Naprostá katastrofa,místo zvlhcovace zn.Rohnson jsem v balíku objevil dvě avivaze na prádlo.....
MALL.cz
74 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Web super a přehledný.
Dodání do Mall-box do druhého dne a už je to pár dnů, po okamžitém zaplacení a stále čekalm
rychlost
vyzvednutí na pobočce 99Kč a hlavně Dobírka 39,- Kč za co ještě platit na dotaz při platbě , proč platit-zaměstnanec celkem nepochopitelně "JSEM POUZE zaměstnanec !!!!
Rozdělení zakázek a tudíž několikrát poštovné, při objednávce 8 produktů bylo 6 z nich od jiného dodavatele a musite zaplatit další poštovné. To už si rovnou můžu objednat z jiné stránky..
I was about to buy for the first time on Mall, selected my products and on the processing the order i realised that selected items are from 7 different providers and i will need to pay delivery 7 times! Of course, it is written on the webpage, of course it is my fault i didnt notice it from the very beginning, but i am paying money to Mall.CZ not to 7 different partners. Unfortunately, i have the vouchers for Mall, which i will HAVE to use but it really pisses me off to even open their website. Never recommending it to anyone!
Po online registraci reklamace zboží a jeho zaslání dle instrukcí na Mall.cz, jsem obdržel po 11 dnech z reklamačního oddělení email, že reklamované zboží jim nebylo doručeno a pokud jej nedoručím do 10 dní, nebude reklamace vyřízena. Proto jsem dle podacího lístku zjistil, že zboží jim bylo doručeno třetí den po registraci reklamace. Chtěl jsem tedy toto zjištění zaslat na reklamační oddělení, ovšem na email, ze kterého mi bylo reklamačním oddělením odpovězeno zakaznicky-servis@mall.cz, nelze odpovědět a žádný jiný na stránkách Mall.cz nedohledáte. Použil jsem tedy jejich kontaktní formulář, aby mi zaslali email na reklamační oddělení, když jsem obratem dostal automatickou odpověď, že moje žádost bude vyřízena do 48 hodin. Nechápu na co potřebují 48 hodin na předání kontaktu. Dále nechápu, proč v emailu nebyl uveden přímo kontakt na reklamační oddělení a odpovídají z emailu, na který nelze odpovědět, patrně pro to, aby ulehčili zákazníkovi reklamaci. Rovněž nechápu, proč u registrovaného zákazníka nelze u již jednou založené registrace reklamace provádět doplnění. Obchod je dobrý pouze, pokud zboží dostanete a pokud se podaří tak v jednom balíku, ale když máte s obchodem komunikovat v rámci reklamace, tak nechápu, proč tuto zákazníkovi tak stěžuje.
nic
Pokud dostanete, co si objednáte, gratuluju, máte štěstí. Objednal jsem a dopředu zaplatil zboží za cca 6000,- to, že to bylo rozděleno do 3 zásilek a musel jsem zaplatit 3x dodání bych ještě zkousnul. Ale to, že mi ve třetí a nejdražší zásilce místo el. hrnce, náhradních hlavic ke kartáčku a aku čističe oken přišla dětská autodráha a nějaká houpačka, to už bylo moc. Reklamace stylem "je nám líto, že nejste se zbožím spokojen, do 4 dnů se vám ozveme" Po urgenci vám sdělí, že máte dodané zboží zaslat na reklamační oddělení a že mají 14 dní na vrácení peněz. Zboží odešlete, od dopravce vám příjde potvrzení, že balík byl doručen a ani po týdnu váš reklamovaný balík není v evidenci skladu mall. Prý toho mají hodně. Takže pokud vám pošlou jiné zboží, připravte se na peklo, které bude trvat měsíc. To samé se stalo na jaře tchýni, které z mall.cz poslali místo trampolíny bojler. Reklamace až po zaslání peněz zpět - měsíc! Přitom stačilo říct "omlouváme se, vámi objednané zboží posíláme obratem znovu. Chybně dodané zboží prosím zabalte a předejte kurýrovi, až vám přiveze novou zásilku" To by byl krásný, proklientský přístup. Hned bych u nich nakoupil znovu, protože chyby se mohou stát každému.. Ale měsíc řešit vrácení peněz po jejich chybě? Nikdy více!
pracovníky na zákaznické lince
Objednala jsem si 10.11. kuchyňského robota a dodnes, 18.11. ho nemám, mám ho zaplacený nemalou částkou, ale ani mall ani pošta neví, kde je.
