Zaplatila jsem zboží. Zboží nedorazilo, peníze nechtějí vrátit. Absolutně nedoporučuji. Peněz se pravděpodobně již nedočkám.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
KATASTROFA! Garantují Vám termín doručení, který po uhrazení změní a nelze se dovolat na infolinku. Nedoporučuji!
Zboží objednáno a zaplaceno 1.12. 2020 číslo objednávky 124264563 stále někde u přepravce, kontakt žádný jenom se vždy u datumu dodání posune o jeden den. Na MALL se nedá dovolat jen nějaký automat takže se člověk nedozví co je to za přepravce.
Velký výběr zboží, možnost vyzvednutí zboží na MallPointu.
Zboží jsem,pravda sice opožděně, zaplatila 11.12. jako okamžitou platbu, přesto byla má objednávka 14.12. zrušena. Není možné spojit se na zákaznické lince s operátorem. Nevím, z jakého důvodu paní na počátku hovoru upozorňuje,že hovor je nahráván, když vlastně o žádný hovor nejde, pouze o monolog paní - automatu. Zatím stále čekám na odpověď ohledně vrácení mých peněz. Tento způsob komunikace s e-shopem mi nevyhovuje, jen samé odkazy někam...
Pestrost nabídky
15.12. ve 12:30 Objednáno zboží, které bylo skladem a u zboží napsáno, že pokud objednám hned bude na prodejně ještě týž den. Po odeslání online platby, vyskočila hláška, že došlo k chybě. V mailu, který přišel však bylo uhrazeno "ONLINE". Každopádně, ani včera ani dnes žadný mail od MALL o čase doručení či informace o změně stavu objednávky nebo o tom, že by bylo něco v nepořádku. Až když jsem se dovtípil, že problém bude asi v té platbě a osobně změnil na "platbu při převzetí", tak se zboží pohlo ze skladu. Jiné eshopy poslou info, že platba neproběhla a umožní v rámci zprávy problém vyřešit. Očekával bych lépe propracovaný systém u tak velkého eshopu. U předchozí objednávky jsme si připlatili za dodání v den objednání a zboží bylo nakonec doručeno až za 14 dnů.
Nic
Doba doručení, po dlouhé době doručení přišlo zboží zamenene... jedno povlečení správne, druhé nikoliv. Namísto rychlého řešení hruza a děs, mail vždy až po 4-5 dnech... nakonec po všech peripetiích mi vystavili dobropis na to povlečení, přičemž jsem měla ale doma to druhé správne ... ze ho nemají... ale jak jsem zjistila, tak ho mají, ale o 50 Kč dražší než byla původní moje cena! A když jsem to teda znovu objednala za ty peníze co přišly z dobropisu, tak na druhy den už je na cestě? Dělají z lidi blbce a práva ruka neví, co děla levá! Zlaté malé e-shopy! Už nikdy více!!!
Zboží jsem objednala 9.12.2020 10.12. bylo předáno dopravci a mělo byt odvezeno na MALL point žádná sms ani e-mail ,ze to tam je mi ještě nepřišel ,tak by mne zajímalo kde moje objednavka je.
Jedině to,že se dokážete perfektně maskovat. Jste asi v ilegálně ,co?
lně všechno. Klient vás absolutne nezajímá. Scenař je stejný, jak u většiny tady. Zboží je zaplacené,chodí falešne maily,jak se zboží předává české poště. Ta samozřejmě o balíku nemá informace.
Nic
Je to uz vice jak 14 dni a zbozi neni stale jeste odeslano, budu doufat, ze do vanoc snad dorazi
Po několika objednávkách na mall.cz jsem opět projevila důvěru a zavčasu 20.11.2020 jsem si objednala 3ks zboží jako vánoční dárky. Zboží jsem bohužel zaplatila dopředu na účet, častku kolem 6500Kč. Když se stále nic nedělo, kontaktovala jsem přepravní společnost we do, které mall.cz zboží předal, což nechápu, jasně jsem si zaplatila přepravu českou poštou! Po dalsím týdnu čekání mi telefonní operátor we do řekl, že má zakázka je v pohřešování. Po dalším týdnu jsem chtěla kontaktovat mall.cz, což je největší oříšek, absolutně nikomu se nedovoláte, vždy jen přijde sms s odkazem na nějaké www.cosi a už mě to skutečně nebaví. Když jsem se konečně někam proklikala na stránkách mall.cz, přišel mi meil, kde mi slíbili odpověď do 3 dnů, je to 6dní včetně tedy víkendu, ale stále se nic neděje. Společnost mall.cz u mě skončila, mám z toho uz osypky jen to slyším. 6500Kč mi někde lítá a já ty dárky musím stejně sehnat znova, ale už jinde.
nic
V první řadě už při objednání. Naházela jsem do košíku ais 8 věci v hodnotě skoro 4000, když na mě pak v košiku vyskočilo, že bych měla zaplati 3x poštovné, tak jsem v košíku nechala pouze granule a kočkolit, který vážně potřebujeme a doufala jsem, že z takovéhoto obchodu s takovouhle reklamou to přijde razdva. Objednala jsem 9.12. Přišla mi zpráva, že mi zboži bude doručeno 14.12. , ale nedorazila ani dalíš zpráva, natož zboží. Jen v odkazu vidíme, že je někde v depu.
25.11. jsem objednala zboží a ihned zaplatila. Do teď žádná odezva, že by se něco dělo nebo že by zboží mělo vůbec dorazit.
