jde zbozi bez problemu vratit.
Koupil jsem jako pouzite zbozi s vyraznou slevou. Bohuzel spatne fungoval asi predni senzor, takze byl vysavac prakticky nepouzitelny. Predpokladam, ze zbozi bylo jiz nekolikrat vracene ze steneho duvodu a presto ho mall prodava vesele dal. Zbozi jsem jiz vratil, ale ztraceny cas mi nikdo uz nevrati. Za me velmi neseriozni chovani obchodu.
Nedoporucuji, hrozne. Objednala jsem detske chytre hodinky pro holku v ruzove barve. Na fakture hlavne napsano ruzová a krabice prisla s modryma hodinkama. Ten je pekne vycurany kdo balil tuto objednavku. A vic uz objednavat rozhodne nebudu. Problemyticky obchod.
Zboží redukce USB objednáno 4.12.2023 a dodnes nepřišlo. Obchod Mall se hrozně zhoršil a proto už nikdy.
Objednal jsem k vánocům fotorámeček SENCOR SDF 874 White. Po vyzkoušení jsme zjistili, že nezobrazuje fotky správně a přes displej se zobrazují třeba zelené nebo fialové pruhy na fotkách. Odeslali jsme zboží k reklamaci poprvé a bylo nám bez komunikace a bez dotaz na nějaké důkazní fotky vrácen, že se závada neprojevila. Po par dnech mi volali, že to poslali někam na opravu jako air pods ... nechápu. Podruhé jsme poslali ... opět žádná komunikace, opět vráceno že se závada neprojevila. Nejhorší společnost, se kterou jsem kdy měl tu čest, mam pocit, že jim je zákaznik ukradený.
Objednali jsme jídelní židličku pro syna. Jakost 2, což nám nevadí. Počítali jsme že ji bude mít mít na pár let. Byla tam sleva 300kc cca. Jenže přišla židlička rozbitá. Nejde uchytit noha od židle, tudíš předchozí majitej zřejmě židli pokaženou vrátil a dostala se k nám bych si typnul. To se nikdo neobtěžuje to zkontrolovat jestli je vše funkční když to dáte znovu do prodeje?? Ok může se asi stát, ikdyž by spíš nemělo. Takže to co jsme chtěli ušetřit, tak jdu zaplatit poště za odeslání zpět do Mallu. Děkuji pěkně za nákup. František Halíř
Ani po 3 týdnech nebylo zboží expedováno, ač při objednávce bylo uvedeno doručení do 2 dnů. A to jsem platila za objednávku předem. Dnes jsem objednávku zrušila. Snad mi nebudou vracet peníze stejně dlouho. Výsledek spojení s polským partnerem?
Žádné
Objednával jsem matraci...první mínus je zpožděná doprava,což by ani tak nevadilo...ale matrace došla srolovaná a po 3 dnech od vybalení na jedné straně zůstala zdeformovaná...když čtu ostatní recenze, tak ani reklamovat nebudu...polské šmejdy, nic víc...poslední nákup !
Kuchyne objednana uz pres tri mesice..Stale neprisla..
-
Řeším již po 4 stejnou reklamaci na bezdotykový koš. 3x reklamace uznána, po 4 jsme požadovali vrácení peněz a odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace byla i po 4 uznána, ovšem vůbec nikoho nezajímá, že jsme chtěli vrátit peníze. Dokonce na reklamačním listu bylo přímo uvedeno, že v případě neopravitelnosti vrátit peníze... Výsledek? Víko vyměněné za nové, takže staré bylo neopravitelné. Ale koš poslaný zpět a ještě na špatnou adresu. Nedoporučuji zde nakupovat žádnou elektroniku nebo věc, která se může pokazit. Řešení reklamace vás stojí jen peníze, protože nejsou schopni velké věci odeslat přes zásilkovnu, tudíž jste nuceni platit poštovné, které ani v případě uznání reklamace stejně nevrací...
Rozhodne nedoporučuji , vracela jsem zbozi někdy v prosinci a doteď nemám své peníze zpět , několikrát jsem to urgovala a vždycky mi bylo napsáno ze to předávají finančnímu oddělení a doteď své peníze nemám …. Takže bohužel špatná zkušenost …..