Vše na jednom místě, objednáte zde od hraček až po kosmetiku Nízké ceny, rozhodně nižší než jinde Vždy velmi rychlé dodání Zboží dorazilo v pořádku
Provedla jsem objednávku, zapomněla jsem objednat ještě další zboží, provedla jsem tedy novou objednávku a chtěla je sloučit, avšak sloučení zde nejde, alespoň to mi bylo řečeno robotem po telefonu. Není to však něco, co by mě odradilo od objednávání na tomto e-shopu, byla to částečně i má chyba.
- velký výběr
- naprostá nespokojenost, tři věci a třikrát platba za dopravu. Jinde u obchodníků se mi tohle nestalo, vždy nejdřív shromáždili zboží a poté odeslali. A věděla jsem, že to přijde v jeden den. Tady?! Tři věci, třikrát rozdělené. Po zjištění, že budu platit třikrát dopravné a dobírku, jsem ihned stornovala objednávku. Odpověď? Objednávka nelze stornovat. Hrozné jednání a už nikdy víc. Zásilky nebudu přebírat a pomažou zpátky k nim. Dřív spokojenost s tímto obchodem, teď už ne Nedoporučuji, radši si rozmyslete, pokud objednáváte víc věcí, zda objednat zde nebo někde jinde.
vše špatné
rozdělení nákupu do 6 objednávek a účtovaní dopravy a u každé z nich!!! + sliby operátorů a pak bylo jinak ohledně sloučení dodávek a účtování platy + již zaplacená obj. pak nebyla skladem a kdybych nepřitlačil, že mi dají vědět, kdy bude naskladněno, tak by mi jen vrátili peníze a řeš si sám...
Nic, drahé a nedodáno v čas.
Vše, ceny, cena dodání, čas dodání. I přestože mají ceny dražší než v jiných internetových obchodech, tak jsem zvolila nižší cenu dodání a její jistotu dodání. Náhle jsem zjistila, že za posledních 7 dní došlo k šílenému zvýšení ceny do Mall boxu z 29 na 59 , tak jsem si řekla tak to teda ne, budu ještě k ceně přidávat svůj čas a cenu benzínu za dojíždění k vyzvednutí zboží. Proto jsem zvolila doručení na adresu z bez dne výběru od 13.11 do 16.11 20020 za 79,-- Kč. Tímto jsem si připlatila 20 Kč a řekla jsem si, že psí granule (mimo jiné mnou objednané zboží) stačí aby dorazily v pondělí. A je pondělí a nic .Zítra je svátek, takže také nebude nic doručeno a snad ve středu, MOŽNÁ. Vzhledem k tomu, že na jiných e-shopech tyto granule nabízejí o 100,-- méně a ještě dopravu zadarmo a já jsem navíc u Mallu objednala další zboží v celkové hodnotě 1.500,.. Tak to je opravdu naposledy co jsem u nich něco objednala a Všem to doporučuji je spousta jiných levnějších a spolehlivějších e-shopu. Prostě zneužívají uzavřené obchody a vůbec celkové situace.
Objednávka měla přijít dnes ale už 3 den je na stránkách předávání dopravci právě probíhá A to jsem zaplatil za to jaký den to má přijít Tak nevím kdy balík dorazí na mall jsem už psal dva emaily a odpověď žádná
NIC
VELICE NESPOKOJENÝ S KOMUNIKACÍ A DOPRAVOU. Chcete věd víc z Mall.cz? ... Zavolejte a rád vám odpovím na vše a i na případané dotazy. PEPA. Š A když se tak koukám na negativní hodnocení, tak se není ani čemu divid...... Ale Hana to vyžehlí
Docela mě zamrzel způsob doručování, kdy při jedné objednávce musím platit 2x za doručení, chápu, že druhá část balíku je od jiného dodavatele. Ale přeci když si objednám 5 různých produktů od různých dodavatelů, nebudu jako zákazník platit 5x za doručení (ještě k tomu na prodejnu, kdy jiné společnosti nabízí takové služby zdarma) při jedné objednávce z Mall.cz Přeji hezký den, Kateřina
Přehledný výběr
Pokud si objednám více zboží nepřijde najednou a platíte za každou položku poštovné.
