MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
objednávku jsem zaplatila, obchod ji jen tak zrušil, aniž by mě informoval. nemám zboží ani peníze!!!! kam se dá dovolat?
2 dny jse snažím dovolat automat ktery vás vyhodí že mají osbzeno dore je před vánoci ale že jse to tipne? Email žádný, záznamník žádný potřebuji konzultovat objednávku která je již objednaná a bez šance paní která vás v telefonním automatů ujišťuje jak jsou tu pro vás jsem slisel snad stokrát
-
Objednala jsem zboží, u které bylo psáno: skladem. Zaplatila jsem objednávku a po 3 dnech mi bylo napsáno, ze z technických důvodu byla objednávka zrušena....
Nic, stále čekám až mi dojde zboží
Zakoupil jsem si televizi 22.11. a mělo dojit 25-26.11 jenže když ani 27. nedošlo tak jsem zavolal na podporu co se děje a tam mi bylo řečeno, že k televizi byl dárek a ten nedošel k dopravci a dopravce není oprávněn zboží poslat samostatně bez dárku. Paní v telefonu mě ujistila že kontaktovala dopravce a že se věc vyřeší a zboží mi bude doručeno. Teď je 2.12., volám na Mall infolinku každý den a vždy mi odpoví to samé a sic že dárek dopravci staále nedorazil a nepomohl ani nápad ze by zásilku mohli rozdělí a ten blbej dárek poslat až potom! Prostě posun je "0", absolutně "0". Každý den to zvedne jiná paní, která se mě snaží uchlácholit tím jak se to řeší a že jak mile bude znát nějaké bližší informace o doručení tak mi pošle mail. Poslali mi kulový a kulový se bohužel děje i přes to, že je každý den urguju s objednávkou. Doporučuji neplatit předem pokud se rozhodnete nakupovat na Mallu, jinak bych si televizi koupil jinde a měl ji už dávno doma.
nic
vše
Včasné doručení, dobře zabalené
krabice Lega přišla dobře zabalená, ale velmi poničená, nevhodné jako dárek, již byla obchodem takto zabalena - není možné se nikam dovolat. Pokud bych ji chtěla vyměnit musím objednat novou která je nyní dražší a ještě ji jet vrátit, to se nevyplatí...velké zklamání
Nic
Dosud nemám zboží které jsem objednala a zaplatila 13.11. Každý den se posouvalo doručení zboží a do dneška nic nemám. Ani peníze ani zboží a jsem jen rozčílená. Slíbili mi, že to prošetří u dopravce a ozvou se mi, ale samozřejmě nic!!!
Občas zboží které je v akci na výhodné ceny..
Zboží nedorazilo neni co hodnotit.. Po urgencích jsme nakonec objednávku emailem zrušili. Objednávka ze dne 17.11 nedorazila a po třech emailech a potvrzení že zboží se již předalo přepravci a že doručení bude v nejbližší možný den. stejně nepřišlo.. Dříve jsme s Mall byly spokojení. Nedoporučuji platit předem jinak se nedomluvíte, kvůli předchozí objednávce která také trvala delší dobu jsme tuto objednávku nechali na dobírku... právě kvůli
Dne 22.11.2020 zboží objednáno a zaplaceno. Dne 23.11 předáno dopravci WE/DO. Dne 25.11 předpoklad doručení 16-19hod. + kontakt na kurýra (celý den nedostupný). Nikdo nepřijel, ovšem k mému údivu Mall.cz poslal mail o doručení zboží, včetně faktury. Přepravní společnost WE/DO u sledování zásilky má taky doručeno. Bohužel na mou adresu nikdo žádné zboží nepřivezl a já nic nepřevzal. Na mé emaily doposud nikdo nereaguje, tel. spojení nemožné. Jednalo se o objednávku č.123801007 - to jen kdyby náhodou chtěl konečně někdo začít tuto věc řešit.
Platba předem, dodání rychlé. Zboží v neporušeném stavu. Většinu vánočních dárků mám z této stránky. Za mě osobně doporučuji !