Zbozi nie je mozne reklamovat osobne Na infolinke nepoznaju reklamacny poriadok v zmysle platneho zakona Mall nepozna svoj vlastny reklamacny rad S nikym inym okrem absolutne analfabetickej osoby sa neda komunikovat, ziadne ine cislo Vam nedaju, ani adresu ani nic kde by sa dal problem doriesit. Po telefone Vam len povedia ze nemaju cislo ani na veduceho ani na obchodneho zastupcu ani na nikoho. Zbozi bolo reklamvane 19.11.2023, do dnesneho dna sa nic neudialo, od zmluvy som odstupil pred niekolkymi tyzdnami, peniaze nikde. Len same vyhovorky od klamstva mensieho az po najvecsie. Do dnesneho dna sme neobdrzali reklamacny protokool. Do dneseho dna sme neobdrzali rozhodnutie o reklamacii. Do dnesneho dna sme neobdrzali uzavretie reklamacie. NIKDY VIAC! Objednavka : 135377676
Absolutně nedoporučuji. Objednal jsem zboží za 1300,-. Na balíček jsem čekal 7 dní a po převzetí jsem zjistil, že v balíčku je úplně něco jiného a to rozpustná káva v hodnotě 109,-. Jsem zvědavý jak proběhne reklamace a jak se k tomu firma postaví.
Bohužel zklamání !
Objednal jsem pláště na motorku za pěkné peníze.Po třech dnech netrpělivého očekávání zda gumy doopravdy příjdou jsem zavolal na linku.Náhle byla objednávka stornována.Jen vodí za nos dobrou cenou ale nejsou schopni doručit objednané zboží!Ať je chyba na Mall nebo jejich partnerovi,tak je to jedno.Není to fér chování k zákazníkovi!!!
zadny neznam
zbozi bez CZ navodu pripada mne to cele jako dodavky z china uz ne a jeste nutna platba dopredu nepotrebuji uvadet cislo objednaky a vase odpoved proverime . Mate dodavat vcetne navodu .na prvni dobrou .
Hrůza
Nic, je to strašná šaškárna
Svetr jsem objednala na dobírku na začátku prosince tak, aby se stihl doručit buď na narozeniny 14.12 nebo aspoň na Vánoce. Hádejte, kdy bylo zboží předáno dopravci. Správně, dnes - 17.1. Strašný opravdu. Od těchto překupníků už nikdy nic, to si ten blbej svetr fakt raději koupím v hrabáku třeba...
Tady už snad žádné nejsou.
Po předání obchodu Polákům je to hrůza. Kdysi byl pro mě Mall první volba při hledání a nakoupení dárků, ale nyní? Vůbec ne. Zákaznický komfort na nule. Zrušení poboček byl naprosto špatný krok. Ano nahradili jste je miliónem výdejních míst. Tam člověku neporadí, nekoupí si tam nic na místě (náš případ, potřebovali jsme rychle drahé lego jako dárek cca 6 tisíc) a museli bychom čekat od pátku do pondělí.. To je opravdu jak někdy v prehistorii. Lego jsme prakticky hned koupili u zeleného mužíka. Kdysi jsme v Ostravě využívali pobočku i na informace, objednání velkých spotřebičů, personál byl vždycky příjemný a ochotný. Kupovali jsme na místě granule pro psa a plno různých věcí a to i o víkendu a nyní musíme čekat? Při té vší konkurenci? Nedej bože přijde něco poškozeného, zase kolotoč zanést na zásilkovnu (jen minivěci, velké vám nevezmou a budete muset poslat sami) a čekat na převoz případně novou objednávku. Na zásilkovně nikdo neporadí, nic. Naprostá ztráta času tento obchod a určitě již nedoporučuji. Celý proces objednávky je zcela mimo, kór když si můžete koupit tytéž věci u konkurence a máte to rychleji a můžete reklamovat či vracet přímo na místě. Zklamání.
Komunikace zákaznického servisu. Zaplatil jsem za zboží 2x, peníze mi nebyly vráceny. Nedoporučuji.
Tato kolonka je opravdu vtipná,zvážil bych její zrušení,zabírá tu místo