Potvrzení objednávky 124413348 2.12.2020.. Zaplaceno a 4.12. prý předali dopravci.. Od té doby 0..
Doručení. Objednáno a zaplaceno 27.11., dne 4.12. přišel mail s informací o vyzvednutí, ale byl mi vydán pouze jeden kus ze tří. Slečna u přepážky (OC Galerie Butovice) byla neuvěřitelně nepříjemná, odsekla mi, že to bylo rozdělené na dvě zásilky a zmizla do zázemí. Dnes je 14.12. a balíček dosud nemám. Infolinka nefunguje, jak by měla. Dopátrala jsem se svépomocí, že přepravní služba doručující druhou část mé objednávky je WEDO, která má neskutečně mizerné hodnocení a většinu balíčků ztrácí - pro mě je naprosto nepochopitelné, že Mall.cz s někým takovým spolupracuje. Už nikdy více.
Objednal jsem zboží dne 1.12.2020, dodnes ho nemám, celkem 6ks. Vše mám přes Českou Poštu s doručením na pobočku. Mall rozdělil objednávku na 3 části, první balíček (1ks) dorazil na poštu ve čtvrtek, druhý, odeslaný jako první leží na Depu 701 v Praze od 5.12. a třetí(1ks) prý se vyzvedl a přepravuje se na Depo, ale nemám ani sms ani mail. Vše je zaplaceno. Při telefonátu na Českou Poštu mi po půlhodinovém čekání operátorka řekla, že v Depu vládne chaos a klec s mým balíčkem je asi někde zatoulaná a že asi budu čekat min. týden. No a do Mallu se ani dovolat nedá, odkazují se sms a zprávami ze sledování zásilky ČP. Tohle teda ne, čekám do úterka 15.12., pak objednávku stornuji a budu požadovat vrátit peníze. Dnes na nákupech jsem většinu zboží viděl fyzicky a mohl si jej koupit, místo toho čekám na neschopný e-shop a neschopného dopravce!!!!!
Recenzi píšu právě druhou. Objednala jsem na Mall point a to 24.11.2020. Od té doby žádná SMS ani mail o doručení na toto místo. 7.12.2020 se objednávka stala nevyzvedlou na stránkách Mall.cz pod mým účtem. Teď je zrušena. Volala jsem na Mall point abylo mi řečeno, že balíček tam je, nelze načíst do systému a proto jej posílají zpět. Chápu. Ale zajímalo by mě, co teď? Zaplaceno mám, nikdo se mi neozval. Mám objednat jako znovu, nebo počkat až si někdo vzpomene, že by mě mohl kontaktovat jak budeme řešit? Chtěla jsem jako dárek na Vánoce. Asi naposledy.
Nic
Objednal jsem do Mallboxu, zaplatil online. Po otevření Mallboxu jsem objevil prázdnou schránku. Na infolince mi řekli, že mi dají vědět, až to prověří. Peníze samozřejmě pošlou až 5 dní po prověření, pokud mi to tedy vůbec uvěří. Veselé Vánoce od Mallu tedy. Děkuji. Už nikdy víc, takto ty dárky díky vám nestihnu sehnat nikde.
Nic
Objednala jsem m zboží téměř před měsícem. Bylo rozděleno na dvě zásilky, jedna přišla hned a druhou stále nemám. Volala jsem do přepravní společnosti, kde mi řekli, že vlastně nevědí kde zásilka je, že budou muset prohledat sklady. A pokud to chci urychlit, ať zavolám na mall.cz, aby zboží poslali znovu, že to bude rychlejší, bez oni to najdou. Ovšem na mall.cz se nikomu dovolat nedá. Takže negativní recenze jak na přepravní společnost (to především), tak i na mall.cz kvůli komunikaci se zákazníky.
Bohužel nic
Na Mall.cz jsem nakupovala ráda a poměrně často, vždy vše probíhalo poměrně rychle a bez komplikací. Bohužel v poslední době toto říct nemohu. Objednávám převážně zboží, u kterého je uvedeno, že je skladem a datum dodání slibují v nejbližších dnech. Skutečnost je však jiná. Velice dlouhou dobu čekám, než je zboží předáno dopravci. Když mi dorazí email o tom, že zboží přepravci bylo předáno s odkazem, kde mohu zásilku sledovat, tak po kliknutí na tento odkaz mi vyjede hláška, že dopravce čeká na dodání obchodem. Tato hláška je tam pak i několik dní. Další emaily pak již nechodí. Chápu, že teď před Vánoci je těžká doba a vše trvá déle, ale byla by slušnost zákazníka na tuto skutečnost upozornit. A navíc tento problém nemám jen s poslední objednávkou, ale stalo se mi to poslední dobou mnohokrát. A úplně největší zlo je to, že si nandáte do košíku spoustu věcí a ve finále vás to upozorní, že co položka v košíku, to jedna zásilka a samozrejmě za každou tedy zaplatíte zvlášť poštovné a každá jede jiným dopravcem. Takže v poslední době za mě vede Alza.cz - rychlejší zpracování a doručení objednávek, lepší komunikace a levnější doprava. Nevím, jakou teď Mall.cz razí obchodní strategii, ale myslím si, že není zvolena úplně šťastně :/
Nic
Objednávka je o více než dva týdny zpožděna z důvodu pozdějšího dodání dodavatele. Nicméně o to horší je, když vám řekne paní z Mallu, že nejde změnit možnost doručení na jinou adresu, když je platba zaplacena.
Nic