Bohužel jsem objednávku platila předem. Přišla mi jen část zboží a za nedodané zboží mi peníze nevrátili. Několik týdnů nereagují na zprávy. Rozhodně nedoporučuji!
Nic
Minulý rok jsem objednávala spoustu dárku za jedno poštovné a nyní chcete za každý dárek poštovné, chápu že je to od jiného dopravce, ale proč minulý rok to šlo a tento ne.
Možná lákavé nabídky
Nic
3 produkty a 3x platba, za dopravu.
Na webu uvádíte širokou škálu produktů, a člověk má pocit, že si nakoupí na jednom místě s jedním poštovným různé druhy zboží. Jaké je ale pak překvapení, když na každý druh zboží napálíte poštovné 120 Kč. Když jsem objednávala u vás zboží minulý rok, vše bylo v pořádku - jedno poštovné, jedna zásilka. Letos - opravdu šok. Nazvala bych Vás prachsprostými překupníky z obchodů. Raději si vše objednám v obchodech, ze kterých jste to VY sprostě zkopírovali na váš web. Podotýkám že na stránkách odchodů jsem věci našla za nižší cenu a i doprava šla řešit jinak a levněji než nabízíte. Myslela jsem, že jste obchod, který šetří čas že je vše na jednom místě, v jednom balíku. Za mě jsem NEDOPORUČUJI.
Uz po druhé za tento měsíc nespokojenost s kurýrem. Jeden od firmy DPD drží kurýr... Řekl že mi balík nedoda... A druhý kurýr dnes. Nepřijel na čas jak milo psané. A výmluva že měl problém s autem. Údajně mu práskla hadička u nádrže. Kterou musel na dálnici opravit. Hahaha.... Dále přijel o 45 minut později. Kdybych mu ne zavolala. Nedozvěděla bych se nic... Co je s mím balíkem.Kuryr je od firmy WIDO. CZ Auto nepolepene reklamou. A pán kurýr mi vyhrožoval že zařídí že už si nikdy neobednam nic přes Mall.cz. Takže co se týče dopravců veliká nespokojenost.
ucházející ceny
Dne 4.10.2020 jsem objednal mobilní telefon Xiaomi Poco X3, do dne 23.11.2020 ZBOŽÍ STÁLE NEDODÁNO!!!!!!! Při objednání byla dodací lhůta do týdne, což MALL nedodržel. Ano, Mall mi nabídla dva slevové kupóny jako omluvu, za což chválím. Čekací doba však na toto kontkrétní zboží mi přijde v 21 století naprosto neuvěřitelná. Navíc operátoři často nevěděli co říci a slibovali několikrát termín dodání. Dokonce jsem byl ubezpečen o počtu kusů, které budou dodány v konkrétní den a jeden z nich bude doručen mě. Nestalo se tak. A tak s politováním musím napsat tuto negativní recenzi. Milý MALLU jsi rekordman v počtu dnů čekací doby na dodání zboží, ano celých 50 dnů!!!!! PADESÁT DNU!!!! Zboží objednáno u jiné společnosti, kde došlo během tří dnů.
Obchod, výběr, rychlost
Zaplatila jsem dvakrát a nejsou schopni mi peníze vrátit.
Nic
Objednané zaplacené pneumatiky mi sami stornovali napřed peníze do 5 dní že se mi vrátí pak urgence protože 5 den peníze nikde a zas že do tří dnů a zas opět nic. Na zákaznické lince komunikace nula a email? Úplně zbytečně psát. A to je již druhá objednávka během cca měsíce kdy řeším problémy.
Dobrý den, nestihl jsem zásilku vyzvednout během 3 dnů na mall pointu. Volal jsem dopravci a ten mě odkázal, že mám zavolat na mall, aby tam poslali zásilku znovu. Za 3 hodiny jsem se nedovolal, email jsem nenašel žádný. Chtěl bych zásilku znovu zaslat na mall point a vyzvednout si jí. Jak to mám řešit? Děkuji JM