Objednávka je o více než dva týdny zpožděna z důvodu pozdějšího dodání dodavatele. Nicméně o to horší je, když vám řekne paní z Mallu, že nejde změnit možnost doručení na jinou adresu, když je platba zaplacena.
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Zboží jsem objednala a zaplatila před 14 dny.Dodnes nedorazilo.Včera pouze přišla zpráva,ze část objednávky dodavatel nedodal a ze dojde ke zpoždění.Ale dovolat se nikam nelze,abych zjistila,zda dorazí do Vánoc,nebo jestli lze poslat část a zbytek bych objednala jinde.
Dobrý den, chci poděkovat vašemu zaměstnanci za rychlé vyřízení při vracení zboží. Jsem spokojená.
Jsem už taky pěkně naštvaná. Objednala jsem si zboží 18.11.2020 a 24.11. mi napsali mail, že kvůli dopravci mi bude zboží odesláno 2.12.2020..to byl taky poslední mail, který jsem dostala.když jsem měla zadat číslo objednávky a zjistit tak stav, tak jednou jsem se dozvěděla, že je objednávka už vyřízena a když jsem to zkusila znovu, tak se teprve ověřuje dostupnost. Každopádně ať je to jak chce, objednávku nemám,dovolat se nejde a v této době to člověku moc nepřidá.
Nic
18.11.2020 OBJEDNÁNO,ZAPLACENO A JE 10.12.2020 A STÁLE NIC NEPŘIŠLO!Dovolat se je nadlidský úkol na emaily reaguji až po 14 dnech a odpověd je stále stejná.Z blíže nejasných důvodů se nám nespárovala platba s objednávkou,zašlete výpis...Fajn,poslala jsem ho již dvakrát a stále nic.:(
Dopravce Intime, který hodí balík za plot a je mu fuk co v něm je a odjede pryč! Samozřejmě zboží rozbité!
Bohuzel musim dat negativni hodnoceni, objednavala jsem zbozi zamerne na zacatku prosince, aby stihlo projit do Vanoc (zbozi bylo uvedeno skladem), o 10 dni pozdeji az po urgujicim telefonatu mi bylo sdeleno, ze zbozi zatim neni skladem a bude naskladneno az tyden pred Vanoci. Neprislo mi zadne upozorneni ani e-mailem nebo uz pri zadavani objednavky. Objednavku jsem stornovala a objednala u konkurence, i prestoze zbozi je jinde drazsi, ale alespon je vse transparentni, rychle a bez problemu. Na Mall.cz uz po teto zkusenosti nikdy vice neobjednam.
NIC
Tenhle obchod si ze zákazníků dělá legraci. Zboží objednáno, údajně předáno přepravci. Přepravce zásilky nemá v přepravě, ale Mall tvrdí že je má v přepravě. Na infolinku se člověk ani dovolat nemůže, protože na něj mluví jen robot. Storno zásilek není možné, protože je má údajně přepravce, který je ale nemá!! Prostě bordel a zákazníky mají v patřičných místech.
nic
Bohužel dodání zboží neproběhlo v termínu, garantovaném prodejcem, resp. neproběhlo vůbec, po reklamaci je vina sváděna na přetížené dopravce, jinak žádná další odezva. Objednávku jsem telefonicky stornoval, zboží objednal jinde a teď se budu se těšit na vrácení peněz, prý do 5-ti prac. dnů. Možná by stálo za úvahu, aby někdo z odpovědných pracovníků pozorně přečetl všechny recenze-většina z nich je dost podobná a poté sjednal nápravu.
Komunikace, doba dodani. Jiz 3.tyden cekam na doruceni zaplacene zasilky nebo alespon relevantni informaci ke stavu objednavky. Na mailove/telefonni dotazy maximalne odpoved, ze budou co nejdrive informovat, coz se pak bohuzel nestalo.
Zboží nebylo vůbec dodáno, chyba byla hledaná na mé straně, avšak po dlouhých telefonátech bylo zjištěno, že zboží nikdy odesláno nebylo a ani na skladě není. Čekala jsem tedy 4 týdny úplně zbytečně jen pro to, že tam v tom mají bordel a k tomu ještě lžou zákazníkovi. Mimo jiné stejně jako u ostatních byla objednávka bez mého vědomí zrušená, opravdu již nikdy víc!!
Nic
U objednavaneho zboží 22.11 byl uveden termín doručení středa 25.11. Do balikovny byla zásilka předána až 30.11. Do dnešního dne není zásilka k dispozici. Proč u zboží uvádíte datum doručení, které nejste schopni dodržet? Byla jsem nucena koupit ho jinde, kde doručení proběhlo následující den. E-mail, kde se vymlouvate na dopravce, když oni zásilku od vás přijali až po 8 dnech považuji za výsměch.
Nic.
Při objednávce na internetu bylo psáno, že zboží je k dispozici ihned na pobočce v Počernicích. Čtyři hodiny od objednání a stále nic. Zboží nakonec zakoupeno na Alze o dům vedle, kde bylo opravdu k výdeji IHNED.... Mall nedoporučuji nikomu. Nikdy víc.
Dobry den můžu se zeptat dne 5.12.2020 jsem osobně odnesla zbozi do 14 dnů odstoupení od smlouvy a peníze mi převedou na účet jak dlouho to trvá? Děkuji
Spokojená s dodáním rychle
nic
Rozbitý set talířů v neoznačený krabici pozor křehké zboží .Tak mám střepy Už nebudu nikdy objednávat u Mallu.
Krabice mi přišla krásně zabalená, ale vláček v ní byl olámaný a krabice na několika místech poškozená.. na reklamaci jsem psala před 3 dny žádná odezva.. ale když to tak tady čtu,tak už nikam nic posílat nebudu,jinak nedojde vůbec nic.. velké zklamani a z mall.cz už nikdy nic neobjednavam!!!
u Alza jsou par koruny drazsi ale clovek ma jistota ze zbozi jsou dostupne, u mall neco objednate a za mesic dostanete, ser.u na Moll
Už je to týden co čekám na balíček a stále nedošel přes mall to šlo hladce ale u přepravní společnosti to někde vázne a nevím kde?
Objednáno před dvěma týdny, došel jenom 1 z 10 předmětů. Dneska objednávka zrušena, žádná notifikace důvod, komunikace nula. Nikam se nedá dovolat, napsat, zjistit skutečný stav, FAQ a sledování zásilky úplně k ničemu, na telefonu robot. Zaplaceno předem, jsme zvědavý kdy mi vrátí peníze. Nedoporučuji, kdo může objednejte odjinud i když by to mělo být dražší, za ty nervy to nestojí.
první část objednávky byla doručena bez problémů
Takřka tři týdny čekám na doručení druhé části objednávky, kterou doručuje jiný kurýr, než při první části objednávky. Dovolat se na Mall je nemožné, odpoví pouze automat. Ten mě odkáže na internetové sledování objednávky, kde je mě sděleno, že ten který den, který zrovna je, mě bude zboží doručeno. Během asi čtrnácti dní se tak zatím nestalo. Zboží jsem objednával už 9.11.2020.
Nic