Asi nic
Tohle není "česká dvojka", ale tak "dvoustovka". Za mimozemšťanem jsou tak 2 světelné roky. Zboží objednáno 10.10.2020 (na e-shopu skladem!). Za tři dny se MALL omluví, že zboží bude zpožděno a že tedy přijde 14.10.2020. Od té doby pak v jejich super online sledovacím systému mění termín doručení vždy +1 den, takže tam vidíte ten datum, kdy se snažíte zjistit, kdy zboží asi přijde. O CELÝ MĚSÍC později Vám napíšou, že zboží naskladní 30.11.2020. To je od objednání celých 7 týdnů! Do té doby Vám slibují naskladnění mnohem dříve (zákaznická linka). Pokud tam chcete stihnout Vánoce, asi už je pozdě.
POCHVÁLIT? Opravdu nic. Zboží dorazilo poškozené, výměna kus za kus kurýrem neproběhla, protože kurýr zapomněl na výměnný list. Tak že nic, odvezl si ho zpět. Mall operátoři říkají každý něco jiného a domluva není možná. Ve finále byla objednávka z neznámých důvodů stornována, ale peníze ani zboží nikde. Co dodat? A skutečný zákazník opravdu jsem!!!!!!!!
Re: 122734381 [InternetMall#2623456] Dobrý den paní Halamová, vše jsem řešila s naším reklamačním oddělením a postup je následující. Potřebujeme od Vás svézt zboží, vyhoval by Vám termín svozu od Vás dne 12/11/2021? Pokud ano, potřebuji od Vás následující: adresu, ze které budeme zboží svážet a telefonní kontakt, bez kterého není možné objednávku přepravy uskutečnit. Poté Vám zašleme nový kus k Vám na adresu, kdyby nebyl skladem, samozřejmě vrátíme peníze. Velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které tímto vznikly. S přátelským pozdravem, Kamila Rykířová zákaznický servis MALL.cz http://www.mall.cz Pro zrychlení navazující komunikace zvolte možnost odpovědět na tento email. Vyplněním nového kontaktního formuláře může dojít k prodloužení doby naší odpovědi. On 11/9/2020 12:47:26 PM reklamace@mall.cz wrote: Dobrý den paní Halamová, vše jsem řešila s naším reklamačním oddělením a postup je následující. Potřebujeme od Vás svézt zboží, vyhoval by Vám termín svozu od Vás dne 12/11/2021? Pokud ano, potřebuji od Vás následující: adresu, ze které budeme zboží svážet a telefonní kontakt, bez kterého není možné objednávku přepravy uskutečnit. Poté Vám zašleme nový kus k Vám na adresu, kdyby nebyl skladem, samozřejmě vrátíme peníze. Velmi se omlouváme za nepříjemnosti, které tímto vznikly. S přátelským pozdravem, Adéla Řičicová zákaznický servis MALL.cz http://www.mall.cz Pro zrychlení navazující komunikace zvolte možnost odpovědět na tento email. Vyplněním nového kontaktního formuláře může dojít k prodloužení doby naší odpovědi.
nic
zcela bez komunikace, zaplaceno před 3 týdny a ještě jsem zboží za necelých 15K neviděla!
Nevím za co by chtěli pochválit ?
máme u Mall.cz objednávku připlatili jsme si ze chceme doručit přesný datum dnes volám na přepravce ten o žádný zásilce neví a v Mall taky nikdo nic neví kde je zásilka (prý se to občas stane ze se ztratí zásilka) tak jsem zvědav jak to dopadne po několika telefonátech stále nikdo neví kde zásilka je jsem zvědav jak to dopadne , to je teda společnost ze bych zvracel
Nic